Gå til innhold

Hvilke type folk er du lei av?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lei av alle "bertene" som tar longsleeve tattoos osv. som ellers går i lyserosa klær og er skikkelig staselige av seg.

Second this! Gjerne rosetatoveringer på skuldrene, diamanter, evighetstegn og "ohana" på håndleddet. Mer uoriginalt skal en lete lenge etter.

Anonymous poster hash: 1f5eb...099

• Liker 1
Skrevet

Second this! Gjerne rosetatoveringer på skuldrene, diamanter, evighetstegn og "ohana" på håndleddet. Mer uoriginalt skal en lete lenge etter.

Anonymous poster hash: 1f5eb...099

Jepp! Blir så tafatt.

Gjest Citronella
Skrevet

Jeg er lei av grønne smoothies med SUPERMAT! Jeg spiser kål og grønnsaker. Og elsker milkshake! Og folk som bruker fonten Comic Sans har jeg seriøse fordommer mot. Comic Sans burde vært forbudt ved lov.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

-folk som har blitt mobbet en gang i tiden og aldri klarer å holde kjeft om det.

-trans-personer

-usikre personer

-uselvstendige personer

-personer med veldig lav selvtillitt

-de fleste barn

-hårsåre personer

-passiv aggressive personer

Anonymous poster hash: 71ff5...529
  • Liker 3
Skrevet

Jeg er lei av hippie-sosialister som ikke evner å se hvor mye politikken deres har ødelagt for oss vanlige folk...

• Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Så inni helvetes lei enkelte folk som er av den oppfatning at fordi de selv gjør sånn og sånn og/eller lever slik og slik, så må dette gjelde for alle andre også med øyeblikkelig virkning. Fånyttes å diskutere med slike. "Jeg føler at "-menneskene er også høyt oppe på shitlista mi.

Og min kjære nabo. Vennen, jeg er veldig glad i deg, men av og til er du sjokkerende dum. Nei, du kan ikke drikke bort en eggstokkbetennelse med ingefærte, og nei, homeopatglobuliene dine hjelper heller ikke. Ta antibiotikaen din og værsågod, her er en nybakt muffins.

AnonymBruker
Skrevet

Formyndere.

Anonymous poster hash: fe095...65d
Gjest Citronella
Skrevet

Jeg er lei av hippie-sosialister som ikke evner å se hvor mye politikken deres har ødelagt for oss vanlige folk...

Det føles bra å være i regjering, eller?

• Liker 4
Gjest Sunflower-Delight
Skrevet (endret)

Folk blir lei av den type person jeg er. 

Jeg er veldig intens, detaljert, glad, smilende, interessert, bryr meg om alt det som ikke betyr noen ting og jeg har alt for mange relevante og urelevante spørsmål. Ingen kan være for lenge med meg, for de blir slitne og kjempelei.

Anonymous poster hash: a18e6...d6a

Synes du virker som en fin person. :) Så lenge du også klarer å merke det om noen føler seg litt trist og trenger din forståelse der og da eller føler at de trenger å ha litt mer stillhet, for ikke alle vil alltid føle seg like glad og blid. Sjølv om du har en del flotte egenskaper med måten du kan være på, så er det også fint å ha en form for balanse i dette. :klem:

Endret av Sunflower-Delight
AnonymBruker
Skrevet

-Folk som har skikkelig behov for bekreftelse. Disse som bytter profilbilde på facebook sånn en gang i uken, gjerne bytter mellom gamle og nye bilder bare for å få mer likes og kommentarer som "åå du er så nydelig!", "babe!", "pena mi" osv. Som legger ut mange selfies og andre bilder av seg selv på instagram og facebook, gjerne i kleine positurer, prøver å se ut som om de ikke er klar over at de blir tatt bilde av, der formålet er å vise seg frem, vise puppene, og får kommentarer som "hottie!!". Har et par sånne på facebook, som jeg kjenner godt, der de skal f.eks vise hva de har til middag og halve bildet består av puppene deres og så ligger pizzaen sånn i hjørnet. "Digg med mat nå!", please, ikke lat som om det var pizzaen du ville vise frem. Og så må de selvfølgelig ha en skikkelig teit og cheesy quote under bildet som ikke har noen verdens ting med det å gjøre. Som oftest noe vrøvl om å alltid følge drømmene dine, ha tro, le elsk og lev. Spy!

- Treningsfanatikere. Som alltid legger ut bilder av dem selv mens de trener, etter trening, treningsvideoer der de utfører knebøy, man kan banne på at man alltid får en snap av de etter en treningsøkt. Enten bildet av dem selv i et speil med tommel opp/peace-tegn og trutmunn (evt. overdrevent glis), og teksten "ferdig med dagens workout! *insert tonnevis med emojis her*, eller bildet av tredemølla sånn at vi ser antall km og kalorier forbrent. Disse folka passer også godt inn i forrigere punkt.

- Folk son prøver for hardt å virke "originale" og "spesielle". Går i rare klær, merkelig hårsveis og farge, har merkelige interesser og snakker om rare ting. Har ikke noe problem med folk som skiller seg ut altså, dette gjelder de som prøver aaltfor hardt. Er man litt spesiell og sær så bare er man det liksom, det er en del av personligheten, man driver ikke å nærmest trykker særheten oppi trynet på folk. Urgh, bare vær deg selv.

Ja,jeg er med i en gruppe for de som har angst på facebook og til og med der er det noen som må ha sånne puppebilder.

Skriver om noe som er vanskelig og legger ved en selfie der de ser triste eller deppa ut og samtidig henger puppene ute og bhen vises.

Så jeg kan vel si at jeg er ganske lei av endel der inne. Skjønner forresten ikke hvorfor man må ha selfie med på alle innlegg man skriver.

Anonymous poster hash: e69f9...4c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk som prøver å være mystiske og spennende og bare kommer med halve utsagn for å få folk til å spørre hva de mener. Har en slik kollega, og blir nesten gal av det. 

Anonymous poster hash: 73c73...837
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slike som hun på NRK i "Prosjekt perfekt":

Det lyser så mye "se meg, se meg og se meg!!!"

Slitsomt.

Anonymous poster hash: aabf2...1f2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Slike som hun på NRK i "Prosjekt perfekt":

Det lyser så mye "se meg, se meg og se meg!!!"

Slitsomt.

Ida something.

"Se, her bor jeg, se her er den lubne kjæresten min, se faren min har båt, se moren min går Birkenes".

"Se meg, jeg heter naive Ida og synes verden er litt skremmende".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

-folk som har blitt mobbet en gang i tiden og aldri klarer å holde kjeft om det.

-trans-personer

-usikre personer

-uselvstendige personer

-personer med veldig lav selvtillitt

-de fleste barn

-hårsåre personer

-passiv aggressive personer

Anonymous poster hash: 71ff5...529

Barn?

Du var selv et barn - og barnet i en forsvinner ikke, det er grunnlaget for deg i dag!

Liker du ikke barn, så liker du ikke deg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Er lei av snobbete, arrogante og klysete folk. Folk som utnytter andre med lavere stilling og bare er vennlige mot de som er nyttige i karrieren. Falske.

Og, lei av norske folk med tyske, fjonge etternavn.

Oppsummert: kollegaene mine.

Du jobber ikke tilfeldigvis med noen innen motebransjen som lager fancy skjerf? :fnise:

Anonymous poster hash: 72bf9...a18

AnonymBruker
Skrevet

* De hvor unger er alt livet dreier seg om og rundt

Anonymous poster hash: 34a4c...cdd
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Barn?

Du var selv et barn - og barnet i en forsvinner ikke, det er grunnlaget for deg i dag!

Liker du ikke barn, så liker du ikke deg selv.

Blablablablabla

Anonymous poster hash: 34a4c...cdd

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...