Gå til innhold

Hvilke type folk er du lei av?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke type folk er du lei av?

Jeg er lei av rockere som ikke ser ut til å ha andre interesser enn junk food, øl og heavy metal.

Jeg er lei av de som kun bryr seg om politikk og spammer ned sosiale medier.

Jeg er lei av interiørbloggere med "perfekte hjem" og bilder av interiørblader, telys og kopper med te/kaffe harmonisk plassert.

Er sikkert lei av flere type folk også, men det er disse jeg kommer på nå.

Anonymous poster hash: b6ef2...980
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ABere.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

ABere.

:hoho:

Anonymous poster hash: b6ef2...980

• Liker 3
Skrevet

Folk som aldri har klar penger når de skal på bussen! Står og roter fram én og en krone :P

• Liker 4
Skrevet

Jeg er litt lei av folk som avbryter en hele tiden når man snakker, bare for å bable selv, noe de åpenbart mener er mere viktig enn å høre etter.

• Liker 13
Skrevet

De som selger Forever Living og fyller facebook med lange historier om hvor frigjorte de er og hvor gode mødre man blir av å selge sånt. Og ikke minst hvordan en krem eller noe pulver gjør deg slankere, penere, sunnere, gladere, sprekere osv osv. Helt uten noe dokumentasjon på påstandene.

De som ikke klarer å se lengre enn til seg selv og sine behov. Som rakker ned på alle som velger annerledes eller er annerledes. Særlig når de kommer med lange utbrudd om hvot utspekulerte flyktinger er som utnytter krigen i eget hjemland til å komme hit og "ta" alle jobbene og pengene og damene.

De som ikke skjønner forskjellene på forskning og googlesøk, eller på teori og påstand, eller på bevis og anekdote. Særlig når de bruker det til å spre konspirasjonsteorier, rasisme, hat, frykt og mistillit. Det er bare så trist.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

De som klager og syter over noe som er utrolig lett for dem å ordne. For eksempel kollegaen min som absolutt hver eneste dag syter over maten i kantinen. Han kan på forhånd si at maten er for salt, har for lite kjøtt, sikkert er halvfabrikata, osv, osv, men ta med matpakke, som flertallet av oss andre gjør, nei, DET skal han da ikke, for han er en travel mann må vite, og det å smøre seg et par skiver er da ALT for mye jobb... 

De som er så utrolig spontane av seg, og forventer at alle andre også skal være spontane. Endrer avtaler sånn helt i siste liten, eller blir snurten om man gang på gang takker nei når de fredag kl 17 spør om man skal finne på noe fredag kl 18 og ikke skjønner det at noen av oss har lagt planer for helgen flere dager i forveien... 

Folk som ikke bruker blinklys og som ikke plasserer seg riktig i veibanen for å indikere hvor de skal svinge. 

Folk med pet peeves, som kjører samme kjefteregla om samme tingen om og om og om igjen. 

Folk som legger seg opp i andres barnløshet. Kjempegøy når du er ufrivillig barnløs å få høre at klokka tikker, vettu... 

Anonymous poster hash: 73c73...837
  • Liker 2
Skrevet

Harrytasser, rånere, mannsjåvinister, de som poster ting på Facebook HELE tiden, NAV-ere, folk som ikke tar vare på seg selv, ekstreme gamere, eller generelt ekstremister av alle slag. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk blir lei av den type person jeg er. 
Jeg er veldig intens, detaljert, glad, smilende, interessert, bryr meg om alt det som ikke betyr noen ting og jeg har alt for mange relevante og urelevante spørsmål. Ingen kan være for lenge med meg, for de blir slitne og kjempelei.

Anonymous poster hash: a18e6...d6a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt lei av folk som avbryter en hele tiden når man snakker, bare for å bable selv, noe de åpenbart mener er mere viktig enn å høre etter.

*Mer*

Anonymous poster hash: 46622...acc

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Hykleriske\Dobbel moralistiske feminister\Kvinner.... ( nå kommer jeg nok til å bli anklaget for å være en bitter mannsjåvinist ) Men sant skal bli sagt jeg er lei av hykleriske og dobbel moralske menn.

Arogante folk

folk som avbryter

vel er sikkert mer det er hva jeg skriver.

AnonymBruker
Skrevet

Egoister. Gud. Gi meg hagla.

Anonymous poster hash: 63438...da6
  • Liker 3
Skrevet

Materialistiske mennesker! Blir kvalm av sånt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er lei av den type folk som utgir seg for å like en annen musikksjanger bare fordi den sjangeren er "på mote". Jeg HATER slike folk!!! og det er så forbanna mange av dem!

• Liker 1
Skrevet

Idag er jeg lei av alle...

Imorgen er jeg kanskje glad i alle :fnise:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lei av den type folk som utgir seg for å like en annen musikksjanger bare fordi den sjangeren er "på mote". Jeg HATER slike folk!!! og det er så forbanna mange av dem!

Hvordan vet du at de later ?

Anonymous poster hash: 2b416...78a

• Liker 2
Skrevet

Hvordan vet du at de later ?

Anonymous poster hash: 2b416...78a

Det er lett å se. Mange som gjør ting de egentlig ikke liker bare fordi det er "in".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Morgenfriskuser, la oss ikke glemme dem. Jeg står selv tidlig opp, og trives med det, men jeg går IKKE rundt og er kvitrende og utagerende blid av den grunn. Folk som kvitrer godmorgen til meg før jeg har fått morgenkaffen min kan gå ut i skogen og dø. 

• Liker 16
Skrevet

Moralister som finner det for godt å nekte andre noe, bare fordi de selv ikke liker det. Dessverre gjelder dette flertallet av befolkningen. 

Tilgi dem, de vet ikke hva de gjør er et sitat som hjelper meg med å tolerere slike mennesker. 

Egoister? Er vel kanskje mye av det samme som førstnevnte.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De som har Sett Lyset, om det nå er Lavkarbolyset, Veganlyset, Paleolyset, Yogalyset, eller Dolly-er-bedre-enn-Peppes-lyset, og som fanatisk skal misjonere dette som Det Eneste Rette. Neste veganer som æsjer seg når jeg skal kose meg med en baconbitte, eller neste lavkarbodust som skal fortelle meg at jeg har søtsug fordi jeg spiser korn, kan ta seg en burger med hvetebrød. 

• Liker 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...