Leopanter Skrevet 15. august 2015 #221 Del Skrevet 15. august 2015 Det er så spennende her for tida! Jeg tror det går bra, både å fortelle foreldre, på UL og å bytte terapeut Lykke, lykke til, og ha ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 16. august 2015 Forfatter #222 Del Skrevet 16. august 2015 Hei Kakaoen! Legger igjen et spor her så jeg kan følge boka di Eks-sørlandsfrøken her (eller er det kanskje en gang sørlandsfrøken, alltid sørlandsfrøken? Jeg har i alle fall flyttet bort fra det blide sørland!), som akkurat har fått ei lita snelle. Gratulerer så mye med ny graviditet Jeg snikleste litt i den forrige boka di, og krysser fingrene for at alt ser bra ut på tidlig UL i neste uke! Jeg var på tidlig UL uke 11+0, og da fikk jeg både innvendig og utvendig ettersom legen sa de så litt forskjellige ting på de to. Jeg har ikke noe magefett å snakke om, men pinnen skulle inn likevel Noen detaljer var visstnok enklere å se på innvendig, så for å foreta en skikkelig grundig undersøkelse ville han helst gjøre begge deler. Så du kan jo være forberedt på det kan være legen vil gjøre begge deler så det ikke kommer som en ubehagelig overraskelse Halloen Gratulerer med en fersk liten jente Spennende tider å være førstegangs Ex-sørlending? Kepasa Født og oppvokst her eller bare vært innom? Takk for gratulasjon Jeg har sååå lyst til at gyn skal kunne se mest mulig, så ho må faktisk bare stappe den pinnen oppi høna om ho vil det Har jo hatt innvendig en del ganger før, så er jo ikke noe nytt å skræve til et fremmed menneske Du da, blåhval med joggesko. Det er du på ingen måte! Og ja, det er fullstendig lov å bli lei seg fordi man må bytte terapeut, lege, sykepleier, massør eller frisør når man er fornøyd med den man har! Lykke til med å fortelle foreldre i morgen da, jeg gleder meg til å høre hvordan det gikk. Og du? Dette kommer til å gå bra! Veeel har du sett meg?? Blåhval it is Føles i hverfall sånn Hjelper ikke at jeg i dag har stappa meg full av nydelig nystekt gjærbakst heller Taaaakk.. Håper så inderlig at du har rett Det er så spennende her for tida! Jeg tror det går bra, både å fortelle foreldre, på UL og å bytte terapeut Lykke, lykke til, og ha ei fin helg! Jeg synes i grunnen at det er litt vel spennende her for tiden Er som å være på symptomjakt i dpo land. Med andre ord.. I´m in hell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 16. august 2015 Forfatter #223 Del Skrevet 16. august 2015 Vel.. etter mye om og men så fortalte jeg mamma og pappa i dag at jeg er gravid Med streng beskjed om at de måtte holde tyst til jeg fikk bekrefta liv inni der Jeg sa til mannen i går at jeg ville fortelle det og han satte seg med en gang på bakbeina. Synes det var en dum ide. For det var jo ikke sikkert det var noe liv i magen. WTF Jeg ble så sint.. Hvorfor skal han alltid være så negativ til mine forslag. Og ikke noe liv.. Hvor kom den fra!!!? Han skjønte ikke hvorfor jeg ikke kunne vente i en uke til. Jeg måtte da klare å skjule det i noen timer til. Selv om jeg føler meg som crap for tiden. Skulle tro jeg hadde slått meg på fylla hver natt så crappy som jeg føler meg om dagen. Så mannen virkelig ødela denne gleden for meg. Jeg har tenkt masse i dag om jeg skulle si noe eller vente. Men jeg valgte å gi f i hva mannen følte å si det alikevel. Om jeg kommer i morgen og noe er galt så trenger jeg å kunne si det til mamma. Min kropp og mine foreldre Så får han heller velge hva han vil gjøre med sine foreldre.. Kjenner jeg ble veldig matt av denne helgen og negativiteten. Sliten og finnes ikke en eneste gravidlykke i verden nå :cry: Mamma og pappa ble veldig glade da. Mamma ble supergira på strikkeprosjektet asap Ingen hyling eller tårer eller noe slikt her i gården Men så er det jo barnebarn nr 6 som kommer så de har jo liksom vært gjennom det før I natt drømte jeg at jeg heller fødte babyen fremfor å dra på tidlig UL. Drømte at jeg fikk ei jente. Som var bitte bitte liten. Så liten at jeg glemte ho her og der Ho hadde ikke noe ansikt, men ligna mest på et eple Ho kom så plutselig at mannen måtte ta ho imot på sofan her Galskapdrømming altså.. Jeg lurer på om jeg drømte med mini også at det ble ei jente. Men da kom det en gutt. Men jeg husker ikke helt jeg altså Nå skal jeg sløve foran skjermen resten av kvelden. Håper jeg får sove i natt og at tiden frem til UL i morgen går nokså fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 16. august 2015 #224 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg bare elsker graviddrømmer For en særdeles unødendig kommntar av mannen Om en graviditet går skeis vil man jo gjerne kunne støtte seg til sine nærmste, kanskje spesielt mammaen sin om man har et godt forhod. Han er kanskje redd, og tør ikke glede seg før dere vet 100% at alt er ok? Vanskelig å vite. Men gøy å ha fortalt det og at det ble så godt mottatt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 16. august 2015 #225 Del Skrevet 16. august 2015 Halloen Gratulerer med en fersk liten jente Spennende tider å være førstegangs Ex-sørlending? Kepasa Født og oppvokst her eller bare vært innom? Takk for gratulasjon Jeg har sååå lyst til at gyn skal kunne se mest mulig, så ho må faktisk bare stappe den pinnen oppi høna om ho vil det Har jo hatt innvendig en del ganger før, så er jo ikke noe nytt å skræve til et fremmed menneske Født og oppvokst ja, flytta for å studere og kom meg aldri tilbake igjen Rart hvor blasert man blir etter ymse omganger med utredning og gynekologiske undersøkelser - jeg gjør heller ingenting ut av å skræve foran histen og pisten lengre Lykke til i morgen! Blir spennende å se om det er ræge, eple eller baby der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
my82 Skrevet 16. august 2015 #226 Del Skrevet 16. august 2015 Masse lykke til på ul i morgen, krysser fingrene 😊 Og mens dere er inne på temaet, så er jeg også fra Kristiansand, er Hånesjente jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. august 2015 #227 Del Skrevet 16. august 2015 Lykke til på UL i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 16. august 2015 Forfatter #228 Del Skrevet 16. august 2015 Får jeg sove? Nope.. Er jeg trøtt? JA Må jeg tisse igjen? Å jadda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 16. august 2015 #229 Del Skrevet 16. august 2015 Lykke til i morgen. Er kjempespent på dine vegne og har definitivt godfølelsen! håper du får sove snart eller har sovnet allerede. Herlig å fortelle til foreldrene dine, blir mer virkelig med en gang da. Natta :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. august 2015 #230 Del Skrevet 17. august 2015 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmartCookie Skrevet 17. august 2015 #231 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg kan på en måte forstå mannen din, men han kunne kanskje luftet sine bekymringer på en annen måte enn å ødelegge dagen din? Hvis du føler for å fortelle det, så er det riktig. Og selv om jeg også var redd for å "jinxe" ting ved å fortelle folk for tidlig osv sist gang, så tror jeg det er lettere å komme seg gjennom det hvis (...gud forby altså..) det ikke skulle være liv laga om man har folk rundt seg man kan få støtte fra fremfor å gjennom det alene uten å fortelle det til noen. Den sorgen tror jeg er altfor vanskelig å bearbeide på egen hånd! Og sjansen er så liten for at det er noe galt, så det er ingen grunn til å ta sorgene på forskudd! Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. august 2015 #232 Del Skrevet 17. august 2015 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 17. august 2015 Forfatter #233 Del Skrevet 17. august 2015 Trommevirvel……... Si hei til lille Ræga Her var det liv som bare det Hjerte slo og lille lå og slappet av med den ene hånda si bak hodet Tenk at det faktisk er et lite menneske INNI meg. Herregud det er helt utrolig at det går an Det var såååå deilig å få se det. Føler meg et tonn lettere Så når jeg kom tilbake på jobb så fortalte jeg det til 4 av kollegaene mine som var der. De ble kjempeglade og jeg måtte felle noen gledestårer Utroooolig godt brukte 1100 kr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. august 2015 #234 Del Skrevet 17. august 2015 fiiiiine Ræga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 17. august 2015 #235 Del Skrevet 17. august 2015 Åh,herregud!! Tenk at de ser ut som mennesker etter 12 uker!! Noe så fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 17. august 2015 #236 Del Skrevet 17. august 2015 Åh, fine Ræga! så utrolig deilig å få forsikret seg om at alt stod bra til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 17. august 2015 #237 Del Skrevet 17. august 2015 Åååh, fine! Og så ferdige de er når de er 12 uker! Nååå kakaoen, nå kan du bare nyte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 17. august 2015 #238 Del Skrevet 17. august 2015 Så herlig! Er så enig at det er vel anvendte penger! Littegrann sjalu på deg altså...tenk på alt det herlige du skal oppleve! Her pakka jeg vekk klær i 62 og bagdelen til vogna idag. Hvor er den lille babyen min blitt av?a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 17. august 2015 Forfatter #239 Del Skrevet 17. august 2015 Født og oppvokst ja, flytta for å studere og kom meg aldri tilbake igjen Rart hvor blasert man blir etter ymse omganger med utredning og gynekologiske undersøkelser - jeg gjør heller ingenting ut av å skræve foran histen og pisten lengre Lykke til i morgen! Blir spennende å se om det er ræge, eple eller baby der inne Flytta og aldri kommet tilbake?? Men da har du sikkert familie her da Det ble faktisk en baby. Ikke verken eple eller ræge.. Men H*n heter fortsatt Ræga Masse lykke til på ul i morgen, krysser fingrene Og mens dere er inne på temaet, så er jeg også fra Kristiansand, er Hånesjente jeg Oooo… Har du også stukket av fra landsdelen? Hånes er jo en fin plass. Kjenner litt folk som bor der Jeg kan på en måte forstå mannen din, men han kunne kanskje luftet sine bekymringer på en annen måte enn å ødelegge dagen din? Hvis du føler for å fortelle det, så er det riktig. Og selv om jeg også var redd for å "jinxe" ting ved å fortelle folk for tidlig osv sist gang, så tror jeg det er lettere å komme seg gjennom det hvis (...gud forby altså..) det ikke skulle være liv laga om man har folk rundt seg man kan få støtte fra fremfor å gjennom det alene uten å fortelle det til noen. Den sorgen tror jeg er altfor vanskelig å bearbeide på egen hånd! Og sjansen er så liten for at det er noe galt, så det er ingen grunn til å ta sorgene på forskudd! Lykke til i dag! Jeg tenkte også det. At om det nå går galt så trenger jeg støtte. Men alt var jo finfint Mannen likte ikke det at jeg plutselig endra planer og ville fortelle det til folk. Jeg har jo holdt kjeft i 2 mnd nå. Det er dritvanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 17. august 2015 Forfatter #240 Del Skrevet 17. august 2015 fiiiiine Ræga! Weeeeee Åh,herregud!! Tenk at de ser ut som mennesker etter 12 uker!! Noe så fantastisk! Jeg vet.. Det er helt utrolig hvor ferdige de er. Og tenkt at jeg i følge norsk lov faktisk kunne tatt abort i dag Det er faktisk helt sykt å tenke på etter man har sett hvor store og hele de er. Begynner nesten å gråte av tanken. Vekker hormonene deluxe Åh, fine Ræga! så utrolig deilig å få forsikret seg om at alt stod bra til. Jaaa.. Det var så deilig å se. Hadde virkelig ikke overlevde å vente i 6-8 uker til med å få vite altså. Åååh, fine! Og så ferdige de er når de er 12 uker! Nååå kakaoen, nå kan du bare nyte! Ja det er helt utrolig. H*n lå inni der med ene armen under hodet og slappet av. Lå opp ned og kosa seg. Gyn dulta i magen min for å se om ho fikk noe respons. H*n bare snudde ryggen til Merker at jeg nå ble litt mer nysgjerrig på om det er gutt eller jente Mest fordi jeg har jentefølelse, mannen synes det ligna på ei jente på bildet (lol) og gyn kalte h*n for HAN Men ho sa at ho kaller alle for han Jeg føler meg 100 kg lettere og er klar for å innta nytelsesmodus Så herlig! Er så enig at det er vel anvendte penger! Littegrann sjalu på deg altså...tenk på alt det herlige du skal oppleve! Her pakka jeg vekk klær i 62 og bagdelen til vogna idag. Hvor er den lille babyen min blitt av?a Jeg skjønner godt du er sjalu Det ble jeg også når jeg leser om andre og hva de skal oppleve. Min tur nå. Er helt sykt rart å tenke på at jeg skal få enda en unge til. Lurer på hvordan h*n ser ut.. Ånei.. Når vognbagen er pakket vekk er virkelig babystadiet over Det har gått så fort. Kanskje jeg får nummer 2 akkurat 1 år etter deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå