Synapomorphy Skrevet 20. juni 2015 #101 Skrevet 20. juni 2015 du kan hvertfall ikke noe om vektløfting. du snakker om en nisje innenfor styrke, som powerlifting med uttyr, det har ingenting med vektløfting å gjøre. vektløfting er sånn du har sett i ol, der de gjør jerk and clean og sånne psycholøft. det finnes også powerlifting uten utstyr, som forøvrig er mest utbredt. ingen fokuserer på isolering. dvs, folk flest liker ikke gjøre tunge baseøvelser, så det er lettere å selge folk isolasjonstrening som de gidder å gjøre kontra å bli sterker. ingen av disse bodybuilderne du snakker om har bygd fysikkene sine gjennom isolasjonstrening. Anonymous poster hash: 23c1e...b2a Lol, dette hørtes jo smart ut.
Synapomorphy Skrevet 20. juni 2015 #102 Skrevet 20. juni 2015 og legpress? hvem faen bryr seg om det. do you even squat son Anonymous poster hash: 23c1e...b2a Smalt det fra en av de sedvanlige squat-rottene. Lær deg grunnleggende fysikk, så vil du forstå hvorfor det ikke er noe spesielt med baseøvelser. Dersom du vil bli bryststerk, da er det lurt å trene bryst. Beina kan du trene ved andre øvelser, istedenfor å spenne deg fast som en lyktestolpe.
Blod Skrevet 20. juni 2015 #103 Skrevet 20. juni 2015 (endret) Jeg tenker at han har en hobby. Altså trening eller sport. Endret 20. juni 2015 av Blod
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #104 Skrevet 20. juni 2015 Smalt det fra en av de sedvanlige squat-rottene. Lær deg grunnleggende fysikk, så vil du forstå hvorfor det ikke er noe spesielt med baseøvelser. Dersom du vil bli bryststerk, da er det lurt å trene bryst. Beina kan du trene ved andre øvelser, istedenfor å spenne deg fast som en lyktestolpe. haha så still opp i en fysisk krevende sport med legpress som grunnstyrke og du vil bli slakta så fort du kommer i fysisk nærkontakt med noen. do you even dead breh? det stemmer at for hypertrofi kan du få de samme resultatene med legpress, men har lite overføringsverdi i hvilken som helst krevende fysisk aktivitet. hvis du skal bygge bryst så gjør du pausbenkpress og militærpress, du gjør ikke cableflies og annen isolasjonsdritt. Anonymous poster hash: cfb4a...5aa
Synapomorphy Skrevet 20. juni 2015 #105 Skrevet 20. juni 2015 haha så still opp i en fysisk krevende sport med legpress som grunnstyrke og du vil bli slakta så fort du kommer i fysisk nærkontakt med noen. do you even dead breh? det stemmer at for hypertrofi kan du få de samme resultatene med legpress, men har lite overføringsverdi i hvilken som helst krevende fysisk aktivitet. hvis du skal bygge bryst så gjør du pausbenkpress og militærpress, du gjør ikke cableflies og annen isolasjonsdritt. Anonymous poster hash: cfb4a...5aa Både benkpress og pausbenkpress er en isolasjonsøvelse – så lenge man faktisk utfører det riktig. Ja, jeg tar markløft, uten at det har særlig betydning for noe som helst. Kunne lett ha erstattet denne øvelsen med noe annet, uten at det hadde gått utover styrken min. Det har aldri slått feil: Det er kun fra idioter jeg har hørt at det er noe magisk ved markløft og knebøy. De samme abonnerer selvsagt på pseudovitenskap som at disse øvelsene øker testosteronnivået mer enn andre øvelser.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #106 Skrevet 20. juni 2015 Både benkpress og pausbenkpress er en isolasjonsøvelse – så lenge man faktisk utfører det riktig. Ja, jeg tar markløft, uten at det har særlig betydning for noe som helst. Kunne lett ha erstattet denne øvelsen med noe annet, uten at det hadde gått utover styrken min. Det har aldri slått feil: Det er kun fra idioter jeg har hørt at det er noe magisk ved markløft og knebøy. De samme abonnerer selvsagt på pseudovitenskap som at disse øvelsene øker testosteronnivået mer enn andre øvelser. haha, benkpress isolasjonsøvelse? hvis du bruker den som isolasjonsøvlse, hvordan enn du får til det, så kan du ikke å benke. forever stuck under tre plater du. alle som benker riktig bruker både bein, hofte og bryst når de benker. de noobsa som ligger flatt på benken fordi de får "vondt i kosjjyggen" bør gå å hente seg noen rosamanualer å presse i et lite hjørne for seg selv.benkpressen er for de store gutta. Anonymous poster hash: cfb4a...5aa
Synapomorphy Skrevet 20. juni 2015 #107 Skrevet 20. juni 2015 haha, benkpress isolasjonsøvelse? hvis du bruker den som isolasjonsøvlse, hvordan enn du får til det, så kan du ikke å benke. forever stuck under tre plater du. alle som benker riktig bruker både bein, hofte og bryst når de benker. de noobsa som ligger flatt på benken fordi de får "vondt i kosjjyggen" bør gå å hente seg noen rosamanualer å presse i et lite hjørne for seg selv.benkpressen er for de store gutta. Anonymous poster hash: cfb4a...5aa Tar greit 140 kg uten latterlig spenn og fjæring, så tror ikke jeg trenger det, gitt. ;-D
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #108 Skrevet 20. juni 2015 Tar greit 140 kg uten latterlig spenn og fjæring, så tror ikke jeg trenger det, gitt. ;-D ja, da går du iallefall ikke helt ned til brystet. det hadd ikke skuldrene dine tålt med den feilaktige stilen der. grunnen til at du velger å ikke benker riktig er fordi du ikke evner å lære deg teknikken. Anonymous poster hash: cfb4a...5aa
Synapomorphy Skrevet 20. juni 2015 #109 Skrevet 20. juni 2015 ja, da går du iallefall ikke helt ned til brystet. det hadd ikke skuldrene dine tålt med den feilaktige stilen der. grunnen til at du velger å ikke benker riktig er fordi du ikke evner å lære deg teknikken. Anonymous poster hash: cfb4a...5aa Går helt ned til brystet, jo. Kroppen min har tålt det fint så langt. Natta, søten. <3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #110 Skrevet 20. juni 2015 og forøvrig,selv om du skulle ligge med beina dine oooå benken som en sånn fitnessbitch så er fortsatt benkpress en baseøvelse. den involverer flere muskelgrupper enn bare bryst uansett hvordan du benker. Anonymous poster hash: cfb4a...5aa
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #111 Skrevet 20. juni 2015 Går helt ned til brystet, jo. Kroppen min har tålt det fint så langt. Natta, søten. <3 høres ut som du alt er i drømmeland, isolasjonstass. Anonymous poster hash: cfb4a...5aa
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #112 Skrevet 20. juni 2015 Tar greit 140 kg uten latterlig spenn og fjæring, så tror ikke jeg trenger det, gitt. ;-D Du får meg til å miste all sexlyst. Anonymous poster hash: 773c6...018 1
Klossmajor Skrevet 20. juni 2015 #113 Skrevet 20. juni 2015 Du får meg til å miste all sexlyst. Hersketeknikk basert på offermentalitet er særdeles usexy.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #114 Skrevet 20. juni 2015 Hersketeknikk basert på offermentalitet er særdeles usexy. Han får igjen med samme mynt Anonymous poster hash: 773c6...018 1
Synapomorphy Skrevet 20. juni 2015 #115 Skrevet 20. juni 2015 Du får meg til å miste all sexlyst. Anonymous poster hash: 773c6...018 Mulig det, men er det mitt problem? Har ingen intensjoner om å sexe deg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #116 Skrevet 20. juni 2015 Mulig det, men er det mitt problem? Har ingen intensjoner om å sexe deg. Om du har samme effekt på flere damer, så jo. Anonymous poster hash: 773c6...018
Synapomorphy Skrevet 20. juni 2015 #117 Skrevet 20. juni 2015 Om du har samme effekt på flere damer, så jo.Anonymous poster hash: 773c6...018 Har ikke hatt det problemet, nei. Nå kan jeg ikke si at erfaringen min med kvinnfolk på KG tilsier at de som er her inne er noe å spare på, heller.
Basun Skrevet 20. juni 2015 #118 Skrevet 20. juni 2015 (endret) Regner selvfølgelig med at det første var ironi. Pumping er deilig. Skjønner at du ikke har mye peiling, nei. Kroppsbygging vs "styrkeløfting" er som evolusjonsbiologi vs. kreasjonisme. "Styrkeløfting" er basert på elendig teknikk, trøyer for å øke tungden på løft, osv. I kroppsbygging fokuserer man på isolering, hypertrofi og reell styrke. F.eks.: Styrkeløfter A tar 190 kg i benken med bump, svai og styrketrøye. Kroppsbygger B tar 150 kg. Disse er omtrent like sterke. Hvis du tror at f.eks. Arnold Schwarzenegger, Ronnie Coleman eller Mike O'Hearn var svakere enn Arild Haugen, tar du grundig feil. Coleman legpresset 850 kg som ingenting. Hva mener du med reel styrke? Snakker du om isolerte- eller sammensatte bevegelser? En kroppsbygger kan jo nesten ikke gjøre noe annet enn isolerte bevegelser. Har aldri vært borti feks. spesialsoldater som trener dette. En kroppsbygger har nesten bare raske muskelfibrer. Arild Haugen løfter mer i tillegg til at han er mer utholdende. Hvorfor deltar ingen kroppsbyggere på strongman? En kroppsbygger hadde da tålt å være med på en konkurranse? Det er ikke så mange øvelser med feilløft. Han vil sannsynligvis ikke ta skade av det. En ting til: Hvorfor trener kroppsbyggere feks mye biceps? Har du sett en proffbokser fokusere på biceps? Og hvorfor fjerner kroppsbyggere så mye fett på kroppen som mulig? De blir jo ikke sterkere av det. Det er jo utelukkende fordi de tror at de ser bra ut. Endret 20. juni 2015 av Personenmeg 2
Synapomorphy Skrevet 20. juni 2015 #119 Skrevet 20. juni 2015 (endret) Hva mener du med reel styrke? Snakker du om isolerte- eller sammensatte bevegelser? En kroppsbygger kan jo nesten ikke gjøre noe annet enn isolerte bevegelser. Har aldri vært borti feks. spesialsoldater som trener dette. En kroppsbygger har nesten bare raske muskelfibrer. Arild Haugen løfter mer i tillegg til at han er mer utholdende. Hvorfor deltar ingen kroppsbyggere på strongman? En kroppsbygger hadde da tålt å være med på en konkurranse? Det er ikke så mange øvelser med feilløft. Han vil sannsynligvis ikke ta skade av det. En ting til: Hvorfor trener kroppsbyggere feks mye biceps? Har du sett en proffbokser fokusere på biceps? Og hvorfor fjerner kroppsbyggere så mye fett på kroppen som mulig? De blir jo ikke sterkere av det. Det er jo utelukkende fordi de tror at de ser bra ut. Styrke i spesifikke øvelser er ikke det samme som muskelkraft per muskelenhet. Det er en vanlig misforståelse å tro at hypertrofi og styrke er separate: De henger nøye sammen. Du får ikke det ene uten det andre. Tviler faktisk sterkt på at mange strongmen ville ha greidd å matche Coleman i beinpress. Når det gjelder knebøy, har nevnte O'Hearn greidd litt under 900 lbs. Skulle likt å se Arild Haugen gjøre det samme. Når det gjelder fettprosenten: Til en viss grad, dersom det ikke er snakk om konkurranse. Endret 20. juni 2015 av Synapomorphy
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #120 Skrevet 20. juni 2015 Da tenker jeg at de bruker veldig mye tid på treningsstudioet og at de er veldig opptatte av eget utseende. Og at de drikker masse proteinshakes og annet tullball. Anonymous poster hash: a246e...dcd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå