Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2015 #61 Skrevet 18. juni 2015 Jeg måtte google nå og fant ham. Ikke dum, nei. Anonymous poster hash: 92fb6...1fc Kort og godt verdens vakreste mannfolkkropp.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #62 Skrevet 18. juni 2015 Jeg måtte google nå og fant ham. Ikke dum, nei. Anonymous poster hash: 92fb6...1fc Svømmere er digge! Er så heldig og ha kapret en selv Anonymous poster hash: 1c05f...8f1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #63 Skrevet 18. juni 2015 Svømmere er digge! Er så heldig og ha kapret en selv Anonymous poster hash: 1c05f...8f1 Klatrere er også digg. Derfor forguder jeg kroppen til min kjære. Anonymous poster hash: 773c6...018
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 18. juni 2015 #64 Skrevet 18. juni 2015 Latterligste jeg har lest i dag. Så menn som foretrekker å ta vare på sin egen helse, og ser bra ut må kompensere for noe annet? Haha Det å trene styrke er en livsstil folk velger selv. Det er ikke bare snakk om å gå på treningssenter og løfte vekter, men hovedsaklig hva man velger å spise, og det å holde seg aktiv. Det er snakk om disiplin. At man utfordrer sin egen kropp og resultatet er at man får forme sin kropp som man selv ønsker. Tror de aller færreste trener for å imponere damer som dere. De fleste gjør det fordi det er en god måte å minske stress på, utfordre sin egen kropp, bli en bedre versjon av seg selv på, og fordi det er en hobby. Slutt å være så sur og overdramatiser for hvorfor menn trener. Fokuser heller på deg selv
AnonymBruker 42 Skrevet 18. juni 2015 #65 Skrevet 18. juni 2015 What the actual f@ck!!!! Han der burde ta seg en tur til legen ASAP!!! Han må jo har bicebs og nakke-kreft eller.no Starkakrs mann!!! Som han her? Anonymous poster hash: 92fb6...1fc
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #66 Skrevet 19. juni 2015 Latterligste jeg har lest i dag. Så menn som foretrekker å ta vare på sin egen helse, og ser bra ut må kompensere for noe annet? Haha Det å trene styrke er en livsstil folk velger selv. Det er ikke bare snakk om å gå på treningssenter og løfte vekter, men hovedsaklig hva man velger å spise, og det å holde seg aktiv. Det er snakk om disiplin. At man utfordrer sin egen kropp og resultatet er at man får forme sin kropp som man selv ønsker. Tror de aller færreste trener for å imponere damer som dere. De fleste gjør det fordi det er en god måte å minske stress på, utfordre sin egen kropp, bli en bedre versjon av seg selv på, og fordi det er en hobby. Slutt å være så sur og overdramatiser for hvorfor menn trener. Fokuser heller på deg selv En mann som trener og holder helsa vedlike er jo bare bra. Menn som bruker kroppen er digg. Og har de muskler pga en sport/aktivitet de driver, så er det et pluss. Funksjonelle muskler er digg. Men når det bikker over, og de trener muskler for utseendet, og fordi de tror de kan dra damer på denne måten, så funker ikke det. Og tro meg. De finnes. De går ofte å vagler litt med armene godt ut til siden og brystet opp og frem. Alltid solariumsbrune. Så klart iført en meget tettsittende t-skjorte og gjerne jeans med stramt belte i livet for å vise at de har smal midje (menn - godt tips herfra. Ha aldri stramt belte. Aldri!! Det drar buksa for høyt opp og ballene fremheves. Det funker ikke!!) og så går de rundt med et skjevt smil og tror alle ser på musklene med beundring. Men alt vi ser er mer som et togkræsj. Anonymous poster hash: 773c6...018 5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #67 Skrevet 19. juni 2015 Altså, om man ikke kan oppnå status som supermuskuløs som naturlig, så burde heller diskusjonen gått på steroidebruk. Folk som ikke trener har tydeligvis ikke peiling på hva som er oppnåelig og en imponerende "supermuskuløs" fysikk. Menn på stereoider er ubrukelige. Minste tegn til slikt bruk er bare å avskrive som funksjonell mann. Anonymous poster hash: 773c6...018
King in the North Skrevet 19. juni 2015 #68 Skrevet 19. juni 2015 Menn på stereoider er ubrukelige. Minste tegn til slikt bruk er bare å avskrive som funksjonell mann. Anonymous poster hash: 773c6...018 Finnes mange legitime grunner til å gå på steroider. Men nå tenker jo jeg det samme om jenter med restylane, silikon, botox, som du tenker om menn på steroider 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #69 Skrevet 19. juni 2015 At han har liten pikk. Er ikke det i overkant ensporet å tenke penis når du ser en muskuløs mann? Betyr det i tilfelle også at når du ser en spinkel mann så tenker du at han har stor pikk? Anonymous poster hash: 83776...3f3
Gjest O.G. Skrevet 19. juni 2015 #70 Skrevet 19. juni 2015 Er ikke det i overkant ensporet å tenke penis når du ser en muskuløs mann? Betyr det i tilfelle også at når du ser en spinkel mann så tenker du at han har stor pikk? Anonymous poster hash: 83776...3f3 Det var da voldsomt.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #71 Skrevet 19. juni 2015 Finnes mange legitime grunner til å gå på steroider. Men nå tenker jo jeg det samme om jenter med restylane, silikon, botox, som du tenker om menn på steroider En dame med silikon og botox vil fortsatt funke sosialt og seksuelt. En på stereoider for muskelmasse vil være totalt ubrukelig her. Men personlig holder jeg meg unna både plastikk på meg selv og menn som forguder sine muskler. Anonymous poster hash: 773c6...018
Tyv1 Skrevet 19. juni 2015 #72 Skrevet 19. juni 2015 Det var da voldsomt. Det er naturlig å spørre da du er så bombastisk.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #73 Skrevet 19. juni 2015 En dame med silikon og botox vil fortsatt funke sosialt og seksuelt. En på stereoider for muskelmasse vil være totalt ubrukelig her. Men personlig holder jeg meg unna både plastikk på meg selv og menn som forguder sine muskler.Anonymous poster hash: 773c6...018 Jeg antar at det er skrivefeil men bare sånn itilfelle ikke - steroider øker seksualdriften flere ganger over det normale, den reduserer den ikke. Nå skal det også sies at steroider har en langvarig positiv effekt på muskelaturen, ettersom muskelcellene har blitt utviklet langt utover det et naturlig testosteron nivå har gjort - noe man har fordel av selv om disse nivåene vil normaliseres etter man slutter på steriodene. Et annet aspekt å ta i betraktning er at steroider er nok det mest utprøvde preparatet noensinne nå siden 1950årene. Den gjennomsnittelige personen som bruker steroider i perioder er over 25år - har 3år eller mer med høyskole utdanning og er i jobber som er godt betalte. Anonymous poster hash: 92b7a...ba7 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #74 Skrevet 19. juni 2015 Jeg antar at det er skrivefeil men bare sånn itilfelle ikke - steroider øker seksualdriften flere ganger over det normale, den reduserer den ikke. Nå skal det også sies at steroider har en langvarig positiv effekt på muskelaturen, ettersom muskelcellene har blitt utviklet langt utover det et naturlig testosteron nivå har gjort - noe man har fordel av selv om disse nivåene vil normaliseres etter man slutter på steriodene. Et annet aspekt å ta i betraktning er at steroider er nok det mest utprøvde preparatet noensinne nå siden 1950årene. Den gjennomsnittelige personen som bruker steroider i perioder er over 25år - har 3år eller mer med høyskole utdanning og er i jobber som er godt betalte. Anonymous poster hash: 92b7a...ba7 Nuh vel. Slutt med steroider og slutt og les propaganda for slikt. Det gjør hjernen din litt mushy. Anonymous poster hash: 773c6...018 1
WubWub Skrevet 19. juni 2015 #75 Skrevet 19. juni 2015 Som han her? Anonymous poster hash: 92fb6...1fc Det der er ikke muskler da. Han har fylt opp musklene med olje (synthol) 2
Skylines Skrevet 19. juni 2015 #76 Skrevet 19. juni 2015 Gi meg Jon Skywalker takk! Coleman og den gjengen er ikke akkurat min type, mens de som stiller i Mens Physique og de som er litt mindre enn det igjen, er fint
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #77 Skrevet 19. juni 2015 Nuh vel. Slutt med steroider og slutt og les propaganda for slikt. Det gjør hjernen din litt mushy.Anonymous poster hash: 773c6...018 Tror ikke du vil gå inn i en diskusjon med meg på de tingene - tror du vil ha lite stille opp med rett og slett. Når er ikke steroider klassifisert som sentralnervestimulerende perparater heller, og da faller det på sin egen urimelighet å hevde at det gjør den ene eller andre "mushy" som du så fint kaller det. Tror du misforstår litt men skal prøve å forklare det for deg siden du først er her - alkohol er sentralnervestimulerende, likeledes er hasj osv osv - om noen tar steroider sammen med disse rusmidlene så er det ikke steroidene som har skylden for for deres oppførsel\handlinger, det er alkoholen eller hva det nå enn det er de går på. I et helsemessig perspektiv så bekymrer det meg langt mer med de som røyker og drikker jevnlig enn noen som bruker på steroider (ikke misbruker). Faktisk så går det det ikke an å sammenligne ettersom den ene vanen er dødelig mens den andre ikke er det. Alkohol, tobakk og den slags er gift for kroppen og det dreper hjerneceller - steroider på den annen side bygger opp organismen og mest av alt restituerer den raskere. Man får også en enormt positiv synergi effekt av de enorme treningsmengdene man kan komme gjennom sammen med et naturlig fokus på et sunnere kosthold fra dag til dag. Anonymous poster hash: 92b7a...ba7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #78 Skrevet 19. juni 2015 Tror ikke du vil gå inn i en diskusjon med meg på de tingene - tror du vil ha lite stille opp med rett og slett. Når er ikke steroider klassifisert som sentralnervestimulerende perparater heller, og da faller det på sin egen urimelighet å hevde at det gjør den ene eller andre "mushy" som du så fint kaller det. Tror du misforstår litt men skal prøve å forklare det for deg siden du først er her - alkohol er sentralnervestimulerende, likeledes er hasj osv osv - om noen tar steroider sammen med disse rusmidlene så er det ikke steroidene som har skylden for for deres oppførsel\handlinger, det er alkoholen eller hva det nå enn det er de går på. I et helsemessig perspektiv så bekymrer det meg langt mer med de som røyker og drikker jevnlig enn noen som bruker på steroider (ikke misbruker). Faktisk så går det det ikke an å sammenligne ettersom den ene vanen er dødelig mens den andre ikke er det. Alkohol, tobakk og den slags er gift for kroppen og det dreper hjerneceller - steroider på den annen side bygger opp organismen og mest av alt restituerer den raskere. Man får også en enormt positiv synergi effekt av de enorme treningsmengdene man kan komme gjennom sammen med et naturlig fokus på et sunnere kosthold fra dag til dag.Anonymous poster hash: 92b7a...ba7 Nå ble jeg faktisk ikke imponert. Du vet at lesestoff ikke er sentralnervestimulerende som droger? Men det gjør noe med ens syn på ting. Men den enkle og simple morsomhetene gikk deg over hodet gitt. Anonymous poster hash: 773c6...018
Gjest EspenAskeladd Skrevet 19. juni 2015 #79 Skrevet 19. juni 2015 Gi meg Jon Skywalker takk! Han er på steroider
WubWub Skrevet 19. juni 2015 #80 Skrevet 19. juni 2015 (endret) Han er på steroider akkurat som alle andre i bodybuilder miljøet eller hollywood kjekkasene som forvandler seg til arnold scwartznegger kropper på 6 måneder før de skal spille i en muskuløs rolle. Jeg tror ikke mange er klar over hvor utbredt bruk av anabole steroider i fitness miljøet, i idretter og i hollywood faktisk er. Kvinner klager ofte over at de er spesielt utsatt for kroppspress fra mote industrien men jeg tør påstå at kroppspresset mot menn er betraktelig høyere, for å få drømmekroppen/sommerkroppen som er trendy i hollywood så må man faktisk ta steroider. man må også ta steroider om man skal ha noe fremtid i diverse idrettsgrener i usa. for det er faktisk slik at man blir ikke supermuskuløs uten steroider, kroppen har en naturlig grense med et maks potensiale for muskelvekst, og muskelvekst går tregt på den naturlige måten. med steroider kan man legge på seg opptil 7kg muskelmasse per måned samtidig som man kan ha 4-6% fettprosent. naturlig så kan man legge på seg 1kg muskler per måned det første året man trener, så stuper tallet de neste årene, og man må i tillegg ha høyt kalori inntak som gjør at man ikke kan gå året rundt å være ripped med lav fettprosent. det er bare oppnåelig et par måneder å ha lav fettprosent , om man går lengre så forsvinner musklene. kort forklart : naturlige gains har diminishing returns. dvs på et viss punkt stopper man bygge større muskler når man har nådd en viss punkt, og den barrieren er ikke supermuskuløs, langt derifra. skal man bli stor må man ta bol Endret 19. juni 2015 av WubWub 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå