Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, men det er heller ingen her som har sagt at litt muskler ikke er fint/sexy. Men det finnes en grense der det tipper over og blir for mye :)Anonymous poster hash: 1c05f...8f1

Er du ts? Ts fremlegger jo en sammenheng mellom muskler og dårlig selvtillit. Og musklene som en kompensering sådan. Og det er heller ingen som har sagt at misbruk av steroider er fint/sexy heller :) håpløs debatt, når du ikke vet hva du egentlig vil diskutere en gang.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det hadde vært lettere om TS hadde postet et bilde i åpningsinnlegget som viser hva h*n mener med "supermuskuløs"? Føler det blir mer et definisjonsspørsmål nå, og ingen som snakker om det samme... Anonymous poster hash: 1c05f...8f1

Jepp, er jo helt håpløst premiss for debatten. Hvis ts mener at man MÅ bruke steroider for å oppnå "supermuskuløs"-status, så er jo premisset et helt annet.

• Liker 2
Skrevet

Okei, da har vi vel forskjellige definisjoner av ordet. For all del, jeg skjønner at det ligger masse arbeid bak den kroppen der, og han er muskuløs (og attraktiv). Men når jeg tenker på supermuskuløs så ser jeg for meg noe mye mer "klumpete", og for meg er ikke det attraktivt. Anonymous poster hash: 1c05f...8f1

Det ligger sikkert 8 års slavisk trenings- og kostholdsregime bak den kroppen der. Og det finnes ingen definisjon på supermuskuløs, så dette er jo bare tull.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du ts? Ts fremlegger jo en sammenheng mellom muskler og dårlig selvtillit. Og musklene som en kompensering sådan. Og det er heller ingen som har sagt at misbruk av steroider er fint/sexy heller :) håpløs debatt, når du ikke vet hva du egentlig vil diskutere en gang.

Nei, jeg er ikke ts.. 

Jeg vet hva jeg vil diskutere, men det er jo ikke så lett når folk gjør det på ulike premisser (altså forskjellige definisjoner av supermuskuløs)

Anonymous poster hash: 1c05f...8f1

Gjest Angry Man
Skrevet

Bwahaha, prøv å si det på en litt mer overbevisende måte. Hvis man faktisk tror på sånne som deg, må man være uforskammet dum.

Type Ronnie Coleman er selvfølgelig ikke estetisk. Trenger ikke amøber som deg til å fortelle en dette. Dette er derimot dritsexy.

Mmmmm. Hva som er estetisk eller ikke er vel opp til det enkelte individ. :laugh:

'Supermuskuløs' er et rimelig tungtveiende utrykk. Når jeg hører det tenker jeg på bolere med svære definerte muskler. Noe jeg personlig ikke synes er fint.

Liker muskler men det kan bli for mye av det gode.  

Selfølgelig mangler det en tydelig definisjon av utrykket, men det kommer også ned til en almennlig oppfattning av utrykket. Om TS mening om ordet ikke stemmer overens med en rimelig oppfattning av det er det isåfall TS problem, vi andre må forholde oss til hva ordet faktisk betyr.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ikke trukket noen linjer mellom muskler og dårlig selvtillit.

Anonymous poster hash: 1c05f...8f1
Skrevet

Dette syns jeg er et fiffig tankespill. Hvorfor er det enkelte menn som går av skaftet for å bli store og sterke? Det har én åpenbar årsakssammenheng: Seksualitet og attraktivitet. Ikke kom her og fortell oss at menn boler seg fordi de bare elsker muskler. Det har med damer å gjøre, slik kanskje det meste av sosial adferd har med reproduksjon å gjøre. Vi er biologisk rigget for det. Det er ikke sikkert at man er kognitivt istand til å vurdere ens egen motivasjon riktig engang. 

Det virkelig interessante er om muskler faktisk hjelper for å lande damene. Jeg tror ikke det. Hva er da poenget? Imponere andre menn?

Then again, jeg løfter vekter fire ganger i uken selv. Jeg driter i eget reir nå.

• Liker 4
Skrevet

Dette syns jeg er et fiffig tankespill. Hvorfor er det enkelte menn som går av skaftet for å bli store og sterke? Det har én åpenbar årsakssammenheng: Seksualitet og attraktivitet. Ikke kom her og fortell oss at menn boler seg fordi de bare elsker muskler. Det har med damer å gjøre, slik kanskje det meste av sosial adferd har med reproduksjon å gjøre. Vi er biologisk rigget for det. Det er ikke sikkert at man er kognitivt istand til å vurdere ens egen motivasjon riktig engang

Det virkelig interessante er om muskler faktisk hjelper for å lande damene. Jeg tror ikke det. Hva er da poenget? Imponere andre menn?

Then again, jeg løfter vekter fire ganger i uken selv. Jeg driter i eget reir nå.

Applaus.

De tror det imponerer damer? De får blikk, og dermed får de selvtillit av det? Det er en måte å oppnå kontroll på?

I don't know...

• Liker 2
Skrevet

Applaus.

De tror det imponerer damer? De får blikk, og dermed får de selvtillit av det? Det er en måte å oppnå kontroll på?

I don't know...

Takk. Du stiller et spennende spørsmål. Jeg tror du er inne på noe når det kommer til kontroll.

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Jeg tenker at de gjør akkurat hva faen de vil. 

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, hva er definisjonen av supermuskuløs da?

Bildet du siterte der er av en av de absolutt beste naturlige fysikkene som finnes her i verden. Christian Guzman, og jo: han ER supermuskuløs.

Nå er ikke jeg personen du siterte, men jeg tenker umiddelbart på kroppstypen som bodybuildere gjerne har. Dette er noe jeg finner svært uattraktivt.  

Anonymous poster hash: dd37d...8e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg personen du siterte, men jeg tenker umiddelbart på kroppstypen som bodybuildere gjerne har. Dette er noe jeg finner svært uattraktivt.  

Ala dette:

895e116ff79b909b9cfa435b4a1ad763_a0c18cd

939592281.jpg

Dette er for meg "supermuskuløs". Bildet som Synapomorphy la ut anser jeg som en helt vanlig muskuløs mann. 

• Liker 2
Skrevet

Når jeg ser en ekstremt muskuløs mann så tenker jeg automatisk at han må ha veldig dårlig selvtillit. At han har veldig få ting å by på og forsøker å overkompensere med store muskler. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 7b9c3...ca4

At han har liten pikk.

Gjest Mythic
Skrevet

Applaus.

I don't know...

Nettopp her ligger grunnen til at mannfolk går i fistel når damer sier de ikke liker for mye muskler på menn. De tror det imponerer damer, og legger ned timevis med trening, strenge kostholdsregimer og bruker kanskje bol i tillegg, også kommer damene og sier at de ikke finner det attraktivt. Det er selvfølgelig både ergerlig og forsmedelig, og det kan jeg forstå.

Det disse mannfolka må forstå, er at de aller færreste damer synes for mye muskler er pent. De bildene som er presentert her i tråden, er jo helt groteske. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg mann og vet ikke hvor terskelen for supermuskuløs er, men om det er menn man møter i virkeligheten og ikke bare ser på internett så synes ikke jeg det er noe galt i å være muskuløs, men er jo forskjell på mennene. De som bare lever for å trene, spise og å vise frem kroppen sin og de som trener seg store, men lever som om de ikke var supermuskuløse.  Nå er ikke jeg gira på menn, men for meg er det det å hele tiden skulle vise seg frem som er negativt. Og der er jo ganske mange pene jenter minst like ille.

Anonymous poster hash: 098f4...f15
Skrevet (endret)

Ala dette:

895e116ff79b909b9cfa435b4a1ad763_a0c18cd

939592281.jpg

Dette er for meg "supermuskuløs". Bildet som Synapomorphy la ut anser jeg som en helt vanlig muskuløs mann. 

Det er ikke musklene som gjør disse personene lite attraktive. De har ikke pent ansikt (spesielt han nederste) og mangler det karakteristisk attraktive kjevepartiet. Brunfargen er heller ikke vakker. Disse personene hadde vært enda mindre attraktiv med lite muskelmasse. For å illustrere

Endret av Synapomorphy
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke musklene som gjør disse personene lite attraktive. De har ikke pent ansikt (spesielt han nederste) og mangler det karakteristisk attraktive kjevepartiet. Brunfargen er heller ikke vakker. Disse personene hadde vært enda mindre attraktiv med lite muskelmasse. For å illustrere

Ærlig talt. Nå får du gi deg. Denne tråden dreier seg ikke om ansiktet deres eller brunfargen deres. Det handler om kroppsbygningen deres. Jeg mener utelukkende at denne kroppsbygningen er uattraktiv, uavhengig av brunfargen deres eller ansiktstrekkende deres. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skulle denne mannen du linket til være attraktiv?  :klo:  Jeg synes verken kroppsbygningen hans eller ansiktstrekkene (dersom det var det du ville illustrere?) er attraktivt. 

Anonymous poster hash: 2e1e4...39a

• Liker 5
Skrevet

Hvis menn vil trene for å imponere kvinner så bør de trene svømmimg mest og så litt styrke. Da vil de se ut som Alexander Popov, den russiske svømmelegenden. I hans storhetstid fantes det ikke vakrere mann i den her verden.

Skrevet

Skulle denne mannen du linket til være attraktiv?  :klo:  Jeg synes verken kroppsbygningen hans eller ansiktstrekkene (dersom det var det du ville illustrere?) er attraktivt. 

Anonymous poster hash: 2e1e4...39a

Og der diskvalifiserte du deg nettopp til all fremtidig saklig diskusjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...