Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og der diskvalifiserte du deg nettopp til all fremtidig saklig diskusjon.

Men kjære deg. Når kvinner her inne gang på gang prøver å fortelle deg at det du tror er attraktivt, faktisk ikke er det. Hvorfor kan du ikke innse det snart? Det blir bare latterlig når du hver gang hardnakket påstår at disse kjøttkakeklumpene er guds gave til kvinnen.

Anonymous poster hash: 1c05f...8f1

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kjære deg. Når kvinner her inne gang på gang prøver å fortelle deg at det du tror er attraktivt, faktisk ikke er det. Hvorfor kan du ikke innse det snart? Det blir bare latterlig når du hver gang hardnakket påstår at disse kjøttkakeklumpene er guds gave til kvinnen.

For å si det sånn: Jeg stoler mer på vitenskap og egne parametre enn bitre kvinner og evt. misunnelige "menn" på nettfora.

Skrevet

Og der diskvalifiserte du deg nettopp til all fremtidig saklig diskusjon.

Jeg synes det er så artig hvordan du setter deg selv opp som dommer over hva som er en saklig diskusjon.

AnonymBruker
Skrevet

For å si det sånn: Jeg stoler mer på vitenskap og egne parametre enn bitre kvinner og evt. misunnelige "menn" på nettfora.

Hva får deg til å tro at vi er bitre?

• Liker 4
Gjest Vireo
Skrevet

Tenker at han liker å trene, enkelt og greit.

Skrevet

Dersom du tror at denne linken du viser til dreier seg om hva som er objektivt attraktivt har du misforstått essensen i artikkelen samt den vitenskapelige metode. Denne artikkelen dreier seg om subjektive oppfatninger blant et utvalg av kvinner, ikke en objektiv sannhet. 

Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: 73160ed789bfb5ba25fcc650a3e693f0] 73160...3f0

Det kalles inferens. Beklager på det sterkeste at du ikke er kjent med de forskjellige metodene som blir brukt i vitenskapelige studier.

Skrevet

Det kalles inferens. Beklager på det sterkeste at du ikke er kjent med de forskjellige metodene som blir brukt i vitenskapelige studier.

Forklar oss om inferens.  :ol:

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at TS er veldig lat/overvektig og har dårlig selvtillit. Han har muligens liten tiss også :)

Anonymous poster hash: 00371...d3d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg tenker "faen ta de idiotmannfolka, som på død og liv skal påføre oss damer meninger, fordi de ikke stemmer med deres syn på ting".  NEI dere eier ikke våre meninger og JA vi kan fint ha våre egne meninger langt utenfor deres syn på ting.

NEI!! Skjønn det en gang for alle. Det er veldig få damer som liker digre muskelberg. Vi synes IKKE det er pent, sexy eller attraktivt!! NEI NEI NEI!!

Skjønte dere dette nå?

Anonymous poster hash: 773c6...018
  • Liker 7
Skrevet

Og jeg tenker "faen ta de idiotmannfolka, som på død og liv skal påføre oss damer meninger, fordi de ikke stemmer med deres syn på ting".  NEI dere eier ikke våre meninger og JA vi kan fint ha våre egne meninger langt utenfor deres syn på ting.

NEI!! Skjønn det en gang for alle. Det er veldig få damer som liker digre muskelberg. Vi synes IKKE det er pent, sexy eller attraktivt!! NEI NEI NEI!!

Skjønte dere dette nå?

Signerer denne jeg også.

Skrevet

Jeg tenker at han får styre på som han vil. Får det han til å føle seg bra, så er det da godt for han. Vi har alle forskjellige preferanser, så noen vil da like den kroppstypen også.

AnonymBruker
Skrevet

Sedvanlig "du har misforstått studien du henviser til, selv om det er helt innlysende hva den sier og jeg høres ut som en idiot". Du kan umulig være så dum at du faktisk mener det du skriver her.

Du har helt tydelig misforstått artikkelen. Attraktivitet kan ikke måles objektivt. Attraktivitet er i høyst grad subjektivt. Tror du at det du illustrerer hadde vært attraktivt for noen hundre år tilbake for eksempel? Tidligere var det attraktivt å være fyldig da dette var et tegn på velstand. Det samme gjaldt hudfarge. Det var attraktivt å være lys i huden. Disse målene du viser til var ikke optimale mål for en god del tiår tilbake. Ergo er det ikke en objektiv sannhet, men en kollektiv subjektiv oppfatning, som i høyst grad er styrt av samfunnsutviklingen. At flertallet mener at disse trekkene er attraktive gjør det heller ikke til at det er objektivt attraktivt. Det er fortsatt mange som mener det motsatte. 

Anonymous poster hash: dd37d...8e1

• Liker 3
Skrevet

Tenker at han liker å trene, mye for sin egen del men også for å få oppmerksomhet fra det andre kjønn.
Personlig synes jeg ikke dette er attraktivt. Gi meg heller en skikkelig "arbeidskar" som ser ut som han har fått kroppen sin ved å ha jobbet med henda. Till Lindemann har for meg en perfekt kropp, med store armer og skikkelig kjøtt på kroppen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er NEI!!!

attraktiver-junger-muskelmann-auf-graffi

Dette er JA - namnam

eric-northman.jpg

• Liker 4
Skrevet

Dette er NEI!!!

attraktiver-junger-muskelmann-auf-graffi

Dette er JA - namnam

eric-northman.jpg

Enig.

AnonymBruker
Skrevet

Slapp av. Veltrente menn liker ikke deg heller.

Anonymous poster hash: 00371...d3d

Min mann er veldig veltrent fordi han jobber ute hele året ;) Damn han er heit ;) Og han er milevis unna biffmuskler.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. 

Mynona, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis menn vil trene for å imponere kvinner så bør de trene svømmimg mest og så litt styrke. Da vil de se ut som Alexander Popov, den russiske svømmelegenden. I hans storhetstid fantes det ikke vakrere mann i den her verden.

Jeg måtte google nå og fant ham. Ikke dum, nei.

H-amp-M-Aleksandr-Popov--2.jpg

Anonymous poster hash: 92fb6...1fc

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...