AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Når jeg ser en ekstremt muskuløs mann så tenker jeg automatisk at han må ha veldig dårlig selvtillit. At han har veldig få ting å by på og forsøker å overkompensere med store muskler. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 7b9c3...ca4 9
Christiania_Oslo Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Jeg tenker at han er vel overinteressert i styrkeløfting, også tenker jeg at han garantert går på anabole steorider og at dama sannsynligvis er en blond bimbo som også trener og hashtagger med #fitness og gir "gode råd"innen trening og kosthold,hehehe. 10
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Tenker at han ser deilig utAnonymous poster hash: b5c8b...42d 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 Tenker at han er så selvopptatt at det ikke er vits å snakke med han engang. Ikke er det pent heller. Anonymous poster hash: 773c6...018 9
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #6 Skrevet 18. juni 2015 Jeg tenker at de har noen superkomlekser siden de føler behov for å overkompensere så vanvittig. Kanskje de har en liten tiss de er flau over? Anonymous poster hash: 6accc...410 8
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #7 Skrevet 18. juni 2015 Herregud så latterlige fordommer folk har... Jeg tenker at de liker å trene styrke. Man kan helt fint synes det er gøy å løfte tunge vekter, og å se musklene gro, uten at man har komplekser for noe annet. Det blir som å si at de som tar høy utdanning gjør det fordi de har komplekser for mangel på fysisk attråbarhet. Anonymous poster hash: be7e9...2e8 7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #8 Skrevet 18. juni 2015 Kanskje de har en liten tiss de er flau over? Anonymous poster hash: 6accc...410 Hehe, se ikke bort fra det! Anonymous poster hash: 7b9c3...ca4 1
Gjest Honeyblossom Skrevet 18. juni 2015 #10 Skrevet 18. juni 2015 Tenker ikke noe mer enn at de nok trener en god del og liker det. Syns personlig ikke at veldig muskuløse menn er så veldig tiltrekkend heller.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #11 Skrevet 18. juni 2015 Folk som liker å trene styrke får mer kroppen til strongman-champions, ikke 8-pack ++ Å si at disse six-pack gutta liker å trene styrke for styrken sin del er bare tull Anonymous poster hash: ed2e2...217 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #12 Skrevet 18. juni 2015 Jeg tenker at det er ufattelig uattraktivt. Anonymous poster hash: dd37d...8e1 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #13 Skrevet 18. juni 2015 Tenker at han ser deilig utAnonymous poster hash: b5c8b...42d Som han her? Anonymous poster hash: 92fb6...1fc 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #14 Skrevet 18. juni 2015 Jeg tenker at jeg ikke finner det attraktivt. Anonymous poster hash: b4a2d...71d 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #15 Skrevet 18. juni 2015 Dere er så jævlig missunelige da jenter. Hva om man liker å trene for å holde seg frisk og sunn og spiser masse og trener masse og har dette som en livsstil også skal man bli dømt for det fordi man elsker å drive med det. Er ikke alle som liker å sitte med sjokolade og chips skålen annen vær dag og se teite amerikanse såpe serier som hjernevasker dere. Anonymous poster hash: dfd5e...cbb
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #16 Skrevet 18. juni 2015 Dere er så jævlig missunelige da jenter. Hva om man liker å trene for å holde seg frisk og sunn og spiser masse og trener masse og har dette som en livsstil også skal man bli dømt for det fordi man elsker å drive med det. Er ikke alle som liker å sitte med sjokolade og chips skålen annen vær dag og se teite amerikanse såpe serier som hjernevasker dere. Anonymous poster hash: dfd5e...cbb Jeg dømmer ingen. Men for meg er det ikke attraktivt med store, klumpete muskler. Alt med måte. Anonymous poster hash: b4a2d...71d 2
King in the North Skrevet 18. juni 2015 #17 Skrevet 18. juni 2015 Nå har jeg lært at de med flott kropp har liten tiss, er usikre, selvopptatte, og er skikkelig uattraktive. Går på steroider gjør de også! 6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #18 Skrevet 18. juni 2015 Kommer nok helt an på hva som menes med supermuskuløse kropper... Selv trener jeg vekter og det som hører med 5-6 ganger i uken - samt følger med et fornuftig kosthold ettersom jeg av helsemessige årsaker må det likevel. Det tar vel 1-2 timer til dagen om man regner med forberedelsene til og -fra studioet også. Man finner tid til så mye rart idag, så hvorfor ikke finne tid til å gjøre den investeringen, det er nå bedre enn mange andre ting man tar seg tid til ? Vil ikke føle at jeg har den berømte "pappakroppen" eller kan ses på som "tynn feit" med tynne armer og svær feit mage som mange i min alder har latt seg forfalle til. Jeg har høyere standard ovenfor meg selv enn som så og vil vise det også. Det er nok de som foretrekker "pappakroppen" fremfor den mer muskuløse motsatte varianten, ikke fordi de synes den ser bedre ut, men ganske enkelt fordi den samsvarer bedre med deres egen standard. Enten det blir sagt på den ene eller andre måten Anonymous poster hash: 92b7a...ba7 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #19 Skrevet 18. juni 2015 Herregud, hva er definisjonen av supermuskuløs da? Bildet du siterte der er av en av de absolutt beste naturlige fysikkene som finnes her i verden. Christian Guzman, og jo: han ER supermuskuløs. Okei, da har vi vel forskjellige definisjoner av ordet. For all del, jeg skjønner at det ligger masse arbeid bak den kroppen der, og han er muskuløs (og attraktiv). Men når jeg tenker på supermuskuløs så ser jeg for meg noe mye mer "klumpete", og for meg er ikke det attraktivt. Anonymous poster hash: 1c05f...8f1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #20 Skrevet 18. juni 2015 Kanskje det hadde vært lettere om TS hadde postet et bilde i åpningsinnlegget som viser hva h*n mener med "supermuskuløs"? Føler det blir mer et definisjonsspørsmål nå, og ingen som snakker om det samme... Anonymous poster hash: 1c05f...8f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå