AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #21 Skrevet 10. juni 2015 Kjenner jeg er helt rasende og såret samtidig... Tenk at vi med FRP i regjering skulle få ØKT innvandring!! Jeg er så skuffet og sint at jeg nesten flyr i flint... Er sur på FRP fordi de ikke prøvde å forhandle tallet ned til kanskje 5-6000. De kunne klart det om de hadde deltatt i forhandlingene, men føler meg bare så syykt svikta nå. Det blir selvsagt de eldre, uføre og lavtlønnede som må betale gildet for disse flyktningene. Kjenner jeg den norske stat rett, så får de vel både hus, førerkort og fast inntekt fra trygdekassa så lenge de lever, mens våre egne må slite for hver en krone... Fy f.... Du vet at de gjør alt de kan for at dette skal skje, ikkesant? Det er vanskelig når det er alle partiene mot FrP, siden høyre er så lett påvirkelig.Anonymous poster hash: d7ec2...b43 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #22 Skrevet 10. juni 2015 *snipp* Og samtidig får høyresiden det som de vil. Mens det på kammerset jobbes for en global verden uten grenser for såkalt fri "arbeidsinnvandring" (vi vet alle at ganske mange utenlandske arbeidere ganske raskt havner på ytelser de også, for ikke å snakke om at mange tar med seg diverse offentlige ytelser til hjemlandet og kan leve ganske fett på det) så har høyresiden nå mulighet til å rette fokus på venstresiden og gi den skylden for innvandringsproblemene, når høyresidens egen ideologi om åpne grenser er minst like skadelige i det lange løp. Men for all del, begge fløyene har sin del av ansvaret her, verden (Norge) vil dessverre bedras. Anonymous poster hash: b0749...5f4 3
Cowboy Lotte Skrevet 10. juni 2015 #23 Skrevet 10. juni 2015 Du vet at de gjør alt de kan for at dette skal skje, ikkesant? Det er vanskelig når det er alle partiene mot FrP, siden høyre er så lett påvirkelig.Anonymous poster hash: d7ec2...b43 Er så bittert at ikke regjeringspartiene kunne få flertall alene... I Sverige har de fikset det slik at det største mindretalls-alternativet skal få lov å bestemme, via desemberavtalen. Men dette skal vel kun få lov å gjelde sosialistene... 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #24 Skrevet 10. juni 2015 FrP bør trekke seg ut og la partiene som ønsker frislippet få styre, da kan de hente seg inn og bli største borgerlige parti i 2017 Anonymous poster hash: c0a0a...370 7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #25 Skrevet 10. juni 2015 Er så bittert at ikke regjeringspartiene kunne få flertall alene... I Sverige har de fikset det slik at det største mindretalls-alternativet skal få lov å bestemme, via desemberavtalen. Men dette skal vel kun få lov å gjelde sosialistene... Det eneste vi kan gjøre er iallfall å stemme FrP. Er sikker på at de vil få flere stemmer ved neste valg Anonymous poster hash: d7ec2...b43 6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #26 Skrevet 10. juni 2015 Morsomt å lede om SV sin dustete leder som rader over hvor 'få' Syriaflyktninger det ble.Anonymous poster hash: 3ef3b...a11 5
Cowboy Lotte Skrevet 10. juni 2015 #27 Skrevet 10. juni 2015 Det eneste vi kan gjøre er iallfall å stemme FrP. Er sikker på at de vil få flere stemmer ved neste valg Anonymous poster hash: d7ec2...b43 Er så fryktelig engstelig for at det blir Støre som vinner... Pga et håpløst høyre som heller samarbeider med sosialistene enn sine venner i FrP... Grr... 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #28 Skrevet 10. juni 2015 Er så fryktelig engstelig for at det blir Støre som vinner... Pga et håpløst høyre som heller samarbeider med sosialistene enn sine venner i FrP... Grr... At Høyre er mer "lyseblått" enn FrP bør jo ikke akkurat være en overraskelse, det har jo vært slik i en årrekke. Hvorfor tenker ikke folk før man stemmer? Anonymous poster hash: b0749...5f4
maskineple Skrevet 10. juni 2015 #29 Skrevet 10. juni 2015 (endret) . Endret 10. juni 2015 av kjærligbåttur 4
Example Skrevet 10. juni 2015 #30 Skrevet 10. juni 2015 Håper følgende krav blir stilt etter dette: - De som kommer er de som virkelig trenger mest hjelp i Syria, og som har det vanskeligst å komme tilbake. Altså Yazidifolket, kristne og eventuelt shia-muslimer fra sunni-dominerte områder. - At AP og partiene som har kjempet for dette tar på seg skyld dersom det skjer et terrorangrep fra en av disse flyktningene, og ikke gnåler om "støtte til muslimene" eller "ikke slå politisk mynt på denne tragedien". De har ansvaret for sikkerheten i landet, og gjør man ting som ødelegger for dette, så må man stå til ansvar. - Kommunerer ledet av AP, SV, KrF eller Venstre skal ta den største byrden av flyktninger, og bosettes der. Dette er selvfølgelig fullstendig urealistisk. Nå skal vi stå solidarisk sammen og ta inn enda flere. Så arbeidsledigheten blant unge som er oppe i 10 % øker til nærmere 20. Så får vi en fantastisk fremtid her i landet. 12
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #31 Skrevet 10. juni 2015 For første gang kommer jeg til å stemme Frp. Ap og andre skuffer stort! Så uansvarlige ... Anonymous poster hash: b48f8...fd9 9
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #32 Skrevet 10. juni 2015 Merker at jeg godter meg skikkelig over dette. Titalls av tråder med oppgulp fra innvandringsfiendtlige, og så skjer det likevel. Anonymous poster hash: 6692f...19b 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #33 Skrevet 10. juni 2015 For første gang kommer jeg til å stemme Frp. Ap og andre skuffer stort! Så uansvarlige ... Anonymous poster hash: b48f8...fd9 Huff, helt enig! Velkommen i gjengen.. -TS Anonymous poster hash: d7ec2...b43 7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #34 Skrevet 10. juni 2015 Merker at jeg godter meg skikkelig over dette. Titalls av tråder med oppgulp fra innvandringsfiendtlige, og så skjer det likevel.Anonymous poster hash: 6692f...19b Man trenger ikke nødvendigvis å være innvandringsfiendtlig dersom man ser på konsekvensene. Anonymous poster hash: caeaf...ccc 10
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #35 Skrevet 10. juni 2015 Merker at jeg godter meg skikkelig over dette. Titalls av tråder med oppgulp fra innvandringsfiendtlige, og så skjer det likevel.Anonymous poster hash: 6692f...19b Vi er ikke innvandringsfiendtlige. Det handler om at dette ikke er noen langvarig løsning. Veldig bra du godter deg, jeg tror du er en av få. Anonymous poster hash: d7ec2...b43 12
Gjest Castielz Skrevet 10. juni 2015 #36 Skrevet 10. juni 2015 Støre er ett jævla svin! Håper FrP går ut av regjering, det hadde de tjent på!
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #37 Skrevet 10. juni 2015 Vi er ikke innvandringsfiendtlige. Det handler om at dette ikke er noen langvarig løsning. Veldig bra du godter deg, jeg tror du er en av få.Anonymous poster hash: d7ec2...b43 Nei, men mens man jobber med en langvarig løsning, må man ha en kortvarig løsning. Man behøver ikke å bare ha det ene eller det andre. Jeg er ikke den eneste som synes dette er en bra ting. De fleste jeg kjenner har samme synspunkt som meg.Anonymous poster hash: 6692f...19b 2
Gjest Trollkarlen Skrevet 10. juni 2015 #38 Skrevet 10. juni 2015 Nordmenn elsker innvandring og kommer alltid til å støtte innvandring. Det er jo derfor de velger de samme folkene inn i regjeringen gang på gang. Det vil aldri forandre seg. Oslo vil nå 100% innvandrere og det norske folk vil fremdeles støtte innvandring.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #39 Skrevet 10. juni 2015 Nei, men mens man jobber med en langvarig løsning, må man ha en kortvarig løsning. Man behøver ikke å bare ha det ene eller det andre. Jeg er ikke den eneste som synes dette er en bra ting. De fleste jeg kjenner har samme synspunkt som meg.Anonymous poster hash: 6692f...19b En del av problemet er vel at en kortvarig løsning slik som denne skaper bare enda større problemer for å få til en ordentlig langvarig løsning. Anonymous poster hash: caeaf...ccc 8
FrittgåendeBurugle Skrevet 10. juni 2015 #40 Skrevet 10. juni 2015 Vi snakker om.en av de største humanitære krisene siden andre verdenskrig. Jeg blir kvalm av dere som ikke klarer å se menneskeskjebene som ligger bak. Skulle tilsvarende skje i Norge, ville dere ikke ønsket at det fantes barmhjertige land i verden som kunne hjulpet oss i krisen? Vi må slutte å se på bare landegrensene, og innse at vi er en del av et stadig mer globalisert samfunn. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå