Gå til innhold

What did I do? Tolk dette...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre hvor i landet dette er?? Vest tilfeldigvis? Hva hvis grunnen til at han oppfører seg slik er fordi han er i et forhold.

Østlandet, og nei, tviler på han er i forhold. Burde hab ikke skjult det litt bedre da? Ts

Anonymous poster hash: 7c35f...8a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å jeez.. Har lest igjennom hele tråden, og kjære deg; slapp av!

Distraher deg selv, finn på noe med venninner, men god guds skyld: legg fra deg telefonen! Du skremmer han bort (snakker av erfaring). Jeg VET det er vanskelig, men send ALDRI mer enn en melding mellom hver gang han svarer. Chill, vær cool, HA IS I MAGEN

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror han mente at du bestemmer aktivitet på daten deres :) Ingen menn som bare vil ha sex monterer ting for deg. 

Anonymous poster hash: ecc4f...b22

Ehh... det er det! Jeg ble vartet opp i en hel uke, ble laget mat til, kjørt hit og dit og var som en prinsesse.. Trodde fyren var oppriktig interessert, viste seg at han bare ville bli kjent og bli venner...

Så jeg har lært å aldri tro noe, om noe.. just go with the flow..

Anonymous poster hash: 30928...10b

AnonymBruker
Skrevet

Hm, ts her. 

Han sa igår, når han var her(vi løste kryssord, laget mat og så film FØR vi hadde sex) at dette ikke var en date, han sa det var unødvendig også spurte jeg hva dette var da, og da sa han "det sier jo seg selv".. Dette var ganske tidlig på kvelden... Hva betyr det? Og hvis jeg skal spørre, hva skal jeg si? 

Jeg har forresten ikke tatt kontakt med han en eneste gang siden søndag, han har kommet til meg. 

Skrevet

Så tidlig i bekjentskapet så kan det bety både at det kun er sex og uformelt samvær sammen, eller det kan også bety at han mener at dere er i et forhold. 
Spør :) 

AnonymBruker
Skrevet

Så tidlig i bekjentskapet så kan det bety både at det kun er sex og uformelt samvær sammen, eller det kan også bety at han mener at dere er i et forhold.

Spør :)

Hvordan spør jeg uten å virke teit? Ts

Skrevet

Hvordan spør jeg uten å virke teit? Ts

Det kommer jo helt an på tonenmellom dere det da. 

Men greit å ta det ansikt til ansikt. Kanskje si med glimt i øyet når det passer at han kommer for å få seg noe igjen nå. 

Men igjen; Det kommer helt an på tonen mellom dere. 

AnonymBruker
Skrevet

Hm, ts her. 

Han sa igår, når han var her(vi løste kryssord, laget mat og så film FØR vi hadde sex) at dette ikke var en date, han sa det var unødvendig også spurte jeg hva dette var da, og da sa han "det sier jo seg selv".. Dette var ganske tidlig på kvelden... Hva betyr det? Og hvis jeg skal spørre, hva skal jeg si? 

Jeg har forresten ikke tatt kontakt med han en eneste gang siden søndag, han har kommet til meg. 

VI VET IKKE HVA EN FREMMED MANN TENKER!!

Kan ikke folk lære seg å spørre DEN DET GJELDER!

Anonymous poster hash: 56067...12b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Får nok ikke noe svar, han har ikke sett den siste meldingen min vel og merke, hvor jeg forklarer han og ber han tilgi meg, og skriver at vi kan være venner omså. Men jeg forstår hvis han ikke svarer, og da venter jeg noen dager også sletter jeg han fra fb. Ts

Herregud så dramatisk du er jente...! Det høres ikke ut som du er 21, men 16.

Ta deg sammen.

Vi som er i tredveårene kan fint la det gå noen dager mellom hver melding. Vi har et liv å leve også.

Anonymous poster hash: b9fc7...765

AnonymBruker
Skrevet

Hm, ts her. 

Hmm. Da har du nok dessverre blitt degradert fra potensiell kjæreste til fwb...

Skulle han mene at dere allerede er kjærester, etter så kort tid og ingen dating, så hadde jeg løpt så fort jeg kunne om jeg var deg...

AnonymBruker
Skrevet

Hmm. Da har du nok dessverre blitt degradert fra potensiell kjæreste til fwb...

Skulle han mene at dere allerede er kjærester, etter så kort tid og ingen dating, så hadde jeg løpt så fort jeg kunne om jeg var deg...

Jeg dumpet han igår :) ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dumpet han igår :) ts

Hvorfor? Hva skjedde? Fortell

Anonymous poster hash: 98ec9...f36

AnonymBruker
Skrevet

Mente han at dere var ff's?

Anonymous poster hash: 73cb6...a8a

Skrevet

Ehm...? Hvorfor det? Var det noen foranledning til denne dumpingen, eller kun basert på at noen her mener at han bare er ute etter en ting? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Sitat av slettet innlegg er fjernet. Mynona, mod.

Vel, vi holdt vel bare på. Han var frekk, sa ting som fortalte meg at han tror han kjenner meg bedre enn han gjør, og foreslo forskjellige ting han ikke aner noe om, og sånt liker jeg ikke. Orker ikke sånt.
Ts

Endret av Mynona
AnonymBruker
Skrevet

Vel, vi holdt vel bare på. Han var frekk, sa ting som fortalte meg at han tror han kjenner meg bedre enn han gjør, og foreslo forskjellige ting han ikke aner noe om, og sånt liker jeg ikke. Orker ikke sånt.

Ts

Du har lagd en del unnskyldinger for deg selv skjønner jeg... :/.

Egentlig så var det vel tydelig at han ikke kunne gi deg det du ønsket her?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er litt rart å snakke om å holde på og å dumpe når du møtte fyren for under en uke siden.  :fnise:

Anonymous poster hash: 3d3ed...24b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bra du dumpa han, TS! Tror ikke han var mye å samle på. 

Blir litt oppgitt over at menn i 30-årene oppfører seg sånn. Når vokser de opp?

Anonymous poster hash: 671d9...449
AnonymBruker
Skrevet

Bra du dumpa han, TS! Tror ikke han var mye å samle på.

Blir litt oppgitt over at menn i 30-årene oppfører seg sånn. Når vokser de opp?

Anonymous poster hash: 671d9...449

Takk for ordentlig svar. Tror jeg skal sikte etter fler i min egen alder, selvom jeg absolutt tenner på de litt eldre. Tror de aldri vokser helt opp, og noen lærer aldri hvordan de skal behandle ei jente.

Skrevet

Hvis han bare var ute etter en ting, så er det like greit at du bare kuttet han ut. Fikk litt dårlige vibber av greien deres når han kom med den der kommentaren - "dette er ikke en date". Like greit å få vite det tidlig om den andre egentlig bare er ute etter sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...