Gå til innhold

What did I do? Tolk dette...

Fremhevede innlegg

Skrevet

hahaha tråden her ble akkurat bli meget artig

anchorman.jpg

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syntes også det er litt raskt å melde han allerede i dag, når det bare er to dager siden.
Send en melding ons, tors, fre, lør, søn eller noe å spør om han vil bli med å se xxxx kampen eller spille biljard.

Anonymous poster hash: 2283d...8e9
AnonymBruker
Skrevet

Syntes også det er litt raskt å melde han allerede i dag, når det bare er to dager siden.

Send en melding ons, tors, fre, lør, søn eller noe å spør om han vil bli med å se xxxx kampen eller spille biljard.

Anonymous poster hash: 2283d...8e9

Har du ikke lest tråden? Ts

Anonymous poster hash: 7c35f...8a0

AnonymBruker
Skrevet

Kjære TS. Har lest igjennom tråden nå, og med fare for å gjenta en del av det som har blitt sagt, du må roe ned. Du kan ikke møte en mann én gang, og deretter legge "alt" i det. 

Jeg er 25 nå, og da jeg var 20-21 ville jeg nok oppført meg ganske likt som du gjør nå. Men spol noen år frem og jeg har møtt så mange menn som sier en ting, men gjør noe annet. Sexen kan ha vært "spesiell", han kan ha "virkelig brydd seg", osv, men når han ikke følger opp med meldinger og initativ i etterkant, så betyr det ingenting. 

Når det er sagt så har det ikke gått lang tid her, så det er godt mulig denne mannen er interessert i å se deg igjen. Men, du må slutte å sende meldinger. Du ødelegger sjansene dine ved å gjøre det. Jeg har aldri truffet en fyr som ikke klarte å ta initativ hvis han ville se meg. De gangene de ikke har tatt initativ har de ikke vært interessert. Enkelte ganger har jeg også sendt smådesperate meldinger i håp om at han skulle "få lyst" til å se meg av mitt initativ. Det funker ikke. Interessen han evt. har for deg skapte du da dere så hverandre, ikke i alle sms-ene du skriver i etterkant. 

Så mitt beste råd til deg: Aldri tro at dette er drømmemannen og starten på noe spesielt etter ett treff. Ta det for det er med en gang: et hyggelig møte og uforpliktende sex. Og hvis han faktisk følger opp med initativ i etterkant: Kanskje noe mer. Men inntil da, gjør noe annet enn å stirre på mobilen.

Anonymous poster hash: 671d9...449
AnonymBruker
Skrevet

Okei dere, fikk mld nå, han skriver vi kan prates imorgen. Skal roe meg titusen hakk og ikke ta kontakt før han gjør det, ikke nevne noe ny date eller noe som helst. Andre ting?? Tss

AnonymBruker
Skrevet

Okei dere, fikk mld nå, han skriver vi kan prates imorgen. Skal roe meg titusen hakk og ikke ta kontakt før han gjør det, ikke nevne noe ny date eller noe som helst. Andre ting?? Tss

Nå tar du kvelden, og venter i stillhet til du hører fra han. Gjør andre ting. Slappppp aaaaaav

Anonymous poster hash: a6852...313

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene, jeg er dessverre veldig lei meg for å si dette, men det virker som at han har luktet lunta. Du fremstår som aaaalt for desperat! 

Lærepenge til neste gang!

Hold deg for god til å sette deg i desperasjon-rollen.

Anonymous poster hash: 99c2e...02c

AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene, jeg er dessverre veldig lei meg for å si dette, men det virker som at han har luktet lunta. Du fremstår som aaaalt for desperat!

Lærepenge til neste gang!

Hold deg for god til å sette deg i desperasjon-rollen.

Har du lest tråden da? Hvilken lunte, han sier jo vi skam snakke imorgen? Ts

AnonymBruker
Skrevet

Har du lest tråden da? Hvilken lunte, han sier jo vi skam snakke imorgen? Ts

Jeg har lest tråden, ja. I starten virket du ikke så desperat, men ettersom du har skrevet mer og mer her inne, har jeg lagt merke til hvor opphengt du virker i denne mannen. Det er helt normalt hvis du virkelig er betatt, men du har jo fremstilt deg selv som litt masete og desperat. 

For all del, det kan godt være at jeg tar helt feil. Gjerne oppdater oss :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg klarte ro meg inn igår, han vil komme på besøk ikveld hvis han rakk :) hvis dere er nysgjerrige. Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg lest hele tråden din, TS, og jeg har en uggen magefølelse. Den ble ikke bedre da jeg leste at fyren nå kommer på besøk til deg ikveld hvis han har tid.. Min umiddelbare tanke er at denne fyren har luktet lunta, tenker at du er for umoden og masete, men at han like gjerne kan hente litt sex hos deg ikveld siden du tross alt er tilgjengelig. Jeg tror dette blir kun sex, ikke noe mer. Dessverre.

Neste gang du treffer noen du liker godt: IKKE pepre ham med meldinger. Hvis dere har en hyggelig første date, så sender du én melding et par dager i etterkant, der du takker for daten og inviterer ham på en ny date. Og da ikke en date sent på kvelden hjemme hos hverandre.. Inviter ham med på en tur i skogen, eller en konsert, eller en lunsj.. Noe ute av huset, som ikke fører til sengekos med en gang. 

Det betyr ikke at det er noe galt i å ha sex tidlig i datingprosessen - men hvis man ønsker å utvikle noe mer enn bare sex/kortvarig flørt, så må man signalisere dette ved å ta initiativ til treff som dreier seg mer om prating og aktiviteter. Man må bli kjent med hverandre som personer på et annet plan enn kun drikking og sex.

Som andre har påpekt: det er ikke gjennom meldinger du får noen på kroken. Du får noen på kroken ved å møtes til ny date, og vise mer av hvem du er som person. Dere må få tid til å bli kjent først, før dere vet om dere virkelig liker hverandre. Masse meldinger frem og tilbake etter én eneste date er altfor mye for mange. Man kjenner hverandre ikke ennå, og det blir slitsomt og gjør at varsellampene blinker.

Den eneste måten man går frem i en datingprosess, er som sagt å be med ut på en ny date. Og det krever bare én melding. Får du ja, så møtes dere, og blir bedre kjent. Får du nei eller ikke noe svar, så var han ikke interessert, og du kan gå videre. Å pepre med meldinger om hvordan dagen hans er og hva han gjør på, er altfor tidlig. Han kjenner deg ikke ennå, og det føles sikkert unaturlig for ham å skulle ha slike sms-samtaler med en jente han såvidt har truffet. Man skal være seg selv i en datingprosess, men man er nødt til å gi hverandre ro og pusterom, ellers dreper man interessen før den engang har startet å vokse.

Anonymous poster hash: 05d80...18b
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg lest hele tråden din, TS, og jeg har en uggen magefølelse. Den ble ikke bedre da jeg leste at fyren nå kommer på besøk til deg ikveld hvis han har tid.. Min umiddelbare tanke er at denne fyren har luktet lunta, tenker at du er for umoden og masete, men at han like gjerne kan hente litt sex hos deg ikveld siden du tross alt er tilgjengelig. Jeg tror dette blir kun sex, ikke noe mer. Dessverre.

Neste gang du treffer noen du liker godt: IKKE pepre ham med meldinger. Hvis dere har en hyggelig første date, så sender du én melding et par dager i etterkant, der du takker for daten og inviterer ham på en ny date. Og da ikke en date sent på kvelden hjemme hos hverandre.. Inviter ham med på en tur i skogen, eller en konsert, eller en lunsj.. Noe ute av huset, som ikke fører til sengekos med en gang. 

Det betyr ikke at det er noe galt i å ha sex tidlig i datingprosessen - men hvis man ønsker å utvikle noe mer enn bare sex/kortvarig flørt, så må man signalisere dette ved å ta initiativ til treff som dreier seg mer om prating og aktiviteter. Man må bli kjent med hverandre som personer på et annet plan enn kun drikking og sex.

Som andre har påpekt: det er ikke gjennom meldinger du får noen på kroken. Du får noen på kroken ved å møtes til ny date, og vise mer av hvem du er som person. Dere må få tid til å bli kjent først, før dere vet om dere virkelig liker hverandre. Masse meldinger frem og tilbake etter én eneste date er altfor mye for mange. Man kjenner hverandre ikke ennå, og det blir slitsomt og gjør at varsellampene blinker.

Den eneste måten man går frem i en datingprosess, er som sagt å be med ut på en ny date. Og det krever bare én melding. Får du ja, så møtes dere, og blir bedre kjent. Får du nei eller ikke noe svar, så var han ikke interessert, og du kan gå videre. Å pepre med meldinger om hvordan dagen hans er og hva han gjør på, er altfor tidlig. Han kjenner deg ikke ennå, og det føles sikkert unaturlig for ham å skulle ha slike sms-samtaler med en jente han såvidt har truffet. Man skal være seg selv i en datingprosess, men man er nødt til å gi hverandre ro og pusterom, ellers dreper man interessen før den engang har startet å vokse.

Anonymous poster hash: 05d80...18b

Her stod det mye fornuftig!

Anonymous poster hash: 6eec0...186

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er altfor ung for ham, og i måten du beskriver situasjonen og hva som blir skrevet, synes han antageligvis du er usikker og umoden også. Det som er deilig for menn i 30 årene er en ung jente som ikke sier nei til sex. Eldre kvinner har lært at det må mer til enn het sex for å få mannen til å bli. Derfor er de kvinnene mer kjærestemateriale allerede av den grunn. 

Derfor er det lett å utnytte unge jenter, som tror en deilig kropp og en god blowjob gjør at han velger deg. Sannheten er at utrolig mange kvinner er gode i senga, og selv om du gjør ditt beste, vil han ikke bli med deg av den grunn. Jo tidligere du lærer dette, jo bedre. Aldri ha sex med en mann du er interessert i, før du vet hvor du har han. 

Er slemt å si det så direkte, men når man er lett å få i seng, kan man ikke samtidig forvente noe seriøst. Hvordan i alle dager kan du vite hva han vil ha når dere møttes en kveld og hadde sex? En mann kan til og med hinte om at han er ute etter noe, liksom litt svevende, sånn at du biter på og tror du er den heldige. Likevel, sex er det han vil ha. 

En mann kan også ha deg gående i mange måneder, før du forhåpentligvis skjønner lunta, og takker for deg. Hvis han er en oppegående, kjekk mann, vil han ikke ha noe seriøst med deg. Mange slike menn tenker faktisk på hvordan det vil se ut å ta med en så ung jente på sosiale tilsetninger hvor han blir skikkelig dømt. Skal de slå seg ned i den alderen trenger de noen ikke så langt unna alderen. 

Sånn, greit å være brutal direkte og ærlig med jenter, så de ikke lar seg lure så altfor lett. Miusforstå meg rett, jeg forstår at det er lett å bli lurt. De har skills. Derfor må kvinner snart lære seg noen triks, så vi ikke alltid taper på denne måten. 

Er en jente kun ute etter sex, gjelder jo ikke dette så klart. 

Kort oppsummert: Deilig blowjob, fine pupper, stram kropp og lekkert utseende er deilig for sex. Ikke nok til noe seriøst, spesielt ikke så ung. 

Så anbefaler deg å date noen yngre. 

Anonymous poster hash: b4f38...b02
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er altfor ung for ham, og i måten du beskriver situasjonen og hva som blir skrevet, synes han antageligvis du er usikker og umoden også. Det som er deilig for menn i 30 årene er en ung jente som ikke sier nei til sex. Eldre kvinner har lært at det må mer til enn het sex for å få mannen til å bli. Derfor er de kvinnene mer kjærestemateriale allerede av den grunn. 

Derfor er det lett å utnytte unge jenter, som tror en deilig kropp og en god blowjob gjør at han velger deg. Sannheten er at utrolig mange kvinner er gode i senga, og selv om du gjør ditt beste, vil han ikke bli med deg av den grunn. Jo tidligere du lærer dette, jo bedre. Aldri ha sex med en mann du er interessert i, før du vet hvor du har han. 

Er slemt å si det så direkte, men når man er lett å få i seng, kan man ikke samtidig forvente noe seriøst. Hvordan i alle dager kan du vite hva han vil ha når dere møttes en kveld og hadde sex? En mann kan til og med hinte om at han er ute etter noe, liksom litt svevende, sånn at du biter på og tror du er den heldige. Likevel, sex er det han vil ha. 

En mann kan også ha deg gående i mange måneder, før du forhåpentligvis skjønner lunta, og takker for deg. Hvis han er en oppegående, kjekk mann, vil han ikke ha noe seriøst med deg. Mange slike menn tenker faktisk på hvordan det vil se ut å ta med en så ung jente på sosiale tilsetninger hvor han blir skikkelig dømt. Skal de slå seg ned i den alderen trenger de noen ikke så langt unna alderen. 

Sånn, greit å være brutal direkte og ærlig med jenter, så de ikke lar seg lure så altfor lett. Miusforstå meg rett, jeg forstår at det er lett å bli lurt. De har skills. Derfor må kvinner snart lære seg noen triks, så vi ikke alltid taper på denne måten. 

Er en jente kun ute etter sex, gjelder jo ikke dette så klart. 

Kort oppsummert: Deilig blowjob, fine pupper, stram kropp og lekkert utseende er deilig for sex. Ikke nok til noe seriøst, spesielt ikke så ung. 

Så anbefaler deg å date noen yngre. 

Anonymous poster hash: b4f38...b02

Så mao, ikke la han komme ikveld? Min forrige kjæreste, var eldre enn denne, og vi var sammen to år. Ikke ALLE er som det dere beskriver, bare ute etter sex. ts

AnonymBruker
Skrevet

Så mao, ikke la han komme ikveld? Min forrige kjæreste, var eldre enn denne, og vi var sammen to år. Ikke ALLE er som det dere beskriver, bare ute etter sex. ts

Jeg hadde ihvertfall sagt nei og heller foreslått å møtes til helga på dagtid og kanskje gått en tur i byen eller noe sånt. Skape en situasjon uten alkohol og hvor sex er utelukket. dere kommer vel til å hoppe rett i senga når han kommer i kveld. Deilig det, altså, men du vil ikke få noe følelse av om han ser for seg noe mer med deg.

Anonymous poster hash: 3d3ed...24b

Skrevet

Kom han ikveld TS???

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom han ikveld TS???

Nei, jeg sa nei, vi skal heller møtes en annen dag. Men vi pratet en del da. Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff, er glad jeg er over 30 når jeg leser dette.

Ble lurt av flere players da jeg var ung. De vet akkurat hva de skal si for å lure unge, naive jenter. Verste var en fyr jeg traff flere ganger, da var jeg 17 og han 27. Han hadde dame og hun var gravid.

Snakket med en player på 37 for et års tid siden, han sa at han aldri har sex med en dame mer enn 3 uker for da blir det bare drama. De er frekke som flatlusen...

Anonymous poster hash: 56067...12b
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg sa nei, vi skal heller møtes en annen dag. Men vi pratet en del da. Ts

Godt å høre :)

Anonymous poster hash: 56067...12b

Skrevet

Kan jeg spørre hvor i landet dette er?? Vest tilfeldigvis? Hva hvis grunnen til at han oppfører seg slik er fordi han er i et forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...