Gå til innhold

What did I do? Tolk dette...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg skrive noe for å rette opp i dette? For jeg er egentlig ikke sånn stressa og teit, og vil ikke han skal tro det heller :(:(:(:( ts

Anonymous poster hash: 7c35f...8a0

Du er ikke sånn stressa sier du?

Anonymous poster hash: c0562...92a

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke sånn stressa sier du?

Anonymous poster hash: c0562...92a

Ikke til vanlig nei, dette er første gang jeg har vært redd for å miste en jeg liker godt på en måte. Jeg skrev det til han også, så får han velge selv. ts

Skrevet (endret)

Should I cut off one of  my ears and mail it to her?

Endret av Summers
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nå skal du ikke sende flere meldinger!  :nei:

Anonymous poster hash: 3d3ed...24b
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nå skal du ikke sende flere meldinger!  :nei:

Anonymous poster hash: 3d3ed...24b

Jeg gravde nok min egen grav, så det er forsent uansett :( ts

AnonymBruker
Skrevet

Han er i 30-årene og du er 21? Skurrer litt allerede her..

Du burde vært litt mer laid-back i meldingene dine, ikke kommentert at han er vanskelig å få tak og slikt. Det høres litt needy ut, og er det noe gutter ikke liker er det needy jenter. Dessverre.

Anonymous poster hash: 1ffc8...ac5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er i 30-årene og du er 21? Skurrer litt allerede her..

Du burde vært litt mer laid-back i meldingene dine, ikke kommentert at han er vanskelig å få tak og slikt. Det høres litt needy ut, og er det noe gutter ikke liker er det needy jenter. Dessverre.

Anonymous poster hash: 1ffc8...ac5

Som sagt, skjønte det når det allerede var forsent, så dreit meg loddredd ut. Får gjøre som en annen sa over her, at jeg får lagre ham som et usedvanlig godt ligg. ts

• Liker 1
Gjest Tingelinling
Skrevet

Jeg er spent på hva han svarer nå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er spent på hva han svarer nå.

Får nok ikke noe svar, han har ikke sett den siste meldingen min vel og merke, hvor jeg forklarer han og ber han tilgi meg, og skriver at vi kan være venner omså. Men jeg forstår hvis han ikke svarer, og da venter jeg noen dager også sletter jeg han fra fb. Ts

Gjest Tingelinling
Skrevet

Får nok ikke noe svar, han har ikke sett den siste meldingen min vel og merke, hvor jeg forklarer han og ber han tilgi meg, og skriver at vi kan være venner omså. Men jeg forstår hvis han ikke svarer, og da venter jeg noen dager også sletter jeg han fra fb. Ts

Ouch. Han vet i alle fall hvor han har deg, selv om det virker noe ustabilt å sende slike desperate meldinger til en man så vidt har møtt.

• Liker 1
Skrevet

Tuller du? :P Nei, nei, nei... legg fra deg PC og mobil et par dager. SLAPP AV. Nå graver du bare din egen grav her. Og ikke slett han fra facebook - det gjør ting enda verre.

Drit i at du har tabbet deg litt ut nå. Bare se om han velger å ikke henge seg opp i det. Men IKKE GJØR MER. Slipp alt du har i hendene og la han få handle. Om det så skulle være å invitere deg med ut en gang til, eller å løpe i den andre retningen. Bare ikke gjør noe mer du nå. ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tuller du? :P Nei, nei, nei... legg fra deg PC og mobil et par dager. SLAPP AV. Nå graver du bare din egen grav her. Og ikke slett han fra facebook - det gjør ting enda verre.

Drit i at du har tabbet deg litt ut nå. Bare se om han velger å ikke henge seg opp i det. Men IKKE GJØR MER. Slipp alt du har i hendene og la han få handle. Om det så skulle være å invitere deg med ut en gang til, eller å løpe i den andre retningen. Bare ikke gjør noe mer du nå. ;)

Har som sagt allerede gravd min egen grav, og han har løpt til Kina for lenge siden, er ikke noe å hente der uansett når han 100% sikker ikke gir respons. Kjipt men min egen feil. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ts, det finnes ikke noen oppskrift, og de er ofte umulig å vite hva en ny, ukjent mann tenker og føler om deg og situasjonen. Jeg har opplevd at menn som har sjarmert og romantisert meg i senk, og vært veldig på i starten, fort kjøler når de har fått meg "på gli". Og han som nå er min kjæreste virket rett og slett ikke særlig keen med en gang, sendte sporadiske meldinger og tok sjeldent kontakt. Vi tok det veeelidig rolig, og jeg gav opp hele han flere ganger, men etterhvert som vi ble bedre kjent så forstod vi hvor godt vi likte hverandre.

Jeg er imidlertid enig med det mange sier her, å være for på i starten skremmer bort de fleste. Mine mannlige kompiser snakker om pågående damer med gru, da begynner "psykolampen" å lyse hos dem ganske fort. Lev ditt liv, ikke overanalyser, og ikke vent ved telefonen og sosiale medier. For din egen del.

Anonymous poster hash: a11f3...5e0
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts, det finnes ikke noen oppskrift, og de er ofte umulig å vite hva en ny, ukjent mann tenker og føler om deg og situasjonen. Jeg har opplevd at menn som har sjarmert og romantisert meg i senk, og vært veldig på i starten, fort kjøler når de har fått meg "på gli". Og han som nå er min kjæreste virket rett og slett ikke særlig keen med en gang, sendte sporadiske meldinger og tok sjeldent kontakt. Vi tok det veeelidig rolig, og jeg gav opp hele han flere ganger, men etterhvert som vi ble bedre kjent så forstod vi hvor godt vi likte hverandre.

Jeg er imidlertid enig med det mange sier her, å være for på i starten skremmer bort de fleste. Mine mannlige kompiser snakker om pågående damer med gru, da begynner "psykolampen" å lyse hos dem ganske fort. Lev ditt liv, ikke overanalyser, og ikke vent ved telefonen og sosiale medier. For din egen del.

Anonymous poster hash: a11f3...5e0

Mistet han nå, men har lært til eventuelt neste gang. Takk :)

Skrevet

Har som sagt allerede gravd min egen grav, og han har løpt til Kina for lenge siden, er ikke noe å hente der uansett når han 100% sikker ikke gir respons. Kjipt men min egen feil. Ts

Ikke ta sorgene på forskudd. Men la han ta kontakt i så fall. Ikke slett han fra sosiale medier, bare se an ting noen dager. Kan hende han ser forbi dette. Du kan virkelig ikke vite at han ikke gir respons. Helt ærlig - du minner om meg for fem år siden. :P Jeg hold på sånn der i starten med en jeg likte. Tror han freaket liiitt ut i starten, men tja... i dag er vi samboere. Hehe. Tok lang tid da. Men i hvert fall - SKRU AV MOBILEN. Jeg vet hvor lett det er å skulle sende bare enda en melding liksom... og skulle det bli dere en gang, så er det lite morsomt at type kan ha høytopplesning av de sykeste meldingene man har skrevet i desperasjon. Tro meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta sorgene på forskudd. Men la han ta kontakt i så fall. Ikke slett han fra sosiale medier, bare se an ting noen dager. Kan hende han ser forbi dette. Du kan virkelig ikke vite at han ikke gir respons. Helt ærlig - du minner om meg for fem år siden. :P Jeg hold på sånn der i starten med en jeg likte. Tror han freaket liiitt ut i starten, men tja... i dag er vi samboere. Hehe. Tok lang tid da. Men i hvert fall - SKRU AV MOBILEN. Jeg vet hvor lett det er å skulle sende bare enda en melding liksom... og skulle det bli dere en gang, så er det lite morsomt at type kan ha høytopplesning av de sykeste meldingene man har skrevet i desperasjon. Tro meg.

Takk for at du er så positiv! Han har som sagt ikke lest den siste idiotiske meldingen min, men jeg er redd den tar "kaka " og at han hvertfall blir skremt. Sendte den for mange timer siden da. Skal ikke sende mer, men ja, er redd jeg mistet han. Ts

Skrevet

Jesus christ i fucked up, og endte med å skrive "håper jeg hører fra deg da".... Aldri vært så flau og følt meg så dum på lenge. Hører sikker aldri fra han igjen.. Ut av synet, ut av sinn? Ts

Det har gått en halv dag, og du er sikker på at å skrive at du håper å høre fra ham igjen gjør at han boikotter deg..? Skrev du noe mer som du ikke har fortalt om her? Slang du på en "Forresten synes jeg rumpa di ser feit ut i dagslys" på slutten, siden du er så sikker på at alt er tapt?

Synes dette ble litt vel overdramatisk.

AnonymBruker
Skrevet

Roe reka, finn på noe annet en stund, og bare pust. Ikke gjør noe drastisk som å slette ham fra sosiale medier. La ham få tid til å svare.

Anonymous poster hash: 3b090...3cc
AnonymBruker
Skrevet

Det har gått en halv dag, og du er sikker på at å skrive at du håper å høre fra ham igjen gjør at han boikotter deg..? Skrev du noe mer som du ikke har fortalt om her? Slang du på en "Forresten synes jeg rumpa di ser feit ut i dagslys" på slutten, siden du er så sikker på at alt er tapt?

Synes dette ble litt vel overdramatisk.

Skrev en meld til en liten stund etterpå, noe ala "jeg vil ikke di skal tro jeg er en stresset og masete person, men jeg syntes du car spesiell og fikk en umiddelbar følelse av at jeg ikke måtte miste deg med en gang, feil strategi, jeg vet, men håper du tilgir meg og at vi kan være venner omså" noe sånt.. Derfor vet jeg det er tapt. Ts

Skrevet

Ikke til vanlig nei, dette er første gang jeg har vært redd for å miste en jeg liker godt på en måte. Jeg skrev det til han også, så får han velge selv. ts

Huff, jeg kjenner meg sånn igjen i deg, til tross for at du er 4 år yngre enn meg. Jeg husker hvor stressa jeg var i perioder hvor mannen jeg datet ikke svarte. Jeg gikk rundt og var så redd for å si noe feil, eller ødelegge noe.

Nå som jeg er eldre, har jeg skjønt at min intense tankegang rundt dating ikke førte noe med seg. Da jeg slappet av og fokuserte mer på meg selv, endte det opp med at jeg ble kjent med min nåværende kjæreste. I starten var jeg veldig rolig, og fortsatte å dyrke mine egne interesser. Han ble lettere sagt hektet, og sendte meg meldinger støtt og stadig. Det gjør han enda, etter ett år som kjærester. 

Det jeg der i mot har opplevd, er at jeg kan periodevis bli litt masete på han  :fnise: Men han kjenner meg såpass godt at han vet hvor han har meg, spesielt når det gjelder masing og at jeg generelt er veldig rolig. 

Nå er det annerledes for deg, for poenget er å få hverandre på kroken. Hvis han føler at du har svelget den kroken han har slengt ut alt for fort og alt for grådig, så vil nok interessen dale.

Jeg forstår deg så godt, TS. 

Men du MÅ gi deg med meldinger nå. Ta et dypt pust, tell ned fra 10 også setter du på en serie, strikke, gå en tur, snakk med venninner, finn en hobby. Et eller annet som kan få fokuset VEKK fra han og over på noe annet.

Du skal ikke gi opp alt for en mann du har møtt en gang. Du har ikke gravd din egen grav enda, det kan være at han fremdeles er interessert, men menn i den alderen plukker veldig fort opp at jenta er yngre, og usikker (om hun er dét). Selv min kjæreste, som er 3 år eldre enn meg, kan merke at jeg er yngre enn han. 

Når det bikker 10 års aldersforskjell, så kan det nok være at han kun ville ha litt kos med deg. Uforpliktende. Dette vet du jo ikke med sikkerhet, og tro meg, hadde han kun vært ute etter sex så hadde han dumpet deg uansett. Er han seriøs, så bryr han seg ikke om dere hadde sex på 1. date! ;) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...