Gå til innhold

What did I do? Tolk dette...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Merkelig, da ingen av oss var full og sexen var ikke planlagt fra noens side. Ei heller hadde han hatt sex på over et år, da han foretrakk nettopp det, å ha en fremtid på en eller annen måte med jenta. Han spurte meg veldig nøye flere ganger hva jeg likte, om jeg ville prøve ut noe, og vi ble fort trygg på hverandre, og sexen var langt ifra sånn "første gang sex". Jeg hadde i tillegg mensen(på siste dagene selvfølgelig, men likevel).  Det er vel derfor jeg også blir litt ekstra usikker, når han gjorde mye for å tilfredsstille meg, både seksuelt og ellers. Spurte hele tiden om jeg var tørst, sulten, trengte tannbørste, om jeg ville dusje.. Han var kosete, strøk meg på kinnet... Alt føltes så rett, og ikke som en one night stand, han brydde seg faktisk. Og også det at han monterte tvbenken min, og sjekket kjøleskapet mitt;)

Vel, jeg får slappe av. ts

Anonymous poster hash: 7c35f...8a0

players er gjerne flinke til å si de tingene jentene vil høre. 

litt i overkant naivt å tro at sexen ikke var planlagt når han skjenket deg for å så ta med deg hjem etter en tur på byen. men du er som du sier ny i dating gamet så du er unnskyldt for din optimisme. 

mange unge pikehjerter som har blitt knust når realiteten slår de som en knyttneve i mellomgulvet etter ons på byen med en kjekkas som er "godheten selv" "oppriktig og ærlig kjernekar".

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ei heller hadde han hatt sex på over et år, da han foretrakk nettopp det, å ha en fremtid på en eller annen måte med jenta. 

Helt ærlig, synes du det virker plausibelt når han var så sjarmerende mot deg og dere hadde sex på første daten?

Jeg heier på deg TS, men dette tror jeg er sånn "for godt til å være sant".

Endret av Summers
Gjest rabrabara
Skrevet

Av erfaring (ikke personlig) vet jeg at de fleste menn ikke ser på damer som har sex på første date som noe kjæresteemne (spesielt ikke om det er på fylla etter en bytur).

Det vil derfor være nærliggende å tro at du havner i katagorien "Booty-calls" på mobilen shans, tatt i betraktning at han høres ut som en kjekkas som er flink med damer så har han nok fra før av haugevis av jenter på den lista si.

Tull! Min erfaring er motsatt. Jeg har aldri tenkt på å "holde igjen" for å holde fyrens interesse. I min erfaring så er det sånn at hvis det er kjemi, han liker deg, dere har herlig sex... Ja, da blir han heller hektet. Det er i alle fall det jeg har opplevd.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det hører til sjeldenhetene at en mann i 30-årene er interessert i en jente på 21 for forhold, spesielt når det var sex på første date... Om han treffer deg igjen, så kan det være for at han bare vil leke litt mer med deg.

Anonymous poster hash: 0042c...e7c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det hører til sjeldenhetene at en mann i 30-årene er interessert i en jente på 21 for forhold, spesielt når det var sex på første date... Om han treffer deg igjen, så kan det være for at han bare vil leke litt mer med deg.

Hvorfor sa han at han skulle legge tannbørsten jeg hadde brukt i skapet sitt, så jeg hadde den til neste gang hvis det bare var et ONS? Jeg er vel så uerfaren jeg da, at jeg tenker alt han sa og gjorde var fordi han ville treffes igjen. ts

AnonymBruker
Skrevet

Tull! Min erfaring er motsatt. Jeg har aldri tenkt på å "holde igjen" for å holde fyrens interesse. I min erfaring så er det sånn at hvis det er kjemi, han liker deg, dere har herlig sex... Ja, da blir han heller hektet. Det er i alle fall det jeg har opplevd.

Det går an å ha bra sex, uten at en mann er interessert i å møtes igjen. Noen menn er veldig sjarmerende, og klarer å oppnå god kjemi med mange forskjellige kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sa han at han skulle legge tannbørsten jeg hadde brukt i skapet sitt, så jeg hadde den til neste gang hvis det bare var et ONS? Jeg er vel så uerfaren jeg da, at jeg tenker alt han sa og gjorde var fordi han ville treffes igjen. ts

Jeg fikk ikke med meg at han hadde sagt det. Det kan jo hende du er heldig da.

Gjest rabrabara
Skrevet

Det går an å ha bra sex, uten at en mann er interessert i å møtes igjen. Noen menn er veldig sjarmerende, og klarer å oppnå god kjemi med mange forskjellige kvinner.

Klart det! Mitt poeng var at jeg aldri har opplevd at det har vært nødvendig å holde igjen på sex for å på en måte sikre seg at mannen holder interessen. Jeg har også selv villet bare ha sex og ikke noe mer, men av en eller annen grunn treffer jeg visst de som vil noe mer... Altså har jeg opplevd omtrent det motsatte....

AnonymBruker
Skrevet

Fikk svar fra ham nå, han fortalte de dagene han var opptatt og spurte om jeg hadde hatt en fin dag, ingen smileys. Men et svar da. Hva skal jeg svare tilbake? Skal jeg vente? Jeg er så latterlig dårlig på dette og vil ikke gjøre feil...

tts

AnonymBruker
Skrevet

Fikk svar fra ham nå, han fortalte de dagene han var opptatt og spurte om jeg hadde hatt en fin dag, ingen smileys. Men et svar da. Hva skal jeg svare tilbake? Skal jeg vente? Jeg er så latterlig dårlig på dette og vil ikke gjøre feil...

tts

Har lyst til å si "Der var du, hva har du drevet med idag" eller noe...ts

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig, da ingen av oss var full og sexen var ikke planlagt fra noens side. Ei heller hadde han hatt sex på over et år, da han foretrakk nettopp det, å ha en fremtid på en eller annen måte med jenta. Han spurte meg veldig nøye flere ganger hva jeg likte, om jeg ville prøve ut noe, og vi ble fort trygg på hverandre, og sexen var langt ifra sånn "første gang sex". Jeg hadde i tillegg mensen(på siste dagene selvfølgelig, men likevel).  Det er vel derfor jeg også blir litt ekstra usikker, når han gjorde mye for å tilfredsstille meg, både seksuelt og ellers. Spurte hele tiden om jeg var tørst, sulten, trengte tannbørste, om jeg ville dusje.. Han var kosete, strøk meg på kinnet... Alt føltes så rett, og ikke som en one night stand, han brydde seg faktisk. Og også det at han monterte tvbenken min, og sjekket kjøleskapet mitt;)

Vel, jeg får slappe av. ts

Jeg har vært borti one night stand/bootycall-menn som var veldig kjærlige, kosete og omsorgsfulle (slik du beskriver). Det var ikke dermed sagt at de var interessert i et forhold. Det er jo lov å være god mot den man har sex med selv om man ikke planlegger å gifte seg med dem. Når det er sagt så krysser jeg fingrene for at det blir noe mer mellom dere, men ta det litt med ro. Og skulle det ikke bli til noe mer så får du arkivere han som et usedvanlig godt ligg :)

Anonymous poster hash: afc96...9bf

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å si "Der var du, hva har du drevet med idag" eller noe...ts

Eller skal jeg skrive "Jeg har hatt en fin dag. Har du lyst til å treffes igjen da?"ts

Skrevet

Eller skal jeg skrive "Jeg har hatt en fin dag. Har du lyst til å treffes igjen da?"ts

Ikke skriv "der var du...", da virker det som om du har hengt over mobilen i timesvis i håp om at det skulle tikke inn en melding.
  • Liker 8
Skrevet

Og ja - foreslå å treffes en av de dagene han er ledig du.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke skriv "der var du...", da virker det som om du har hengt over mobilen i timesvis i håp om at det skulle tikke inn en melding.

Jeg skrev jeg hadde hatt en fin dag, og spurte om han ville treffes igjen, også skrev jeg litt på tull at han ikke var så lett å få kontakt med. 

Jeg takker for alle råd, og skal følge det med å ikke sende før jeg får svar o.l men akkurat hva jeg skriver tror jeg at jeg må føle på selv, etter å ha tenkt litt over det. Skal selvfølgelig ikke skrive idiotiske ting;) ts

AnonymBruker
Skrevet

Svar noe hyggelig i hvert fall! "Der var du, hva har du drevet med i dag?" kan fort virke masete og grinete. Personlig ville jeg skrevet noe sånt som "Har hatt en flott dag, blablabla. Du må forresten bare rope ut hvis du har lyst til å treffes igjen en dag. Jeg hadde det som sagt veldig koselig og gjentar det gjerne :) "

Anonymous poster hash: afc96...9bf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Foreslår at du svarer at du har hatt en fin dag, og at du håper dere kan treffes neste uke.

Vær litt laid-back, og ikke still spørsmål om hva han tenker om dere o. l. La det utvikle seg.

Anonymous poster hash: d44bb...b43
Skrevet

Jeg skrev jeg hadde hatt en fin dag, og spurte om han ville treffes igjen, også skrev jeg litt på tull at han ikke var så lett å få kontakt med.

Jeg takker for alle råd, og skal følge det med å ikke sende før jeg får svar o.l men akkurat hva jeg skriver tror jeg at jeg må føle på selv, etter å ha tenkt litt over det. Skal selvfølgelig ikke skrive idiotiske ting;) ts

Ja, du vet jo best hvordan tonen er mellom dere, så sånne konkrete råd får du se litt an. ;)
AnonymBruker
Skrevet

Jesus christ i fucked up, og endte med å skrive "håper jeg hører fra deg da".... Aldri vært så flau og følt meg så dum på lenge. Hører sikker aldri fra han igjen.. Ut av synet, ut av sinn? Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jesus christ i fucked up, og endte med å skrive "håper jeg hører fra deg da".... Aldri vært så flau og følt meg så dum på lenge. Hører sikker aldri fra han igjen.. Ut av synet, ut av sinn? Ts

Skal jeg skrive noe for å rette opp i dette? For jeg er egentlig ikke sånn stressa og teit, og vil ikke han skal tro det heller :(:(:(:( ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...