Gå til innhold

What did I do? Tolk dette...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var voldsomst til drikking! Jeg synes ikke det er så lurt å drikke så veldige mengder med alkohol når man er ute sammen med noen man ikke kjenne, og atpåtil bli med vedkommende hjem. Det gikk jo bra denne gangen, men anbefales ikke. Du må jo ha hatt en skyhøy promille?

Anonymous poster hash: 3d3ed...24b

Hehe, jeg var langt ifra full. Dette er drukket over lengre tid, fra 18 til 00, så det er ikke så mye. ts

Anonymous poster hash: 7c35f...8a0

Videoannonse
Annonse
Gjest rabrabara
Skrevet

Altså: ikke si noe. Jeg vet at det er mange som syns dette er teit og gammeldags, men jeg tror du skal holde deg kul og la ham ta initiativ.

Skrevet

Men skal jeg spørre hvordan ståa er da eller, hva gjør jeg? ts

Du har allerede spurt hvordan han jobber den uka, du bør ikke sende ham flere meldinger, det begynner å høres masete ut.

Jeg ville i hvert fall oppleve det som på vei til åbli ubehagelig masete om jeg egentlig så meldingene, men valgte å vente tlit for å svare fordi jeg syntes det ble litt for mye kontakt.

La ham få tid til å savne deg litt...

Man skal selvfølgelig ikke leke en spill hvor man later som om man gir blaffen i ham eller lignende, men man skal gjøre seg litt lengtet etter,og man skal gi den andre litt pusterom, samtidig som man er seg selv.

Det er noen som gjerne går med en gang fra singelliv til nesten fusjonelt forhold, men det er mange som heller vil tilpasse seg gradvis til det å ha noen i sitt liv igjen. Går det for fort oppleves det av disse som intrusivt..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har allerede spurt hvordan han jobber den uka, du bør ikke sende ham flere meldinger, det begynner å høres masete ut.

Jeg ville i hvert fall oppleve det som på vei til åbli ubehagelig masete om jeg egentlig så meldingene, men valgte å vente tlit for å svare fordi jeg syntes det ble litt for mye kontakt.

La ham få tid til å savne deg litt...

Man skal selvfølgelig ikke leke en spill hvor man later som om man gir blaffen i ham eller lignende, men man skal gjøre seg litt lengtet etter,og man skal gi den andre litt pusterom, samtidig som man er seg selv.

Det er noen som gjerne går med en gang fra singelliv til nesten fusjonelt forhold, men det er mange som heller vil tilpasse seg gradvis til det å ha noen i sitt liv igjen. Går det for fort oppleves det av disse som intrusivt..

Okei, jeg skjønner. Men bare for å ha det helt på det riktige, etter at han dro fra meg lørdag, har det vært 8 meldinger + den hvor jeg spurte om hvordan han jobbet. Han bruker veldig lang tid på å svare også... Så derfor frister det litt å spørre hvor han står, om han faktisk vil treffes igjen, da han er så vanskelig å få kontakt med. ts

AnonymBruker
Skrevet

Okei, jeg skjønner. Men bare for å ha det helt på det riktige, etter at han dro fra meg lørdag, har det vært 8 meldinger + den hvor jeg spurte om hvordan han jobbet. Han bruker veldig lang tid på å svare også... Så derfor frister det litt å spørre hvor han står, om han faktisk vil treffes igjen, da han er så vanskelig å få kontakt med. ts

Ts her igjen, må bare få med at dagen vi utvekslet nummer, samme dag vi møttes så utvekslet vi flere sms først også, hvor han brukte et minutt på å svare bare... Så kanskje han bare var ute etter en ting likevel :( 

Skrevet

Ts her igjen, må bare få med at dagen vi utvekslet nummer, samme dag vi møttes så utvekslet vi flere sms først også, hvor han brukte et minutt på å svare bare... Så kanskje han bare var ute etter en ting likevel :(

Jeg forstår deg, men når man er i den forelskelses-/betattfasen, er man emosjonsstyrt, og man blir redd for å miste den andre, men samtidig kan man gjøre dumme ting.

Det at hanhar brukt mer tid på å svare til deg er for meg et tegn på at det har blitt litt for mye kontakt på så kort tid (eller at han har det travelt). Det betyr ikke at han er uærlig mot deg eller ikke liker deg, men bare at det blir for mye, og det kan dempe hans ivrighet.

Om han ikke var interessert i mer enn sex hadde hannok ikke sagt at du får bestemme hva dere gjør neste gang, og hadde det vært ONS for ham, hadde han sikkert ikke giddet å svare til en eneste melding fra deg.

Dessuten er dere vel over 30 år gamle? Da er man kanskje mindre "player" enn i 20-alderen?

La ham pust litt, la han få savne deg, lure på hvor interessert du er, så kan du gi ham bekreftelse når han selv tar initiativ til mer kontakt, men ikke gi for mye for fort, ikke krev for mye for fort heller.

Jeg prøver å tenke som om jeg var ham, og om du nå sendte meg en melding hvor du spurte hvor jeg har deg hen, ville jeg tenke at nå ble de engstelig fordi jeg ikke svarte med en gang, og jeg ville dermed føle meg litt fengslet av deg, og føle at du allerede så tidlig krever for mye fra meg. Dette ville skremme meg litt og ødelegge den gode stemningen og det magiske jeg har opplevd med deg hittil.

Selvfølgelig er det greit å spørre ham om det, men gjør det heller neste gang dere treffes, litt før du drar hjem igjen for eksempel. Og prøv å ikke fremstå som at du får panikkk om han ikke er like mye betatt som du er...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg, men når man er i den forelskelses-/betattfasen, er man emosjonsstyrt, og man blir redd for å miste den andre, men samtidig kan man gjøre dumme ting.

Det at hanhar brukt mer tid på å svare til deg er for meg et tegn på at det har blitt litt for mye kontakt på så kort tid (eller at han har det travelt). Det betyr ikke at han er uærlig mot deg eller ikke liker deg, men bare at det blir for mye, og det kan dempe hans ivrighet.

Om han ikke var interessert i mer enn sex hadde hannok ikke sagt at du får bestemme hva dere gjør neste gang, og hadde det vært ONS for ham, hadde han sikkert ikke giddet å svare til en eneste melding fra deg.

Dessuten er dere vel over 30 år gamle? Da er man kanskje mindre "player" enn i 20-alderen?

La ham pust litt, la han få savne deg, lure på hvor interessert du er, så kan du gi ham bekreftelse når han selv tar initiativ til mer kontakt, men ikke gi for mye for fort, ikke krev for mye for fort heller.

Jeg prøver å tenke som om jeg var ham, og om du nå sendte meg en melding hvor du spurte hvor jeg har deg hen, ville jeg tenke at nå ble de engstelig fordi jeg ikke svarte med en gang, og jeg ville dermed føle meg litt fengslet av deg, og føle at du allerede så tidlig krever for mye fra meg. Dette ville skremme meg litt og ødelegge den gode stemningen og det magiske jeg har opplevd med deg hittil.

Selvfølgelig er det greit å spørre ham om det, men gjør det heller neste gang dere treffes, litt før du drar hjem igjen for eksempel. Og prøv å ikke fremstå som at du får panikkk om han ikke er like mye betatt som du er...

Okei, da skal jeg la være. Men hvor lenge? Skal jeg ikke ta kontakt med han i det hele tatt om jeg ikke hører noe, og bare fjerne han fra fb og sånt? 

Han er forresten i 30 årene, jeg er 21.. :)

Men takk for utfyllende svar, håper du fortsetter å svare meg hvis jeg oppdaterer tråden <3

ts

Skrevet

Okei, da skal jeg la være. Men hvor lenge? Skal jeg ikke ta kontakt med han i det hele tatt om jeg ikke hører noe, og bare fjerne han fra fb og sånt? 

Han er forresten i 30 årene, jeg er 21.. :)

Men takk for utfyllende svar, håper du fortsetter å svare meg hvis jeg oppdaterer tråden <3

ts

Ok, trodde jeg leste dere to var i tredveårene, men må vekslse med en annen tråd kanskje.

Da forstår jeg kanskje litt bedre usikkerheten din :)

Ikke ta kontakt med ham i det hele tatt, han trenger sannsynligvis å puste, så la ham få litt tid, så kontakter han deg sikkert.

Du behøver heller ikke å slette ham fra fb e.l., dett er vel litt drastisk.

Bare skjerp deg til å ta det med ro (jeg vet det ikke er lett!).

Skulle det mot alle formodninger vise seg at han egentlig spilte med deg for å få sex, ville det å tekste ham mer ikke få ham til å ombestemme seg. Så da gjelder det dessverre kun å smørre seg med tålmodighet...

Jeg kommer sikkert til å svare til deg om du oppdaterer tråden da jeg får varsler :)

• Liker 2
Gjest rabrabara
Skrevet

Oi! Du trenger å chille hvis du teller meldinger.

Det er sikkert vanskelig, men følg nå det siste rådet du fikk her, hvis ikke skremmer du han garantert bort.

Skrevet

Men skal jeg spørre hvordan ståa er da eller, hva gjør jeg? ts

Dere har bare møttes én gang? Og det var nå i helgen? I så fall - ikke send mer meldinger nå. Han svarer når han har lyst/tid. Og da får du samtidig vite hvordan jobbuken hans ser ut, og om han evt. vil møtes igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

du tar jo av .. ro ned, slapp av , lev ditt liv , ta alt som det kommer og kos deg..! 

Anonymous poster hash: 73cb6...a8a
  • Liker 2
Skrevet

Jeg trudde vi var dårlige på hint? Denne fyren inviterer jo mer eller mindre på neste date. ^^

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trudde vi var dårlige på hint? Denne fyren inviterer jo mer eller mindre på neste date. ^^

Mye mulig, men hvorfor er kontakten så treg da? Men jeg skal følge rådene jeg fikk hvertfall... ts

AnonymBruker
Skrevet

Fordi du overanalyserer.. Som sagt ; slapp av og kos deg..

Anonymous poster hash: 73cb6...a8a
Skrevet

Av erfaring (ikke personlig) vet jeg at de fleste menn ikke ser på damer som har sex på første date som noe kjæresteemne (spesielt ikke om det er på fylla etter en bytur).

Det vil derfor være nærliggende å tro at du havner i katagorien "Booty-calls" på mobilen shans, tatt i betraktning at han høres ut som en kjekkas som er flink med damer så har han nok fra før av haugevis av jenter på den lista si.

• Liker 1
Skrevet

Mye mulig, men hvorfor er kontakten så treg da? Men jeg skal følge rådene jeg fikk hvertfall... ts

Slapp av bare. Enten går det din vei eller ikke. Det å overanalysere og mase og spørre hvor dere er så tidlig vil bare ødelegge. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tror han mente at du bestemmer aktivitet på daten deres :) Ingen menn som bare vil ha sex monterer ting for deg. 

Anonymous poster hash: ecc4f...b22

Mange nevenytte menn som har tvangstanker om å reparere ting de ser er i ustand uten å ha noen seksuelle motiver. 

Er ikke så lenge siden jeg var i boden å trillet ut sykkelen min så vips kommer det en fyr ut av det blå med en kanne smøring/olje og noe verktøy bort til meg å spurte om han kunne ta en kikk på sykkelen min og vips var han igang med smøring og skruing her og der så gikk han videre. legenden vil ha det til at han er ute å leter etter sykler i nød den dag idag

Ja jeg syntes det var random, stod der måpende av forundelse etter han gikk

Endret av WubWub
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Av erfaring (ikke personlig) vet jeg at de fleste menn ikke ser på damer som har sex på første date som noe kjæresteemne (spesielt ikke om det er på fylla etter en bytur).

Det vil derfor være nærliggende å tro at du havner i katagorien "Booty-calls" på mobilen shans, tatt i betraktning at han høres ut som en kjekkas som er flink med damer så har han nok fra før av haugevis av jenter på den lista si.

Merkelig, da ingen av oss var full og sexen var ikke planlagt fra noens side. Ei heller hadde han hatt sex på over et år, da han foretrakk nettopp det, å ha en fremtid på en eller annen måte med jenta. Han spurte meg veldig nøye flere ganger hva jeg likte, om jeg ville prøve ut noe, og vi ble fort trygg på hverandre, og sexen var langt ifra sånn "første gang sex". Jeg hadde i tillegg mensen(på siste dagene selvfølgelig, men likevel).  Det er vel derfor jeg også blir litt ekstra usikker, når han gjorde mye for å tilfredsstille meg, både seksuelt og ellers. Spurte hele tiden om jeg var tørst, sulten, trengte tannbørste, om jeg ville dusje.. Han var kosete, strøk meg på kinnet... Alt føltes så rett, og ikke som en one night stand, han brydde seg faktisk. Og også det at han monterte tvbenken min, og sjekket kjøleskapet mitt;)

Vel, jeg får slappe av. ts

AnonymBruker
Skrevet

Nei nei nei. Her går det altfor fort i svingene. Du kan ikke sende melding og spørre hvordan ståa er når dere møttes for første gang for to dager siden. Slapp av, forsøk å se på han som en venn og ta tiden til hjelp. Ikke dyrk denne forelsket-følelsen for mye. Dere kjenner ikke hverandre engang. Han kan være en helt annerledes type enn hva du tror, og han kan tro at du er helt annerledes enn hva du egentlig er.

Slapp av og slapp av enda litt mer.

Anonymous poster hash: 5dbdf...b2c

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...