Gå til innhold

What did I do? Tolk dette...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor virker jeg desperat? Ts

Anonymous poster hash: 7c35f...8a0

Du vil ikke virke desperat av å ta kontakt, det er bare den personen du siterte som sitter fast i 1980 tallet

Anonymous poster hash: a60a7...7b5

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så bra. Han virker som han er interessert i noe mer, de som bare er interessert i sex gidder nok ikke kjøre deg hjem, henge sammen med deg, montere ting for deg etc. 

Så, tror dere kvinner NÅ på at det finnes menn som helt fint kan ha sex første kveld uten at det betyr at han kun vil ha sex? 

Sorry ts, men bare måtte gjøre et poeng ut av det :P

Anonymous poster hash: 6af6e...f29
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så bra. Han virker som han er interessert i noe mer, de som bare er interessert i sex gidder nok ikke kjøre deg hjem, henge sammen med deg, montere ting for deg etc.

Så, tror dere kvinner NÅ på at det finnes menn som helt fint kan ha sex første kveld uten at det betyr at han kun vil ha sex?

Sorry ts, men bare måtte gjøre et poeng ut av det :P

Anonymous poster hash: 6af6e...f29

Hehe. Takk...

Jeg skrev han en melding og skrev "Hei :) Har du fått slappet av litt? Takk for igår og idag, jeg koste meg veldig!"

Var det teit eller funker det? Ikke fått svar enda, jeg tror han sover, ble ikke mye søvn i natt :o

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror han mente at du bestemmer aktivitet på daten deres :) Ingen menn som bare vil ha sex monterer ting for deg.  Anonymous poster hash: ecc4f...b22

Pisspreik. Ff min malte en vegg i stua mi. Vi var aldri interessert i noe forhold.

Anonymous poster hash: a8aaf...287

• Liker 1
Gjest rabrabara
Skrevet

Jeg har så veldig tro på å la mannen "jage" litt. Sikkert gammeldags, men det har funket fint så langt.

AnonymBruker
Skrevet

Nå må du vente til han svarer, uansett om det tar en dag eller to.

Nå er ballen i hans hender.

Spennende! :bolledeig:

Anonymous poster hash: 56067...12b
AnonymBruker
Skrevet

Nå må du vente til han svarer, uansett om det tar en dag eller to.

Nå er ballen i hans hender.

Spennende! :bolledeig:

Anonymous poster hash: 56067...12b

Jeg fikk nettopp svar :D Han har sovet mange timer, sa han også hadde kost seg og spurte hva jeg hadde gjort idag:) Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk nettopp svar :D Han har sovet mange timer, sa han også hadde kost seg og spurte hva jeg hadde gjort idag:) Ts

Ts her

Hva gjør jeg nå? Jeg fikk ikke svar på siste mld jeg sendte igår kveld... Skriver jeg igjen? Venter jeg?

Skrevet

Ts her

Hva gjør jeg nå? Jeg fikk ikke svar på siste mld jeg sendte igår kveld... Skriver jeg igjen? Venter jeg?

Ikke skriv igjen, elers vil du kunne oppleves som masete i hverte fall, og i beste fall vil han ikke få tid til å savne deg og lengte etter melding fra deg.

Jeg vet godt at det kan virke uutholdelig å vente på svar, men gjør det. Og ikke nevn at du ventet på hans svar eller lurte på hvorfor han ikke svarte heller.

Man sier at menn ubevisst liker å "jage", og det stemmer for de aller fleste, men det er også slik at alle mennesker vil være tilbøyelige til å miste interesse om den andre enten lar høre fra seg for ofte eller for sjeldent. Litt spenning og tid til å la gro forventningene er godt for et forhold i starten.

Det kan hende han forsovnet seg eller ville vise at selv om han liker deg godt, vil han ikke veksle meldinger til altfor sent på natta (ikke noe farlig uansett)

Hvis han venter mer enn et døgn for å svare til deg, bør du i tillegg la ham ta initiativ til neste melding eller kontakt også.

Hvis du får svar fra ham, og det er den typen melding som det er noe å svare på, kan du gjerne gjøre det og avslutte med en setning som man ikke forventer tilbakemelding på.

Neste gang du tar initiativet til å sende ham en melding, kan du for eksempel skrive noe som "tenker på deg, god natt", slik at han ikke føler seg presset til å svare, men får høre fra deg. Da blir det opp til ham å innlede en samtale eller ikke.

Det er det jeg mener, kanskje blir noen uenige. Alle mennesker er forskjellige, men det er et grovt trekk som alle har til felles tror jeg, at man har størst interesse når den andre finner balansen mellom for mye og for lite kontakt. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke skriv igjen, elers vil du kunne oppleves som masete i hverte fall, og i beste fall vil han ikke få tid til å savne deg og lengte etter melding fra deg.

Jeg vet godt at det kan virke uutholdelig å vente på svar, men gjør det. Og ikke nevn at du ventet på hans svar eller lurte på hvorfor han ikke svarte heller.

Man sier at menn ubevisst liker å "jage", og det stemmer for de aller fleste, men det er også slik at alle mennesker vil være tilbøyelige til å miste interesse om den andre enten lar høre fra seg for ofte eller for sjeldent. Litt spenning og tid til å la gro forventningene er godt for et forhold i starten.

Det kan hende han forsovnet seg eller ville vise at selv om han liker deg godt, vil han ikke veksle meldinger til altfor sent på natta (ikke noe farlig uansett)

Hvis han venter mer enn et døgn for å svare til deg, bør du i tillegg la ham ta initiativ til neste melding eller kontakt også.

Hvis du får svar fra ham, og det er den typen melding som det er noe å svare på, kan du gjerne gjøre det og avslutte med en setning som man ikke forventer tilbakemelding på.

Neste gang du tar initiativet til å sende ham en melding, kan du for eksempel skrive noe som "tenker på deg, god natt", slik at han ikke føler seg presset til å svare, men får høre fra deg. Da blir det opp til ham å innlede en samtale eller ikke.

Det er det jeg mener, kanskje blir noen uenige. Alle mennesker er forskjellige, men det er et grovt trekk som alle har til felles tror jeg, at man har størst interesse når den andre finner balansen mellom for mye og for lite kontakt. :)

Takk for svar :)

Så mao ikke sende melding før jeg får melding, og får jeg ikke melding er han ikke interessert likevel og jeg får gå videre? Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du gjør lurt i å overanalysere.

Anonymous poster hash: 6c854...54d

AnonymBruker
Skrevet

IKKE overanalysere , mente jeg

• Liker 6
Skrevet

Takk for svar :)

Så mao ikke sende melding før jeg får melding, og får jeg ikke melding er han ikke interessert likevel og jeg får gå videre? Ts

Om han ikke sender melding umiddelbart kan det bare bety at det ble litt for mye på en gang i går kveld, og det har ikke nødvendigvis noe med interesse å gjøre. Det kan påvirke interessen hans, men ikke nødvendigvis. Han liker deg godt allerede, så jeg tenker at det skal mye mer enn det for at han vil gå videre uten deg. :)

Bare gi ham litt pusterom, og når han har fått pustet litt så vil han få tid til å savne deg mer :)

AnonymBruker
Skrevet

Om han ikke sender melding umiddelbart kan det bare bety at det ble litt for mye på en gang i går kveld, og det har ikke nødvendigvis noe med interesse å gjøre. Det kan påvirke interessen hans, men ikke nødvendigvis. Han liker deg godt allerede, så jeg tenker at det skal mye mer enn det for at han vil gå videre uten deg. :)

Bare gi ham litt pusterom, og når han har fått pustet litt så vil han få tid til å savne deg mer :)

Wohooo, fikk svar nå :) Herregud, er jeg forelsket allerede? Ts

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror du gjør lurt i å overanalysere.

:skratte: 

Fantastisk feil :D 

Koselig at dere holder kontakten da TS :) 

Prøv å ymte frempå om noe dere kan finne på, og gjør som denne anonyme egentlig mente: Ikke overanalyser. Ta det som det kommer, og ikke la det bli noe tullete maktspill hvor det er hans tur, eller du skal spille kostbar slik at han må fortjene deg osv. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Blæ. Har ikke fått svar siden jeg svarte på hans meld på morningen idag, også har jeg sendt en for et par timer siden hvor jeg spurte om hvordan han jobbet denne uken, uten svar.

Hva betyr det? Vanskelig å være utolmodig...

AnonymBruker
Skrevet

Det var voldsomst til drikking! Jeg synes ikke det er så lurt å drikke så veldige mengder med alkohol når man er ute sammen med noen man ikke kjenne, og atpåtil bli med vedkommende hjem. Det gikk jo bra denne gangen, men anbefales ikke. Du må jo ha hatt en skyhøy promille?

Anonymous poster hash: 3d3ed...24b
  • Liker 2
Gjest rabrabara
Skrevet

Hvis en mann er interessert lar han høre av seg. Ofte! Det er i alle fall min erfaring.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en mann er interessert lar han høre av seg. Ofte! Det er i alle fall min erfaring.

Men skal jeg spørre hvordan ståa er da eller, hva gjør jeg? ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...