Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn

A4-livet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bah, togforsinkelser.... Glad jeg gikk til minutter tidligere enn jeg hadde tenkt fra jobb for å rekke toget før det jeg pleier å ta ellers måtte jeg ringt mamma og bedt henne hente i barnehagen. Mannen jobber seint i dag og jeg hadde så mye å gjøre at jeg uansett ikke hadde mulighet til å hente før 16.40. Barnehagen stenger 17.00. Håper ikke toget blir mer forsinket på veien, da må jeg ringe mamma asap. Fredag, i dag er du en møkkadag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shitpomfritt, tredje trimester! :bond: Når skjedde det? :klo:

Jeg liker fredag, jeg :nigo: Håper dere kommer dere hjem snart :kose: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Leopanter skrev:

Shitpomfritt, tredje trimester! :bond: Når skjedde det? :klo:

Jeg liker fredag, jeg :nigo: Håper dere kommer dere hjem snart :kose: 

Jeg veit ikke, tror jeg har hoppa over noen uker :fnise:

Var i barnehagen når jeg hadde tenkt heldigvis. Men ble 9 timer i barnehagen i dag. Hele barnehagens åpningstid minus en halvtime :sjenert: Han ville ikke være med hjem med en gang da :fnise: Og på vei hjem måtte vi stoppe ved en gravemaskin i en evighet, var ikke hjemme før klokka begynte å nærme seg halv seks. Jeg orka ikke lage middag, så i dag ble det pølser. Tror jeg må ta noen flere etterpå også, er fortsatt sulten. Bare han toåringen gidder å samarbeide og sovne snart. Han bruker alltid en time eller noe når jeg legger han. Og i natt var han våken en hel time. Jeg er så lei. Og jeg la han i går og er alene med han i morgen. Aaaargh.... (jeg hadde litt å få ut kjenner jeg :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også jeg så et strekkmerke på magen i går og slapp ut et helt merkelig ul. Mannen lurte på hva som skjedde der inne på badet. Det viste seg å bare være et merke fordi jeg hadde sittet litt merkelig, men likevel :fnise: 
Jeg viser jo ikke så ofte frem magen min for andre enn the man, så jeg skjønner ikke hvor det paniske hylet kom fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg! Blir utslitt bare av å lese om det.. lang leggerutine og nattevåk.. Blæh! Hvis det er noen trøst slet vi med legging og Mini i 6 måneder.. Vi brukte to timer hver kveld og endte opp dritsure alle tre. Det har heldigvis gått seg til og det tror jeg gjør det for de fleste i den alderen :) Så jeg tør love deg at det blir bedre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Weebs skrev:

Jeg synes også jeg så et strekkmerke på magen i går og slapp ut et helt merkelig ul. Mannen lurte på hva som skjedde der inne på badet. Det viste seg å bare være et merke fordi jeg hadde sittet litt merkelig, men likevel :fnise: 
Jeg viser jo ikke så ofte frem magen min for andre enn the man, så jeg skjønner ikke hvor det paniske hylet kom fra. 

Jeg skulle liksom ikke bry meg selv, men panikken kommer liksom likevel. Men akkurat nå fant jeg de ikke (litt dårlig lys og jeg har ikke speil da) så tror jeg skal roe panikken littegranne :fnise:

4 timer siden, Carouselle skrev:

Jeg føler med deg! Blir utslitt bare av å lese om det.. lang leggerutine og nattevåk.. Blæh! Hvis det er noen trøst slet vi med legging og Mini i 6 måneder.. Vi brukte to timer hver kveld og endte opp dritsure alle tre. Det har heldigvis gått seg til og det tror jeg gjør det for de fleste i den alderen :) Så jeg tør love deg at det blir bedre! 

Alltid en trøst å lese om andre der det har gått over. I natt tok heldigvis mannen jr, men jeg fikk jo ikke sove igjen så tror jeg var lenger våken enn mannen. Han hadde sovna på sofaen i det han la seg ned :fnise: I natt skal jeg prøve å ikke legge meg på gulvet til jr men legge meg på sofaen jeg også. Er liksom ikke noe særlig å ligge på det gulvet. Gulvteppe er ikke det samme som madrass akkurat....

I ettermiddag/kveld har vi vært hos mamma og stefaren min og feira bestefars bursdag. Jr ble lagt for fem minutter siden og det er allerede stille så tror han var sliten. Han har ikke sovna da, men tipper jeg hører sove lyder i løpet av noen minutter. Det pleier ikke ta så lang tid når han først er stille. Og i morgen skal han i bursdag til en i barnehagen for første gang. Ble bedt i dag med beskjed om å ikke ta med gave siden det var i siste liten, men siden det plutselig var meldt fint vær hadde de lyst å be noen fra barnehagen. Det er jo veldig koselig da :) Kanskje jeg skal sende mannen og benytte sjansen til å slappe av litt. Blir kanskje litt voldsomt om begge to kommer liksom. (Nå hører jeg jr har sovna) Mannen er borte i dag og kommer ikke hjem før i tolv-ettiden i morgen og jeg var alene med jr i går og måtte hente han på torsdag (pluss at det var planleggingsdag på mandag) så jeg har vel egentlig fortjent noen timer fri syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

Send avgårde mannen på bursdagsfeiring med god samvittighet, du :nigo:

Det er så rart når de plutselig er store nok til å dra i bursdager! :bond:

Vi hadde oppblåsbar madrass på barnerommet en stund, det gjorde nettene vi måtte trøste over lengre tid litt bedre i hvert fall! :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig med bursdag med noen fra barnehagen. I E sin barnehage er de 5 stk som har lekt godt sammen fra første runde,  så vi begynte med besøk i år. Da er begge foreldrene med om mulig, for vi har en utrolig god tone alle sammen. Vet ikke om det er barna eller de voksne som koser seg mest hos oss :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send mannen i bursdag! Du har virkelig fortjent en pause og litt avlastning :tommel:

Nå begynner jo barna "våre" å bli såpass store at det har noe for seg å gå i en bursdag. Vi var i noen da Mini var 1 år - 1 1/2 år, og det var jo helt meningsløst :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen var hjemme rett over ti, da fikk han jr og så gikk jeg og la meg. Sov en time, var sykt deilig :nigo: Har funnet ut at jeg vil være med i bursdag da, det er jo sikkert kjempekoselig. Så får mannen være hovedforelder resten av dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme fra tre timers barnebursdag. Tror rundt to av de ble tilbragt på trampolina :ler: Så er en rimelig sliten gutt som sitter på fanget og ser på Fantorangen. Trenger det før han skal sove tror jeg. Blir sushi til middag i dag, tror mannen får dra og kjøpe for jeg er helt utslitt. Tipper det blir lett å legge jr så da melder jeg meg heller frivillig til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, A4-livet skrev:

Hjemme fra tre timers barnebursdag. Tror rundt to av de ble tilbragt på trampolina :ler: Så er en rimelig sliten gutt som sitter på fanget og ser på Fantorangen. Trenger det før han skal sove tror jeg. Blir sushi til middag i dag, tror mannen får dra og kjøpe for jeg er helt utslitt. Tipper det blir lett å legge jr så da melder jeg meg heller frivillig til det :)

Sushi hørtes ut som en finfin avslutning på en sånn dag! Gikk vekkinga like bra som forventet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Marimba skrev:

Sushi hørtes ut som en finfin avslutning på en sånn dag! Gikk vekkinga like bra som forventet?

Ble indisk, minnet like godt :nigo: Mannen la jr, tok vel noen minutter tror jeg.. mannen mente vi må ut og kjøpe trampoline i morgen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse frisk luft og aktivitet gjør susen det :nigo::tommel: For øvrig en fin investering med trampoline. Vår ble flittig brukt i flere år. Vi bodde på den omtrent :fnise:

Det er virkelig ikke noe bedre enn det å endelig ha unge som sover så man kan få seg noen timer på øyet. Høres ut som jeg har god erfaring allrede og A har ikke rukket å bli 4 uker engang :hoho:Her sitter jeg i alle fall og føler meg rimelig lurt etter at småen våknet for mer pupp kun en time senere. Rakk jo så vidt å sovne jeg :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med barnebursdag! Og ikke minst veldig deilig når Jr blir akkurat så passe utslitt at han sovner på et blunk ;) Trampoline er sikkert en god investering, så lenge man tåler at hagen din plutselig blir nabolagets mest populære :ler: Husker vi hang myye hos de som hadde trampoline da jeg var liten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuud, nå er jeg så sliten! Mannen prøvde å ta jr da han våkna i natt, men jr gjennomskua fort at mannen gikk og la seg igjen i stedet for å sitte i tv-stua. Så da han begynte å hyle for tredje gang tok jeg han selv. Sovna selvfølgelig på den steinharde sovesofa og sov der i to timer. Klokka seks våkna jeg og gikk og la meg i senga igjen. En liten halvtime etter det våkna jr. Så selv om jeg la meg halv ti i går er jeg kjempetrøtt siden jeg var våken over en time på natta i tillegg til å sove dårlig og våkne tidlig. Og jeg har selvfølgelig vondt i ryggen og bekkenet og er sliten etter jobb i tillegg. Sånn, ferdig med sutring :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...