Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn


A4-livet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

24 minutter siden, Grastusta skrev:

Åh HURRA! Gratulerer så mye med frisk og fin jente i magen! :strix: 

Takk :strix:

20 minutter siden, boks skrev:

Ååååå, nå begynte jeg faktisk å grine :hjerte: 

gratulerer med jenta i magen! :hoppe: 

Så søt du er. Tusen takk! :)

16 minutter siden, juliane skrev:

Jente! :rodmer: 

Tror smilet nesten gikk helt rundt da hun sa det. Stas med en av hver :rodmer: Og litt skummelt, jeg kan jo ingen ting om jenter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nautika skrev:

Gratulerer med ei frisk og fin jente i magen! Jeg tror jeg tippet rett? ;)

Du hadde helt rett ja :Nikke: Her er de heldige vinnerne av tippekonkurransen: 

:babyjente:

Tekola

Nautika

Marimba

Strikkesokken 

Sunhands

Fjotteri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, gratulerer så mye med en frisk og fin liten jente da! :nigo: Så stas, det er gøy å være jentemamma (uten at jeg har stort sammenligningsgrunnlag :fnise: ). Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med en liten jente. I går kveld fikk ble jeg endelig enig med meg selv. Selvfølgelig venter A4 en jente! 🙊  

 

Er veldig kjekt å være jentemamma. Hipp hurra for en av hver 💜💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! :) Så gøy! Hvor langt har dere kommet i navnediskusjonen da? Begynt, bestemt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, lille_frosk skrev:

Åååh, gratulerer så mye med en frisk og fin liten jente da! :nigo: Så stas, det er gøy å være jentemamma (uten at jeg har stort sammenligningsgrunnlag :fnise: ). Hurra!

Takk! Tipper det er like gøy å være jentemamma som guttemamma :nigo:

49 minutter siden, Pentu skrev:

Så gøy med en liten jente. I går kveld fikk ble jeg endelig enig med meg selv. Selvfølgelig venter A4 en jente! 🙊  

 

Er veldig kjekt å være jentemamma. Hipp hurra for en av hver 💜💙

Gleder meg veldig til å bli jentemamma også. Det eneste som er irriterende hittil er at det virker som om folk (type en generasjon over oss) tror at man absolutt ønsker seg en av hver. Hadde jo blitt like glad for en gutt til.

47 minutter siden, Havrekjeksen skrev:

Grattis! :) Så gøy! Hvor langt har dere kommet i navnediskusjonen da? Begynt, bestemt? 

Takk! Jeg har landet på navn for lenge siden, men mannen kunne ikke huske at vi var blitt enige om det (vi var enige altså, han har bare glemt det). Så vi får se. Er åpen for andre forslag men de bør være veldig gode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente! Så koselig :strix:  Og så bra at alt så fint ut! Ååh, tenk på alle de søte (og litt upraktiske) plaggene du kan kjøpe nå a! :fnise: 

Må forresten innrømme at jeg ikke er så god på utfylling av babybøker jeg heller. Startet bra med UL-bilde, men etterpå har det bare gått nedover. Men altså, hvem merker seg når babyen gråter med tårer for første gang?! :klo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som gikk helt i graven fordi hun ventet gutt nr to. Hun var skikkelig bitter. Jeg prøvde å snu tankegangen hennes med å si at disse guttene er kjempeheldig, som har hver sin bror. Men når det ikke hjalp, så meldte jeg meg ut. 

Hipp hurra for to av samme kjønn og hipp hurra for en av hver. Begge deler er like supert! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en jente i magen! Så gøy! Jeg tippet riktig, det gjør jeg aldri:ler: Nå har dere gutt og får jente, så da må dere bare få 0,4 barn til og en hund så er det et vaskeekte A4-liv på dere ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med jente! Så gøy! Jeg tippet feil i hvert fall. Har bare tippet offisielt to ganger her inne til nå, men begge var feil. Jeg har jentefølelse på meg selv, så da blir det sikkert gutt :fnise:

Søte mannen da. Har planen klar ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen ååh! Jente! :strix: Det blir stas :Nikke: Jeg ønsker meg jente neste gang, men det er mest fordi jeg vil ha minst én av hver. Det betyr ikke at en gutt (som jeg bare vet det blir :P ) vil bli en nedtur, altså.

Men åh. Jente. Fine greier :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sitronkake skrev:

Jente! Så koselig :strix:  Og så bra at alt så fint ut! Ååh, tenk på alle de søte (og litt upraktiske) plaggene du kan kjøpe nå a! :fnise: 

Må forresten innrømme at jeg ikke er så god på utfylling av babybøker jeg heller. Startet bra med UL-bilde, men etterpå har det bare gått nedover. Men altså, hvem merker seg når babyen gråter med tårer for første gang?! :klo:

 

Ja, det er jo mange søte jenteklær jeg har hatt lyst å kjøpe de siste årene for å si det sånn. Blir nok ikke fullt så mye gjenbruk som planlagt kanskje :fnise:

2 timer siden, Pentu skrev:

Jeg har en venninne som gikk helt i graven fordi hun ventet gutt nr to. Hun var skikkelig bitter. Jeg prøvde å snu tankegangen hennes med å si at disse guttene er kjempeheldig, som har hver sin bror. Men når det ikke hjalp, så meldte jeg meg ut. 

Hipp hurra for to av samme kjønn og hipp hurra for en av hver. Begge deler er like supert! ❤️

Oj, da hadde jeg meldt meg ut også. Sutring over kjønn er ikke lov :opplyser: Enig i at begge deler er like supert :Nikke:

1 time siden, Strikkesokken skrev:

Gratulerer med en jente i magen! Så gøy! Jeg tippet riktig, det gjør jeg aldri:ler: Nå har dere gutt og får jente, så da må dere bare få 0,4 barn til og en hund så er det et vaskeekte A4-liv på dere ;) 

Kan katten telle som hund, evt som 0,4 barn? :fnise: Bare tipp motsatt av meg i fremtiden så blir det riktig. Tror jeg har treffprosent på 0 her inne :ler:

11 minutter siden, Weebs skrev:

Gratulerer med jente! Så gøy! Jeg tippet feil i hvert fall. Har bare tippet offisielt to ganger her inne til nå, men begge var feil. Jeg har jentefølelse på meg selv, så da blir det sikkert gutt :fnise:

Søte mannen da. Har planen klar ;) 

Takk! Jeg tipper du får en gutt. Har du tippeliste forresten? Har jeg i så fall tippet? :klo: Har så gravidhjerne om dagen...

11 minutter siden, Leopanter skrev:

Næmmen ååh! Jente! :strix: Det blir stas :Nikke: Jeg ønsker meg jente neste gang, men det er mest fordi jeg vil ha minst én av hver. Det betyr ikke at en gutt (som jeg bare vet det blir :P ) vil bli en nedtur, altså.

Men åh. Jente. Fine greier :hjerte:

Jeg var helt overbevist om at jeg bare kom til å få gutter, så må virkelig omstille meg. Men blir veldig stas! Blir mye søte kjoler de neste årene tipper jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, Fjotteri skrev:

HAH! 

Jeg er synsk!(selv om jeg tippa gutt først😛)

 

Du tippa jente først, jeg fikk aldri oppdatert lista igjen :fnise:

20 minutter siden, Verdande skrev:

Så koselig! (og yay meg, som traff for en gangs skyld :ler: )

Hurra for frisk og fin baby! :nigo:

Hehe, man blir nesten mer glad for at man tipper riktig selv enn for at babyen er jente/gutt. Da Pyntestøv fødte trodde jeg at jeg hadde tippa riktig dato og ble skikkelig skuffa da jeg ikke hadde det likevel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, A4-livet skrev:

Takk! Jeg tipper du får en gutt. Har du tippeliste forresten? Har jeg i så fall tippet? :klo: Har så gravidhjerne om dagen...

Mannen har også troen på gutt. Han kan bare lage gutter, sier han ;) Jeg har ingen tippeliste, men kanskje jeg må lage en når det nærmer seg OUL nå. 10 dager igjen! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...