Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn


A4-livet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

50/50 på jente eller gutt her nå, blir spennende å (forhåpentligvis) få fasit om tre uker. Ganske sikker på at jeg har kjent noen små dult de siste dagene, men siden det kjennes ut som dult og ikke fiskehale/kiling/leamus så blir jeg usikker på om det bare er luft. Men har definitivt vært riktig område, så jeg tror det er 10-cebtimeteren. Kanskje :fnise: 

Har kommet inn over 120 søknader på vikariatet mitt da, blir spennende å se hva slags menneske det blir denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Pyntestøv skrev:

Jeg tipper gutt, så da blir det garantert en jente :hoho:

Jeg bommer også hver gang :fnise: Og siden jeg også har tippet gutt er det nesten ikke noen vits i å spørre om kjønn på ultralyd, det er garantert gutt ja :ler:

 

Æsj, i dag har jeg plukket 109 brunsnegler. Bare 5-6 i egen hage, resten på lekeplassen 3 meter unna. Har også strødd ut alt sneglemiddelet jeg hadde, håper det hjelper. Vil ikke ha fullt av de i hagen så prøver å stoppe de litt unna. Drukna de i en pose, knøyt den igjen og kastet den i restavfallet. Orker ikke klippe de i to, det er så ekkelt :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper jente! :babyjente:

Huff, jeg eier ikke selvdisiplin ass. Nå skal jeg egentlig gjøre meg ferdig med siste innspurt av hjemmeeksamen, men har sittet og snoket litt i dagboka di istedet. 

Æsj, snegler. Her jeg bor er det visstnok masse snegler, så i fjor fikk vi brev i postkassa om "felles snegleaksjon" der vi skulle plukke snegler og klippe og dyppe til den store gullmedalje. Heldigvis dukket det bare opp en stakkarslig liten snegle i hagen vår.. bank i bordet for at det skjer i år også :spy:

PS: Du må begynne å ta lokaltoget vett! Betalseksjonen, feil vei ifht kjøreretningen. Har hele tresetere for meg selv opptil flere ganger i uka! :jepp: Sånn hvis jeg tolket sånn ca riktig hvor du bor - retning og sånn altså, vi snakker ikke gps-koordinater :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen er en glimrende anledning til å gjøre alt mulig annet. Been there :fnise:

I fjor hadde vi også kanskje én enslig snegle og så ingen på lekeplassen, men så jo hundrevis på veien rett ved. Må få mannen til å klippe plenen på lekeplassen, det virket som OL de var veldig glade i alle kløver som er der. Mamma pleier å dele de i to med en stikkspade, men jeg orker jo ikke ha en haug med halve snegler liggende rundt. Å tråkke på det er ennå enklere enn å tråkke på en hel snegle, noe mannen gjorde i fjor og jeg fikk helt noia :ler: Satser på at felles innsats fra naboene holder de unna.

Har tatt lokaltogene ved en feil et par ganger, eller når de vanlige togene er innstilt men ikke lokaltogene. Men det går jo så sakte. Gravidbukser og spisse albuer har skaffet meg sitteplass denne uka da, så kan ikke ha på noe annet enn gravidbukser framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg og spiste middag ute med mamma etter jobb. Hun skulle på teater med skolen så da spurte hun om jeg ville være med og spise først. Veldig koselig, vi fant ut at det er fire år siden sist. Mannen var da alene med jr, og det gikk helt fint til nevnte jr skulle legge seg. Han har nemlig funnet ut av hvordan han kommer seg ut av senga. Så 21 ganger måtte mannen leie han tilbake før han ga opp og la seg på senga vår. Så lenge vi ikke går ned er det nemlig greit. Jeg ga nå opp etter tre ganger siden jeg visste hvor det bar. Sitter derfor i sofaen i loftsstua, og har akkurat hørt jr tusle rundt på rommet sitt før han krabba opp i senga igjen og la seg :fnise:

Ellers runda jeg 16 uker i går, og nå er jeg helt sikker på at det er frø jeg har kjent de siste dagene (uka? :klo:). Var nemlig noen som tydeligvis ikke likte å bli skvist av hold in-strømpebuka som hele tiden rulla ned under magen. Da kjente jeg ganske mye :fnise::rodmer: Funker forresten ikke med vanlig strømpebukse heller, alt bare sklir ned under magen. Bra det blir varmere nå sånn at jeg kan gå uten, og så må jeg nok kjøpe et par gravidstrømpebukser. Har én og det er litt lite....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så koselig at du kjenner liv! Jeg vil også! Veldig greit at du er én uke foran meg i løypa, jeg leser her og gleder meg til det jeg har i vente :) Nå kjenner du kanskje ting og tang litt tidligere enn meg siden du har opplevd det før. Eller jeg vet ikke. Moro for unga er det uansett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Weebs skrev:

Åå, så koselig at du kjenner liv! Jeg vil også! Veldig greit at du er én uke foran meg i løypa, jeg leser her og gleder meg til det jeg har i vente :) Nå kjenner du kanskje ting og tang litt tidligere enn meg siden du har opplevd det før. Eller jeg vet ikke. Moro for unga er det uansett! 

Forrige gang kjente jeg det rundt uke 18, så ble ca tre uker tidligere denne gangen. Selv om det tok en uke før jeg ble helt sikker på hva det var. Er vel noen uker til man kan kjenne det på utsiden da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med liv i magen! Det savner jeg altså!! Selv om jeg støtt og stadig blir sparket i magen fra utsiden nå da ... :fnise: Jeg tipper gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjotteri

Har jeg tippet her enda? Jeg tipper gutt, altså. Jeg er nokså skråsikker av enellerannen grunn :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også guttefølelse på deg, altså! 

Jeg savner ikke liv i magen sånn som @lille_frosk, jeg var aldri så fan av det jeg. :sjenert: Var veldig koselig helt i begynnelsen (der du er nå), men etter hvert ble det både vondt og irriterende. :fnise: 

Skal du være med på ansettelsesprosessen av vikaren din? Det var jeg og det var veldig interessant, syns jeg. Er veldig fornøyd med vikaren min da, virker som om han er flink nok til at jeg ikke må rydde opp så veldig mye når jeg kommer tilbake, men ikke for flink sånn at folk syns det er altfor trist at han må slutte igjen. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste:

:babygutt:

A4-livet 

missdior

Weebs

Småkjekset

Sjela

Sille4

Pyntestøv 

Lille_Frosk 

Juliane

Grastusta

:babyjente:

Tekola

Nautika

Marimba

Strikkesokken 

Sunhands

Fjotteri

Endret av A4-livet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Fjotteri skrev:

Har jeg tippet her enda? Jeg tipper gutt, altså. Jeg er nokså skråsikker av enellerannen grunn :P

 

På mandag var du skråsikker på jente :fnise:

14 timer siden, lille_frosk skrev:

Så koselig med liv i magen! Det savner jeg altså!! Selv om jeg støtt og stadig blir sparket i magen fra utsiden nå da ... :fnise: Jeg tipper gutt!

Er det jeg har gledet meg mest til faktisk. Litt hyggeligere med spark når de er på innsiden av en eller annen grunn. 

1 time siden, juliane skrev:

Jeg har også guttefølelse på deg, altså! 

Jeg savner ikke liv i magen sånn som @lille_frosk, jeg var aldri så fan av det jeg. :sjenert: Var veldig koselig helt i begynnelsen (der du er nå), men etter hvert ble det både vondt og irriterende. :fnise: 

Skal du være med på ansettelsesprosessen av vikaren din? Det var jeg og det var veldig interessant, syns jeg. Er veldig fornøyd med vikaren min da, virker som om han er flink nok til at jeg ikke må rydde opp så veldig mye når jeg kommer tilbake, men ikke for flink sånn at folk syns det er altfor trist at han må slutte igjen. ;) 

Nei, men det hadde vært veldig spennende. Har vurdert å gjemme meg i resepsjonen så jeg får et glimt av kandidatene :fnise: Blir spennende å se hva slags menneske det blir, håper og tror det blir en bedre enn forrige gang (de har lært for å si det sånn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri

Hahaha!!!! Jeg trodde det var noe jeg hadde tenkt om jente- men nå er jeg så sikker på at det er gutt. Det betyr bare en ting: tvillinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt lyst til å endre mening til gutt, men jeg vet ikke om jeg tør..tror jeg legger litt for mye i dette her:fnise: Nei, jeg holder meg til jente.

Gleder meg til jeg og begynner å kjenne liv! Er så koselig med små spark :) Selv om jeg mener å huske at det nesten var vondt på slutten da han skulle snu den store lille kroppen i alle retninger:ler: Men åh, jeg gleder meg:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...