Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn

A4-livet

Anbefalte innlegg

1 time siden, Sjela skrev:

Håper dere rakk å legge inn noen aksjer opp i all bursdagsplanlegging og feiring :danse:

Håper dagen ble en suksess ;) Endte du opp med laktosefri ostekake? :) 

Åjada, både på lørdag og i går :jepp: Så får vi se om det holdt, hvis ikke blir det strengt regime med sex annen hver dag etter neste mens :opplyser:

Ble både laktosefri ostekake, sjokoladekake og gulrotkake. Ganske fornøyd med meg selv da altså. Ba mannen ta med kaker på jobb i dag, men håper han lot den ene være igjen for jeg er søtsugen. Ble liksom ikke nok i går.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, A4-livet skrev:

Åjada, både på lørdag og i går :jepp: Så får vi se om det holdt, hvis ikke blir det strengt regime med sex annen hver dag etter neste mens :opplyser:

Ble både laktosefri ostekake, sjokoladekake og gulrotkake. Ganske fornøyd med meg selv da altså. Ba mannen ta med kaker på jobb i dag, men håper han lot den ene være igjen for jeg er søtsugen. Ble liksom ikke nok i går.... :fnise:

Wow imponert :nigo:

Jeg proklamerte til svigermor at jeg ikke var noe særlig kakemenneske her om dagen. Angret bittert på det i går når jeg kom på at hun hadde bakt gulrotkake. Fikk jo bare sååå lyst på :fnise: Endte med at jeg skrapte sammen en kake her hjemme i nøden men den var nok ikke like god som den gulrotkaka tror jeg :P

Håper spira holder fast :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst tre på rad. Siste ukene har vi fått vite at to naboer skal ha barn i sommer, så tror jammen mannen ble litt ekstra motivert :fnise: Jeg vil jo gjerne være i permisjon med de, så må legge oss i selen nå. Han er også blitt mer opptatt av hvor ofte man burde ha sex og hvor lenge man er fruktbar rundt eggløsning. Prøvepsykosen er smittsom....

Mannen og jeg er hjemme fra jobb i dag. Mannen hadde blitt dårlig i magen i natt og jeg ble det etter at jeg stod opp. Heldigvis er jr i form (han bæsja på morran så jeg så jo at han ikke var dårlig), så han er i barnehagen. Tror det verste har gitt seg for min del, og det er nok enten middagen eller kaka vi spiste i går sin skyld. Jr spiste nemlig ikke det samme som oss, og omgangssyken hadde vel holdt på litt lenger. Fortsatt uggen, men skal prøve å få i meg noe mat etter hvert. Brødskive er ca det jeg har minst lyst på i hele verden så spørs om jeg må på butikken og kjøpe Grandis eller no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle legge meg nedpå litt og slumre, det var ikke en god idé. Gikk to sekunder så måtte jeg løpe ut på badet og kasta opp fem-seks ganger. Og jeg som ikke lenge før tenkte at det kanskje var unødvendig med en sykedag siden jeg egentlig føler meg ganske (men ikke helt) bra. Sikkert kjempebra for fruktbarheten dette :ler: Stakkars de som har det sånn is begynnelsen av svangerskapet, håper jeg slipper det neste gang også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring!! Vi har hatt omgangssyken i huset her også, heldigvis var det bare mannen som ble syk. Heldigvis for meg, that is :fnise: Morsomt at prøvepsykosen smitter forresten! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooooog der kasta jr opp over hele senga si.... Kanskje det er omgangssyke likevel, og at vi da smitter hele barnehagen :( Formen til oss voksne er greit, bare ganske slitne etter å ikke ha fått i oss noe særlig mat i løpet av dagen.

Uff, jr savner visst kaninen han pleier å ha i senga men den måtte vaskes. Har bamsen da, men ligger og sier miste ninin hele tiden. Stakkar :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Å nei! Det er så fælt når de små er syke - og de klarer jo ikke akkurat å varsle før oppkastet kommer heller...

God bedring til hele gjengen! (og i verste fall til dem i barnehagen også... Shit happens, dere gjorde det jo ikke med vilje!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jr har ikke vært noe mer dårlig, men må jo holde han hjemme i dag og i morgen. Så i dag er jeg hjemme og så er mannen hjemme i morgen. Da skal vi ha skidag på jobben, det hadde jeg ikke lyst å gå glipp av. Nå sover jr, og jeg gjør ingenting. Vært ute og gått på ski (jr, ikke jeg) gått på isen på vannet rett borti veien her, sittet to minutter på akebrettet og fjernet litt is fra terrassen. Og skravla litt med naboene som er hjemme i permisjon og vinterferie. Så har hatt en veldig fin dag, jr har vært i supert humør hele dagen. Spesielt da har skulle legge seg, prøvde uten sovepose men etter en halvtime med tull og hikstelatter hver gang jeg skulle gi han bamsen og dyna ga jeg opp og tredde han nedi soveposen. Da sovna han på fem minutter :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nå er det ennå en nabo som skal ha barn. Nå MÅ det jo klaffe snart her også så jeg har mange å være i permisjon med! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veit ikke, men jeg må drikke mer av det vannet :fnise: Er et helt nytt sameie med bare folk i begynnelsen av 30-åra som enten har små barn eller er barnløse, så er ikke så overraskende da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, A4-livet skrev:

Veit ikke, men jeg må drikke mer av det vannet :fnise: Er et helt nytt sameie med bare folk i begynnelsen av 30-åra som enten har små barn eller er barnløse, så er ikke så overraskende da...

Jeg leste "er et helt nytt samleie", og tenkte at ja ... Det var jo en litt rar formulering, men det er vel derfor alle blir gravide da! :fnise: Godt jr er bedre! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, lille_frosk skrev:

Jeg leste "er et helt nytt samleie", og tenkte at ja ... Det var jo en litt rar formulering, men det er vel derfor alle blir gravide da! :fnise: Godt jr er bedre! :nigo: 

Haha, ja sånn er det her :fnise:

Huff, hele familien på min side er syk (med unntak av to stk). Tydelig at det er pga et eller annet på søndag, håper bare det ikke var en av kakene. Jeg velger å tro det er en av ungene som dro med seg noe, folk blir vel ikke dårlig at mat flere dager senere. Søsteren mener hvertfall det kommer fra familien til mannen, jeg velger å være enig :fnise:

Endret av A4-livet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...