Siam Skrevet 16. november 2004 #161 Del Skrevet 16. november 2004 Å, så deilig med hyttetur. Hvor er hytta hen da? Svigersene har hytte som vi drar på innimellom, men det er en stund siden vi var der nå. Vi skal i alle fall feire nyttårsaften der med noen vennepar. Lykke til med el! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 16. november 2004 Forfatter #162 Del Skrevet 16. november 2004 Takk takk.. Hytta er i Valdres... Vestre Slidre. Er kjempe fint der. Akkurat passe langt å kjøre. Jeg eeeeeeeeelsker hytteturer!!! Der så deilig når det brenner i peisen, og vi kan krype opp i sofaen og drikke rødvin! (må nyte det mens vi kan vettu!! ) Det blir nok siste hytteturen vår for 2004.. nyttår blir hjemme i år. (Må jobbe i romjulen) Men det blir nok fler på nyåret! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. november 2004 #163 Del Skrevet 18. november 2004 Hei vennen min! Nå må det være din tur også, hvis vi skal følge tradisjonen. Og det vil vi jo!! Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 18. november 2004 Forfatter #164 Del Skrevet 18. november 2004 Hei... i dag var det gøy å logge seg på KG og se at en av mine aller beste KG venner: SIAM har fått klaff!! (på tide å flytte dagboken nå siam!!) Det er jo bare til å bli såååå glad av!!! Nå får vi satse på at det ikke er så lenge til det er min tur.. hadde vært morsomt å følge etter!! Nå er definitivt EL over for min del.. og ventetiden starter. Gudskjelov har jeg korte sykluser (26 dager), så det er jo ikke så alfor lenge til IKM (30nov). I mellomtiden skjer det mye både jobbmessig og privat, så tiden skal gå fort for min del tror jeg!! Ha en fin torsdag alle sammen! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 18. november 2004 #165 Del Skrevet 18. november 2004 30. nov. er jo om bare 12 korte(?) dager Hadde vært gøy med blå bølge nå ja Siam, Shy, Bizzy og mange flere er mitt forslag og for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. november 2004 #166 Del Skrevet 18. november 2004 Go bizzy og shy!!!! Jeg vil ha dere med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 18. november 2004 Forfatter #167 Del Skrevet 18. november 2004 :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 19. november 2004 Forfatter #168 Del Skrevet 19. november 2004 ENDELIG FREDAG!!! Denne helgen skal vi som sagt på hytta, igjen... Det blir deilig. Det er visst skiføre og greier.. men jeg tror ikke vi tar med ski denne gange... får heller ake litt!! :enig_animasjon: I dag er det nøyaktig 11 dager til IKM.... argh.. så kiipt. Er ikke særlig glad i den ventetiden....... Men men... sånne er det jo bare!! Nok en venninne i gjengen har blitt gravid... heldige henne.... En annen venninne tok nettop abort.. da omstendighetene rundt graviditeten og privatlivet gjorde at dette barnet kunne hun bare ikke får... TYPISK!! Hvorfor kunne det ikke være meg? Vi ønsker oss så inderlig et lite nurk, og vi har masse å tilby!!! Vi elsker hverandre, er trygge og stabile, har et flott hjem, har solid økonomi, har en herlig stor besteforeldre-gjeng, som bare drømmer om å få et barnebarn..... Vel.. best å ikke tenke for mye på det... blir jo bare så deppa!! Uansett... ha en fin helg alle KG-venner!!! Glad i dere alle!! stor shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. november 2004 #169 Del Skrevet 19. november 2004 :trøste: Ikke vær trist, lille venn! Det ordner seg nok denne pp. Det tror jeg i alle fall. Jeg er også helt overbevist om at dere kommer til å bli fantastiske foreldre. Og den måneden jeg var mest negativ og deppa, slo det jammen meg til også. Kanskje det var hormonenen som spilte meg et puss? Kos deg på hyttetur, ta et glass rødvin for meg og ak og kos dere masse. God helg, vennen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 19. november 2004 #170 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det, shy... Jeg fikk også nettopp vite at en av mine venninner er gravid - og det ble hun i første pp!!! Verden er urettferdig :cry: Men, vi får holde motet oppe! det blir nok vår tur også Ha det fint på hytta! God-helg-hilsen fra *tine* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 19. november 2004 #171 Del Skrevet 19. november 2004 Livet er ikke rettferdig nei..men vår tur kommer også! Håper du får en kjempeflott hyttetur, og kos deg masse med aking!! Stor :klem fra Maddie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. november 2004 #172 Del Skrevet 21. november 2004 Håper du har hatt en fin helg, go'ingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 21. november 2004 Forfatter #173 Del Skrevet 21. november 2004 Hei!! Tusen takk for oppmuntringer og go`ord Siam, Madden og *Tine*!! Kjempekoselig at dere heier, og oppmunter meg! Nå er det søndag, vi har kommet hjem fra en heerlig fjelltur, hvor vi har gått tur, kost oss forran peisen, spist god mat, drukket vin(jeg var litt forsiktig bare sånn i tilfelle..... ) og spillt spill. Det var en deilig helg. Litt prøve prat: Dag... hmm.. husker ikke... men i allefall 8 dager til IKM, det må da bli dag... 18...ja, det stemmer. Symptomer: Vel, vet ikke om jeg har noen, men det stikker likssom litt i underlivet.... eller ved eggstokkene omtrent.. det tror jeg ikke at jeg har opplevd før... ellers stikker det også innimellom i puppene, men de har jeg jo alltid litt ømhet i etter EL, så egentlig vet jeg ikke om dette er symptomer i det hele tatt. Ellers hadde jeg nokså hard mage, som forandret seg til det stikk motsatte i helgen, og det hører med til historien at ingen andre hadde det, så det kan ikke ha vært maten... Men igjen: Jeg lurer meg selv alltid med MASSE symptomer... også kommer tanta... så jeg bør ikke overanalysere.... Den som venter får se.... Vel, straks er det mandag igjen... må begynne med julegavene denne uken.. det har jeg bestem, så det ikke blir stress. Ha en fin kveld, så sees vi nok i morgen alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 21. november 2004 #174 Del Skrevet 21. november 2004 Egentlig en fin liste med symptomer!! Jeg krysser fingre og bein!! (*fnis* - nå gjør det ikke noe om jeg krysser beina littegrann. I alle fall ikke når det går til en så god sak!) Godt å høre at du hadde en fin helg! Håper du får en fin mandag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 22. november 2004 #175 Del Skrevet 22. november 2004 Men igjen: Jeg lurer meg selv alltid med MASSE symptomer... også kommer tanta... så jeg bør ikke overanalysere.... Den som venter får se.... Akkurat sånn er jeg også! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hatt innbilte svangerskap...skuffelsen blir like stor hver gang tanta kommer :cry: Men, uansett håper jeg det er noe i symptomene dine, og at det har klaffet for dere denne gangen Blir spennende fram mot IKM nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 22. november 2004 Forfatter #176 Del Skrevet 22. november 2004 Hei Siam og *tine*... kos med besøk!! Siam: takk for at du krysser nå som det ikke gjør noe.. HA HA HA. *tine*: ja innbilte svangerskap er et syndrom jeg tror alle vi prøvere får når det nærmer seg IKM... irriterende... og nesten enda værre for mannen.. som blir så glad så glad hver gang jeg sier at NÅ tror jeg på klaff... denne gangen føles det annerledes... og så kommer tante-mor allikevel..... :o I dag murrer det hele tiden i eggstokkene mine.. litt a`la EL egentlig, men det hadde jeg jo i forrige uke.. det VET jeg , fordi jeg testet.... lurer på hvorfor det holder på sånn? Noen som vet? Vel... ellers ikke mye spennende å melde... gruer meg til å kjøre hjem i dag... det har jo snødd så utrolig masse.. blir sikkert helt KAOS på veiene! :evil: Vel, uansett: Ha en fin ettermiddag!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 23. november 2004 #177 Del Skrevet 23. november 2004 Ja, stakkars mannen :-( Jeg har nok gitt han falske forhåpninger noen ganger.. Har sluttet helt å nevne hva jeg kjenner og ikke kjenner nå jeg. Vil heller gi han en skikkerlig opptur den dagen vi klaffer Håper det blir snart 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. november 2004 #178 Del Skrevet 24. november 2004 6 dager igjen til IKM... Om det er noen trøst er jeg minst like utålmodig og synes tiden frem til 30. går suuuuupersakte!! Håper du får en fin onsdag. Nå begynner det å nærme seg helg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 24. november 2004 Forfatter #179 Del Skrevet 24. november 2004 Hei *tine* og Siam.. mine trofaste KG venner!! Kos å komme på jobb og se at dere har vært innom. I går var jeg hjemme fra jobben.... var så uggen i magen, så det var greit å være i nærheten av en do, og ha litt privatliv :o , men i dag er jeg på plass igjen...litt bedre i dag enn i går. Ja Siam.. tiden snegler seg som vanlig.... og opp og nedturene kommer hyppig. Det ene øyeblikket er jeg 100% sikker på klaff denne gangen... og i neste øyeblikk er jeg HELT sikker på at det ikke ble noe denne gangen heller... så for å si det sånn: Alt er som det pleier de siste dagene mot IKM! Nå er det jo bare 6 dager igjen... og det som er vanskelig nå, er helgen. Skal sosiale ting både fredag og lørdag, og det involverer jo alkohol. Har ikke lyt til å rope "ulv ulv", hvis det ikke er noen grunn til det.... men er samtidig livredd for at det er klaff, og at jeg da skal drikke... Det er jo for tidlig å teste på fredag morgen... antar at jeg ikke ville ha sett noe resultat uansett, siden det er for mange dager til IKM.... Vel, jeg får vel egentlig bare tenke at det ikke er så mye å gjøre med, i og med at jeg ikke kan finne det ut. Symptomer: Vel, egentlig ingen... puppene mine er faktisk mindre såre nå, en de pleier å være på denne tiden.... har litt murringer i underlivet/eggstokkene, men det vet jeg ikke om er et symptom, eller bare vanlig pms. :o Snakket med min mor i går, hun vet jo ikke konkret at vi prøver, men hun regner kanskje med det siden vi nå er gift, og alt ligger til rette for det. Uansett, så fortalte hun at hun ble gravid på første forsøk både med min bror og meg.... TYPISK.. da slekter jeg i allefall ikke på henne når det gjelder dette..... Vel, vi får se.... "time will show"... Ha en fin onsdag mine venner!! kos shy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 26. november 2004 Forfatter #180 Del Skrevet 26. november 2004 Hei, da var det fredag igjen!!! Tiden går så utrolig fort!!!! I dag skal jeg på theater med en venninne, og vi skal bare kose oss og spise først og skravle masse... *glede seg* I morgen skal jeg i familie fest, med all "ungdommen" i familien... det blir moro! Alltid litt annen faktor på festene når våre foreldre ikke er der!! På søndag er det bursdagsselskap for nevøen vår, så denne helgen kommer til å fly har jeg en følelse av!! I dag er det 4 dager til IKM..... ingen spesielle tegn... puppene er ømme akkurat som de pleier, og ellers merker jeg lite.... Er for øyeblikket meget negativ til at det har "skjedd" noe denne mnd.... Vel.. ha en fin helg mine venner!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå