Gå til innhold

Caitlyn Jenner

PatrickBateman_

Anbefalte innlegg

Hvordan vet du det 100%? Har HUN sagt det til deg?

Caitlyn sier i Vanity Fair-intervjuet at hen ikke har planer om å fjerne penisen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jalapeno

Venninnen min har det.

Vil det si at hun kan oppnå orgasme som en som er født kvinne? Og "konstruerer" de en skjede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun heter Caitlyn Jenner. Vis litt respekt er du snill!

Kan strekke meg til 'hen kaller seg Caitlyn Jenner'.

Respekt? Jeez...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart er dette med kjønnsskifte et rart tema som det er vanskelig å forstå - men, selv om man ikke helt kan forstå hvordan det oppleves uten å ha gått gjennom det selv, så synes jeg man skal ha respekt for hvor vanskelig det må være å gå gjennom det her, spesielt så åpent i media. Tenk om det var nettopp DEG som hadde blitt født i feil kropp. Det er ikke noe man selv bestemmer eller har kontroll over.

Så uavhengig av hva jeg ellers tenker om den familien synes jeg akkurat det her er tøft :)

Endret av Tonje!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om det var nettopp DEG som hadde blitt født i feil kropp. Det er ikke noe man selv bestemmer eller har kontroll over.

Men her er det slettes ikke sikkert at Bruce Jenner ble født i feil kropp. Tvert i mot: det fremstår som relativt sannsynlig at i alle fall en stor del av årsaken til Jenners hormonelle ustabilitet skyldes bivirkninger av steroidebruk på 70-tallet.

Ukontrollert bruk av steroider for å øke testostoronet i kroppen kan ha den langsiktige bivirkningen at østrogen blir dominant.

Er Bruce Jenner en modig representant for verdens kjønnsforvirrede befolkning, eller kun et mutert biprodukt av feilslått dopingmisbruk?

Jeg holder en knapp på det siste.

Endret av Speedmaster
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nå Bruce nevnte i den dokumentaren at han har kledd seg i kjoler siden han var liten..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så klart han sier det. Det er jo en del av den offisielle historien...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Vil det si at hun kan oppnå orgasme som en som er født kvinne? Og "konstruerer" de en skjede?

Ja og ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Kan strekke meg til 'hen kaller seg Caitlyn Jenner'.

Respekt? Jeez...

Du har kanskje problemer med å vise respekt for andre mennesker? Eller du viser kanskje bare respekt til de som er akkurat slik du vil de skal være

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje problemer med å vise respekt for andre mennesker? Eller du viser kanskje bare respekt til de som er akkurat slik du vil de skal være

Vi diskuterer ikke meg her, men Bruce Jenner. Siden du er så opptatt av respekt er det fint om du selv respekterer trådens tema.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Vi diskuterer ikke meg her, men Bruce Jenner. Siden du er så opptatt av respekt er det fint om du selv respekterer trådens tema.

Vi diskuterer ikke Bruce Jenner! Hvis du ser hva tråden heter så er det Caitlyn Jenner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi diskuterer ikke Bruce Jenner! Hvis du ser hva tråden heter så er det Caitlyn Jenner.

Same shit, new wrapping.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Same shit, new wrapping.

Orker ikke diskutere med en som ikke eier respekt og forståelse!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orker ikke diskutere med en som ikke eier respekt og forståelse!

Takk Gud for at det er over.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men er du virkelig så lite oppdatert? Les deg opp om OL kanskje,... educate yourself!

Haha! De fleste som ikke er amerikanere, hadde ikke visst hvem han var hadde han ikke vært med i et trashy tv-program. Din måte å oppdatere seg på verden er å se på fordummende reality? Javel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men her er det slettes ikke sikkert at Bruce Jenner ble født i feil kropp. Tvert i mot: det fremstår som relativt sannsynlig at i alle fall en stor del av årsaken til Jenners hormonelle ustabilitet skyldes bivirkninger av steroidebruk på 70-tallet.

Ukontrollert bruk av steroider for å øke testostoronet i kroppen kan ha den langsiktige bivirkningen at østrogen blir dominant.

Er Bruce Jenner en modig representant for verdens kjønnsforvirrede befolkning, eller kun et mutert biprodukt av feilslått dopingmisbruk?

Jeg holder en knapp på det siste.

Hvor og hvordan fremstår det som relativt sannsynlig? Jeg har ikke lest noe om dette, men regner med at det kun er rykter som ikke kan bekreftes.

I så fall synes jeg man skal la sladderen ligge og la tvilen komme henne (ja, det føles rart å skrive "henne") til gode og la henne få stå frem som en forkjemper og talsperson for en gruppe mennesker som virkelig trenger det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så du mener det ikke er sant? Hvorfor ser jeg da stadig positive støttende kommentarer fra kvinner, men når det kommer til menn er det som regel bare negativt? Føler dere truet kanskje?

For noen idioter det er her inne. Hadde mannen vært en kvinne, som hadde tatt operasjoner for å bli en mann, da kunne du spurt om menn hadde blitt sjalu! Tror ikke det er mange der ute som føler seg truet av transkjønnede. Slemt å si? Ja, men det er fakta.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

For noen idioter det er her inne. Hadde mannen vært en kvinne, som hadde tatt operasjoner for å bli en mann, da kunne du spurt om menn hadde blitt sjalu! Tror ikke det er mange der ute som føler seg truet av transkjønnede. Slemt å si? Ja, men det er fakta.

Noe trigger jo dere med de som er født i feil kropp, så hva er det da? Truet og truet. Det er mange transkjønnede du møter på gata, som du ikke vet er det engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe trigger jo dere med de som er født i feil kropp, så hva er det da? Truet og truet. Det er mange transkjønnede du møter på gata, som du ikke vet er det engang.

Trigger? Det er vel heller du som blir provosert når andre ikke er enige med deg, og kaller de respektløse og uempatiske. En mann kan uansett aldri bli en ordentlig kvinne uansett hvor mye han ønsker det og kvinne kan aldri bli en mann uansett hvor mye hun ønsker det, kjønn er ikke noe en kan bestemme selv, så enkelt er det. Du kan snakke om følelser etc., men i bunn og grunn handler det om et psykisk forvirret menneske. Jeg sier ikke at jeg ikke har empati med dem, men de blir aldri det kjønnet de ønsker å være. Og vrangforestillingene til denne mannen kan, som en her nevner, eksistere kanskje bare på grunn av bruk av enkelte lipider.

Endret av Edvard1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Trigger? Det er vel heller du som blir provosert når andre ikke er enige med deg, og kaller de respektløse og uempatiske. En mann kan uansett aldri bli en ordentlig kvinne uansett hvor mye han ønsker det og kvinne kan aldri bli en mann uansett hvor mye hun ønsker det, kjønn er ikke noe en kan bestemme selv, så enkelt er det. Du kan snakke om følelser etc., men i bunn og grunn handler det om et psykisk forvirret menneske. Jeg sier ikke at jeg ikke har empati med dem, men de blir aldri det kjønnet de ønsker å være. Og vrangforestillingene til denne mannen kan, som en her nevner, kan være på grunn av enkelte lipider.

Jeg blir provosert av mennesker som ikke forstår at ikke alle er A4. Jeg tror ikke du skal sitte å uttale deg her om vrangforestillinger og at man er psykisk forvirret. Når psykologer, leger og psykiatere mener det motsatte. Hvis dette var en sykdom, som også homofili ble stemplet som tidligere, så hadde de ikke fått behandlingen til å skifte kjønn. Venninnen min har gått igjennom dette og hun er like mye kvinne som jeg er. Du kan forandre kroppen, men du kan ikke forandre hva som foregår i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...