Gå til innhold

Caitlyn Jenner


PatrickBateman_

Anbefalte innlegg

Menn i et nøtteskall  :laugh: Full av fordommer 

 

Oh, the irony...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn i et nøtteskall  :laugh: Full av fordommer og fy fy til alle som ikke er A4. Vær så snill, på tide å begynne å våkne opp!

 

Jeg mener man skal legge til grunn som sant, det man kommer fram til ved objektiv, erfaringsbasert kunnskap. Hvorfor er du uenig i dette? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Jeg mener man skal legge til grunn som sant, det man kommer fram til ved objektiv, erfaringsbasert kunnskap. Hvorfor er du uenig i dette? 

Jeg skjønner ikke hva du snakker om engang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Oh, the irony...

Så du mener det ikke er sant? Hvorfor ser jeg da stadig positive støttende kommentarer fra kvinner, men når det kommer til menn er det som regel bare negativt? Føler dere truet kanskje?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Så du mener det ikke er sant? Hvorfor ser jeg da stadig positive støttende kommentarer fra kvinner, men når det kommer til menn er det som regel bare negativt? Føler dere truet kanskje?

Enig. Føler det bare er menn som er kritiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du mener det ikke er sant? Hvorfor ser jeg da stadig positive støttende kommentarer fra kvinner, men når det kommer til menn er det som regel bare negativt? Føler dere truet kanskje?

Mennene som velger å kommentere denne saken er ikke representative for menn flest.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Føler det bare er menn som er kritiske.

Minner om at Bruce Jenner fortsatt er mann. Han har tross alt penis. Ingen kvinmer har penis.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Minner om at Bruce Jenner fortsatt er mann. Han har tross alt penis. Ingen kvinmer har penis.

Så du mener vi skal kalle henne en mann helt til hun har tatt operasjonen? Du er latterlig! Jeg har hørt man må igjennom hormoner en stund, før det skjer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener vi skal kalle henne en mann helt til hun har tatt operasjonen? Du er latterlig! Jeg har hørt man må igjennom hormoner en stund, før det skjer.

 

Kan du være grei å kutte ut personangrep? 

 

Bruce har selv sagt at han er ferdig med operasjonene nå. Det betyr at han skal gå rundt med penis. 

 

Ergo: han er mann.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Kan du være grei å kutte ut personangrep? 

 

Bruce har selv sagt at han er ferdig med operasjonene nå. Det betyr at han skal gå rundt med penis. 

 

Ergo: han er mann.

Jeg tror hun skal ta operasjon nedentil. Hun har jo sagt at hun vil bli kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun skal ta operasjon nedentil. Hun har jo sagt at hun vil bli kvinne.

 

"Jeg tror", "jeg har hørt".

 

Hva med å komme med fakta, fremfor synsing av og til?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miss_sara

"Jeg tror", "jeg har hørt".

 

Hva med å komme med fakta, fremfor synsing av og til?

Når hun sier hun skal gå igjennom en prosess for å bli kvinne, regner jeg med at det gjelder underliv også? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun sier hun skal gå igjennom en prosess for å bli kvinne, regner jeg med at det gjelder underliv også? 

 

Vel. Du tar feil. Bruce Jenner har tatt sin siste operasjon, og vil gå rundt som en av få kvinner i verden med penis. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest miss_sara

Vel. Du tar feil. Bruce Jenner har tatt sin siste operasjon, og vil gå rundt som en av få kvinner i verden med penis. 

Hun heter Caitlyn Jenner. Vis litt respekt er du snill!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Vel. Du tar feil. Bruce Jenner har tatt sin siste operasjon, og vil gå rundt som en av få kvinner i verden med penis.

Hvordan vet du det 100%? Har HUN sagt det til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva du snakker om engang.

 

Du klarer ikke å begrunne standpunktet ditt om at menn er kvinner. Ikke så rart siden det standpunktet er helt håpløst. 

Endret av Testosteron
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Du klarer ikke å begrunne standpunktet ditt om at menn er kvinner. Ikke så rart siden det standpunktet er helt håpløst. 

Jeg klarer ikke forstå at noen er så trangsynte. Selv om du ble født med et mannlig kjønnsorgan, betyr ikke det at du føler deg som en mann. Er det så vanskelig å forstå?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...