Gå til innhold

Caitlyn Jenner


PatrickBateman_

Anbefalte innlegg

Gjest Rose11

Verdens sterkeste er vel litt å ta i. Friidrettsutøvere har vel heller ikke tendenser til å få skikkelig kjendisstatus? Ei heller de som har vært med i lavbudsjettsfilmer med elendig kritikk.

Fint at folk står frem med legning osv, men hyllesten er litt vel blåst ut av proporsjoner .

Jeg mente største og har redigert det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flisespikkeri fra min side; du gikk glipp av en "osv."

:klo: det er ingen osv. hun/han har ikke byttet legning.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo: det er ingen osv. hun/han har ikke byttet legning.

 

Folk omfatter gjerne mer enn EN person. Siste setning i innlegget var på generell basis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke at hun nå ser så ung ut. Det er jammen gjort en god jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det er ei stund siden jeg skrev et innlegg i en eller annen tråd om at Bruce Jenner ønsket å skifte kjønn og bli kvinne, og da ble det straks slettet fordi moderatorene her mente det var spekulasjoner. Det til tross for at det allerede hadde begynt å bli omtalt i mediene.

 

Men ja, Caitlyn Jenner er virkelig en flott dame. Imponerende forvandling på såpass kort tid! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig ingen andre som syns det er merkelig at hun photoshopper seg vekk fra seg selv?

Jeg kjenner jeg tenker mye på at det er merkelig hvordan hun blir hyllet for å se bra ut, at det bare handler om utseendet. Er det dette det handler om når man blir kvinne?

Nå ligger det jo mange operasjoner bak, og en solid jobb med Photoshop, det er mye penger... Mister litt av poenget i mine øyne, eller misser jeg noe?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser flott, stolt og glad ut :)

 

Det er det vakreste med hele Caitlyn. Hun stråler av glede. Bruce hadde noe trist over seg, syntes jeg (lenge før noen rykter startet ang kjønnsidentitet). Når man har levd nesten et helt liv med løgner og aldri fått vært seg selv... så er det fantastisk når det øyeblikket kommer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Bruce Jenner

 

Olympisk legende. Verdensmester. Kjent som foredragsholder og for sine motivasjonstaler. Lenge før han så ble kjent for hele verden via ett TV program. Det var HAN som var kjendis før programmet.

 

Og nå også et viktig menneske for transpersoner over hele verden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruce Jenner satte en verdensrekord da han vant gullmdalje i tikamp i 1976 som ble stående helt til 1980. Denne rekorden var amerikansk rekord helt til 1991, det er klart at dette gir berømmelse og status i hjemlandet.

 

Bruce Jenner er en stor stjerne i USA  uavhengig av statusen på filmene eller hans deltagelse i KUWTK.

 

At nettopp en slik stjerne står frem som transseksuell er vanvittig bra. Det krever styrke å gjøre det på denne måten i et land hvor filmstjernen knapt tør å stå frem som homofile. 

 

All ære til Bruce Jenner, han har gjort noe vanvittig bra både for seg selv og for alle transseksuelle verden over. Det han gjør nå fremmer åpenhet og toleranse for en gruppe som dessverre møter mange fordommer. 

 

Ble stående til neste gang det var OL med andre ord?  :fnise:

 

Synes det er flott at han/hun tør å stå frem med dette, og være en rollemodell for andre som sliter med å føle seg annerledes og som frykter å stå frem med det, om enn det er å være homofil, trans eller noe helt annet. Men jeg er også enig i at det må kunne stilles noen spørsmål ved terskelen for å gjennomføre en slik operasjon. Nå kan ikke jeg så mye om dette, men jeg har og fått med meg at selvmordsraten for folk som gjennomfører denne operasjonen ikke nødvendigvis er noen indikasjon på at operasjon gjør alt bedre. Nå er jo Jenner relativt gammel, og det er jo grunn til å anta at dette var en gjennomtenkt handling sånn sett, men det er ikke nødvendigvis det for alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun stråler og ser lykkelig ut :) Synes hun ser smashing ut på alle bilder. Må være utrolig deilig å endelig kunne være seg selv 100% :) Likte at hun bruker C som forbokstav istedenfor K :) Skiller seg ut fra resten av jentene.

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er veldog flott at hun tør å stå frem så hardt om dette, det er et godt forbilde for mange.

Det jeg syns er teit, er all den photoshoppingen som har blitt gjort på disse bildene. Midjen, brystene, huden... Hun vil vise sitt sanne jeg, men er nesten 100% photoshoppet :/

Jeg hadde likt å se hvordan hun ser ut nå, slik det faktisk er. For jeg forestiller meg at dette stuntet kan gjøre ting mer tabu for andre i samme situasjon..

Brystene er ikke photoshoppa på, hun har skaffet seg bryster. Hun har sagt selv at hun har d-cup. Og hun har jo alltid vært slank, de senere årene har hun gått i posete tøy, det er nok en grunn til det. Når det kommer til photoshopping på rynker og sliik, så er det vanlig hos ALLE som stiller opp slik, caitlyn er ikke den eneste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men HVORFOR er han kjent?

Unnskyld meg, men er du virkelig så lite oppdatert? Les deg opp om OL kanskje,... educate yourself!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Verdens sterkeste er vel litt å ta i. Friidrettsutøvere har vel heller ikke tendenser til å få skikkelig kjendisstatus? Ei heller de som har vært med i lavbudsjettsfilmer med elendig kritikk. 

 

Fint at folk står frem med legning osv, men hyllesten er litt vel blåst ut av proporsjoner . 

Bruce fikk det... les deg opp!!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig ingen andre som syns det er merkelig at hun photoshopper seg vekk fra seg selv?

Jeg kjenner jeg tenker mye på at det er merkelig hvordan hun blir hyllet for å se bra ut, at det bare handler om utseendet. Er det dette det handler om når man blir kvinne?

Nå ligger det jo mange operasjoner bak, og en solid jobb med Photoshop, det er mye penger... Mister litt av poenget i mine øyne, eller misser jeg noe?

Hun har ikke photoshoppa seg selv vekk. Hun har hatt mange operasjoner og hormonbehandling for å få bryster og et kvinnelig utseende. Rynker og urenheter blir alltid redigert/photoshoppa i alle magasiner, reklamer osv. Her har du et klipp av henne: http://www.seher.no/kjendis/se-det-f-rste-klippet-av-jenner-som-caitlyn-79686

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må si jeg var overrasket over å finne ut at hen fortsatt har penis.

 

Kan forresten noe av denne hormonelle utilfredsheten skyldes omfattende bruk av steroider under idrettskarrieren? Det sier seg selv at man måtte være proppfull av dopingmidler for å vinne OL-gull i tikamp på søttitallet. Har bivirkningene hatt noe å si?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke photoshoppa seg selv vekk. Hun har hatt mange operasjoner og hormonbehandling for å få bryster og et kvinnelig utseende. Rynker og urenheter blir alltid redigert/photoshoppa i alle magasiner, reklamer osv. Her har du et klipp av henne: http://www.seher.no/kjendis/se-det-f-rste-klippet-av-jenner-som-caitlyn-79686

Du tok ikke poenget.

Og jeg må da si at den videosnutten ikke er helt representativ, selv om nærbilder av ansiktet mot slutten også var ganske så forskjellig dra fotografiene.

Det er litt over en måned siden intervjuet med Diane Sawyer, kan så mye ha skjedd på disse ukene?

Hun sier hun vil identifisere seg som kvinne, og det er dette kombinert med "oppførselen", som får meg til å lure. Jeg er ikke Kritisk, men jeg lurer på hva og hvorfor.. For logikken min sier meg at de som føler at de er fanget i feil kropp, ofte vil forandres for å kunne identifisere seg som seg selv.

Nå er det jo nesten slik at Catilyn blir glemt for den hun egentlig er, og hvordan hun egentlig ser ut, for å kunne være mest mulig gudinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men er du virkelig så lite oppdatert? Les deg opp om OL kanskje,... educate yourself!

 

Da regner jeg med at du har oversikt over hvem som vant tilsvarende på 60- og 80-tallet?

Om ikke, EDUCATE YOUR FUCKING SELF, liksom. 

 

Er mer opptatt av å skrive mastergrad enn å lese Se&Hør, så tror ikke fanskaren her burde rope opp om å utdanne seg, altså. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Jeg tror ikke på at mennesker kan ha et annet kjønn enn hva kroppen viser. For meg er han fortsatt Bruce Jenner.

Menn i et nøtteskall  :laugh: Full av fordommer og fy fy til alle som ikke er A4. Vær så snill, på tide å begynne å våkne opp!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...