Gå til innhold

Caitlyn Jenner


PatrickBateman_

Anbefalte innlegg

Nettet florerer av bilder av Bruce/Caitlyn Jenner. Har ikke fått med meg at hun virkelig har blitt dame! Er det ekte? Hvordan kan hun ha blitt så forandret på så kort tid? Skjønner ikke helt :laugh:

http://media.boingboing.net/wp-content/uploads/2015/06/556c7a224ae56e586e457d3e_vf-cover-bruce-jenner-july-2015.jpg

Endret av Eneleh
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde først det var Jessica Lange som hadde skiftet hårfarge. Men hun var flott.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på at mennesker kan ha et annet kjønn enn hva kroppen viser. For meg er han fortsatt Bruce Jenner.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, se der ja!

Jeg så faktisk det siste intervjuet med han da han fremdeles var Bruce og annonserte at han ville dukket opp som en kvinne neste gang, synes "fanget i feil kropp"-konseptet er veldig vanskelig å forstå og derfor interessant å høre om.

Uansett, ut fra det intervjuet og gamle bilder som ble vist osv så har det nok vært en ganske lang prosess. Han hadde drevet med hormoner siden 80-tallet en gang, snakket om at han ikke kunne skjule hemmeligheten for sin første kone fordi han begynte å få B-cup. Og så har han jo også hatt flere plastiske operasjoner som har gjort at han har sett gradvis mer og mer feminin ut i ansiktet. Noe alle bare trodde var typ Michael-Jackson-dårlig kirurgi gjort av en mann som var livredd for å eldes, men nå faller jo bitene på plass da..

Ser jo ut som han har operert seg etter det intervjuet også, men er ikke så ekstremt drastisk endring i forhold til da, sminke og fotograf/photoshop gjør jo også sitt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nok sminke og photoshop som gjør at endringen ser så drastisk ut ja. Men er så imponert over at hun tør å gjøre dette. Jeg kan bare tenke meg hvor forferdelig det må ha vært for henne i alle disse årene, og nå gjøre dette foran hele verden! Dette kan redde mange liv. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns hun ser virkelig SMASHING ut på de bildene. Desstuen - ja mye sminke, men er ikke Kardashiansene kjent for nettopp masse sminke og countouring? Hun får bare stille seg i rekken ;)

 

Edit: Med "de bildene" mener jeg de her og:

http://static.vibe.com/files/2015/06/01165806/caitlyn-jenner-3-607x560.jpg

http://i2.mirror.co.uk/incoming/article5804266.ece/ALTERNATES/s615/Caitlyn-Jenner-from-Vanity-Fair-video.jpg

http://cdn02.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/headlines/2015/06/caitlyn-jenner-joins-twitter.jpg

http://uk.eonline.com/eol_images/Entire_Site/201551/rs_1024x759-150601094924-1024-2bruce-jenner-caitlyn-vanity-fair.jpg

Endret av Upadiela
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Piiiip

Kjempeflotte bilder! Dere som sier det er mye sminke.......vel det gjelder vel covers kjønnskifte eller ei det? :) Krever mot å ta et stort steg som dette. Applaus!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig imponerende dame!

Jeg vet ærlig talt ikke hva som fordrer mer respekt, det å være på verdenstoppen i tikamp, eller det hun har gått gjennom for å komme ut som seg selv. Mest sannsynlig det siste, selv om begge deler er helt utrolig.

Jeg synes det er så flott at en så profilert person står frem slik som dette. Og det at hun som Bruce lenge var selve bildet på Mr America, talentene og den pene, flotte mannen, viser jo nettop at transer kommer i alle varianter. Dette burde bidra til å bryte ned en del fordommer om hvordan "slike" er, noe som trengs veldig!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Hun ser helt fantastisk ut! :) Hadde vært kjempe stolt hvis dette var min far og flott å se hvor mye folk støtter henne i familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Jeg tror ikke på at mennesker kan ha et annet kjønn enn hva kroppen viser. For meg er han fortsatt Bruce Jenner.

Jeg synes det er respektløst å kalle henne for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Olivia Benson

Jeg tror ikke på at mennesker kan ha et annet kjønn enn hva kroppen viser. For meg er han fortsatt Bruce Jenner.

 

Hvordan forklarer du personer som Bruce Jenner da? Hvordan forklarer du de som opererer seg for å være et annet kjønn enn det de ble født? Er det bare et innfall de får?

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er veldog flott at hun tør å stå frem så hardt om dette, det er et godt forbilde for mange.

Det jeg syns er teit, er all den photoshoppingen som har blitt gjort på disse bildene. Midjen, brystene, huden... Hun vil vise sitt sanne jeg, men er nesten 100% photoshoppet :/

Jeg hadde likt å se hvordan hun ser ut nå, slik det faktisk er. For jeg forestiller meg at dette stuntet kan gjøre ting mer tabu for andre i samme situasjon..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Fantastisk flott! Bruce/Caitlyn er så utrolig tøff som tørr å gjøre dette. Virkelig et godt forbilde! ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil vise sitt sanne jeg, men er nesten 100% photoshoppet

Hun gjør som alle de andre vakre damene som poserer med andre ord.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...