malicious Skrevet 5. september 2015 Forfatter #241 Del Skrevet 5. september 2015 Vært en tur ute i regnværet! Mye inn og ut av bilen. Lille T var sånn passe fornøyd. Nå har hun endelig sovnet etter å ha vært våken siden kl. halv ti. Hun er kjempetrøtt, men sovner ikke av seg selv..? Hvor er logikken? Bysset i 3 minutter og hun sov. Vi får se hvor lenge hun sover nå God lørdag til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. september 2015 #242 Del Skrevet 5. september 2015 Det høres kjent ut. Med den byssinga og sovne på under 5 min. Håper du sover en stund nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 5. september 2015 Forfatter #243 Del Skrevet 5. september 2015 Det høres kjent ut. Med den byssinga og sovne på under 5 min. Håper du sover en stund nå da.. hehe, 40 minutter gitt! Bedre enn ingenting Nå ligger hun på gulvet og spiser på leker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. september 2015 #244 Del Skrevet 5. september 2015 hehe, 40 minutter gitt! Bedre enn ingenting Nå ligger hun på gulvet og spiser på leker.. Man må vel ta det man kan få. Krysser fingerne for at du få en bedre natt idag da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. september 2015 Forfatter #245 Del Skrevet 7. september 2015 I dag har vi vært og badet! Vann er morro for store og små, men fysj så sliten jeg blir etterpå! Lille T ble nok sliten også, for hun sovna og sov godt over en time i vogna si. Da slo mor og mormor til med lunsj ute på kafè! Ellers må jeg jo si at jeg stusser litt på folk som skal trimme hekken sin i dusjen i svømmehallen. Hvorfor må jeg se på at du holder på med dette? Kan du invitere meg hjem også, så jeg får se på? Ikke det? Nei, men så la vær og gjør det offentlig, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 7. september 2015 #246 Del Skrevet 7. september 2015 Er det mulig?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. september 2015 #247 Del Skrevet 7. september 2015 Hæææ, gjør folk det da?! At det er mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 7. september 2015 #248 Del Skrevet 7. september 2015 Det er rimelig spesielt gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 7. september 2015 Forfatter #249 Del Skrevet 7. september 2015 Verste er jo at det var ei dame som var i 50-60 åra! Nesten så jeg kommenterte det, men tok meg selv i å være snerpete. Uansett; Gjør det hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 8. september 2015 Forfatter #250 Del Skrevet 8. september 2015 Det merkes på lommeboka at vi nærmer oss en kaldere tid. Har nå handlet ull for sikkert 3000 kroner! Har veldig lite låneklær, og det vi har hatt, er helt feil i forhold til sesong.. Blir jo til å handle inn selv. Har kjøpt inn heldresser, sånne tynne, som man kan bruke bleia under (?), noen stilongs, tynne ullbodyer, ullsokker.. Lue og heldress har vi, og selvsagt Voksi-pose. Ellers har jeg vært hos mamma og pappa siden fredag. Veldig deilig at de tar T fra kl. 7 på morran, så jeg kan sove videre. I morgen reiser vi hjem igjen. Tror det blir veldig deilig for Mr. malicious. Han har nok savnet T veldig! (og litt meg, håper jeg?) Vi tok en dagstur til Hamar i dag, da pappa hadde time hos lege. Han har fått påvist svulst i hodet, på størrelse med en rosin, så de ville sjekke opp og finne videre plan. Det er ikke kreft, men de ønsker å krympe den, helst slik at den dør av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. september 2015 #251 Del Skrevet 8. september 2015 Seriøst?!! I et offentlig bad?! Har lest om det på kg, men.... Folk altså. Håper det går bra med pappaen din! Sånt virker alltid skummelt selv om det er godartet. Min beste venninne har det samme, har hatt det i flere år, og det går helt fint. Allikevel er det skummelt hver gang hun skal på kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 10. september 2015 Forfatter #252 Del Skrevet 10. september 2015 Seriøst?!! I et offentlig bad?! Har lest om det på kg, men.... Folk altså. Håper det går bra med pappaen din! Sånt virker alltid skummelt selv om det er godartet. Min beste venninne har det samme, har hatt det i flere år, og det går helt fint. Allikevel er det skummelt hver gang hun skal på kontroll. Offentlig, ja! Skjer bare på bygda, for der har de ikke laget skilt hvor det står at intimbarbering ikke er lov Common sense.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 10. september 2015 Forfatter #253 Del Skrevet 10. september 2015 Kom hjem til ryddig hjem i går! Var jo hos mamma og pappa fra fredag og til i går, onsdag. Mannen har vært syk halve uka, men støvsugd hadde han gjort for å blidgjøre meg. Det liker vi! Merker at det å være kjærester er annerledes enn før barn. Det sliter litt på oss. Da T har lagt seg for kvelden vil jeg gjerne pusle med egne ting og slappe av i sofaen. Han mener jo at da bør vi hvertfall ha sex. Jeg synes det er så mye sexfokus og mas her i heimen. Føles liksom som jeg kveles litt. Har blitt til at alt det positive han gjør er for å blidgjøre meg, så han får sex. I går endte vi med å krangle rett før vi skulle sove. Yes, så koselig var det å komme hjem, liksom. Problemet er vel at jeg har kronisk støv på hjernen. Jeg ser kun hva som bør bli gjort, og klarer nesten ikke å slappe av og koble av. Det er så himla slitsomt! Alt jeg i hele verden ønsker meg er å få det skikkelig rent her hjemme, men tiden strekker ikke til på dagtid med ei aktiv snuppe. Og når hun er lagt så er jeg jo dønn sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. september 2015 #254 Del Skrevet 10. september 2015 Kjedelig å komme hjem og krangle med en gang. Men kjenner igjen det presset og dette med husarbeidet. Det er ikke lett å være seg selv, kjæreste, mor og husmor samtidig. Og når babyene blir mer og mer aktive, blir det nok ikke noe enklere heller. Håper dere ble venner igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. september 2015 Forfatter #255 Del Skrevet 11. september 2015 Kjedelig å komme hjem og krangle med en gang. Men kjenner igjen det presset og dette med husarbeidet. Det er ikke lett å være seg selv, kjæreste, mor og husmor samtidig. Og når babyene blir mer og mer aktive, blir det nok ikke noe enklere heller. Håper dere ble venner igjen da. Det ble vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. september 2015 Forfatter #256 Del Skrevet 11. september 2015 Altså.. T sov til 0745??? Ny rekord! La meg 21.30 i går, snakk om uthvilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. september 2015 #257 Del Skrevet 11. september 2015 Altså.. T sov til 0745??? Ny rekord! La meg 21.30 i går, snakk om uthvilt Så deilig da! E våknet igjen kl 5 og sovnet faktisk igjen til kl 7. Mens jeg lå våken og hørte på naboene krangle og slenge igjen dører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. september 2015 Forfatter #258 Del Skrevet 11. september 2015 Så deilig da! E våknet igjen kl 5 og sovnet faktisk igjen til kl 7. Mens jeg lå våken og hørte på naboene krangle og slenge igjen dører. wow, krangle SÅ tidlig på morran? Trodde man var for trøtt til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 11. september 2015 #259 Del Skrevet 11. september 2015 wow, krangle SÅ tidlig på morran? Trodde man var for trøtt til det Er det ikke da man krangler, når man er trøtt, sliten og sulten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 11. september 2015 Forfatter #260 Del Skrevet 11. september 2015 Er det ikke da man krangler, når man er trøtt, sliten og sulten? Da er jeg i såfall en kveldskrangler.. Da er jeg som regel trøtt, sliten og tiltaksløs. Men ja, sult har mye å si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå