Gå til innhold

Blitt svindla på finn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS, du har vært naiv og så skal du attpåtil plage familien til svindleren?

Hvorfor skal de ordne opp for deg?

Ta ansvar for din flause selv og bruk lovlige kanaler.

Anonymous poster hash: 06848...7c4

Hvilke kanaler i denne saken mener du er ulovlige?

Anonymous poster hash: 2e831...3c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS, du har vært naiv og så skal du attpåtil plage familien til svindleren?

Hvorfor skal de ordne opp for deg?

Ta ansvar for din flause selv og bruk lovlige kanaler.

Anonymous poster hash: 06848...7c4

Som både jeg og Anonymbruker/Blåbæret har skrevet flere ganger, så er det ikke snakk om noen form for plaging, trussler, trakassering, smsterror etc . Les heller tråden først før du hevder noe slikt.

Hvilke ulovlige kanaler har vi brukt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått pengene enda TS?

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal ta med deg de andre som har blitt svindlet og dra hjem til henne? (Hvis du har adressen hennes) Det hadde gjort. Fy faen for en bitch :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke snakk om at de skal ordne opp for henne. Hun skal vel selvfølgelig gå til politiet. Det handler om å hjelpe til.

Mener du virkelig at det er en plage å få vite at søsteren din kanskje havner i fengsel?

Ja, jeg synes faktisk det, hva min eventuelle søster bedriver er hennes sak, ikke min!

Så hvorfor skal du som mener du er svindlet plage meg?

Bruk politiet, det er vel de som er rette instans å henvende seg til om man mener seg svindlet!

Anonymous poster hash: 06848...7c4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som både jeg og Anonymbruker/Blåbæret har skrevet flere ganger, så er det ikke snakk om noen form for plaging, trussler, trakassering, smsterror etc . Les heller tråden først før du hevder noe slikt.

Hvilke ulovlige kanaler har vi brukt?

Og hva vet du om hvordan eventuelle slektninger opplever dette?

Lovlig kanal er politiet, det er dem vi henvender oss til når vi anser oss for svindlet eller lignende.

Og nei, det er ikke ulovlig å ringe slektninger, men jeg synes det er feil å involvere uskyldige mennesker i noe du selv har skylden for i og med at du har vært rimelig naiv.

Anonymous poster hash: 06848...7c4

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss Selfridge

Ja, jeg synes faktisk det, hva min eventuelle søster bedriver er hennes sak, ikke min!

Så hvorfor skal du som mener du er svindlet plage meg?

Bruk politiet, det er vel de som er rette instans å henvende seg til om man mener seg svindlet!

Anonymous poster hash: 06848...7c4

Jaja, i motsetning til deg så bryr jeg meg om hva familiemedlemmene mine gjør. Vi får heller være enige om å være uenige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke kanaler i denne saken mener du er ulovlige?

Anonymous poster hash: 2e831...3c0

Å ringe slektninger er ikke ulovlig, men ganske barnslig: "jeg skal sladre til moren din..buhu..."

Hva har søstre, mødre, fedre, brødre å gjøre med denne saken?

Ts har vært naiv og godtroende, rydd opp selv i rotet, ikke involver helt uskyldige!

Anonymous poster hash: 06848...7c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbæret.

Ikke fått pengene enda TS?

Nei, derfor anmelder jeg henne i morgen.

Ja, jeg synes faktisk det, hva min eventuelle søster bedriver er hennes sak, ikke min!

Så hvorfor skal du som mener du er svindlet plage meg?

Bruk politiet, det er vel de som er rette instans å henvende seg til om man mener seg svindlet!

Anonymous poster hash: 06848...7c4

Hvorfor bruker du ordet plage? :ler: Jeg og sjenertjente har aldri plaget noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, i motsetning til deg så bryr jeg meg om hva familiemedlemmene mine gjør. Vi får heller være enige om å være uenige.

Greit nok. Jeg har nok med mitt eget liv, bruker ikke mye tid på hva mine slektninger måtte finne på, selv om jeg er ganske sikker på at ingen av dem svindler via Finn.no. :)

Anonymous poster hash: 06848...7c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Greit nok. Jeg har nok med mitt eget liv, bruker ikke mye tid på hva mine slektninger måtte finne på, selv om jeg er ganske sikker på at ingen av dem svindler via Finn.no. :)

Anonymous poster hash: 06848...7c4

Jeg har nok med mitt eget liv jeg og, men hadde søstra mi drevet med svindel så hadde jeg selvfølgelig prøvd å stoppe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, derfor anmelder jeg henne i morgen.

Hvorfor bruker du ordet plage? :ler: Jeg og sjenertjente har aldri plaget noen.

Bra du anmelder, you go girl!

Plage er et ord for bl.a. å involvere mennesker i ting de ikke ønsker å bli involvert i og dermed plager du dem når du involverer dem!

Anonymous poster hash: 06848...7c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok med mitt eget liv jeg og, men hadde søstra mi drevet med svindel så hadde jeg selvfølgelig prøvd å stoppe det.

Ok, men er det ikke pittelitt patetisk når TS har dummet seg ut og involverer slekta til svindleren?

Helt ærlig?

Anonymous poster hash: 06848...7c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stille leser

Er generelt ikke for selvtekt men ved bevist økonomisk svindel syns jeg det er helt greit så lenge det ikke går på vold.

En venn ble svindla ved et bilkjøp da vi tok lappen for en 10-12 år siden. Fikk ikke utlevert skilt pga problemer i papirene ved tideleggere eierskap noe den gamle grisen som solgte bilen viste. Fikk aldri pengene igjen så "en fyr" begynte å skjære dekkene på bilen til selgeren hver gang den ble funnet.

Røk en 4-5 sett nye dekk før pengene kom :P Kompisen min tenkte "skal ikke jeg få kjøre bil får ikke han kjøre bil(han var/er bonde så han trengte bil)".

Sett hardt mot hardt. Er det eneste svindlere skjønner seg på, du har ingenting å tape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er generelt ikke for selvtekt men ved bevist økonomisk svindel syns jeg det er helt greit så lenge det ikke går på vold.

En venn ble svindla ved et bilkjøp da vi tok lappen for en 10-12 år siden. Fikk ikke utlevert skilt pga problemer i papirene ved tideleggere eierskap noe den gamle grisen som solgte bilen viste. Fikk aldri pengene igjen så "en fyr" begynte å skjære dekkene på bilen til selgeren hver gang den ble funnet.

Røk en 4-5 sett nye dekk før pengene kom :P Kompisen min tenkte "skal ikke jeg få kjøre bil får ikke han kjøre bil(han var/er bonde så han trengte bil)".

Sett hardt mot hardt. Er det eneste svindlere skjønner seg på, du har ingenting å tape.

Bra! Gå på den som svindler, ikke slekta.

Anonymous poster hash: 06848...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men er det ikke pittelitt patetisk når TS har dummet seg ut og involverer slekta til svindleren?

Helt ærlig?

Anonymous poster hash: 06848...7c4

Er det mer patetisk enn å svindle mener du?

Syns det er helt i orden at folk rundt personen får vite han hun driver på med for noe. TS alene får nok ikke personen til å stoppe, men familie og venner kan, slik at flere slipper å møte på driten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stille leser

Og hva vet du om hvordan eventuelle slektninger opplever dette?

Lovlig kanal er politiet, det er dem vi henvender oss til når vi anser oss for svindlet eller lignende.

Og nei, det er ikke ulovlig å ringe slektninger, men jeg synes det er feil å involvere uskyldige mennesker i noe du selv har skylden for i og med at du har vært rimelig naiv.

Anonymous poster hash: 06848...7c4

Slutt å sett ansvar på den som ble svindla.

Skylder du på voldtektsmannen eller offeret som var dum nok til å gå gjennom den ubelyste parken dersom det var saken? Bare lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Ok, men er det ikke pittelitt patetisk når TS har dummet seg ut og involverer slekta til svindleren?

Helt ærlig?

Anonymous poster hash: 06848...7c4

Jeg har sagt hva jeg synes om saken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Er det mer patetisk enn å svindle mener du?

Syns det er helt i orden at folk rundt personen får vite han hun driver på med for noe. TS alene får nok ikke personen til å stoppe, men familie og venner kan, slik at flere slipper å møte på driten.

Slutt å sett ansvar på den som ble svindla.

Skylder du på voldtektsmannen eller offeret som var dum nok til å gå gjennom den ubelyste parken dersom det var saken? Bare lurer.

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stille leser

Ok, men er det ikke pittelitt patetisk når TS har dummet seg ut og involverer slekta til svindleren?

Helt ærlig?

Anonymous poster hash: 06848...7c4

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...