Gå til innhold

Blitt svindla på finn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt enig i dette!

Det er flere av oss som mener dette men da er vi tydeligvis svindlere selv eller steller oss på svindlerens side...at det går an...

Anonymous poster hash: fbcbf...ad5

Jeg har hvert fall ikke hevdet at du er en svindler..

Jeg synes det er helt ok at ikke alle er enige om fremgangsmåten dette blir gjort på, men flere er også enige og synes det er helt greit, til en viss grad da selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da får vi bare bli enige om at vi er uenige.

Jeg er helt sikker på at jeg ville ha fått tilbakemeldinger fra de pårørende om de syntes at mine henvendelser var ubehagelig for dem og det har jeg til nå ikke gjort. Som jeg har skrevet flere ganger tidligere så er det ikke snakk om noen form for trakassering, utpressing eller spamming med sms.

​Det kan godt være at andre går frem på en mer aggressiv måte, men det gjør ikke jeg. Vi er alle forskjellige og takler slike situasjoner forskjellig.

Håper det ordner seg og at du får pengene dine tilbake. Og ja vi er enige om å være uenige :-)

En annen ting jeg ikke er enig i er at du kommer til å få høre det hvis noen føler det ubehagelig. De fleste mennesker ( jeg sier de fleste, det finne de som ikke er slik) er oppdratt til å være høflig og veldig forsiktige med tilbakemeldinger, spesielt til mennesker de ikke kjenner. Mange er konfliktskye og unngår derfor å si i fra osv. Du kan ikke automatisk gå ut i fra at de ikke føler ubehag hvis de ikke sier noe. Jeg vil nok påstå at de fleste faktisk syntes det er veldig ubehagelig å bli dratt inn i noe de ikke ønsker eller har noe med. Uansett, jeg ønsker deg lykke til og håper det ordner seg.

Anonymous poster hash: a1a4b...91d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro det var samme anonym som kommenterte her inn under forskjellige brukere :fnise:

Er det virkelig så usannsynlig at flere mener at en uskyldig tredjepart IKKE bør blandes inn?

Jeg syns også det er en uting å kontakte familie. Det eneste jeg syns er greit, er å kontakte for eksempel familie for å spørre om kontaktinformasjon. Men å belaste de med ting de overhodet ikke er involvert i er en uting. Samtidig kan jeg forstå TS...

Men å antyde at det er en og samme bruker som argumenter mot å blande inn uskyldig tredjepart, eller påstå at vi som mener det også er svindlere er jo bare latterlig og patetisk. Ærlig talt, tål at folk er uenige med dere uten å prøve latterlige hersketeknikker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ikke ditt problem hvis du belaster uskyldige mennesker? Hvorfor kan du bare avskrive deg ditt ansvar for ubehagelighetene du lager for dem?

Du mener det er ok fordi noen de kjenner eller er i slekt med har svindlet deg. Det er ikke ok.

Jeg har ingen ting til overs for svindleren, jeg håper du får pengene dine tilbake. Og jeg håper svindleren får det ubehagelig. Jeg er bare ikke enig med deg i fremgangsmåten.

Anonymous poster hash: a1a4b...91d

Når en person gjør noe kriminelt så kan ikke vedkommende forvente at det skjer uten konsekvenser, gjerne for de rundt han eller henne dersom det er mulig. Vi snakker ikke om to naboer som krangler om et tre som nabo A vil ha vekk som som nabo B nekter å fjerne. Vi snakker om en person som har brutt loven.

En kriminell handling vil få konsekvenser, og dersom forbryteren ikke tar dem, så vil den fornærmede naturligvis ta i bruk "alle midler" for å få rettferdighet.

Det er svindleren sin feil at den svindlede tar kontakt med famile og venner, for hadde hun ikke svindlet, hadde det ikke engang vært et tema.

Du er så påpasselig med å ta opp at hun ikke tok forhåndsregler; det gjorde ikke svindleren heller, da hun gav fullt navn og adresse som gjorde at den hun fornærmet hadde alle midler for å ta kontakt med de hun må for å få tilbake pengene sine.

De er uskyldige, ja, men det var TS også, det er kun selger som er den skyldige her. Og den skyldige har et nettverk man kan bruke for å spore henne opp når hun ser er umulig å kontakte. Da bruker man nettverket da?

Ellers håper jeg at det ordner seg TS, men hadde jeg vært deg hadde jeg ikke ventet på de pengene så lenge, men heller krevd de innen 3 dager.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en person gjør noe kriminelt så kan ikke vedkommende forvente at det skjer uten konsekvenser, gjerne for de rundt han eller henne dersom det er mulig. Vi snakker ikke om to naboer som krangler om et tre som nabo A vil ha vekk som som nabo B nekter å fjerne. Vi snakker om en person som har brutt loven.

En kriminell handling vil få konsekvenser, og dersom forbryteren ikke tar dem, så vil den fornærmede naturligvis ta i bruk "alle midler" for å få rettferdighet.

Det er svindleren sin feil at den svindlede tar kontakt med famile og venner, for hadde hun ikke svindlet, hadde det ikke engang vært et tema.

Du er så påpasselig med å ta opp at hun ikke tok forhåndsregler; det gjorde ikke svindleren heller, da hun gav fullt navn og adresse som gjorde at den hun fornærmet hadde alle midler for å ta kontakt med de hun må for å få tilbake pengene sine.

De er uskyldige, ja, men det var TS også, det er kun selger som er den skyldige her. Og den skyldige har et nettverk man kan bruke for å spore henne opp når hun ser er umulig å kontakte. Da bruker man nettverket da?

Ellers håper jeg at det ordner seg TS, men hadde jeg vært deg hadde jeg ikke ventet på de pengene så lenge, men heller krevd de innen 3 dager.

Du blander nok flere anonyme brukere her. Vil bare påpeke at jeg syntes det er greit å kontakte de rundt svindleren for å få tak i vedkommende. Men ikke for å true med politi eller på annen måte blande vedkommende inn i saken. Men å ringe for om mulig få vite hvordan man kan få tak i svindleren er en helt annen sak.

Vi får bare være enige om å være uenige.

Anonymous poster hash: a1a4b...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en person gjør noe kriminelt så kan ikke vedkommende forvente at det skjer uten konsekvenser, gjerne for de rundt han eller henne dersom det er mulig. Vi snakker ikke om to naboer som krangler om et tre som nabo A vil ha vekk som som nabo B nekter å fjerne. Vi snakker om en person som har brutt loven.

En kriminell handling vil få konsekvenser, og dersom forbryteren ikke tar dem, så vil den fornærmede naturligvis ta i bruk "alle midler" for å få rettferdighet.

Det er svindleren sin feil at den svindlede tar kontakt med famile og venner, for hadde hun ikke svindlet, hadde det ikke engang vært et tema.

Du er så påpasselig med å ta opp at hun ikke tok forhåndsregler; det gjorde ikke svindleren heller, da hun gav fullt navn og adresse som gjorde at den hun fornærmet hadde alle midler for å ta kontakt med de hun må for å få tilbake pengene sine.

De er uskyldige, ja, men det var TS også, det er kun selger som er den skyldige her. Og den skyldige har et nettverk man kan bruke for å spore henne opp når hun ser er umulig å kontakte. Da bruker man nettverket da?

Ellers håper jeg at det ordner seg TS, men hadde jeg vært deg hadde jeg ikke ventet på de pengene så lenge, men heller krevd de innen 3 dager.

Nei det skal ikke skje uten konsekvenser! Men det er ikke opp til deg å ta loven i egne hender og involvere folk som ikke har noe med saken å gjøre. Du kan anmelde! Dette er en politisak! Uansett om politiet er treige eller ei er det ikke opp til deg å leke detektiv!

Anonymous poster hash: fbcbf...ad5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det skal ikke skje uten konsekvenser! Men det er ikke opp til deg å ta loven i egne hender og involvere folk som ikke har noe med saken å gjøre. Du kan anmelde! Dette er en politisak! Uansett om politiet er treige eller ei er det ikke opp til deg å leke detektiv!

Anonymous poster hash: fbcbf...ad5

Disse menneskene er blitt involvet fra det øyeblikket deres kjære tok risikoen med å begynne å svindle andre mennesker. Det er ikke deres problem, nei, og de kan gjøre hva de vil med informasjonen. En telefonsamtale på 1 minutt krever ingen resussrser - og offeret taper ingenting på å prøve. Man kan ikke forvente at en person som mister store summer penger vil sitte stille og ikke prøve å gjøre noe med saken.

Det er vel også bedre å ringe svindlerens søster og få saken løst, enn å måtte politianmelde?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse menneskene er blitt involvet fra det øyeblikket deres kjære tok risikoen med å begynne å svindle andre mennesker. Det er ikke deres problem, nei, og de kan gjøre hva de vil med informasjonen. En telefonsamtale på 1 minutt krever ingen resussrser - og offeret taper ingenting på å prøve. Man kan ikke forvente at en person som mister store summer penger vil sitte stille og ikke prøve å gjøre noe med saken.

Det er vel også bedre å ringe svindlerens søster og få saken løst, enn å måtte politianmelde?

Den som tar risikoen er faktisk vedkommende som er så tjukk i huet at de overfører penger uten sikkerhet til en totalt ukjent person!

Og nei de blir ikke involvert i det øyeblikket en de er relatert til svindler noen. Man er kun ansvarlig for seg selv i tilfelle du ikke er klar over det.

De blir involverte når de blir oppringt av noen som ikke har hatt vett til å ta enkle forhåndsregler

Anonymous poster hash: fbcbf...ad5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som tar risikoen er faktisk vedkommende som er så tjukk i huet at de overfører penger uten sikkerhet til en totalt ukjent person!

Og nei de blir ikke involvert i det øyeblikket en de er relatert til svindler noen. Man er kun ansvarlig for seg selv i tilfelle du ikke er klar over det.

De blir involverte når de blir oppringt av noen som ikke har hatt vett til å ta enkle forhåndsregler

Anonymous poster hash: fbcbf...ad5

Okei, så da mener du at det er helt greit å svindle folk fordi de var så dumme og naive og ikke tok ekstra sikkerthetstiltak?

De er involvert, takket være svindleren som er relatert til den, og som selv ikke tar "forholdsregler" med å skjule sin indentitet, ikke svarer på henvendelser fra sitt offer, som igjen gjør at vedkommende ikke ser annen utvei enn å kontakte svindleren på andre måter. Men her tror jeg vi kan være enig om at vi er uenig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så da mener du at det er helt greit å svindle folk fordi de var så dumme og naive og ikke tok ekstra sikkerthetstiltak?

De er involvert, takket være svindleren som er relatert til den, og som selv ikke tar "forholdsregler" med å skjule sin indentitet, ikke svarer på henvendelser fra sitt offer, som igjen gjør at vedkommende ikke ser annen utvei enn å kontakte svindleren på andre måter. Men her tror jeg vi kan være enig om at vi er uenig :)

Nei jeg mener ikke at det er helt greit! Hvor har du det fra?? Nå legger du bare ord i munnen min!

Jeg synes ikke det er greit å svindle noen! Aldri. Og det må få konsekvenser. Men begge parter har faktisk et ansvar;

kjøper har et ansvar når det gjelder å ta forhåndsregler for ikke å bli svindlet og selger har ansvar for å ikke svindle.

Det er kun disse to partene som er involvert og har noe som helst form for ansvar. Ikke selgers mor, far, fetter, venn, kjæreste osv. Man kan ikke ta ansvar for andre myndige menneskers handlinger og ordne opp på vegne av andre mennesker når man IKKE er involvert!

Svindler søsteren min noen så er det dritkjipt gjort av henne, synd for vedkommende men ikke mitt problem. Hvis man vil fortelle meg det og dytte på meg en jævlig ubehagelig samtale så greit men ikke forvent noe. Jeg har ingen myndighet til å gjøre noe som helst. Dessuten så har jeg ordet til en totalt random person som ringer meg opp ut av det blå mot min egen søster. Hvordan vet jeg hvem som har rett? Jo ved å gå igjennom beviser, høre forskjellige versjoner osv osv. Og da er man plutselig involvert gitt

Anonymous poster hash: fbcbf...ad5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg mener ikke at det er helt greit! Hvor har du det fra?? Nå legger du bare ord i munnen min!

Jeg synes ikke det er greit å svindle noen! Aldri. Og det må få konsekvenser. Men begge parter har faktisk et ansvar;

kjøper har et ansvar når det gjelder å ta forhåndsregler for ikke å bli svindlet og selger har ansvar for å ikke svindle.

Det er kun disse to partene som er involvert og har noe som helst form for ansvar. Ikke selgers mor, far, fetter, venn, kjæreste osv. Man kan ikke ta ansvar for andre myndige menneskers handlinger og ordne opp på vegne av andre mennesker når man IKKE er involvert!

Svindler søsteren min noen så er det dritkjipt gjort av henne, synd for vedkommende men ikke mitt problem. Hvis man vil fortelle meg det og dytte på meg en jævlig ubehagelig samtale så greit men ikke forvent noe. Jeg har ingen myndighet til å gjøre noe som helst. Dessuten så har jeg ordet til en totalt random person som ringer meg opp ut av det blå mot min egen søster. Hvordan vet jeg hvem som har rett? Jo ved å gå igjennom beviser, høre forskjellige versjoner osv osv. Og da er man plutselig involvert gitt

Anonymous poster hash: fbcbf...ad5

Jeg legger ikke ord i munnen din, jeg spurte deg om noe. Det virket som om du mener at det er TS som har vært tjukk i huet og det derfor er hennes feil.

Resten gidder jeg ikke å svare deg på, for det blir bare gjentakelser. Ikke ta det så personlig. Som du sa selv; du hadde ikke gjort noe. Greit, da er det avklart. Men da har ihvertfall den som har blitt svindlet prøvd å gjøre noe med saken.

Anonymous poster hash: 1808e...cda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens. TS her. :)

Nå har jeg funnet ut av svindleren har svindlet flere enn meg og Sjenertjente. Det er altså to stykker til som jeg fikk vite om, og som jeg skal kontakte så fort som mulig. Da er vi plutselig 4 stykker som er svindlet av samme person. Tenk hvor mange hun kanskje har stjelt penger fra!

Fikk i tillegg vite at hun har mistet sin tidligere jobb pga stjeling. Dette er helt ufattelig.
Om vi ikke stopper henne, så kommer hun til å forsette med det hun driver på med. Tenk hvor mye penger hun tilsammen kan ha tjent på dette her. Hun er jo en større svindler enn det jeg trodde.

Dette SKAL politiet få vite om. Når vi i tillegg er 4 stk som anmelder, så burde det være alvorlig nok til at politiet tar opp saken.



Anonymous poster hash: f66ae...525
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ikke ord i munnen din, jeg spurte deg om noe. Det virket som om du mener at det er TS som har vært tjukk i huet og det derfor er hennes feil.

Resten gidder jeg ikke å svare deg på, for det blir bare gjentakelser. Ikke ta det så personlig. Som du sa selv; du hadde ikke gjort noe. Greit, da er det avklart. Men da har ihvertfall den som har blitt svindlet prøvd å gjøre noe med saken.

Anonymous poster hash: 1808e...cda

Ja jeg synes folk som ikke beskytter seg mot svindel er tjukke i hue ja! Det er så lett å unngå ved å benytte sikker betaling, men likevel er det folk som blåøyd kjører på og overfører penger helt uten sikkerhet...også snakker de om etterpåklokskap i etterkant, som om man liksom ikke kunne forutsett det?? Det er ingen hemmelighet at det er mye svindel på finn og man blir hele tiden oppfordret til å bruke finns betalingsgaranti/paypal/MasterCard o.l. Hvorfor har enkelte så tungt for det? Det er virkelig ikke vanskelig...

Anonymous poster hash: fbcbf...ad5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har min mann og jeg solgt mange ting på finn. Og vi lar alltid kjøper velge betalingsløsning. Flere har overført direkte på konto. skjønner at folk her i Norge er skrudd sammen fforskjellig fra Korea. Men hvor er æren i det å bedra folk? I Korea, kom det fram at du svindlet så brakte du skam på din familie. Derfor, hvis vi mistet en lommebok der så var det stor sannsynlighet for at den kom trygt tilbake med alt innhold. jeg setter min ære på å aldri bedra kjøper.

Hva feiler det de som mener at familien ikke skal føle skammen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens. TS her. :)

Nå har jeg funnet ut av svindleren har svindlet flere enn meg og Sjenertjente. Det er altså to stykker til som jeg fikk vite om, og som jeg skal kontakte så fort som mulig. Da er vi plutselig 4 stykker som er svindlet av samme person. Tenk hvor mange hun kanskje har stjelt penger fra!

Fikk i tillegg vite at hun har mistet sin tidligere jobb pga stjeling. Dette er helt ufattelig.

Om vi ikke stopper henne, så kommer hun til å forsette med det hun driver på med. Tenk hvor mye penger hun tilsammen kan ha tjent på dette her. Hun er jo en større svindler enn det jeg trodde.

Dette SKAL politiet få vite om. Når vi i tillegg er 4 stk som anmelder, så burde det være alvorlig nok til at politiet tar opp saken.

Anonymous poster hash: f66ae...525

Det er bra dere velger å gå til politiet. Tommel opp!

Jeg selger også ting på Finn.no og selv om jeg ofte vegrer meg for å sende og ber kjøper hente det jeg selger, får jeg ofte tilbud om høyere pris enn det jeg tenkte selge for samt tilbud om å dekke porto. Samtlige nøler ikke med å overføre til min konto. Nå er det ikke store summene dette er, kanskje maks en tusenlapp, og jeg selv ville ikke gjort det da jeg er skeptisk pga nettopp slikt som ts opplever. Men jeg setter min ære i å foreta alt salg på en ryddig måte og ber om bekreftelse på at sendt vare er mottatt. Jeg har hittil ikke opplevd at varer har forsvunnet etc.

Når det gjelder det noen her reagerer på, at ts og familie tar kontakt med familie til selger, ja hvorfor skulle ikke det være greit?!? I dagens samfunn er det altfor enkelt å si at hva andre gjør ikke er ens eget problem, men der tar dere helt feil. Vi har et ansvar, og årsaken til alle problemer vi ser rundt oss kommer av at så mange går med skylapper og vil ikke irettesette venner og familiemedlemmer som faktisk gjør noe galt etter den norske lov!

Dere må lære dere å åpne kjeften og si til slike venner og familiemedlemmer at svindel, tyveri, lovbrudd i dette landet faktisk ikke er greit! Det koster så lite å stå opp for det som er riktig.

Og det er dere som taper på å ikke si ifra. Tro meg.

Anonymous poster hash: 6d7d5...a75

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har min mann og jeg solgt mange ting på finn. Og vi lar alltid kjøper velge betalingsløsning. Flere har overført direkte på konto. skjønner at folk her i Norge er skrudd sammen fforskjellig fra Korea. Men hvor er æren i det å bedra folk? I Korea, kom det fram at du svindlet så brakte du skam på din familie. Derfor, hvis vi mistet en lommebok der så var det stor sannsynlighet for at den kom trygt tilbake med alt innhold. jeg setter min ære på å aldri bedra kjøper.

Hva feiler det de som mener at familien ikke skal føle skammen?

Fortell meg hvorfor jeg har et ansvar for eller er en del av forbrytelser mine søsken gjør? Man velger ikke sine søsken? Det er IKKE mitt ansvar - eller min skam - dersom mine søsken skulle bryte loven. Jeg er en person, de er andre personer.

Anonymous poster hash: a2e74...5a6

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Godjente

Fortell meg hvorfor jeg har et ansvar for eller er en del av forbrytelser mine søsken gjør? Man velger ikke sine søsken? Det er IKKE mitt ansvar - eller min skam - dersom mine søsken skulle bryte loven. Jeg er en person, de er andre personer.

Anonymous poster hash: a2e74...5a6

Nei, men du kan være et medmenneske og snakke med dem. Få dem til å få dårlig samvittighet, gi beskjed at du synes handlingen deres er lavmål og at du tar avstand fra det. Vi bør alle stå imot ulovlig svindel og har alle et ansvar for det.

Ville du sagt det samme om en unge ble frastjelt godteriet sitt på gaten. Er ikke det heller ditt problem?

Vi må stå sammen mot kriminell adferd. Jeg hadde gjort alt for å hjelpe noen som hadde blitt svindlet av noen av mine familiemedlemmer!!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men du kan være et medmenneske og snakke med dem. Få dem til å få dårlig samvittighet, gi beskjed at du synes handlingen deres er lavmål og at du tar avstand fra det. Vi bør alle stå imot ulovlig svindel og har alle et ansvar for det.

Ville du sagt det samme om en unge ble frastjelt godteriet sitt på gaten. Er ikke det heller ditt problem?

Vi må stå sammen mot kriminell adferd. Jeg hadde gjort alt for å hjelpe noen som hadde blitt svindlet av noen av mine familiemedlemmer!!

Enig!

Anonymous poster hash: cc7ac...dd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men du kan være et medmenneske og snakke med dem. Få dem til å få dårlig samvittighet, gi beskjed at du synes handlingen deres er lavmål og at du tar avstand fra det. Vi bør alle stå imot ulovlig svindel og har alle et ansvar for det.

Ville du sagt det samme om en unge ble frastjelt godteriet sitt på gaten. Er ikke det heller ditt problem?

Vi må stå sammen mot kriminell adferd. Jeg hadde gjort alt for å hjelpe noen som hadde blitt svindlet av noen av mine familiemedlemmer!!

Ja nettopp. Med andre ord dumpe problemet DITT over på de. "snakk med de, få de til å få dårlig samvittighet, gi beskjed" osv osv. Det er ikke deres rolle, og de har andre ting å gjøre. Du kan ikke drive emosjonelt og moralsk utpressing på den måten.

Hvis min far er kreftsyk, min mor fullstendig nedbrutt av sorg og søsteren min svindler noen så er ingen interessert i å få en sutretelefon av en eller annen random som forventer at de skal ordne opp i sine problemer. Guess why.

Du vet ikke hvem du ringer, hvilken situasjon familien befinner seg i og hvilke relasjoner de har seg i mellom. Fiks egne problemer i stedet for å valse inn i livet til fremmede uskyldige mennesker og gjør ting ubehagelig for de.

Anonymous poster hash: fbcbf...ad5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men du kan være et medmenneske og snakke med dem. Få dem til å få dårlig samvittighet, gi beskjed at du synes handlingen deres er lavmål og at du tar avstand fra det. Vi bør alle stå imot ulovlig svindel og har alle et ansvar for det.

Ville du sagt det samme om en unge ble frastjelt godteriet sitt på gaten. Er ikke det heller ditt problem?

Vi må stå sammen mot kriminell adferd. Jeg hadde gjort alt for å hjelpe noen som hadde blitt svindlet av noen av mine familiemedlemmer!!

Dette forutsetter at du tar en fremmed sitt ord foran din egen søsters sitt ord. Hvilket bevis har den som ringer deg for at din søster er en svindler?

Med mindre jeg er klar over hva min søster driver med er den som ringer meg en vilt fremmed som kommer med helt ville opplysninger for meg.

Du får det til å høres så enkelt ut.

Merkelig holdning her inne. De færreste nevner politi, men forventer at søsteren straks skal ta tak i sin søster og ordne opp. Det skal lages mye ubehageligheter for svindleren gjennom familie og venner, og om det gir ubehageligheter for de som kjenner hem eller henne må svindleren regne med hvis han gjør slikt. Men det må visst alle andre også. Mye jeg synes er moralsk feil ved dette.

Jeg heier på norske lover og politi.

Anonymous poster hash: a1a4b...91d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...