Pyntestøv Skrevet 4. januar 2016 #821 Del Skrevet 4. januar 2016 Hurraaaaa for 12 uker!!! Her har jeg også bestilt BBhugme i går, gleder meg til bedre søvnstillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 4. januar 2016 #822 Del Skrevet 4. januar 2016 Jeg er forresten overbevist og bare MÅ ha en BBhugme! Hvor bestilte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 4. januar 2016 #823 Del Skrevet 4. januar 2016 17 minutter siden, Sjela skrev: Jeg er forresten overbevist og bare MÅ ha en BBhugme! Hvor bestilte du den? Jeg svarer, selv om jeg antar spm var rettet mot LilleMY Jeg kjøpte på Flust.no da jeg hadde en del trumfpenger stående der. Var gratis frakt også, så da slo jeg til. Ble overbevist da jeg forstod man kan bruke den som en form for babynest til baby for dagsoving. For et fint multifunksjonelt produkt. Sovepute som gravid, ammepute og nest til baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 4. januar 2016 #824 Del Skrevet 4. januar 2016 22 minutter siden, Pyntestøv skrev: Jeg svarer, selv om jeg antar spm var rettet mot LilleMY Jeg kjøpte på Flust.no da jeg hadde en del trumfpenger stående der. Var gratis frakt også, så da slo jeg til. Ble overbevist da jeg forstod man kan bruke den som en form for babynest til baby for dagsoving. For et fint multifunksjonelt produkt. Sovepute som gravid, ammepute og nest til baby Takk for svar Jeg elsker multifunksjonelle produkter! Nå skulle jeg virkelig ønske jeg var trumfmedlem da men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 4. januar 2016 #825 Del Skrevet 4. januar 2016 3 timer siden, Sjela skrev: Takk for svar Jeg elsker multifunksjonelle produkter! Nå skulle jeg virkelig ønske jeg var trumfmedlem da men Den koster det samme overalt, så fikk den ikke noe billigere sånn sett, men siden jeg har trumf så sparer jeg opp penger på mye av det jeg kjøper. Anbefales. Hadde 3600 stående nå f.eks, og disse kan man bruke i butikken (flust.no), på flyreiser med SAS eller bare overføre til konto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 4. januar 2016 #826 Del Skrevet 4. januar 2016 2 timer siden, Pyntestøv skrev: Den koster det samme overalt, så fikk den ikke noe billigere sånn sett, men siden jeg har trumf så sparer jeg opp penger på mye av det jeg kjøper. Anbefales. Hadde 3600 stående nå f.eks, og disse kan man bruke i butikken (flust.no), på flyreiser med SAS eller bare overføre til konto Ooh jeg får se å skaffe meg et kort tror jeg. Ulempen er at det blir fryktelig mange kort i veska Og så glemmer jeg alltid å ta med kortet når jeg faktisk trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 4. januar 2016 #827 Del Skrevet 4. januar 2016 1 time siden, Sjela skrev: Ooh jeg får se å skaffe meg et kort tror jeg. Ulempen er at det blir fryktelig mange kort i veska Og så glemmer jeg alltid å ta med kortet når jeg faktisk trenger det Du kan registrere trumf på det vanlige visakortet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 4. januar 2016 #828 Del Skrevet 4. januar 2016 12 uker allerede Du store min som tiden flyr(nå er det tid for eventyr)! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 4. januar 2016 #829 Del Skrevet 4. januar 2016 1 time siden, Sisti skrev: Du kan registrere trumf på det vanlige visakortet ditt. Nice må sjekkes opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 4. januar 2016 Forfatter #830 Del Skrevet 4. januar 2016 12 timer siden, Pyntestøv skrev: Jeg svarer, selv om jeg antar spm var rettet mot LilleMY Jeg kjøpte på Flust.no da jeg hadde en del trumfpenger stående der. Var gratis frakt også, så da slo jeg til. Ble overbevist da jeg forstod man kan bruke den som en form for babynest til baby for dagsoving. For et fint multifunksjonelt produkt. Sovepute som gravid, ammepute og nest til baby Mener på jeg bestilte på babyshop.... I fargen Eucalyptus/Coral Fant den bare til 1399,- og var gratis frakt de fleste steder Gleeeeder meg! 3 timer siden, Shinigami skrev: 12 uker allerede Du store min som tiden flyr(nå er det tid for eventyr)! Gratulerer! Mummi Åh! Jepp, 12 uker! ................. Jeg skal til legen i morgen og be om sykemelding. Jeg sliter skikkelig med bekken og rygg og tør ikke vente lenger. Det er skikkelig ubehagelig og jeg orker ikke (smerter tar mye ikke-eksisterende energi) å jobbe så mye nå og tror heller ikke det er særlig bra i lengden. Vil heller ha en frisk rygg og ikke ha smerter. Lå å hadde problemer med å finne en behagelig stilling i går kveld og kjente det allerede på morgenen igjen, da har jeg hatt fri i 4 dager. Tok derfor halv dag på jobb i dag (tilbakedaterer sm) og merket det godt i bekkenet etterpå bare av det.... Spørs hva legen sier (om han vil sykemelde meg mer) men jeg kommer til å si at 50% er minimum for jeg merker det før det er gått en halv dag. Ellers tror jeg at jeg kan kjenne livmoren som en hard klump som er der uansett om jeg slapper aktivt av i alle muskler! Yey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 5. januar 2016 Forfatter #831 Del Skrevet 5. januar 2016 Det ble en lang legetime men ingen problem med sykemelding. Legen dobbeltsjekket at jeg har bekkenløsning ved å trykke på hoftene og når jeg da fikk vondt var saken klar. Så her blir det fysioterapi Ble sykemeldt 70% denne uka og 50% ut januar. Deilig når det vel er i boks for jeg innser at jeg klarer faktisk ikke jobbe noe særlig mer. Bekkenet kjenner jeg hele tiden nå så håper at sm, fysio og kanskje noen turer hjelper Og selvfølgelig hugme-en min Det som er litt kjipt er jo det han sa om at det kan bli tyngre svangerskap når man får bekkenløsning så tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 5. januar 2016 #832 Del Skrevet 5. januar 2016 Så utrolig kjipt å få skikkelig bekkenløsning allerede nå. Krysser fingrene for at det ikke blir så mye verre etter hvert som ukene går. For meg stabiliserte det seg etter en stund, så det var ikke sånn at det ble verre for hver uke som gikk, heldigvis! Og så ble det faktisk mye bedre de siste ukene etter at hun sank ned i bekkenet. Godt å høre at du fikk sykemelding i alle fall, hadde vært utrolig dumt å slite seg ut nå i begynnelsen av svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 5. januar 2016 Forfatter #833 Del Skrevet 5. januar 2016 Ja altså det hadde ikke gått an at jeg jobbet fullt. Har problemer med å gå etter en arbeidsdag... Jeg har nok hatt det siden uke 6... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 5. januar 2016 #834 Del Skrevet 5. januar 2016 Når man får bekkenløsning så tidlig er det hormonutløst. Altså noe som kan gå opp og ned jeg har hatt lange perioder på krykker, men også perioder der jeg nesten ikke merker noe til det i det hele tatt Fikk det like tidlig som deg og var 3 uker på krykker i uke 11 og utover. Var utrolig kjipt. Så vet hvordan du har det Men det betyr heldigvis ikke at du bare blir verre og verre utover! Du kan bli bedre også heldigvis God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 5. januar 2016 #835 Del Skrevet 5. januar 2016 Uff, synd at du skal ha så vondt så tidlig da! Men godt at du får sykemelding uten problemer da i alle fall. Og forhåpentligvis kan fysio hjelpe litt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 5. januar 2016 #836 Del Skrevet 5. januar 2016 Skikkelig kjipt å få bekkenløsning så tidlig, men som kaffemor sier er det i alle fall ingenting som tilsier at det blir verre - eller så ille - resten av svangerskapet! Jeg krysser fingrene for at det ikke gjør det! Høres ut som en god løsning med sykmelding nå, såvidt jeg husker har du ikke akkurat en stillesittende kontorjobb heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 5. januar 2016 Forfatter #837 Del Skrevet 5. januar 2016 27 minutter siden, kaffemor skrev: Når man får bekkenløsning så tidlig er det hormonutløst. Altså noe som kan gå opp og ned jeg har hatt lange perioder på krykker, men også perioder der jeg nesten ikke merker noe til det i det hele tatt Fikk det like tidlig som deg og var 3 uker på krykker i uke 11 og utover. Var utrolig kjipt. Så vet hvordan du har det Men det betyr heldigvis ikke at du bare blir verre og verre utover! Du kan bli bedre også heldigvis God bedring Ja det er jo det. De fleste som sier at det ikke går an å få det så tidlig tror vel det bare er pga tyngde eller noe. Bra at det ikke bare blir verre Har ikke håp om å sitte i rullestol på slutten liksom. Tror det er viktig å gå turer og få fysioterapi Hehe, takk 9 minutter siden, Beccy87 skrev: Uff, synd at du skal ha så vondt så tidlig da! Men godt at du får sykemelding uten problemer da i alle fall. Og forhåpentligvis kan fysio hjelpe litt...? Det går helt fint, regnet ikke med å jobbe fullt så langt uti når jobben er så krevende. Ja han så rart på meg når jeg sa at jeg var redd han ikke skulle høre på meg. "Har jeg det ryktet på meg??" Nei men har jo lest om uheldige sjeler.... 4 minutter siden, lille_frosk skrev: Skikkelig kjipt å få bekkenløsning så tidlig, men som kaffemor sier er det i alle fall ingenting som tilsier at det blir verre - eller så ille - resten av svangerskapet! Jeg krysser fingrene for at det ikke gjør det! Høres ut som en god løsning med sykmelding nå, såvidt jeg husker har du ikke akkurat en stillesittende kontorjobb heller? Ikke akkurat. Jobber i butikk med flisgulv, mye løft og ubekvemme arbeidsstillinger... Fikk forbud mot å løfte mer enn 10 kg også, kan jo skade meg hvis jeg overbelaster her .................. Får heldigvis bb om et par dager Jeg har så lyst på grønnsaker og salat nå.... Spesielt tomat er veldig godt Å det er så nam! Skal til å lage grønnsaker med holidaydip til kvelds straks Det blir nydelig. Nomnom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 12. januar 2016 Forfatter #838 Del Skrevet 12. januar 2016 Bah. Hadde høyt blodsukker på første kontroll (etter frokost) og nå vil legen at jeg skal ta glukosebelastning allerede... Er ikke det veldig tidlig?? Og burde han legge vekt på det når det var etter frokost? Fortalte selvfølgelig at jeg hadde spist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 12. januar 2016 #839 Del Skrevet 12. januar 2016 Uff så uheldig du er. Håper bekkenløsningen er noe som går seg til etterhvert og at du slipper å slite med den svangerskapet ut. Er det lang leveringstid på puta? Synes det er en stund siden du sa du kjøpte den. Jeg vil ha samme farge som deg. Den er defintivt finest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 12. januar 2016 #840 Del Skrevet 12. januar 2016 Jeg kan veldig lite om blodsukker og sånt, men det er jo noe som stiger rett etter du har spist - det er jo en grunn til at glukosebelastning skal gjøres fastende liksom! Jeg synes ikke du skal bekymre deg så mye for det, men heller bare tenke at det er godt du har en lege som tar tak i ting uansett hvor små eller store de er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå