LilleMy1989 Skrevet 15. desember 2015 Forfatter #741 Del Skrevet 15. desember 2015 Det var helt fantastisk frosken Shit`s gettin` real! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 15. desember 2015 #742 Del Skrevet 15. desember 2015 Så fantastisk - og for en nydelig liten bønne! Veldig lik S da hun var 8+2, faktisk! Det er en fantastisk følelse å se babyen sin for første gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 15. desember 2015 #743 Del Skrevet 15. desember 2015 Awwwww, så søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 15. desember 2015 Forfatter #744 Del Skrevet 15. desember 2015 Så fantastisk - og for en nydelig liten bønne! Veldig lik S da hun var 8+2, faktisk! Det er en fantastisk følelse å se babyen sin for første gang!Awwwww, så søt Det er virkelig ubeskrivelig. Og å få høre lyden, magisk! Vi er begge to helt i bobla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BeKind Skrevet 15. desember 2015 #745 Del Skrevet 15. desember 2015 Så nydelig liten bebis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 15. desember 2015 #746 Del Skrevet 15. desember 2015 Så koselig med UL! Vi skal neste uke, gleder meg Det blir liksom litt mer ordentlig når man har sett at det er noe der. Ang ammepute, så var det helt bortkastet for min del, jeg brukte ikke min i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 15. desember 2015 #747 Del Skrevet 15. desember 2015 Hører ikke til i denne tråden, den tiden er forbi. Men mamahjertet smeltet nesten da jeg så ultralydbildet av vidunderet deres. Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 15. desember 2015 Forfatter #748 Del Skrevet 15. desember 2015 Takk for det morHører ikke til i denne tråden, den tiden er forbi. Men mamahjertet smeltet nesten da jeg så ultralydbildet av vidunderet deres. Gratulerer så mye!Takk for det Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 15. desember 2015 #749 Del Skrevet 15. desember 2015 Jeg hadde ikke klart meg uten ammepute. Bruker den ikke bare ved amming, men også når hun ligger i armkroken på sofaen (særlig hvis hun sovner) så blir jeg ikke sliten i armen. Og så legger jeg den under lårene når jeg sitter med beina opp i sofaen og S på fanget (altdå langs lårene), sånn at hodet hennes kommer litt høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 15. desember 2015 Forfatter #750 Del Skrevet 15. desember 2015 Der blir definitivt en slik en! Har til og med fått klarsignal fra godeste mannen Så etter nyttår blir den bestilt Gleder meg! Takk for innspill og engasjement rundt ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 16. desember 2015 #751 Del Skrevet 16. desember 2015 Jeg viste puta til mannen. Han ble misunnelig og syns han også burde få en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 16. desember 2015 Forfatter #752 Del Skrevet 16. desember 2015 <Ö> LRX ¤ª° ä&$*0; ÔÚ <| ¼ÂÈ=",28>://ÔÚàæìòøþ "(.4:@FL/¤// Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 16. desember 2015 #753 Del Skrevet 16. desember 2015 <Ö> LRX ¤ª° ä&$*0; ÔÚ <| ¼ÂÈ=",28>://ÔÚàæìòøþ "(.4:@FL/¤//Godt sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 16. desember 2015 #754 Del Skrevet 16. desember 2015 Awww, så herlig å se bebisen på ordentlig! Og så utrolig at barnet er så få cm men allikevel så detaljert utviklet! Utrolig fascinerende altså. Jeg måtte vise mannen også. Sååå søt Nå føler jeg plutselig det er veeeldig lenge til å vente til uke 13 for å se baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 16. desember 2015 Forfatter #755 Del Skrevet 16. desember 2015 Godt sagt! Jepp! Kg suuuuger på mobil! Eller så er den min mobil som ikke henger med.... Bajs. Det skal stå: For så god ser den faktisk ut til å være!Awww, så herlig å se bebisen på ordentlig! Og så utrolig at barnet er så få cm men allikevel så detaljert utviklet! Utrolig fascinerende altså. Jeg måtte vise mannen også. Sååå søt Nå føler jeg plutselig det er veeeldig lenge til å vente til uke 13 for å se baby Veldig herlig Ble litt mer virkelig og hvertfall når vi fikk høre hjertet som toget avsted Hvis du venter til uke 13 så får du jo både se og vite mer Så det lønner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 16. desember 2015 #756 Del Skrevet 16. desember 2015 For et fantastisk bilde! Så herlig å høre hjertet og altslags! Fytti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 16. desember 2015 Forfatter #757 Del Skrevet 16. desember 2015 Stor opplevelse @Weebs Ble jo forelska og innså at nå skjer det faktisk. Men veldig vanskelig å se for seg at jeg har et lite menneske inni magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 16. desember 2015 #758 Del Skrevet 16. desember 2015 Åhhh, så gøy å se et lite levende mirakel. Jeg føler det sånn - det er jo helt sykt at jeg har noe levende inni meg, som bare blir større og større pga meg. Gratulerer så mye med vellykket UL og at alt så så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 16. desember 2015 Forfatter #759 Del Skrevet 16. desember 2015 Åhhh, så gøy å se et lite levende mirakel. Jeg føler det sånn - det er jo helt sykt at jeg har noe levende inni meg, som bare blir større og større pga meg. Gratulerer så mye med vellykket UL og at alt så så bra ut :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 16. desember 2015 #760 Del Skrevet 16. desember 2015 Åhhh, så gøy å se et lite levende mirakel. Jeg føler det sånn - det er jo helt sykt at jeg har noe levende inni meg, som bare blir større og større pga meg. Gratulerer så mye med vellykket UL og at alt så så bra ut Enig, det er litt uforståelig og veldig veldig stort! Jeg blir smittet av gruppepress og må nå kjøpe ammepute. Håper de kommer på salg i januar ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå