Gå til innhold

UNGKARSKVINNEN USA (Obs: Spoiler for de som følger med på Ungkaren på Norsk tv)


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Minner om de nye reglene på forumet. Det er ikke lov å diskutete måter å laste ned ulovlig innhold.

Så fint om alle kan respektere reglene så ikke hele tråden blir lagt ned :)

DroisTv er forøvrig en app til android der man får tilgang til hundrevid av programmer. Laster ned til telefonen istedenfor streaming. Det er lovlig og man får episodene stort sett dagen etter at den blir vist i USA.

Fy fader så dårlig gjort av Ian

Jeg tipper det ikke hat noe med at Kaitlyn er som han sier, kun at han ikke fikk bekreftelse nok. Hvorfor er han med om hun ikke er halvparten så pen som eksen?? Jeg tror han bare vil bli den nye ungkaren. Jeg blir sykt skuffa om han blir neste.

Jeg tror også hun ligger med Nick.

Likte ikke Nick i Andys sesong, men liker han mye bedre nå egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har funnet link til den nyeste episoden?

Den går i USA i dag (Mandag) Så vi får ikke sett episoden før på Tirsdag, altså i dag (tirsdag nå) men det er vel kanskje litt tidlig enda siden det er natta her enda. Episoden blir sikkert vist i USA på dette tidspunkt elns. Eller senere i natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om de nye reglene på forumet. Det er ikke lov å diskutete måter å laste ned ulovlig innhold.

Så fint om alle kan respektere reglene så ikke hele tråden blir lagt ned :)

DroisTv er forøvrig en app til android der man får tilgang til hundrevid av programmer. Laster ned til telefonen istedenfor streaming. Det er lovlig og man får episodene stort sett dagen etter at den blir vist i USA.

Fy fader så dårlig gjort av Ian

Jeg tipper det ikke hat noe med at Kaitlyn er som han sier, kun at han ikke fikk bekreftelse nok. Hvorfor er han med om hun ikke er halvparten så pen som eksen?? Jeg tror han bare vil bli den nye ungkaren. Jeg blir sykt skuffa om han blir neste.

Jeg tror også hun ligger med Nick.

Likte ikke Nick i Andys sesong, men liker han mye bedre nå egentlig.

Tror ikke du trenger å bekymre deg for at Ian blir den neste ungkaren. Det er alltid folkets favoritt som blir det og han er neppe en av favorittene, spesielt etter det opptrinnet der. Hvis ikke Kaitlyn ender opp med Shawn så er det nok han som ligger best an til å bli ungkaren hittil. Men mye kan forandre seg, det er jo lenge igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen som har sett nyeste episoden? For en douchebag Ian er!! Tror neppe han har noen sjans til å bli neste ungkaren! ÆSJ for en fyr! "I went to princeton blablabla".. :roll:

 

Hadde rett i hvem hun lå med og gitt.. Nå blir ikke gutta blide!! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har sett nyeste episoden? For en douchebag Ian er!! Tror neppe han har noen sjans til å bli neste ungkaren! ÆSJ for en fyr! "I went to princeton blablabla".. :roll:

 

Hadde rett i hvem hun lå med og gitt.. Nå blir ikke gutta blide!! :sjokkert:

Jeg har sett den.

Jeg skjønner Ian litt, selvom det var en uspiselig måte han oppførte seg på. Er noe med Kaitlyn jeg ikke liker, men vet ikke helt hva.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Kaitlyn ender opp med Nick har denne sesongen i grunn vært ganske så bortkastet! Siden de snakket sammen før hun gikk på showet. Da kunne hun heller utforsket forholdet med Nick på egenhånd istedenfor å dra inn 25 andre menn inn i det. Syns jeg da :P  Jeg klarer bare ikke å like eller stole på Nick. Så håper hun ikke ender opp med han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at Kaytlin kan gå så langt som å ha sex med Nick. Litt drøyt når hun faktisk har så mange andre menn å tenke på.



Anonymous poster hash: 32d78...69f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva feiler det Kaytlin? Tar folka med i en fake begravelse? Kleint.



Anonymous poster hash: 32d78...69f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begravelsesdate faktisk.. Morbid much?

Hvis noen av guttene blir igjen etter at de finner ut at hun har hatt sex med Nick så har de seriøst null selvrespekt. Jeg hadde reist hjem på flekken. Ian hadde rett i det han sa om Kaitlyn, men det var unødvendig å si det på den måten. Eller si det i det hele tatt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begravelsesdate faktisk.. Morbid much?

Hvis noen av guttene blir igjen etter at de finner ut at hun har hatt sex med Nick så har de seriøst null selvrespekt. Jeg hadde reist hjem på flekken. Ian hadde rett i det han sa om Kaitlyn, men det var unødvendig å si det på den måten. Eller si det i det hele tatt egentlig.

Er også litt enig i det Ian sa faktisk etter å ha sett hele episoden. men ikke måten han gjorde det på. Og at han drev å sa det med ungkaren.. Jeg er veldig spent på om noen reiser nå.. Shawn er den jeg heller mest mot. Men jeg håper ikke han drar. Men han kan godt bli ungkaren :) Så håper ikke han går av med seieren heller :fnise:   Syns det var veldig dårlig gjort av Kaitlyn å ligge med Nick! Føler alt handler om Nick og at de andre bare er der..

ÅÅÅH det er så sykt teit at alt skal ende så spennende hver gang. At de ikke kan gjøre seg ferdige med ukens drama og rosesermoni for å så starte på nytt igjen neste uke.

Det virker som det er mange som er misfornøyde med årets sesong når jeg ser på kommentarer på instagram..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begravelsesdate faktisk.. Morbid much?

Hvis noen av guttene blir igjen etter at de finner ut at hun har hatt sex med Nick så har de seriøst null selvrespekt. Jeg hadde reist hjem på flekken. Ian hadde rett i det han sa om Kaitlyn, men det var unødvendig å si det på den måten. Eller si det i det hele tatt egentlig.

Ja, jeg skjønner også Ian, selvom han oppførte seg ganske usmakelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ikke enig i at det var dårlig gjort av Kaitlyn å ligge med Nick. Jeg synes ikke det var en veldig klok avgjørelse, men jeg mener at hvem hun har sex med må være hennes valg. Det legges jo alltid opp til sex på ovetnattingsdatene uansett, så det er jo ikke "meningen" at man skal vente til sesongen er over. De har alltid sex mens det er flere igjen... 

 

Med det sagt, så liker jeg ikke Nick. Han sier og gjør alle de riktige tingene, men det er noe ved ham jeg ikke klarer å stole på. Det var det samme da han var med i Andis sesong husker jeg. Noe jeg ikke kunne sette fingeren på liksom... 

 

Jeg liker Chris og Ben Z veldig godt. Håper også vi får bli bedre kjent med Joe, han virker søt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ikke Kaitlyn er klar for å finne seg en mann. Dette må være tidenes Bachelorette flopp.
Det er så mye Drama og usikkerhet. 40-50 minutter tok det før episoden var inne på forrige ukes rosesermoni. 40-50 minutter!!! Så dere kan jo tenke dere at det fortsetter på samme måte neste gang... Det tar jo aldri slutt. Hvorfor ikke ha rosesermoni på slutten sier jeg bare, blir så irritert over at de har gjort det slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette var en utrolig kjedelig episode! Kaitlyn skulle aldri ha vært ungkarskvinnen og tror egentlig at produksjonen skjønte det siden de også ga Britt sjansen. Håper hun ender opp med Nick. Synes de fortjener hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en utrolig kjedelig episode! Kaitlyn skulle aldri ha vært ungkarskvinnen og tror egentlig at produksjonen skjønte det siden de også ga Britt sjansen. Håper hun ender opp med Nick. Synes de fortjener hverandre.

Enig. Jeg liker Kaitlyn som person, men tror kanskje ikke hun var det beste valget til ungkarskvinnen. Lurer på hva gutta sier neste uke når hun avslører at hun og Nick hadde sex.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor hun sendte hjem Ben Z :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg liker Kaitlyn som person, men tror kanskje ikke hun var det beste valget til ungkarskvinnen. Lurer på hva gutta sier neste uke når hun avslører at hun og Nick hadde sex.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor hun sendte hjem Ben Z :(

Neei jeg vet... Ben Z... Sukk.. Men synes Joe er søt også.. Tror nesten han drar hjem når han får vite det. Det så litt sånn ut på klippene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei jeg vet... Ben Z... Sukk.. Men synes Joe er søt også.. Tror nesten han drar hjem når han får vite det. Det så litt sånn ut på klippene.

Hvem av dem er Ben? Han med kjevene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...