Gå til innhold

UNGKARSKVINNEN USA (Obs: Spoiler for de som følger med på Ungkaren på Norsk tv)


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje Nick bare er ute etter et ligg, så det er han hun ligger med :fnise:  Huff, da blir det nok ikke mange blide mannfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett par spørsmål for noen som ikke har sett serier online på leenge, men har et sterkt ønske om å følge med på sesong 11! 
 

Dere som bruker kickass - må dere laste ned programmet for å kunne laste ned torrenter eller kan man laste ned serier fritt uten å måtte lage bruker og installere program? 

(Jeg har allerede utorrent, så hadde vært best om det bare lå ut filer på samme måte som det gjorde i piratebay før)

 

Det var noen som linket til en side med mange andre linker på. Når jeg prøver disse står det bare at jeg må registrerer bruker for å kunne se episodene? Gjør dere dette (gratis?) og hvilke sider/hvilke linker benytter dere i så fall?

 

Håper noen orker og har tid til å svare på dette - da blir jeg hoppende glad!! :-):-)



Anonymous poster hash: 2e0ac...02a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ett par spørsmål for noen som ikke har sett serier online på leenge, men har et sterkt ønske om å følge med på sesong 11! 

 

Dere som bruker kickass - må dere laste ned programmet for å kunne laste ned torrenter eller kan man laste ned serier fritt uten å måtte lage bruker og installere program? 

(Jeg har allerede utorrent, så hadde vært best om det bare lå ut filer på samme måte som det gjorde i piratebay før)

 

Det var noen som linket til en side med mange andre linker på. Når jeg prøver disse står det bare at jeg må registrerer bruker for å kunne se episodene? Gjør dere dette (gratis?) og hvilke sider/hvilke linker benytter dere i så fall?

 

Håper noen orker og har tid til å svare på dette - da blir jeg hoppende glad!! :-):-)

Anonymous poster hash: 2e0ac...02a

 

Jeg laster ned via kickass, og da er det på samme måte som piratebay. Bruker utorrent jeg og :) 

Anonymous poster hash: 00e7e...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ett par spørsmål for noen som ikke har sett serier online på leenge, men har et sterkt ønske om å følge med på sesong 11! 

 

Dere som bruker kickass - må dere laste ned programmet for å kunne laste ned torrenter eller kan man laste ned serier fritt uten å måtte lage bruker og installere program? 

(Jeg har allerede utorrent, så hadde vært best om det bare lå ut filer på samme måte som det gjorde i piratebay før)

 

Det var noen som linket til en side med mange andre linker på. Når jeg prøver disse står det bare at jeg må registrerer bruker for å kunne se episodene? Gjør dere dette (gratis?) og hvilke sider/hvilke linker benytter dere i så fall?

 

Håper noen orker og har tid til å svare på dette - da blir jeg hoppende glad!! :-):-)

Anonymous poster hash: 2e0ac...02a

 

Du trenger ikke bruker for å laste ned fra kickass. :)

Anonymous poster hash: 32d78...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg laster ned via kickass, og da er det på samme måte som piratebay. Bruker utorrent jeg og :)

Anonymous poster hash: 00e7e...63a

 

Tusen takk for superraskt svar! Men når jeg går inn på siden kommer bare dette opp: http://kickasstorrents.eu/unblock/ 

er det den adressen du bruker? finner ikke noe søkefelt eller noen torrenter på siden jeg, ser bare ut som jeg må betale og/eller lage bruker? 

 

(Beklager for mange spørsmål, men jeg er virkelig forvirret! Trodde da jeg hadde litt data/nedlastingskunnskap…) 

Anonymous poster hash: 2e0ac...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Tusen takk for superraskt svar! Men når jeg går inn på siden kommer bare dette opp: http://kickasstorrents.eu/unblock/ 

er det den adressen du bruker? finner ikke noe søkefelt eller noen torrenter på siden jeg, ser bare ut som jeg må betale og/eller lage bruker? 

 

(Beklager for mange spørsmål, men jeg er virkelig forvirret! Trodde da jeg hadde litt data/nedlastingskunnskap…) 

Anonymous poster hash: 2e0ac...02a

 

 

Svarer på mitt eget innlegg, for tror jeg kanskje fant ut av det nå! (*puh*)

Måtte bruke en side som het kickass.proxyindex.net i stedet. Da skal jeg se om jeg får det til! :):)

Anonymous poster hash: 2e0ac...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så mye enklere å laste ned en episode via kickass.to istedenfor å se på nett. Mye reklame drit og kanskje virus drit som dukker opp på nett syns jeg.. og så er det alltid klart bilde :) Jeg bruker bitcomet. Du trenger ikke bruker på kickass :) Bare søk på det du skal se, og så går du inn på det, og så trykker du på download torrent :)

http://kat.cr/

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal Kaytlin drite ut mennene hele tiden? Teater, sumobryting, synging.......Ja



Anonymous poster hash: 32d78...69f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal Kaytlin drite ut mennene hele tiden? Teater, sumobryting, synging.......Ja

Anonymous poster hash: 32d78...69f

Har lagt merke til dette jeg også. Synes hun alltid velger "nå skal guttene drite seg ut for meg"-date eller "nå skal guttene sloss om meg"-dater. Jeg synes det hadde vært utrolig kleint selv om jeg var henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en douche han Ian er! Han fikk selvtilliten sin knekt fordi han "choket"som han selv sa på gruppedaten og nå måtte han få den tilbake igjen ved å slenge dritt til Kaitlyn for å hevde seg selv. Æsj for et fælt menneske. Hater sånne gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det hun har sex med? Er så sykt nysgjerrig. :P
Jeg er litt enig med Ian faktisk.



Anonymous poster hash: 32d78...69f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvem er det hun har sex med? Er så sykt nysgjerrig. :P

Jeg er litt enig med Ian faktisk.

Anonymous poster hash: 32d78...69f

 

Jeg er også sykt nysgjerrig på det! Det er ikke Shawn ihvertfall for han virket rimelig pissed..  Håper ikke han reiser sin vei :( 

Jeg tipper det er Nick.. Men jeg vet ikke, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også sykt nysgjerrig på det! Det er ikke Shawn ihvertfall for han virket rimelig pissed..  Håper ikke han reiser sin vei :( 

Jeg tipper det er Nick.. Men jeg vet ikke, haha!

Håper han reiser. Synes han fortjener mye bedre. 

Anonymous poster hash: 00e7e...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt råttent gjort av Kaytlin.
Sex med en når hun holder på med flere menn? Teit.... Hadde ikke følt meg særlig spesiell.



Anonymous poster hash: 32d78...69f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Håper han reiser. Synes han fortjener mye bedre. 

Anonymous poster hash: 00e7e...63a

 

Eller så kan han bli den nye ungkaren :) Haha. Han eller Ben Z eller Ben H :) JAJAJA! :danse:

 

 

Synes det er litt råttent gjort av Kaytlin.

Sex med en når hun holder på med flere menn? Teit.... Hadde ikke følt meg særlig spesiell.

Anonymous poster hash: 32d78...69f

 

Enig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den merkeligste ungkarskvinnen som har vært hittil synes jeg. Hun virker vel ikke heeelt klar for å slå seg til ro med en mann. Jeg tror ikke hun har sex med Nick.. Kanskje Ben Z? Er det neste episode det skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den merkeligste ungkarskvinnen som har vært hittil synes jeg. Hun virker vel ikke heeelt klar for å slå seg til ro med en mann. Jeg tror ikke hun har sex med Nick.. Kanskje Ben Z? Er det neste episode det skjer?

Er såå spent! Aner ikke hvem det kan være hun har sex med.. Drama blir det ihvertfall. :danse:  Neste episode ja :) Men skulle ikke forundre meg om det er noe som skjer på slutten av episoden så man må vente heelt til neste gang igjen :roll:

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært med der og fyren jeg var med for hadde hatt sex med en dame der så hadde jeg reist hjem. 



Anonymous poster hash: 00e7e...63a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er såå spent! Aner ikke hvem det kan være hun har sex med.. Drama blir det ihvertfall. :danse: Neste episode ja :) Men skulle ikke forundre meg om det er noe som skjer på slutten av episoden så man må vente heelt til neste gang igjen :roll:

Ja garantert at de venter helt til sist med å avsløre det! Gleder meg veldig til neste episode :D lurer på om noen av guttene velger å dra hjem pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...