Gå til innhold

UNGKARSKVINNEN USA (Obs: Spoiler for de som følger med på Ungkaren på Norsk tv)


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Hva er det som er så forferdelig med Nick?

Liker han bare ikke. Var mange andre som var mye bedre!

Anonymous poster hash: 00e7e...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også sendte hun ikke hjem Shawn? Jeg klarer ikke se hva hun ser i han.

og fyttikatta så barnslig han er mot Nick. Han skal få lov til å kjefte i 20 min, men Nick skal ikke kunne forklare sin side av saken?

Håper Ben H blir neste bachelor og at Kaitlyn velger Nick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg hadde foretrukket Shawn om det ikke hadde vært for alt ''tullet'' hans.  :tongue: Og hun får jo ikke sett alt av det, så jeg er ikke så overrasket.

Det har uansett vært åpenbart - synes jeg, i alle fall - at det er Nick og Shawn hun hadde best kontakt med helt fra starten av. Det er jo litt sånn at man lenge før folk blir sendt hjem vet hvem som definitivt ikke drar og hvem som kommer til å dra etterhvert uansett (Joe, f.eks., selv om han var der lenge, kunne aldri sett for meg han som vinneren)... Og hvis hun har sett for seg de to som potensielle vinnere veldig lenge er det fort gjort å overse teit oppførsel som man hadde reagert på om det var noen andre.

Jeg er på ingen måte overrasket over hvilke to som står igjen i alle fall, men bryr meg ikke så mye om hvem som vinner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skuffet over men tell all.

Synes ikke Kaytlin ble grillet så mye som jeg håpet på.

(Og så klart er det ikke greit at folk sender drapstrusler til henne, det støtter jeg absolutt ikke. )

 



Anonymous poster hash: 32d78...69f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skuffet over men tell all.

Synes ikke Kaytlin ble grillet så mye som jeg håpet på.

(Og så klart er det ikke greit at folk sender drapstrusler til henne, det støtter jeg absolutt ikke. )

Anonymous poster hash: 32d78...69f

Helt enig med deg. Synes hun slapp billig unna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med deg. Synes hun slapp billig unna..

Ja.. :/

Hva synes dere om unnskyldningen til Ian ? Jeg kjøper den ikke.. Synes det var patetisk og et desperat forsøk på å fremstille seg selv i et bedre lys. Fikk følelsen av at han gjorde det kun for sin egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. :/

Hva synes dere om unnskyldningen til Ian ? Jeg kjøper den ikke.. Synes det var patetisk og et desperat forsøk på å fremstille seg selv i et bedre lys. Fikk følelsen av at han gjorde det kun for sin egen del.

Ja han fikk nok mye pepper for måten han oppførte seg på. Det sa han jo selv også. Så at han ba om unnskyldning kun for sin egen del det tror jeg også. Hadde likt ham bedre om han fortsatt hadde stått på sitt, for jeg var faktisk enig i det han sa om Kaitlyn. (Selvom måten han sa det på ikke var ok)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det er sant at Ben H er den nye ungkaren! Han er jo det åpenbare valget, så jeg håper virkelig det stemmer!

 

Jeg synes Kaitlyn står igjen med to forferdelig dårlige alternativer, men jeg håper hun velger Nick. Det beste av to onder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fatte at Kaitlyn ga slipp på 3 bra menn (Ben H, Ben Z og Jared) for å så stå igjen med disse to...


Men jeg gleder meg sykt til Bachelor in Paradise begynner 2.August :danse: :danse: :danse:  Dramaaaa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg gleder meg sykt til Bachelor in Paradise begynner 2.August :danse: :danse: :danse:  Dramaaaa

Det gleder jeg meg til og!  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikanerne har så innmari mye imot Nick. Han får sykt mye hat på twitter og instagram. Jeg synes han virker sympatisk og seriøs. Kanskje en smule intens, men likevel. Kjekk er han også. Anonymous poster hash: 74f94...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikanerne har så innmari mye imot Nick. Han får sykt mye hat på twitter og instagram. Jeg synes han virker sympatisk og seriøs. Kanskje en smule intens, men likevel. Kjekk er han også.

Anonymous poster hash: 74f94...3f6

Jeg fikk en skikkelig dårlig følelse på ham i Andis sesong. Det var egentlig akkurat som Josh sa: Helt umulig å beskrive det, men en ordentlig dårlig magefølelse. Jeg er helt sikker på at det er noe muffens med den fyren. Men ja, han fremstår som veldig sympatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en skikkelig dårlig følelse på ham i Andis sesong. Det var egentlig akkurat som Josh sa: Helt umulig å beskrive det, men en ordentlig dårlig magefølelse. Jeg er helt sikker på at det er noe muffens med den fyren. Men ja, han fremstår som veldig sympatisk.

Sympatisk? Han minner meg skremmende mye om Spencer Pratt fra hans storhetstid. Jeg skjønner veldig godt hvorfor han er lite likt. Han ser småskummel og manipulerende ut

Anonymous poster hash: 81b0f...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woops! Nå tror jeg at jeg kom over en spoiler over vinneren på youtube ved et uhell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woops! Nå tror jeg at jeg kom over en spoiler over vinneren på youtube ved et uhell!

Jeg kom også over spoiler i kommentarfeltet på instagram. Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan klappe igjen. Jaja, finale i morgen ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk en skikkelig dårlig følelse på ham i Andis sesong. Det var egentlig akkurat som Josh sa: Helt umulig å beskrive det, men en ordentlig dårlig magefølelse. Jeg er helt sikker på at det er noe muffens med den fyren. Men ja, han fremstår som veldig sympatisk.

Enig. Det er et eller annet med han som gir meg frysninger. Han er så god til å prate for seg og gjør og sier akkurat de rette tingene. Minner egentlig litt om psykopatiske trekk. Veldig sjarmerende på utsiden, men det er noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har iallefall jeg avfulgt Kaitlyn + Chris Harrison på instagram, og kommer ikke til å sjekke snap før jeg har sett programmet selv.

Bare et tips til dere som ikke vil ha vinneren spoilet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg sånn til episoden! Tror dere vi får vite hvem som blir den neste ungkaren i morgen også? Pleier de ikke vise det på after the final rose? Og pleier de ikke vise det på samme dag som finalen?? ÅH SPENNING! (Tenk å bli så ivrig på en tv-serie :fnise: :fnise: )

Håper episoden legges ut tidlig, slik at jeg kan laste den ned med en gang jeg våkner i morgen :danse::laugh:
Klarer aldri helt å stole på spoilere på insta/youtube osv, så er faktisk ganske usikker enda over hvem som vinner.. Time will show :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...