Gå til innhold

UNGKARSKVINNEN USA (Obs: Spoiler for de som følger med på Ungkaren på Norsk tv)


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva skjer med at hun bare velger dater hvor de skal slåss mot hverandre, mens hun ser på?? Jeezes.. Helt enig med Tony! Digger at han sa ifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterte meg også over de datene hun planla, elendige var de :P Men jeg liker fremdeles Kaitlyn da :)

 

Jeg likte Clint skikkelig godt i begynnelsen, men nå heier jeg definitivt ikke på ham lenger :fnise: Det hadde vært utrolig morsomt hvis to deltakere faktisk falt for hverandre :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Ben Z! 



Anonymous poster hash: 00e7e...63a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minta

Chris kysset omtrent alle på første date. Det ble til og med påpekt stort i USA at han tok av litt og satte rekord i klining.

Anonymous poster hash: 257a9...4d7

Ok, men jeg synes han likevel fremstår uendelig mye mer sympatisk og respektfull overfor sine beilere enn det Kaitlyn gjør.

Jeg føler bare at alle datene og alt blir så tullete, at det ikke er noen dybde i noe av det som skjer. Ikke sikkert at Kaitlyn egentlig er slik, og jeg liker også humoren hennes, men det blir for mye useriøst synes jeg.

Og når hun kliner med Clint, for så etterpå å si til kamera: " he is going down in flames"! Nei, det blir for tacky og useriøst for et slikt program. Det er nå min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Kaitlyn er tøff, jeg. Hun tar tilbakemeldingene fra de andre seriøst, og sa jo selv at nå var det for mange røde flagg til å beholde Clint. Andre har jo stort sett hørt hva de har blitt fortalt, men valgt å "se ann" eller "gi det litt tid", for så å finne ut nærmere slutten at alle som advarte dem hadde rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Kaitlyn er tøff, jeg. Hun tar tilbakemeldingene fra de andre seriøst, og sa jo selv at nå var det for mange røde flagg til å beholde Clint. Andre har jo stort sett hørt hva de har blitt fortalt, men valgt å "se ann" eller "gi det litt tid", for så å finne ut nærmere slutten at alle som advarte dem hadde rett.

Det riktige er jo å gjøre seg opp en egen mening og ikke gå etter hva andre sier.

Anonymous poster hash: cff02...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det riktige er jo å gjøre seg opp en egen mening og ikke gå etter hva andre sier.

Anonymous poster hash: cff02...b80

Jaja, til en viss grad, men nå hadde de vært på en date hvor hun var utrolig skuffet over oppførselen hans, så kommer det  mange som forteller henne at hun ikke kan stole på ham. Da faller jo brikkene ganske godt på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvorfor så mange liker Britt. Jeg likte henne veldig godt i starten av Ungkaren, men etter hvert viste hun sitt sanne ansikt. Hun begynte å bli ganske motbydelig. Og den ikke-eksisterende selvinnsikten hun utviste da hun snakket med Chris på "The Women Tell All". Hun sa at hun forstod at Chris sendte henne ut etter hva Carly hadde fortalt. Hun var altså av den oppfatning at Chris hadde valgt henne dersom Carly ikke hadde sagt noe. Jeg kjente jeg ble temmelig oppgitt. 

 

Nei, fysj.. Jeg er glad det ble Kaitlyn! 



Anonymous poster hash: 3f9fe...6bd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvorfor så mange liker Britt. Jeg likte henne veldig godt i starten av Ungkaren, men etter hvert viste hun sitt sanne ansikt. Hun begynte å bli ganske motbydelig. Og den ikke-eksisterende selvinnsikten hun utviste da hun snakket med Chris på "The Women Tell All". Hun sa at hun forstod at Chris sendte henne ut etter hva Carly hadde fortalt. Hun var altså av den oppfatning at Chris hadde valgt henne dersom Carly ikke hadde sagt noe. Jeg kjente jeg ble temmelig oppgitt.

Nei, fysj.. Jeg er glad det ble Kaitlyn!

Anonymous poster hash: 3f9fe...6bd

Hvordan var hun motbydelig mener du? Hun var jo den minst motbydelige av alle jentene der inne. Aldri snakket hun dritt om noen.Og at Carly påvirket Chris i valget om å sende hjem Britt skjønner vel alle. Endret av Missfebruary
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvorfor så mange liker Britt. Jeg likte henne veldig godt i starten av Ungkaren, men etter hvert viste hun sitt sanne ansikt. Hun begynte å bli ganske motbydelig. Og den ikke-eksisterende selvinnsikten hun utviste da hun snakket med Chris på "The Women Tell All". Hun sa at hun forstod at Chris sendte henne ut etter hva Carly hadde fortalt. Hun var altså av den oppfatning at Chris hadde valgt henne dersom Carly ikke hadde sagt noe. Jeg kjente jeg ble temmelig oppgitt.

Nei, fysj.. Jeg er glad det ble Kaitlyn!

Anonymous poster hash: 3f9fe...6bd

At du fortsatt tenker/irriterer deg på det så lenge etterpå er ganske spes.Haters gonna hate?Jeg liker Britt fordi hun er sprudlende,tvers igjennom god og utstråler enorm energi og i tillegg er hun utrolig vakker.

Anonymous poster hash: cff02...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så irriterende at de venter med rosesermonien til neste episode nå.. HVER jævla gang -.-
Så kom jo douchen Nick også i denne episoden.. Huff og huff :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er så irriterende at de venter med rosesermonien til neste episode nå.. HVER jævla gang -.-

Så kom jo douchen Nick også i denne episoden.. Huff og huff :P

Enig! Var såå klar for roseseremoni. Synes det er gøy at Nick er med for da blir det litt mer drama :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg liker ikke at Nick kom inn. Jeg liker Joshua, Chris og Ben Z best så langt tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Ben Z, Ben H, Shawn, Joshua, Jared :-)

De andre er liksom midt på treet.

Liker ikke Nick og JJ!!

Han Tanner minner meg om Chris Bukowski utseendemessig :fnise: Og litt på stemmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva tror dere om Clint og JJ? Tror dere de faktisk hadde følelser for hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Clint og JJ hadde en skikkelig bromance der inne, men ikke noe mer enn det. Er sikkert veldig lett å knytte bånd der med tanke på hvor følelsesmessig opplegget er. Også er de veldig flinke til å klippe også da ;) Av alle guttene så synes jeg at han tannlegen virker mest genuin, men liker også Ben Z.

Håper Kaitlyn velger en date neste gang som ikke involverer slåssing eller drite seg ut. Skjønner egentlig ikke at guttene finner seg i at hun velger å beholde Nick og da i tillegg har sex med en eller annen senere. Lurer fælt på hvem det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Clint og JJ hadde en skikkelig bromance der inne, men ikke noe mer enn det. Er sikkert veldig lett å knytte bånd der med tanke på hvor følelsesmessig opplegget er. Også er de veldig flinke til å klippe også da ;) Av alle guttene så synes jeg at han tannlegen virker mest genuin, men liker også Ben Z.

Håper Kaitlyn velger en date neste gang som ikke involverer slåssing eller drite seg ut. Skjønner egentlig ikke at guttene finner seg i at hun velger å beholde Nick og da i tillegg har sex med en eller annen senere. Lurer fælt på hvem det er!

Lurer jeg på og.. Får håpe det ikke er Nick.. Da blir det  nok dobbelt så ille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...