Gå til innhold

Linni, Ida Fladen, Jenny Skavlan uten sminke i Det Nye


avida30

Anbefalte innlegg

Nei, nei, nei. Det de sier er at dette blir et jevnlig innslag fremover. Frekvensen avhenger av responen. Naturlig nok, men avgjørelsen er tatt, og Det Nye tør i alle fall prøve.

Kom tilbake og diskuter mer når du har satt deg ordentlig inn i saken. Ikke før.

Ja nettop. Det kommer an på responsen. Altså de tør ikke å ta et ordentlig standpunkt før de ser reaksjoner. Og det er for meg lite imponerende når det kommer til å sette fokus på skjønnhetshysteriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja nettop. Det kommer an på responsen. Altså de tør ikke å ta et ordentlig standpunkt før de ser reaksjoner. Og det er for meg lite imponerende når det kommer til å sette fokus på skjønnhetshysteriet.

Nei igjen.

De utfordrer og tar en sjanse ved å vise noe upolert i den mest polerte av bransjer.

Dersom det flopper må de jo gi seg - en arbeidsløs journalist gjør ingen nytte, men de prøver, og tør. Og for dét får de pepper og beskyldes for vikarierende motiver. Det er smått utrolig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei igjen.

De utfordrer og tar en sjanse ved å vise noe upolert i den mest polerte av bransjer.

Dersom det flopper må de jo gi seg - en arbeidsløs journalist gjør ingen nytte, men de prøver, og tør. Og for dét får de pepper og beskyldes for vikarierende motiver. Det er smått utrolig.

Nope. Usminkede halvkjendiser har man sett før. Ingenting nytt, og dermed heller ikke særlig imponerende før de har klart å fastsette et ordentlig intervall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Usminkede halvkjendiser har man sett før. Ingenting nytt, og dermed heller ikke særlig imponerende før de har klart å fastsette et ordentlig intervall.

OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så husker jeg ennå hvor mye dream matte mousse jeg brukte for å skjule fregnene mine, for det var så stygt med fregner, når det var sol og sommer unngikk jeg mest mulig å være ute, for om jeg var bare 10 minutter ute i solen resulterte det gjerne med 50 nye fregner i fjeset. Jeg husker hvor mye kviser jeg fikk av all sminken som jeg MÅTTE bruke 24/7, og det gikk kanskje 5 år før jeg innså at jeg var mye styggere med så mye sminke, og at det var helt tullette å sitte inne og smøre meg med brunkrem i stede for å være ute å nyte solen. Og å se alle de mørke ringene under øynene var en fin påminnelse om at det er helt naturlig, og at jeg kanskje holdt på å ramle inn i gamle vaner når jeg kom med consealer og spurte om jeg kunne fikse de mørke ringene til kjæresten, for han kunne jo IKKE gå ut med de posene.

Jeg føler at det handlet ikke om hvor bra kjendisene ser ut uten sminke, men at de så nesten like bra ut uten sminke som med. Og disse små linjene i øyenkroken, da jeg fylte 22 år og oppdaget at jeg begynte å få pitte pitte små mikroskopiske linjer i øyekroken fikk jeg nesten panikk, og begynte å søke på rynkekremer, for man skal jo ikke ha noen linjer når man er så ung, men det er jo helt naturlig.

Linni Meister er jo en flott påminnelse på hvordan man kan skade sin naturlige utseende med tatoveringsminke, og hvor ekstremt samfunnet vårt har blitt.

Om Det Nye faktisk starter med å ta inn litt mer usminket og uretusjert inn til vanlig er det jo fantastisk, for selv om sminke er ett fantastisk verktøy, så trenger vi en påminnelse nå og da om at sminke ikke er alt. Om det ikke blir i hvert blad, og kanskje bare ett blad i året så er også det bra, for det er ett steg i riktig retning

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene jeg har sett er fine men jeg syntes det er litt snodig at når en vanlig dame viser seg uten sminke så blir hun omtalt som sjuskete og ei som "ikke gidder å gjøre en innsats" men når vakre kjendisdamer viser seg uten sminke så er det "fantastisk!"..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Linni Meister har vel eyeliner/kajal på bildet? På øyelokket? Mulig det er tatovert på.. men det står det ikke noe om, rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nesten det kommer enda bedre frem hvor feil det blonde håret er til Linni når hun er usminket. Tenk så mye bedre hun hadde sett ut med naturlig hår eller en farge som kler henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for å sette fokus på å føle seg bra sminkefri, så viser de bilder av jenter som er komfortable uten sminke og som ser fantStisk ut uten sminke.

Hjelper nok det. *ironi*

Ja, men hva skal til for at du blir fornøyd da? Nå stiller disse damene opp uten sminke og du blir snurt fordi at de er for pene? Hva mener du Det Nye burde gjøre? Kaste syre på dem først?

Jeg syns det er bra jeg! Et steg i riktig retning. Du får poste bilder av deg selv uten sminke om du mener at disse "kjedisdamene" er for natutlig pene og ikke er representative for norske jenter og damer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun Linni så sminket ut gjennom 71 grader nord også, så enten må det være tatovert, eller så sminket hun seg der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

De bildene jeg har sett er fine men jeg syntes det er litt snodig at når en vanlig dame viser seg uten sminke så blir hun omtalt som sjuskete og ei som "ikke gidder å gjøre en innsats" men når vakre kjendisdamer viser seg uten sminke så er det "fantastisk!"..

Ja i dag er det slik at man er sjuskete om man ikke har sminket seg , fordi trenden er så. Fordi alle magasinet, alt rundt oss tilsier at vi burde sminke oss.

Det er jo nettopp det de prøver å snu her! De gjør en innsats , om ikke en liten, men likevel! Et lite skritt om gangen!

Ja for alle trender begynner på catwalks, i magasiner osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...