Gå til innhold

Linni, Ida Fladen, Jenny Skavlan uten sminke i Det Nye


avida30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvinner trenger ikke sminke mer enn menn, og menn klarer seg jo fint uten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linni sa på GMN at hun faktisk hadde sminket og markert brynene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er utrolig bra. Godt å se disse flotte jentene uten all staffasjen. Og godt å se at de ser ut som "meg og deg". Vi sammenligner oss med polerte glansbilder hele tiden, så det er befriende å se noen på trykk som ikke er sminka og retusjerte for en gangs skyld.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så for å sette fokus på å føle seg bra sminkefri, så viser de bilder av jenter som er komfortable uten sminke og som ser fantStisk ut uten sminke.

Hjelper nok det. *ironi*

Endret av MiniMjau
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for å sette fokus på å føle seg bra sminkefri, så viser de bilder av jenter som er komfortable uten sminke og som ser fantStisk ut uten sminke.

Hjelper nok det. *ironi*

Tenkte det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å kjøpe bladet for å vise at dette burde det bli mer av! Redigeringsbiten, i det minste.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er knallbra.

Problemet blir vel kanskje at de som har fin hud og markerte bryn gjerne sier ja til slikt, mens de med urenheter, arr og andre skavanker ikke tør. Var mange kjendiser som sa nei før noen sa ja.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for å sette fokus på å føle seg bra sminkefri, så viser de bilder av jenter som er komfortable uten sminke og som ser fantStisk ut uten sminke.

Hjelper nok det. *ironi*

Det er lov å være positiv. Hvis det blir mer vanlig med usminkede og uretusjerte bilder i media, vil sannsynligvis flere bli komfortable med å vise seg sminkefri. Synd du må trykke positive gester og handlinger ned i søla og kun fokusere på det negative.
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så for å sette fokus på å føle seg bra sminkefri, så viser de bilder av jenter som er komfortable uten sminke og som ser fantStisk ut uten sminke.

Hjelper nok det. *ironi*

Har tenkt det samme, men støtter dette ved å kjøpe bladet, fordi jeg mener det er et steg i riktig retning.

Ved å støtte dette så kanskje det blir mer og mer vanlig med normale jenter, at bilder ikke blir retusjert, at jenter som vokser opp lærer seg at hår på kroppen, strekkmerker, arr, en valk her og der er normalt

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er en rar måte å markedsføre seg på, flott at de tør, men det hadde vært kulere om de ikke annonserte det på forsiden :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg kommer til å kjøpe bladet, for første gang på nærmere ti år. Absolutt et skritt i riktig retning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er abonnement og har bladet i hånden nå. Jenny Skavlan har strekkmerker nedover hoftene og rumpa og Linni Meister har ikke bryn. En blogger har kvisete hud! Forfriskende å se dette, og jeg må ærlig innrømme at jeg blir flau over at folk skal klage over at det nye gjør dette som et "stunt". Og hvert fall de som klager på at jentene er for pene til at prosjektet kan kalles positivt.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er kjempe bra intitativ! Men må innrømme at jeg fikk sjokk av å se Ida Fladen, vet jo at hun bruker mye sminke til vanlig men bildet i Det nye så ut som var tatt fra barneskolen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tommel opp fra meg! har fått bladet i posten, men har bare sett forsidebildet av Jenny Skavlan enda :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er et supert tiltak! Og jeg skal også kjøpe bladet, til tross for at jeg mistenker at det ligger en del markedsføringstanker bak denne utgaven :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...