AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #1621 Del Skrevet 7. november 2018 Verste date? Vell.. det startet litt før selve daten. Vi skulle på kino så vi møttes 2 timer før filmen for å kunne snakke litt. Jeg dro etter en halvtime, fordi han har 2 barn hvor ene var uønsket og han nekter å betale for. Han hater katter og er allergisk mot både hund og katt. Han røyker hasj ukentlig. Alt det motsatte av det han sa i chatten noen dager i forveien. Han sa; - Ingen barn - Elsker dyr - Imot narkotika Aldri vært så forbannet mitt hele liv. Vanligvis så er jeg typen som leker snill.. for så å avvise i ettertid. Her så reiste meg og sa det rett ut "Du løy til meg og om jeg hadde vist dette på forhånd så hadde det ikke blitt et møte", så gikk jeg. Han sendte meldinger samme kveld på tinder, hvor han skrev at jeg er bitchy og prippen. Skrev også at han ble maks skuffet, fordi jeg ikke fokuserte på vår gode kjemi, men i stede hengte meg oppi en fillesak som det med dyr, barn og narkotika. Han mente altså at de tre løgnene ville bli ubetydelige, fordi vi liksom hadde god kjemi. Jeg har ingenting imot at han hadde barn.. men når du lyver så blir jeg sint. Han snakket også bare om seg selv på inn og utpust. Stilte ingen spørsmål til meg i det hele tatt. Han kom også i skitten joggebukse og gammel og hullete hettegenser. Forventer ikke dress når man skal på kino, men man burde kanskje tenke bittelitt på hvordan man kler seg på date. Blokkerte han den kvelden, orket ikke en gang å svare på den meldingen han sendte meg. Anonymkode: 2efb6...8a3 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2018 #1622 Del Skrevet 7. november 2018 På 5.11.2018 den 8.11, AnonymBruker skrev: Det gjorde jeg også. At hun med vilje fremstilte seg som hans marerittdame siden han var noe i nærheten av hennes marerittmann! Anonymkode: ed221...da4 Stemmer på en prikk dette👍 Kollegaen min ble provosert over å bli sjekket om hun var et bra koneemne og rugekasse for barna hans. Hun lagde ikke en scene som de andre gjestene fikk med seg. Det var bare tullingen som fikk gjennomgå for oppførselen sin😊 Og ja, kollegaen min er blant annet fryktet av de mannfolka på jobben som klår på damene under julebordet. Som sagt tidligere, hun er rå😊 og populær👍 Anonymkode: e4efb...bc4 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1623 Del Skrevet 8. november 2018 Jeg datet en fyr her for ett par år siden. Alt var greit i begynnelsen men syns han ble rarere og rarere etterhvert. Det første jeg reagerte på var at en gang jeg skulle sove hos han så var dattera der også, hu har vel 2 år eller noe sånt. Når hu skulle legge seg så la han hu i senga hvor vi skulle sove, jeg syns jo dette var veldig rart så d ente med at jeg reiste, jeg bor 2.5 time vekke. Så hadde vi en avtale om at vi skulle ta en helgetur til Østlandet. Følte allerede da at d kanskje ikke var en god ide. Men siden vi hadde en avtale så reiste vi. Fredagen startet med at han sier når vi kommer på hotellet at han har null kr, vi skulle feire min 30 års dag med mine venner på Østlandet den lørdagen. Jeg tenkte jaja, jeg får legge ut da. Så jeg betalte alt av middager, hotell og alkohol. Men d som toppa seg helt var at på søndagen før vi skulle hjem så står jeg på badet på hotellet og da kommer han inn og bare setter seg ned på do og dritet foran meg🤢🤢 aldri blitt så dårlig i hele mitt liv, fikk helt avsmak av den fyren etter det. Med 5 timene i bil sammen etter d der var rett og slett jævlig. Jeg snakka ikke mer med han etter den episoden😂😂 Anonymkode: 67546...93f 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1624 Del Skrevet 8. november 2018 Fikk denne fra venninna mi😤 Da hun var student(og blakk) ble hun bedt ut av en medstudent. Daten gikk bra til han kom inn på økonomien hennes. Hun fortalte at hun som student var kronisk blakk og måtte jobbe ved siden av. Så presterer han å komme med et forslag der han kan ta nakenbilder av henne mot betaling. Og hun skulle få penger om hun ville støvsuge leiligheten hans naken. Og ja, ble det happy ending skulle han betale godt. Hun takket pent nei og avsluttet kvelden. Faren til daten er en av hjembyens rikeste menn,,,,,,. Og ja, det var ei jente som gikk med på avtalen noen uker etterpå. Anonymkode: e4efb...bc4 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1625 Del Skrevet 8. november 2018 Hadde chattet litt med en fyr på en datingside. Ut i fra opplysningene han ga fant jeg ut at han var 10 år eldre enn det han hadde oppgitt. Hadde en litt rolig uke så jeg sa ja til å treffe ham. Da jeg møter ham viser det seg at en av fortennene i overmunnen er borte. Jeg sa ingenting og heller ikke han. Ok, jeg vet at ting kan skje med tenner. Om det hadde vært meg så hadde jeg enten avlyst daten eller forklart i forkant. Fyren var trivelig og vi hadde noen fine timer på en av byens pubber. Det ble selvfølgelig ikke noe mer bl.a. pga løgn. Anonymkode: 2937f...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2018 #1626 Del Skrevet 8. november 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg datet en fyr her for ett par år siden. Alt var greit i begynnelsen men syns han ble rarere og rarere etterhvert. Det første jeg reagerte på var at en gang jeg skulle sove hos han så var dattera der også, hu har vel 2 år eller noe sånt. Når hu skulle legge seg så la han hu i senga hvor vi skulle sove, jeg syns jo dette var veldig rart så d ente med at jeg reiste, jeg bor 2.5 time vekke. Så hadde vi en avtale om at vi skulle ta en helgetur til Østlandet. Følte allerede da at d kanskje ikke var en god ide. Men siden vi hadde en avtale så reiste vi. Fredagen startet med at han sier når vi kommer på hotellet at han har null kr, vi skulle feire min 30 års dag med mine venner på Østlandet den lørdagen. Jeg tenkte jaja, jeg får legge ut da. Så jeg betalte alt av middager, hotell og alkohol. Men d som toppa seg helt var at på søndagen før vi skulle hjem så står jeg på badet på hotellet og da kommer han inn og bare setter seg ned på do og dritet foran meg🤢🤢 aldri blitt så dårlig i hele mitt liv, fikk helt avsmak av den fyren etter det. Med 5 timene i bil sammen etter d der var rett og slett jævlig. Jeg snakka ikke mer med han etter den episoden😂😂 Anonymkode: 67546...93f Hva i alle dager........ For en fyr Anonymkode: b286d...7af 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #1627 Del Skrevet 9. november 2018 Jeg har hatt et par merkelige tinder dates. Første tinderdaten traff jeg ute for en kaffe. Vi snakket som vi hadde kjent hverandre et par år og kjemien var tilstede. Han bodde rett ved og skulle bare innom å hente noe før vi dro videre for å spise. Jeg ble han med opp i leiligheten for jeg måtte på do. Da jeg var ferdig på do, åpnet jeg døren og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre da han var helt naken, på alle fire med buttplug oppi stumpen sin. Jeg takket for meg og dro derfra. Vi har ikke snakket etter det. En annen tinderdate hadde lest en bok om “Five love languages”, hvorav hans tydeligvis var berøring. Han hadde konstant en hånd ett eller annet sted på kroppen min og hver gang jeg ba han fjerne hånden så var denne boka hans unnskyldning for hvorfor han berørte meg. Etter 45 minutter med dette så avsluttet jeg daten, Jeg ga han en grundig forklaring på hvorfor han var singel. En annen tinderdate avtale jeg lunch med. Han ville gjerne vise hvor god han var på å lage mat så jeg sa meg enig å dra hjem til han. Han glemte å si at han bodde hos bestemoren sin, så det var en liten overraskelse da hun også var med på daten vår. Maten var veldig god, og bestemor var en flott dame, men det klaffet ikke akkurat 😂. Anonymkode: 73ddc...36d 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #1628 Del Skrevet 9. november 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt et par merkelige tinder dates. Første tinderdaten traff jeg ute for en kaffe. Vi snakket som vi hadde kjent hverandre et par år og kjemien var tilstede. Han bodde rett ved og skulle bare innom å hente noe før vi dro videre for å spise. Jeg ble han med opp i leiligheten for jeg måtte på do. Da jeg var ferdig på do, åpnet jeg døren og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre da han var helt naken, på alle fire med buttplug oppi stumpen sin. Jeg takket for meg og dro derfra. Vi har ikke snakket etter det. En annen tinderdate hadde lest en bok om “Five love languages”, hvorav hans tydeligvis var berøring. Han hadde konstant en hånd ett eller annet sted på kroppen min og hver gang jeg ba han fjerne hånden så var denne boka hans unnskyldning for hvorfor han berørte meg. Etter 45 minutter med dette så avsluttet jeg daten, Jeg ga han en grundig forklaring på hvorfor han var singel. En annen tinderdate avtale jeg lunch med. Han ville gjerne vise hvor god han var på å lage mat så jeg sa meg enig å dra hjem til han. Han glemte å si at han bodde hos bestemoren sin, så det var en liten overraskelse da hun også var med på daten vår. Maten var veldig god, og bestemor var en flott dame, men det klaffet ikke akkurat 😂. Anonymkode: 73ddc...36d Herregud, jeg ser for meg den første der Når jeg leser sånne ting så lurer jeg på hva som gjør at folk tror at det er en god idé Anonymkode: 7eb63...9f6 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noenlundelikefremt Skrevet 9. november 2018 #1629 Del Skrevet 9. november 2018 Dette var én av de første dagene etter at jeg oppdaget sukker.no. En god stund før tinder kom. Jenta jeg skulle treffe hadde skrevet til meg at hun ønsket seg søndagskjæreste. Jeg var ikke helt oppdatert på den lingoen og visste ikke hva det betydde. Hun hadde min type utseende og virket veldig sjarmerende på meldinger, så jeg så på dette som noe seriøst. Vi hadde en utrolig bra time på pub. Har verken før eller siden opplevd så intenst god kjemi på første date, det var ganske drøy flørting og stemningen var mildt sagt seksuelt ladet. Samtidig som hun var veldig oppegående og all right. Jeg fikk inntrykk av at det var en bra person bak begjæret. Så det var med kribling i magen jeg ble leid et par kvartaler til leiligheten hvor hun ringer på dørklokka og sier noe sånt som "nå er vi her!". Etter ti sekunder åpnes døra og på vei opp trappa møter vi en kar på vei ned og ut. De sier hei til hverandre og én av dem sier "sees om et par timer" og jeg begynner å bli en smule forvirret. I gangen er det både herresko og damesko, herrejakker og damejakker, og jeg skjønner fort at i denne leiligheten bor det et par. Hun ser nok forvirringen i ansiktet mitt og sier "har du skjønt greia eller?" Jeg sier nei, og hun forklarer opplegget som går ut på at både hun og typen tenner på at hun er med andre menn. Så nå er det typen hennes som sitter og koser seg på puben, mens hun koser seg med meg. Jeg var ikke mer følsom av meg enn at jeg hadde sex med henne. Men jeg er både en romantiker og et konkurransemenneske, slik at det jeg tenkte underveis og etterpå var at når han lar meg gi han kamp i senga, skal han søren meg få kamp på det romantiske plan også. Så den tragiske fortsettelsen på historien er at jeg endte opp som ulykkelig forelsket i denne jenta i kanskje et snaut år før hun sluttet å gi meg de små signalene som fikk meg til å leve i håpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2018 #1630 Del Skrevet 9. november 2018 20 minutter siden, Noenlundelikefremt said: Jeg var ikke mer følsom av meg enn at jeg hadde sex med henne. Men jeg er både en romantiker og et konkurransemenneske, slik at det jeg tenkte underveis og etterpå var at når han lar meg gi han kamp i senga, skal han søren meg få kamp på det romantiske plan også. Så den tragiske fortsettelsen på historien er at jeg endte opp som ulykkelig forelsket i denne jenta i kanskje et snaut år før hun sluttet å gi meg de små signalene som fikk meg til å leve i håpet. Når man har så mye tillit og trygghet at man har den type ordning og det fngerer bra, så skal det mye til før forholdet deres bryter, ass Anonymkode: 791f3...0eb 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noenlundelikefremt Skrevet 9. november 2018 #1631 Del Skrevet 9. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man har så mye tillit og trygghet at man har den type ordning og det fngerer bra, så skal det mye til før forholdet deres bryter, ass Anonymkode: 791f3...0eb Jepp. Det fikk jeg merke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 9. november 2018 #1632 Del Skrevet 9. november 2018 På 8.11.2018 den 17.45, AnonymBruker skrev: Hadde chattet litt med en fyr på en datingside. Ut i fra opplysningene han ga fant jeg ut at han var 10 år eldre enn det han hadde oppgitt. Hadde en litt rolig uke så jeg sa ja til å treffe ham. Da jeg møter ham viser det seg at en av fortennene i overmunnen er borte. Jeg sa ingenting og heller ikke han. Ok, jeg vet at ting kan skje med tenner. Om det hadde vært meg så hadde jeg enten avlyst daten eller forklart i forkant. Fyren var trivelig og vi hadde noen fine timer på en av byens pubber. Det ble selvfølgelig ikke noe mer bl.a. pga løgn. Anonymkode: 2937f...fa8 Du hadde avlyst en date fordi du mangler en tann? Tannløse mennesker vil også finne kjærligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #1633 Del Skrevet 10. november 2018 Mann i 30årene, tredje møte hjemme hos henne, daten gikk kjempe bra og hun skulle servere litt sterk mat og jeg er ikke så glad i sterk mat, noe som resulterte i at jeg satt på dass i flere timer og hadde løs mage. Vi brøt et par grenser ganske kjapt, endte opp som par likevel, men ikke helt heldig med maten Forholdet er over nå, men fortsatt litt artig historie. Anonymkode: 91800...fe1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 11. november 2018 #1634 Del Skrevet 11. november 2018 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #1635 Del Skrevet 12. november 2018 På 9.11.2018 den 12.45, AnonymBruker skrev: Når man har så mye tillit og trygghet at man har den type ordning og det fngerer bra, så skal det mye til før forholdet deres bryter, ass Anonymkode: 791f3...0eb Enig. Vi har samme ordningen og vårt forhold er som hugget i stein. Anonymkode: ff8e2...72c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 #1636 Del Skrevet 13. november 2018 Vi kom aldri så langt som å gå på en date, dette er hvorfor: Kom i snakk med en jente på en nettside for skeive. (Er selv lesbisk) Alt så foreløpig bra ut. Vi var på samme alder, (begynnelsen av 30 årene) hun var feminin, pen, god jobb og vi hadde felles interesser. Enkelte ganger stusset jeg over at hun kanskje virket litt yngre enn hun hadde sagt på grunn av måten hun skrev på, men ikke noe jeg tenkte veldig mye over. Etter noen uker med chatting begynte varsellampene å lyse. Vi bodde i samme by, men hun svarte svært unnvikende når jeg foreslo å treffes. Hun var heller ikke interessert i å ta opp kontakten på Facebook, SMS eller snap. Ville kun prate via det skeive nettstedet. Til slutt gav jeg henne et ultimatum og sa at enten så treffes vi in real life, eller så avslutter vi denne chatte kontakten med hverandre, for dette hadde ikke noen hensikt for min del. Svæææært motvillig fikk jeg telefonnummeret hennes. Og en veldig merkelig forklaring om at hvis jeg søkte opp nummeret så måtte ikke jeg bli overrasket over at det stod registeret på et annet navn enn det hun hadde oppgitt. Det stod visst oppført på moren hennes. Noe som virker merkelig hvis man er over 30 år, spør du meg. Plutselig fikk jeg en kilometer lang melding i innboksen på nettstedet. Her forklarer hun at hun har løyet om alt, både alder, jobb og mye annet. Så sier hun at hun vet hvem jeg er, hvor jeg bor og at hun har sett meg flere ganger. Kunne gjengi hvor jeg pleide å trene og hvilke klær jeg hadde på meg de dagene. Jeg blokkerte henne på nettstedet men fortsatte å lage nye profiler for å sende meg meldinger. Så ble det helt stille i ca 6 måneder. En søndag morgen kl 08 ringer telefonen min og det er fra skjult nummer. Jeg svarer og det er da denne stalkeren som ringer og spør om vi skal treffes 🙄 Jeg svarer at dette er svært unormal oppførsel og at å treffes er helt uaktuelt. Hun knekker sammen, hylgriner og beklager oppførselen sin... skyldte på at hun hadde gått på mye medisiner før og at det var disse som gjorde at hun løy sånn... Har heldigvis vært stille fra henne de siste årene 😂🙄 Anonymkode: 84a51...c2e 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2018 #1637 Del Skrevet 14. november 2018 På 13.11.2018 den 10.33, AnonymBruker skrev: Vi kom aldri så langt som å gå på en date, dette er hvorfor: Kom i snakk med en jente på en nettside for skeive. (Er selv lesbisk) Alt så foreløpig bra ut. Vi var på samme alder, (begynnelsen av 30 årene) hun var feminin, pen, god jobb og vi hadde felles interesser. Enkelte ganger stusset jeg over at hun kanskje virket litt yngre enn hun hadde sagt på grunn av måten hun skrev på, men ikke noe jeg tenkte veldig mye over. Etter noen uker med chatting begynte varsellampene å lyse. Vi bodde i samme by, men hun svarte svært unnvikende når jeg foreslo å treffes. Hun var heller ikke interessert i å ta opp kontakten på Facebook, SMS eller snap. Ville kun prate via det skeive nettstedet. Til slutt gav jeg henne et ultimatum og sa at enten så treffes vi in real life, eller så avslutter vi denne chatte kontakten med hverandre, for dette hadde ikke noen hensikt for min del. Svæææært motvillig fikk jeg telefonnummeret hennes. Og en veldig merkelig forklaring om at hvis jeg søkte opp nummeret så måtte ikke jeg bli overrasket over at det stod registeret på et annet navn enn det hun hadde oppgitt. Det stod visst oppført på moren hennes. Noe som virker merkelig hvis man er over 30 år, spør du meg. Plutselig fikk jeg en kilometer lang melding i innboksen på nettstedet. Her forklarer hun at hun har løyet om alt, både alder, jobb og mye annet. Så sier hun at hun vet hvem jeg er, hvor jeg bor og at hun har sett meg flere ganger. Kunne gjengi hvor jeg pleide å trene og hvilke klær jeg hadde på meg de dagene. Jeg blokkerte henne på nettstedet men fortsatte å lage nye profiler for å sende meg meldinger. Så ble det helt stille i ca 6 måneder. En søndag morgen kl 08 ringer telefonen min og det er fra skjult nummer. Jeg svarer og det er da denne stalkeren som ringer og spør om vi skal treffes 🙄 Jeg svarer at dette er svært unormal oppførsel og at å treffes er helt uaktuelt. Hun knekker sammen, hylgriner og beklager oppførselen sin... skyldte på at hun hadde gått på mye medisiner før og at det var disse som gjorde at hun løy sånn... Har heldigvis vært stille fra henne de siste årene 😂🙄 Anonymkode: 84a51...c2e Huff! Får nesten vondt av å lese. Vet du hvor gammel hun er? Anonymkode: 3dccb...432 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2018 #1638 Del Skrevet 15. november 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff! Får nesten vondt av å lese. Vet du hvor gammel hun er? Anonymkode: 3dccb...432 Hun sa hun var 23 og ikke 32 som hun tidligere utgav seg for å være. Men med alle de løgnene hun kom er det jaggu ikke godt å vite om hun fortalte sannheten da heller. Anonymkode: 84a51...c2e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #1639 Del Skrevet 21. november 2018 På 12.8.2015 den 23.24, AnonymBruker skrev: Husker når jeg var fjortiss og gråt i telefonen til han som hadde ditchet meg, det ble jo selvfølgelig tatt opp på bånd og spilt av for hele skolen i ukesvis etterpå.... Auch Anonymous poster hash: f0ea2...a5d 😱 herregud. Anonymkode: f9143...72a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #1640 Del Skrevet 21. november 2018 de verste datene er de damene stiller opp uten dårlig samvittighet etter å ha TOTALT ført meg bak lyset hva gjelder utseende og størrelse... Greit å bruke noen fine bilder, men å hente fram bilder fra 5 år og 30 kilo siden er bare helt håpløst... Anonymkode: 1f3e9...4aa 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå