Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Shit 😱

Tror jeg hadde sagt ‘ha det’ med en gang han nevnte at vinneren skulle få massasje, gitt :P 

Anonymkode: c7bee...6c7

Haha, burde kanskje ha gjort det! Ble rett og slett litt satt ut... Vi er begge over 30 og trodde egentlig han var en sjenert type 😂🙈

Anonymkode: 007de...389

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha hvor finner dere disse folka? 🤣 Jeg trodde jeg hadde vært på noen kleine dater, men mine er jo bare barnemat i forhold :P

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2018 den 15.24, AnonymBruker skrev:

Traff henne ute, gikk en tur en søndag og skravlet en del på telefon. En lørdag var jeg ute med en kamerat, men han måtte gi seg tidlig på kvelden. Ringte da denne daten og inviterte på rødvin og Irish Coffee hjemme hos meg. Vi møttes kl 23 på stasjonen der jeg bor og gikk sammen hjem.

Så ble vi sittende i flere timer i en treseter, på hver vår ende, med musikk og godt drikke. Hyggelig stemning, og praten gikk lett. Hun viste ingen tegn til å ønske noen fysisk kontakt. Jeg forsøkte forsiktig å holde hånden hennes, men hun strakk seg unna. Hun avviste også en klem. Jeg syntes egentlig det var rart, men tenkte hun trengte mer tid.

På morgenkvisten var jeg trøtt og godt brisen og ville legge meg. Jeg inviterte henne med og lovet å ikke røre henne. Det ble ingen avklaring, og tiden gikk. Så sier jeg at hun gjerne kan ligge på sofaen i stuen. Heller ikke da noe konkret svar, så jeg går bare og legger meg kl 5 om morgenen.

Hun kommer inn på soverommet, og jeg gjentar tilbudet om å ligge i sengen min. Jeg legger til at jeg uansett er helt bedøvet der nede av mye alkohol, og er helt ufarlig. Har du visst dette lenge, spør hun. Ja, de siste par timene ble det mye whisky i kaffen, svarte jeg. Så skriker hun: Fy faen, du har visst i to timer at du ikke vil ha sex med meg...Så går hun.

På kvelden får jeg en sms der hun takker for en hyggelig natt med en flott mann. Jeg svarte at min oppfattelse av situasjonen var motsatt, og brøt kontakten.

Anonymkode: 5ddec...687

Sånne damer lever i en helt egen verden. Vær glad for at du dodget kula. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

21 minutter siden, Vinnerloddet skrev:

Hadde en date men en dame jeg hadde truffet på en nettdating side. Vi hadde skrevet til hverandre i noen uker og blitt enige om å treffes neste helg. Hun bodde ett stykke unna meg så jeg tenkte å ta inn på hotell og så kunne vi evt gå ut å spise og bli litt bedre kjent. Men hun sa at jeg kunne overnatte hjemme hos henne, så da ble vi enige om det. Jeg skulle ta med vin og hun ordne med maten.

Når helgen kom kledde jeg meg fint opp og stllte opp på døren hennes med 3 flasker vin og så frem til en fin helg. Hun møtte meg i døren og inviterte meg inn. Hun virket veldig koselig til å begynne med og vi delte en flaske vin. Men jeg fant fort ut av  det ikke var noe særlig kjemi mellom oss. Vi hadde lite til felles. Hun satt å fortalte om alle exene sine og hvordan de alle hadde sviktet henne. Og hun la ut om hvordan alle menn bare var ute etter en ting. Når vi skulle spise viste det at det hun mente med mat var en pakke med Ritz kjeks og Jarlsberg ost.

Vi hadde vel satt der i mindre enn en time da hun gikk ut for å skifte og kom tilbake iført en utvasket treningsbukse som ikke så særlig ren ut. Så gikk ut i fra at hun ikke var så imponert over meg heller. Ønsket bare å komme meg ut men siden jeg hadde drukket og hadde bilen med var jeg stuck der. Kvelden var utrolig pinlig for vi hadde ingenting å snakke om og det vat mye stillhet mellom de overfladiske setningene vi utvekslet.. Hun fortsatte å drikke vin mens jeg skyldte på vondt i hodet for orket ikke drikke og bli full og måtte være der lenger enn jeg ellers måtte. Anyway, hun ble skikkelig full og ville at vi skulle gå å legge oss sammen på soverommet.. Jeg takket nei og skyldte på vondt i hodet og la meg på sofaen. Hun gikk å la seg og jeg lå og halvsov på sofaen. Våknet etter en stund av noen lyder som kom fra den andre sofaen. Der satt hun og holdt på en dildo , mens hun stønnet høyt. Jeg lot som om jeg sov og når hun var ferdig gikk hun å la seg igjen. Når jeg våknet neste morgen sørget jeg for å komme meg raskt avgårde igjen. Senere på kvelden fikk jeg en sms av henne der hun takket for hyggelig selskap men trodde ikke at jeg var den rette for henne. Trodde ikke det skulle være mulig å bli så glad for en sms noen gang.

Jeg blir helt satt ut over alle de rare menneskene dere treffer på 😂

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på filmdate hos en fyr som viste seg å være over gjennomsnittet intr i sykkel. Jeg tok bussen til hans bydel og ble møtt av han når jeg gikk av. Kjekk fyr! Først trodde jeg han gikk med steppesko for det klikket så når han gikk. Niks, han hadde på seg sykkelsko. Penskjorte, jeans og sykkelsko :fnise:Hele leiligheten hans var full av sykler og utstyr, han hadde til og med skjøvet sofa og stuebordet skeivt inn i et hjørne av stua for å få plass til alt sykkel stæsjet. Vi bestemte oss for å se en film, men han satte filmen på pause hele tiden for å snakke sykkel, hva slags sykkelritt han skulle delta på osv. På badet hans lukta det surt av klesvask og det hang masse kondomsykkeldrakter på tørkestativet. Etterhvert begynte jeg å bli litt lei av all den pratinga og prøvde å poengtere at jeg overhodet ikke var intr i emnet sykkel. Da ble det stille resten av filmen gitt og når jeg sa jeg måtte gå sa han bare kort hadet uten å se på meg engang. Gadd ikke følge meg til døra eller noe, bare satt der og så rett fram helt til jeg var ute av leiligheten. Altså hva faen?? 

Anonymkode: 3926c...ff7

:klo: Sær fyr. 

Anonymkode: c7bee...6c7

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på filmdate hos en fyr som viste seg å være over gjennomsnittet intr i sykkel. Jeg tok bussen til hans bydel og ble møtt av han når jeg gikk av. Kjekk fyr! Først trodde jeg han gikk med steppesko for det klikket så når han gikk. Niks, han hadde på seg sykkelsko. Penskjorte, jeans og sykkelsko :fnise:Hele leiligheten hans var full av sykler og utstyr, han hadde til og med skjøvet sofa og stuebordet skeivt inn i et hjørne av stua for å få plass til alt sykkel stæsjet. Vi bestemte oss for å se en film, men han satte filmen på pause hele tiden for å snakke sykkel, hva slags sykkelritt han skulle delta på osv. På badet hans lukta det surt av klesvask og det hang masse kondomsykkeldrakter på tørkestativet. Etterhvert begynte jeg å bli litt lei av all den pratinga og prøvde å poengtere at jeg overhodet ikke var intr i emnet sykkel. Da ble det stille resten av filmen gitt og når jeg sa jeg måtte gå sa han bare kort hadet uten å se på meg engang. Gadd ikke følge meg til døra eller noe, bare satt der og så rett fram helt til jeg var ute av leiligheten. Altså hva faen?? 

:tog::hoho:

Anonymkode: 2e176...23f

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Asperger? 

Anonymkode: e552c...177

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2.5.2018 at 8:35 PM, AnonymBruker said:

Asperger? 

Anonymkode: e552c...177

Hva er poenget med å slenge ut diagnoser? Kan vel holde oss for gode for sånt vel ☺️

Anonymkode: 9408b...b7b

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deg over: Var det du som skrev om daten som tok så mye på deg og det var ukomfortabelt?

Det hørtes ut som en skikkelig fæl date. Kan bare kjenne den følelsen av å være stuck i selskap med noen og du vil bare løøøøpe, haha.

Anonymkode: f05ee...cda

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg husker klåe-tråden din ^

Sånne menn er jævlig, forstår det var sinnsykt ubehagelig for deg! Han der kunne jo potensielt vært en voldtektsmann....! :(

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2015 den 9.52, sjonkelrolf skrev:

Tja, møtte en dame fra Sukker, da jeg var aktiv der. Kjemien var ikke-eksisterende, og jeg slet med å finne noe å snakke om. Tiden gikk ganske sakte, tydeligvis. Hun måtte etter hvert på toalettet, benyttet da anledningen til å se hva klokken var. Jeg var sikker på at det hadde gått et par timer siden vi møttes (føltes i hvert fall slik), men neida, det hadde bare gått 40 min. Etter 1.5 time var det heldigvis over. Da vi hadde sagt ha det til hverandre var jeg ør i hodet, og måtte faktisk ta meg en røyk for å kunne slappe av etter en mildt sagt slitsomt treff. Sendte en melding i etterkant for å være høflig. Fikk svar, og at hun ikke var interessert i å treffes igjen. Det var jeg selvfølgelig enig i.

En annen gang jeg traff en dame var det hun som tok initiativ til å treffes. Hun hadde tydeligvis vært "kreativ" med bildene hun hadde på profilen, for hun var mye større i virkeligheten enn man kunne spore på bildene. Så det var tydelig at hun prøvde å lure seg til treff hun kanskje ikke hadde fått i virkeligheten. Hun var STOR, og veide antakelig mer enn meg, enda hun var en god del lavere enn meg. Og da var jeg ganske stor ift. hva jeg er nå, det var før jeg "knakk koden" mtp. trening, kosthold og vektreduksjon. Gikk ned mange kg pga det (er nå tynnere, sterkere og i bedre form enn jeg noensinne har vært som barn, ungdom og i 20-åra). Verken utseende eller personlighet apellerte til meg på noen måte, så da hun var på toalettet sendte jeg en melding til en kompis og lurte på hva han drev med. Han skulle faktisk ut den kvelden og spille biljard sammen med noen andre, lurte på om jeg ville være med. Sa selvfølgelig ja. Det var ganske bra fordi da vi hadde spist opp lurte hun på om vi skulle finne på noe annet, og sendte meg noen lure blikk. Da kunne jeg si at jeg hadde en avtale med noen venner. Hun ble litt småskuffet. Hehe.

Er du en vandrende dating-annonse? Siden du prakker ned på ho, og fremhever deg selv? " tynnere, sterkere, bedre form, knakk koden". 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Deg over: Var det du som skrev om daten som tok så mye på deg og det var ukomfortabelt?

Det hørtes ut som en skikkelig fæl date. Kan bare kjenne den følelsen av å være stuck i selskap med noen og du vil bare løøøøpe, haha.

Anonymkode: f05ee...cda

Ja, det er meg.

Jeg har blokkert han overalt og håper jeg ikke møter på han igjen noensinne. 

Anonymkode: 200d7...808

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff jeg husker klåe-tråden din ^

Sånne menn er jævlig, forstår det var sinnsykt ubehagelig for deg! Han der kunne jo potensielt vært en voldtektsmann....! :(

Kan hende, men jeg syntes mer at det virket som at han manglet en god del sosiale antenner. Ikke sikkert at han skjønner selv at han er creepy.

Anonymkode: e1f10...5ac

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan hende, men jeg syntes mer at det virket som at han manglet en god del sosiale antenner. Ikke sikkert at han skjønner selv at han er creepy.

Første bokstav i navnet hans? 

Anonymkode: bdee1...f6b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke alle voldtektsmenn som skjønner det heller. De fleste voldtekter skjer av jentas bekjente eller kamerater, på fest der de presser hun og hun er for ukomfortabel eller full til å rope og sparke. Der mannen oppriktig tror at bare han tar for seg så får hun nok lyst og bare han prøver mange nok ganger selvom hun sier nei så skal hun gi etter. Er samme type oppførsel, tro at det bare er å forsyne seg, og ikke oppfatte de tydelige signalene på at oppførselen ikke er greit.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...