Christy89 Skrevet 21. juni 2017 #1361 Del Skrevet 21. juni 2017 1 time siden, padawan skrev: Hvilke grunner jeg hadde for å gjøre som jeg gjorde bryr deg ikke. Videre spørsmål om den daten vil hellet ikke bli besvart. Holder jeg med deg i. Fælt å folk skal grave og spør 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teethgrinding Skrevet 21. juni 2017 #1362 Del Skrevet 21. juni 2017 2 timer siden, padawan skrev: Hvilke grunner jeg hadde for å gjøre som jeg gjorde bryr deg ikke. Videre spørsmål om den daten vil hellet ikke bli besvart. Det var ikke meningen å henge deg ut spesifikt, Pad. Det er mer ment som et hendig eksempel, og til ditt forsvar har du skjønt at det var kjipt. Enden på den visa. Jeg er ikke enig med de som mener at det i visse tilfeller kanskje er greit. Det er faktisk aldri greit. Ikke litt engang. Ja, noen har løyet, men legitimerer det å synke ned på deres nivå? Jeg vil gå gjennom livet som en moralsk person. Det er et valg. Noen ganger failer jeg, noen ganger er det for vanskelig. Men jeg vil gjerne prøve, som by default. Det betyr noen ganger å stå i en konflikt som du kan unngå ved å bare løpe. Jeg vil gjøre det riktige. Alltid. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #1363 Del Skrevet 21. juni 2017 Fy f....den verste. Hadde avtalt å treffe en fyr. Voksne begge to. Siden han skulle til min bydel den dagen,så inviterte jeg på kaffe. Hadde faktisk en kake også. Min mening,var å bli kjent med fyren. Han kom inn,satte seg ned.Etter 5 min skjønte jeg at...neeeeei. Dette var helt feil,f...til fyr.Så spør han om å låne toalettet. Ok..værsågod. 2 min er han tilbake. Passerer soveromsdør,åpner å ser inn. Tar tak i hånden min å drar meg inn der.Drar av seg buksen...helvetes. ... Jeg har sett han tre ganger etter den dagen. Jeg vil spy.Later som ingenting,og ser forbi han Anonymkode: 5a3eb...e98 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #1364 Del Skrevet 21. juni 2017 20 minutter siden, Arcturus skrev: Det var ikke meningen å henge deg ut spesifikt, Pad. Det er mer ment som et hendig eksempel, og til ditt forsvar har du skjønt at det var kjipt. Enden på den visa. Jeg er ikke enig med de som mener at det i visse tilfeller kanskje er greit. Det er faktisk aldri greit. Ikke litt engang. Ja, noen har løyet, men legitimerer det å synke ned på deres nivå? Jeg vil gå gjennom livet som en moralsk person. Det er et valg. Noen ganger failer jeg, noen ganger er det for vanskelig. Men jeg vil gjerne prøve, som by default. Det betyr noen ganger å stå i en konflikt som du kan unngå ved å bare løpe. Jeg vil gjøre det riktige. Alltid. Jeg går også gjennom livet som en moralsk person, og hadde ikke droppet personen for å se annerledes ut, ikke tiltrekkende, overvektig, løyet om jobb etc. Da hadde jeg høflig sittet gjennom daten, så viktig er da ikke tiden min. Men mener du virkelig at jeg som 20 skal sitte høflig på en date med en mann på 60 som latet som han var 20? Om det hadde skjedd med meg hadde jeg gått bort til personen og sagt ifra at jeg syntes dette var dårlig gjort av han og veldig ubehagelig, og at jeg ikke ønsker å gjennomføre daten, så hadde jeg dratt derfra. Anonymkode: 63e17...9b2 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #1365 Del Skrevet 21. juni 2017 Så fascinerende å lese om mennesker som tror de lever et moralsk liv, og at det er det de streber etter Anonymkode: 8157a...164 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 21. juni 2017 #1366 Del Skrevet 21. juni 2017 Jeg var på ettermiddagsdate, sånn rett-etter-jobb. Vi endte på en uteservering og hygget oss med solskinn og vin. Trodde alt gikk veldig bra, god kjemi osv. Plutselig får han telefon om at hans nærmeste er død i trafikkulykke og at de har forsøkt å få tak i han lenge (de bodde i hver sin del av landet). Han ble bare helt på gråten og måtte gå. Jeg fulgte han hjem og ble der et døgns tid mener jeg for å støtte før han måtte dra til hjemstedet. Vi møttes et par ganger etter dette, men.... kanskje jeg som var verdens værste date og ikke stod ved ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #1367 Del Skrevet 21. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fy f....den verste. Hadde avtalt å treffe en fyr. Voksne begge to. Siden han skulle til min bydel den dagen,så inviterte jeg på kaffe. Hadde faktisk en kake også. Min mening,var å bli kjent med fyren. Han kom inn,satte seg ned.Etter 5 min skjønte jeg at...neeeeei. Dette var helt feil,f...til fyr.Så spør han om å låne toalettet. Ok..værsågod. 2 min er han tilbake. Passerer soveromsdør,åpner å ser inn. Tar tak i hånden min å drar meg inn der.Drar av seg buksen...helvetes. ... Jeg har sett han tre ganger etter den dagen. Jeg vil spy.Later som ingenting,og ser forbi han Anonymkode: 5a3eb...e98 Likevel så ble det sex eller hva? Anonymkode: dc40a...16f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #1368 Del Skrevet 21. juni 2017 8 timer siden, Christy89 skrev: Hvem av de? Hehe, glutentypen. Han hørtes så ille ut at jeg glemte de andre! Anonymkode: e41a7...f1d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #1369 Del Skrevet 21. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Fy f....den verste. Hadde avtalt å treffe en fyr. Voksne begge to. Siden han skulle til min bydel den dagen,så inviterte jeg på kaffe. Hadde faktisk en kake også. Min mening,var å bli kjent med fyren. Han kom inn,satte seg ned.Etter 5 min skjønte jeg at...neeeeei. Dette var helt feil,f...til fyr.Så spør han om å låne toalettet. Ok..værsågod. 2 min er han tilbake. Passerer soveromsdør,åpner å ser inn. Tar tak i hånden min å drar meg inn der.Drar av seg buksen...helvetes. ... Jeg har sett han tre ganger etter den dagen. Jeg vil spy.Later som ingenting,og ser forbi han Anonymkode: 5a3eb...e98 Æsj håper du klaska til han og sendte han på dør! Anonymkode: e6e1d...27c 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #1370 Del Skrevet 22. juni 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig med deg, og hadde gjort det samme i det tilfelle du nevner her, men hvor går grensen? En jeg kjenner møtte en jente fra Tinder, på alle bildene hennes der var hun slank/normal, men da han møtte henne var hun veldig mye større, ganske tjukk rett og slett. Han var høflig og dro ikke fra henne, men tok en raskt kaffe med henne før han avsluttet daten. hun ville møtes igjen, men det ville naturlig nok ikke han. Hvor mye må man lyve om seg selv før det er greit å droppe å møte noen? Forøvrig skjønner jeg ikke hva folk vil oppnå med å lyve om slikt, kanskje de tenker at når man først møtes så liker de personligheten så godt at de ikke bryr seg, men folk liker jo ikke å bli løyet til Anonymkode: 63e17...9b2 For min del handler det om hvordan man fremstår. Vil du bli sammen med en som lyver til og med før du har møt personen? Så hvis noen kun har bilder av seg selv der de er normalvektig og det dukker opp noen med maaange kilo for mye så er det ikke aktuelt for meg å bli sammen med dem, så da tar jeg en avgjørelse der og da på om jeg har noe bedre å gjøre på eller ikke den dagen med den tiden. Jeg har ikke mange "dealbreakers" men at noen er direkte feit er en av dem da jeg selv liker å holde meg i aktivitet. Kall meg gjerne overfladisk, men jeg synes ikke det er greit at man prøver å lure motparten med å vise bilder som ikke stemmer sånn noen lunde overens med hvordan man ser ut i dag. Anonymkode: 49652...d71 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 22. juni 2017 #1371 Del Skrevet 22. juni 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #1372 Del Skrevet 22. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: For min del handler det om hvordan man fremstår. Vil du bli sammen med en som lyver til og med før du har møt personen? Så hvis noen kun har bilder av seg selv der de er normalvektig og det dukker opp noen med maaange kilo for mye så er det ikke aktuelt for meg å bli sammen med dem, så da tar jeg en avgjørelse der og da på om jeg har noe bedre å gjøre på eller ikke den dagen med den tiden. Jeg har ikke mange "dealbreakers" men at noen er direkte feit er en av dem da jeg selv liker å holde meg i aktivitet. Kall meg gjerne overfladisk, men jeg synes ikke det er greit at man prøver å lure motparten med å vise bilder som ikke stemmer sånn noen lunde overens med hvordan man ser ut i dag. Anonymkode: 49652...d71 Nei, er jo akkurat det jeg sier. Jeg vil ikke være med noen som lyver til meg, om han har løyet allerede før vi har møttes så er det et stort rødt flagg. Poenget mitt er at jeg ikke skjønner de som lyver, hva de tror de kan forvente ved å lyve. Tror de virkelig at den andre personen kommer til å syntes det er ok, det jeg ikke skjønner Anonymkode: 63e17...9b2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #1373 Del Skrevet 23. juni 2017 På 1.6.2017 den 18.27, AnonymBruker skrev: Ikke så ille som de andre her i tråden, men flaut likevel. Jeg ble invitert på filmkveld og i løpet av filmen endte han opp i armkroken min, så venstre armen min sovna. Jeg skulle ta chips, og... satt fast hånden i pringles-boksen. Trodde at han ikke hadde sett det, så jeg prøvde diskret å riste den løs, uten hell. Satt og prøvde å lirke ut hånda fra den jævla boksen i nesten ti minutter før han flirte og spurte "Får du det til, eller?" Anonymkode: 2cb78...d8e Hahaha, denne var jo skikkelig søt 😄 Anonymkode: 3ec55...3ff 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #1374 Del Skrevet 25. juni 2017 På 5/9/2015 den 10.41, AnonymBruker skrev: Hun "prøvde å lure seg til treff hun ellers ikke ville fått?" Du har noen ekle holdninger. Du har også veldig høye tanker om deg selv. De aller fleste synes selvskryt er lite attraktivt, og må ikke forveksles med selvtillit. Og du ler over at (du tror) hun ble småskuffet? Hva er galt med deg? Ikke rart du ikke finner deg dame. Jobb litt mer med personligheten din du. Å være "så tynn og sterk som aldri før" hjelper deg nok ikke gitt. Anonymous poster hash: e6e50...6d0 Hadde rollene vært omvendt hvor mannen hadde vært mye tjukkere i virkelighet så hadde det nok kommt en annen tone fra deg. Når du legger ut bilder av deg for å framstå som en vanlig slank og attraktiv dame på 60 kg men veier 80 kg i virkeligheten så er det helt normalt at den andre personen er skuffet. Hun har da lurt han til å møte en som hun ikke var og han bruker både tid og penger på ingenting. Man må være fysisk tiltrukket av den andre for at det skal fungere. Er hun tjukk som en hvalross skjønner jeg han godt. Han har blitt lurt og burde ikke få dårlig samvitighet for å avvise henne. Det samme gjelder om rollene hadde vært omvendt #femaledoubblestandards #triggered Anonymkode: 53f66...e0d 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #1375 Del Skrevet 26. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde rollene vært omvendt hvor mannen hadde vært mye tjukkere i virkelighet så hadde det nok kommt en annen tone fra deg. Når du legger ut bilder av deg for å framstå som en vanlig slank og attraktiv dame på 60 kg men veier 80 kg i virkeligheten så er det helt normalt at den andre personen er skuffet. Hun har da lurt han til å møte en som hun ikke var og han bruker både tid og penger på ingenting. Man må være fysisk tiltrukket av den andre for at det skal fungere. Er hun tjukk som en hvalross skjønner jeg han godt. Han har blitt lurt og burde ikke få dårlig samvitighet for å avvise henne. Det samme gjelder om rollene hadde vært omvendt #femaledoubblestandards #triggered Anonymkode: 53f66...e0d Et lite apropos. Hun er fortsatt samme person, om hun veier 80 eller 60 kg. Menn har et større problem med vekt enn damer. De fokuserer for mye på utseende og for lite på person. Men når det er sagt, så skal man så klart ikke lyve. Uansett. Anonymkode: 51f45...92d 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #1376 Del Skrevet 26. juni 2017 Noen som har en dårlig date å fortelle? Anonymkode: f4764...895 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #1377 Del Skrevet 26. juni 2017 Jeg var på date nr. 2 med en råkjekk fyr. Han er fuckboy, så det hjelper på det som skjedde. Han fortjente det litt, hehe. Men uansett, vi endte opp i sengen etter noen glass vin. Kjente meg plutselig ekstremt dårlig. Han bare "går det bra eller?"også før jeg rakk å reise meg spydde jeg på hele fyren, sengen og litt på gulvet. Jeg ble SÅ flau at jeg trodde jeg skulle dø. Kom plutselig på dagen før at jeg mikset en migrenetablett med alkohol. Det skal du ikke gjøre, for å si det sånn. Hørte aldri fra han igjen, bortsett fra her om dagen. Jeg hadde angst i en uke i ettertid, men den dag i dag syns jeg det er en ganske bra icebreaker på jente-vorspiel. Anonymkode: b807b...851 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 29. juni 2017 #1378 Del Skrevet 29. juni 2017 Haha, kom til å tenke på en date jeg var på for noen år siden. Jeg tenkte det ville være lurt å spise litt før daten og spiste HVITLØKS pålegg! Smart. Tok ikke lang tid før han spurte "har du spist hvitlø eller?" Ops Han kommenterte det under hele daten hvor mye jeg stinket hvitløk og gå meg flere tyggiser. Huff. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #1379 Del Skrevet 29. juni 2017 2 timer siden, Christy89 skrev: Haha, kom til å tenke på en date jeg var på for noen år siden. Jeg tenkte det ville være lurt å spise litt før daten og spiste HVITLØKS pålegg! Smart. Tok ikke lang tid før han spurte "har du spist hvitlø eller?" Ops Han kommenterte det under hele daten hvor mye jeg stinket hvitløk og gå meg flere tyggiser. Huff. (Beklager at dette ikke er en ny dårlig date) Jeg har aldri greid å lukte hvitløk av folk før, så jeg skjønner aldri helt hva folk mener når det "stinker hvitløk". Lukter det som vanlig rå hvitløk, eller har det en annen lukt etter man har spist det? Ble bare litt nysjerrig nå Anonymkode: 49652...d71 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 29. juni 2017 #1380 Del Skrevet 29. juni 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: (Beklager at dette ikke er en ny dårlig date) Jeg har aldri greid å lukte hvitløk av folk før, så jeg skjønner aldri helt hva folk mener når det "stinker hvitløk". Lukter det som vanlig rå hvitløk, eller har det en annen lukt etter man har spist det? Ble bare litt nysjerrig nå Anonymkode: 49652...d71 Jeg spiser ofte hvitløk og merker aldri hvis andre har spist hvitløk. Tror det er folk som aldri spiser hvitløk som mener det stinker. Broren min spiser aldri hvitløk og synes jeg stinket etter jeg har spist det 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå