Gå til innhold

Fortell om dine verste dater!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var ganske ung, bodde i utlandet. I leiligheten ca 20 meter borte satt det alltid en dødskjekk fyr på verandaen, så jeg ble "boende" på verandaen jeg også, beundrende og lengtende. En dag møttes vi tilfeldigvis nede, og han var IKKE kjekk. Han ba meg på date, og jeg turte ikke si nei.

"Daten" gikk greit, bortsett fra at han ikke hadde penger, så jeg måtte betale is og.. vann for han. Hele greia var bare klein, men det verste var da vi fant ut at vi hadde samme navn. Mitt navn er et jentenavn i Norge, men guttenavn i nevnte land. Det kunne vært en ice breaker, men det ble en deal breaker, fordi han ble skikkelig opprørt og mente at mamma var helt på jordet som kunne kalle meg noe sånn (kan garantere dere at dere hadde ment at han tok feil, det er så jentete som f.eks "Pernille" eller lignende.

Anonymous poster hash: 700c7...724
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rose11

Har en til .

Var hjemme date med en kar. Han lagde mat, maten var kjempe god den.Vi spiste og drakk litt vin og det var egentlig en veldig fin date. Så ble det litt kyssing å sånn. også kom spørsmålet. Kan jeg tisse på deg? Jeg svarte nei. Så begynner han : Vær så snill! hadde vært så deilig.....Nei jeg vil ikke bli tissa på ! JOOO bare litt. du kan ha klærne dine på ...ja fordi jeg vil gå hjem i tiss klær etter på. Jeg dro hjem. uten å bli tisset på.

Hva er det som for folk til å si sånn på første date?! :sjokkert: Snakk om turn off.

Sitte på glo mobilen under en date, er direkte uhøflig! Da fremstår man bare uinteressert og at man kjeder seg. Må da kunne gå an å legge den fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ganske ung, bodde i utlandet. I leiligheten ca 20 meter borte satt det alltid en dødskjekk fyr på verandaen, så jeg ble "boende" på verandaen jeg også, beundrende og lengtende. En dag møttes vi tilfeldigvis nede, og han var IKKE kjekk. Han ba meg på date, og jeg turte ikke si nei.

"Daten" gikk greit, bortsett fra at han ikke hadde penger, så jeg måtte betale is og.. vann for han. Hele greia var bare klein, men det verste var da vi fant ut at vi hadde samme navn. Mitt navn er et jentenavn i Norge, men guttenavn i nevnte land. Det kunne vært en ice breaker, men det ble en deal breaker, fordi han ble skikkelig opprørt og mente at mamma var helt på jordet som kunne kalle meg noe sånn (kan garantere dere at dere hadde ment at han tok feil, det er så jentete som f.eks "Pernille" eller lignende.

Fin langt i fra, men langt ifra fin.

Michel/Michelle?

Anonymous poster hash: 8998f...865

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin langt i fra, men langt ifra fin.

Michel/Michelle?

Anonymous poster hash: 8998f...865

Riktig :fnise: 

Nei, det er et navn som jeg ikke tror nordmenn hadde tenkt på som et guttenavn i det HELE tatt. Type "Camilla".

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig :fnise:

Nei, det er et navn som jeg ikke tror nordmenn hadde tenkt på som et guttenavn i det HELE tatt. Type "Camilla".

Si det daaaaaa :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea da sikkert? Det vet vel de fleste også er et guttenavn da.

Anonymous poster hash: 91bed...d93

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 17 og han var 18.

En god kompis av meg hadde innrømmet sine følelser for meg høyt midt i et klasserom og deretter bedt meg ut. Ikke visste jeg hva jeg skulle gjøre så jeg sa ja.

Vi endte opp med å være hjemme hos meg for å se en film på formiddagen i 12-tiden. Først brukte vi rundt en hel time på å bestemme film fordi han tydeligvis hadde sett det meste, og dermed endte vi opp med kjærlighetsfilmen Fornuft & Følelser(lite gjennomtenkt av meg..).

Med en gang filmen startet satt han set rett ved siden av meg, nærmest oppå meg, med ansiktet 5 centimeter fra meg. Han spurte om han kunne holde rundt meg og ikke visste jeg hva jeg skulle svare så jeg sa ja, et par minutter senere sa han at det føltes rart(JA tenkte jeg, kanskje han hadde funnet ut at han ikke hadde følelser for meg likevel), men da spurte han om han heller kunne leke med håret mitt. Så der satt vi gjennom en to timers lang film der han drev plukket meg i hodebunnen.

Jeg merket at han hadde sett på meg gjennom hele filmen, noe som var veldig ubehagelig, men nå spurte han plutselig om han kunne få kysse meg. Jeg ble ganske sjokkert og sa nei, og deretter gikk jeg ut av rommet med påskudd om at jeg var tørst. Da jeg kom tilbake igjen sa han at jeg var sexy og brennheit med en utrolig tilgjort sensuel stemme, og da trodde jeg ikke at det kunne bli verre. Vi fortsatte med å se filmen der jeg satt med hodet rett frem og nistirret på tvskjermen mens han satt og stirret på meg.

Etter filmen forsøkte jeg å hinte til at han kunne gå, men det ville han ikke. Vi begynte derfor å Pensum( der jeg vant alle 3 rundene  :fnise: ), men under runde 2 stirret han meg inn i øynene og spurte om vi skulle være kjærester. Atter engang ble jeg sjokkert over at han ikke hadde tolket signalene jeg hadde gitt han, og selvsagt sa jeg nei. Stemningen ble bare enda kleinere, og rundt klokka 9(ja han hadde vært der i 9 timer!!!) spurte han om vi skulle lage noe mat. Jeg unnskyldte meg med at jeg skulle ha en prøve i morgen og spurte om han kunne gå. Endelig gikk han.

Det vennskapet røk for å si det slik  :vetikke:

Anonymous poster hash: a7dc3...417
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 17 og han var 18.

En god kompis av meg hadde innrømmet sine følelser for meg høyt midt i et klasserom og deretter bedt meg ut. Ikke visste jeg hva jeg skulle gjøre så jeg sa ja.

Vi endte opp med å være hjemme hos meg for å se en film på formiddagen i 12-tiden. Først brukte vi rundt en hel time på å bestemme film fordi han tydeligvis hadde sett det meste, og dermed endte vi opp med kjærlighetsfilmen Fornuft & Følelser(lite gjennomtenkt av meg..).

Med en gang filmen startet satt han set rett ved siden av meg, nærmest oppå meg, med ansiktet 5 centimeter fra meg. Han spurte om han kunne holde rundt meg og ikke visste jeg hva jeg skulle svare så jeg sa ja, et par minutter senere sa han at det føltes rart(JA tenkte jeg, kanskje han hadde funnet ut at han ikke hadde følelser for meg likevel), men da spurte han om han heller kunne leke med håret mitt. Så der satt vi gjennom en to timers lang film der han drev plukket meg i hodebunnen.

Jeg merket at han hadde sett på meg gjennom hele filmen, noe som var veldig ubehagelig, men nå spurte han plutselig om han kunne få kysse meg. Jeg ble ganske sjokkert og sa nei, og deretter gikk jeg ut av rommet med påskudd om at jeg var tørst. Da jeg kom tilbake igjen sa han at jeg var sexy og brennheit med en utrolig tilgjort sensuel stemme, og da trodde jeg ikke at det kunne bli verre. Vi fortsatte med å se filmen der jeg satt med hodet rett frem og nistirret på tvskjermen mens han satt og stirret på meg.

Etter filmen forsøkte jeg å hinte til at han kunne gå, men det ville han ikke. Vi begynte derfor å Pensum( der jeg vant alle 3 rundene  :fnise: ), men under runde 2 stirret han meg inn i øynene og spurte om vi skulle være kjærester. Atter engang ble jeg sjokkert over at han ikke hadde tolket signalene jeg hadde gitt han, og selvsagt sa jeg nei. Stemningen ble bare enda kleinere, og rundt klokka 9(ja han hadde vært der i 9 timer!!!) spurte han om vi skulle lage noe mat. Jeg unnskyldte meg med at jeg skulle ha en prøve i morgen og spurte om han kunne gå. Endelig gikk han.

Det vennskapet røk for å si det slik  :vetikke:

Huff, så kleint han bare satt å stirret på deg under filmen!  Hvordan kunne han være der i 9 timer da?! Tror ikke jeg hadde orket det. Slitsomt!

Anonymous poster hash: 524f3...c5d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som for folk til å si sånn på første date?! :sjokkert: Snakk om turn off.

Sitte på glo mobilen under en date, er direkte uhøflig! Da fremstår man bare uinteressert og at man kjeder seg. Må da kunne gå an å legge den fra seg.

Har null peil. Altså om jeg hadde hatt en mann å han ville gjøre noe sånt så hadde jeg muligens kunne prøve. Men første date er litt vel ivrig.

Ja nettopp det jeg mener og. Jeg slår faktisk av tlf min enkelte ganger jeg skal være med noen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kleint han bare satt å stirret på deg under filmen!  Hvordan kunne han være der i 9 timer da?! Tror ikke jeg hadde orket det. Slitsomt!

Anonymous poster hash: 524f3...c5d

Han er en god kompis, men i blant virker det litt som han mangler sosiale antenner :/ 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slår faktisk av tlf min enkelte ganger jeg skal være med noen.

Det er ufint å sitte å se i mobilen, nesten uansett situasjon. Beskjeden man tydelig sender den som sitter ovenfor deg er jo at du er mindre interessant enn det som foregår på skjermen. Man blir tydelig nedprioritert. 

Ikke bra!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ufint å sitte å se i mobilen, nesten uansett situasjon. Beskjeden man tydelig sender den som sitter ovenfor deg er jo at du er mindre interessant enn det som foregår på skjermen. Man blir tydelig nedprioritert. 

Ikke bra!

Ja nemlig ,veldig ufint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en til . 

Var hjemme date med en kar. Han lagde mat, maten var kjempe god den.Vi spiste og drakk litt vin og det var egentlig en veldig fin date. Så ble det litt kyssing å sånn. også kom spørsmålet. Kan jeg tisse på deg? Jeg svarte nei. Så begynner han : Vær så snill! hadde vært så deilig.....Nei jeg vil ikke bli tissa på ! JOOO bare litt. du kan ha klærne dine på ...ja fordi jeg vil gå hjem i tiss klær etter på.  Jeg dro hjem. uten å bli tisset på.

Han kunne nå fått tisse litt?

Anonymous poster hash: c8766...ec6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne nå fått tisse litt?

Burde latt han tisset en dråpe eller to ja . nå kan jeg angre meg ;P

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kikket på tlf sin hele daten. Også når vi skulle spise. jeg bestilte  mat. Han var ikke sulten. Så begynte han å spise fra min mat. Når vi var ferdig med min mat.. bestilte han egen til seg selv. Mens han fortsatte mobil maraton.Jeg sa senere til han at jeg var ikke interessert fordi det var kjedelig for meg å sitte der alene. Han kunne ikke fatte å begripe hva jeg snakket om han hadde hatt det kjempe gøy. Og ville gjerne treffes igjen.

Høres ut som en jeg kjenner.  :laugh:

Anonymous poster hash: b35ee...32c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble invitert hjem på middag til en fyr en gang. Han skulle lage biff, for det hadde han hatt suksess med før, kunne han stolt fortelle.

Vel, det viste seg at han hadde glemt å ta kjøttet ut av fryser`n, så da var gode råd dyre.

Han hentet like godt en sag, og prøvde å sage i det frosne kjøttet.

Ble ikke så mye biff på oss..

Senere skulle han vaske litt, da brukte han en mopp som han vasket kjøkkengulvet med, og deretter var det opp på kjøkkenbordet med samme moppen.

Jaja.

HAHA. Kan jeg spørre deg om noe? Bodde vedkommende like ved Storo? Noe tilsvarende opplevelse selv. Fikk servert en seeig og tørr biff. Da jeg var der drev han også med ''husvask''. 

Anonymous poster hash: 5b137...aba

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA. Kan jeg spørre deg om noe? Bodde vedkommende like ved Storo? Noe tilsvarende opplevelse selv. Fikk servert en seeig og tørr biff. Da jeg var der drev han også med ''husvask''. 

Anonymous poster hash: 5b137...aba

Hahaha, nei dette var på Vestlandet for mange år siden :biggrin:

Men takk for tipset, da skal jeg ikke gå på date i nærheten av Storo :ler:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Haha, jeg var på date i går faktisk. Daten hadde invitert meg på standup show. Greit nok, men ikke helt hva jeg liker. Får jo gi det en sjanse.

Vi møttes der da. Han var blid og imøtekommende. Showet begynner og merket fort at dette var ikke min humor. Vel, han holdt på å le seg i hjel! Jeg måtte bare late le selv jeg synes det var kjedelig og ikke morsomt.

Endelig var showet ferdig og vi måtte vente på noen som skulle hente oss. Dette var litt ute på landet. Mens vi venter, så snakket han bare om hvor fantastisk bra showet var. Dette måtte vi dra på igjen. Mora hans kommer å henter oss! Kleint. Hele bilturen var de i tottene på hverandre. Hun var irritert for at han sløste penger og skyldte henne flere tusen kr. Han irritert for han mente på hun bare maste.

Etter det, så drar vi på restaurant. Vi hadde ting og snakke om, men merket vi ikke hadde så mye kjemi. Hadde heller ikke så mye til felles. Da vi ferdige, så lurte han på om jeg ville sitte på (med han og mora) men sa at jeg ble hentet.

Helt ok date, men blir nok ikke noe mer.

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...