Gå til innhold

Er jeg urimelig her?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg sier jo klart ifra

Jeg har tatt såpass hensyn til jenta og forklart henne grunnen til at jeg ikke vil ha ansvaret for henne en hel helg.

Jenta forsto det faktisk etter en lang samtale om at verken hun eller broren hadde brydd seg om noe jeg hadde sagt en hel ettermiddag mens faren var borte. Det var roting, krangling, skriking og kjefting. Om jeg sa ifra så va det total ignorering. Og jeg var helt utslitt i og med at bråket ikke fikk babyen til å sove.

Anonymous poster hash: 2a2fe...da0

Det er bra at jenta forstår grunnen til at du ikke vil ha ansvaret.

Hva sier hun nå, godtar hun å være hos bestemoren eller lover hun å være flinkere til å høre på deg dersom hun får lov til være der i helga? Kan kanskje dette bli et vendepunkt?

Anonymous poster hash: cc3e7...f23

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er bra at jenta forstår grunnen til at du ikke vil ha ansvaret.

Hva sier hun nå, godtar hun å være hos bestemoren eller lover hun å være flinkere til å høre på deg dersom hun får lov til være der i helga? Kan kanskje dette bli et vendepunkt?

Anonymous poster hash: cc3e7...f23

Hun skal være hos mormoren, men skal være litt hos tanten og søskenbarnet på dagtid..

Så lenge jeg ikke har noe jeg skulle sagt, så blir det slik, hver gang.

Jeg må nesten bare stå på mitt til foreldrene lar meg få respekten jeg fortjener.

Anonymous poster hash: 2a2fe...da0

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ikke annet enn å bli provosert. Jeg er en ganske stillferdig person som bare holder munn og gjør det som må gjøres, men jeg gir tydelig utrykk for min misnøye hvis så var tilfelle.

Jeg har en samboer som har 3 barn fra før, og hvis mor tar eldstemann med på tur, og far stikker på noe annet, og jeg blir "kommandert" til å ha de to minste, i min FRIHELG, ville jeg nok sagt at det er ikke populært, og at det er urettferdig og ikke minst feil at jeg ikke blir oppriktig hørt, men det gjør det ikke uaktuelt å ha dem selv om.. Jeg "signet opp" for å være stemamma, men ikke reserve for at far og mor skal ut på sine turer uten å planlegge først. HELDIGVIS er ikke vi plaget med dette. Trenger jeg meg ei frihelg kan jeg også hive meg i bilen å dra, noe far også kan; men da har vi heller ikke barna.

så urimelig er du ikke, men snakk med mannen din heller, det finnes alltid en løsning :)

Anonymous poster hash: 5cac1...364

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...