AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #21 Skrevet 30. april 2015 Jeg hadde følt det på akkurat samme måte dersom det var en jente. Dog føler jeg det er litt verre å gå inn i noen uten samtykke kontra stryke eller massere et kjønnsorgan. Men siden han ble så opprørt, burde jo ts uansett beklage seg. Det syntes jeg jo. Men jeg syntes det blir for dumt å anklage folk for voldtekt når man noen timer før uansett har hatt sex. Wow. Ja men... wow. Anonymous poster hash: 34d6b...52a 23
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #22 Skrevet 30. april 2015 Nei nei. Dere tar helt feil. Det er alltid voldtekt når det rammer kvinner, og kun når hun føler at hun har blitt det. Juss har ingenting med saken å gjøre. Ikke kom her med logikk.Anonymous poster hash: 9bcbb...ebc 5
Gjest Blubberella Skrevet 30. april 2015 #23 Skrevet 30. april 2015 Jeg hadde følt det på akkurat samme måte dersom det var en jente. Dog føler jeg det er litt verre å gå inn i noen uten samtykke kontra stryke eller massere et kjønnsorgan. Men siden han ble så opprørt, burde jo ts uansett beklage seg. Det syntes jeg jo. Men jeg syntes det blir for dumt å anklage folk for voldtekt når man noen timer før uansett har hatt sex. Egentlig ikke. At man har samtykket til sex i halvfylla midt på natta betyr ikke at man automatisk samtykker til sex neste morgen. Jeg mener at verken kvinner eller menn skal ta for seg av kroppen til sovende folk, uansett hvor mye sex de hadde for noen timer siden. Man skal kjenne sexpartneren svært godt og nærmest ha en avtale om overraskelsessex i halvsøvne før man begynner å beføle kjønnsorganene til en sovende person. Man klarer å vente til personen våkner og kan samtykke eller si nei. Jeg tror også det lettere kan eskalere fra klein ons-sex som man angrer litt på til å bli direkte et overgrep hvis man er for ivrig på å tyvstarte mens personen fremdeles sover. 15
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #24 Skrevet 30. april 2015 Jeg synes det er finurlig ide å nevne voldtekt når man ligger naken med morrabrød i senga til en annen kvinne. Blir som å skylde på bartenderen for at man har drukket for mye. Anonymous poster hash: 9adc8...522 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #25 Skrevet 30. april 2015 Føler egentlig at dette er en trolle tråd, men uansett, ifølge norsk lov er dette voldtekt da han ikke kunne motsette seg handlingen.. Blir kvalm av missbruket av ordet voldtekt.Det ligger i ordet " tatt med VOLD".... Hater å høre kvinner og menn,omtale tafsing og fingring som voldtekt-bare forde det har foregått mens personen sov.Kall det heller ulovlig tafsing-men IKKE voldtekt.For det er det ikke. Det er et hån mot reelle voldtektsoffre å kalle fingring i søvne og tafsing...for voldtekt.Skam dere.... Dere vet ikke hva ordet voldtekt betyr... Anonymous poster hash: 7a4a3...05c 8
Gjest Blubberella Skrevet 30. april 2015 #26 Skrevet 30. april 2015 Jeg synes det er finurlig ide å nevne voldtekt når man ligger naken med morrabrød i senga til en annen kvinne. Blir som å skylde på bartenderen for at man har drukket for mye. Anonymous poster hash: 9adc8...522 Hva om fyren var kåt i fylla, dro hjem til TS av fri vilje og hadde sex. Så merket han under sexen at dette ikke var helt som forventet og mistet lysten på henne. Så sovner han som en stein i senga hennes fordi han er stuptrøtt og full, og våkner med morrabrød (som er helt normalt, kåt eller ikke). Dersom han da ikke ønsker sex fordi nattens runde var dårlige greier, er det faktisk et overgrep om hun bare tar for seg før han våkner. Verken å sove i samme seng eller våkne med morrabrød er fribillett til full hanky panky. Spesielt ikke før begge er våkne. Det er rimelig fjernt å messe om at "nei betyr nei" og at man alltid kan velge å ombestemme seg, hvis det bare skal gjelde for kvinner når menn tafser og tar initiativ. 12
Jolene Skrevet 30. april 2015 #27 Skrevet 30. april 2015 Synes dette viser til overgrep jeg. TS burde skamme seg! Stakkars fyr 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #28 Skrevet 30. april 2015 Hva om fyren var kåt i fylla, dro hjem til TS av fri vilje og hadde sex. Så merket han under sexen at dette ikke var helt som forventet og mistet lysten på henne. Så sovner han som en stein i senga hennes fordi han er stuptrøtt og full, og våkner med morrabrød (som er helt normalt, kåt eller ikke). Dersom han da ikke ønsker sex fordi nattens runde var dårlige greier, er det faktisk et overgrep om hun bare tar for seg før han våkner. Verken å sove i samme seng eller våkne med morrabrød er fribillett til full hanky panky. Spesielt ikke før begge er våkne. Det er rimelig fjernt å messe om at "nei betyr nei" og at man alltid kan velge å ombestemme seg, hvis det bare skal gjelde for kvinner når menn tafser og tar initiativ. Så hvis jeg sovner med en snus i kjeften, så er det snusen sin skyld at jeg er kvalm? Anonymous poster hash: 9adc8...522 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #29 Skrevet 30. april 2015 Syns bare det er så fantatisk å se hvor langt damer er villig til å rasjonalisere dette. At hun ikke har gjort noe galt. Dette er hvorfor jeg ikke kan ta kvinners krav noe seriøst. De vil ha frem lover og endringer bare så lenge det passer dem. Bare se her, definisjonen på voldtekt passer ikke dem i dette tilfellet, derfor er det heller ikke voldtekt. Hadde vi snudd på kjønnene hadde ikke en eneste dame forsvart mannen.Anonymous poster hash: 9bcbb...ebc 4
Jolene Skrevet 30. april 2015 #30 Skrevet 30. april 2015 Så hvis jeg sovner med en snus i kjeften, så er det snusen sin skyld at jeg er kvalm? Anonymous poster hash: 9adc8...522 Den sammenligningen der blir for dum. Det vet du selv også. 10
Jolene Skrevet 30. april 2015 #31 Skrevet 30. april 2015 Syns bare det er så fantatisk å se hvor langt damer er villig til å rasjonalisere dette. At hun ikke har gjort noe galt. Dette er hvorfor jeg ikke kan ta kvinners krav noe seriøst. De vil ha frem lover og endringer bare så lenge det passer dem. Bare se her, definisjonen på voldtekt passer ikke dem i dette tilfellet, derfor er det heller ikke voldtekt. Hadde vi snudd på kjønnene hadde ikke en eneste dame forsvart mannen.Anonymous poster hash: 9bcbb...ebc Jeg forsvarer mannen. Vennligst ikke skjær alle damer over en kam er du snill. 16
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #32 Skrevet 30. april 2015 Blir kvalm av missbruket av ordet voldtekt.Det ligger i ordet " tatt med VOLD".... Hater å høre kvinner og menn,omtale tafsing og fingring som voldtekt-bare forde det har foregått mens personen sov.Kall det heller ulovlig tafsing-men IKKE voldtekt.For det er det ikke. Det er et hån mot reelle voldtektsoffre å kalle fingring i søvne og tafsing...for voldtekt.Skam dere.... Dere vet ikke hva ordet voldtekt betyr... Anonymous poster hash: 7a4a3...05c Det trenger aldeles ikke være voldselementer tilstede for å kunne kalles en voldtekt. Her er det du som surrer. Anonymous poster hash: 14d29...e3b 8
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #33 Skrevet 30. april 2015 Jeg hadde følt det på akkurat samme måte dersom det var en jente. Dog føler jeg det er litt verre å gå inn i noen uten samtykke kontra stryke eller massere et kjønnsorgan. Men siden han ble så opprørt, burde jo ts uansett beklage seg. Det syntes jeg jo. Men jeg syntes det blir for dumt å anklage folk for voldtekt når man noen timer før uansett har hatt sex. Man har til enhver tid rett til å velge selv om man ønsker seksuell kontakt eller ei, uavhengig av hva som skjedde tidligere. Hva om ei jente hadde kommet inn her på forumet og skrevet at hun våknet av at han hun hadde sex med den natten lå og fingret henne, og hun er i sjokk og føler seg seksuelt misbrukt siden hun faktisk sov da han styrte på med henne. Hadde du da sagt "jaja, men dere hadde jo sex x antall timer før, da må du bare godta at han gjør som han vil med deg"? Anonymous poster hash: 7ae41...959 12
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #34 Skrevet 30. april 2015 Syns bare det er så fantatisk å se hvor langt damer er villig til å rasjonalisere dette. At hun ikke har gjort noe galt. Dette er hvorfor jeg ikke kan ta kvinners krav noe seriøst. De vil ha frem lover og endringer bare så lenge det passer dem. Bare se her, definisjonen på voldtekt passer ikke dem i dette tilfellet, derfor er det heller ikke voldtekt. Hadde vi snudd på kjønnene hadde ikke en eneste dame forsvart mannen.Anonymous poster hash: 9bcbb...ebc Damer? Noen her inne tenker med ræva ja, men vi er flere i tråden som har påpekt at dette ikke var OK. Anonymous poster hash: 7ae41...959 12
Gjest Blubberella Skrevet 30. april 2015 #35 Skrevet 30. april 2015 Så hvis jeg sovner med en snus i kjeften, så er det snusen sin skyld at jeg er kvalm? Anonymous poster hash: 9adc8...522 Nei. Men hvis du sovner med snus i kjeften er du alt for full eller dum til å ta rede på deg selv, og da er det i hvert fall din rett som menneske å ikke bli befølt på kjønnsorganet mens du er halvveis bevisstløs. 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #36 Skrevet 30. april 2015 Blir kvalm av missbruket av ordet voldtekt.Det ligger i ordet " tatt med VOLD".... Hater å høre kvinner og menn,omtale tafsing og fingring som voldtekt-bare forde det har foregått mens personen sov.Kall det heller ulovlig tafsing-men IKKE voldtekt.For det er det ikke. Det er et hån mot reelle voldtektsoffre å kalle fingring i søvne og tafsing...for voldtekt.Skam dere.... Dere vet ikke hva ordet voldtekt betyr... Anonymous poster hash: 7a4a3...05c I straffeloven (§ 192) defineres voldtekt som a) seksuell omgang ved vold eller truende atferd b) seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller ute av stand til å motsette seg handlingen eller c) at man ved vold eller truende atferd får noen til å ha seksuell omgang med en annen eller til å utføre tilsvarende handlinger med seg selv. Anonymous poster hash: 7ae41...959 5
Pottepalme Skrevet 30. april 2015 #37 Skrevet 30. april 2015 Syns bare det er så fantatisk å se hvor langt damer er villig til å rasjonalisere dette. At hun ikke har gjort noe galt. Dette er hvorfor jeg ikke kan ta kvinners krav noe seriøst. De vil ha frem lover og endringer bare så lenge det passer dem. Bare se her, definisjonen på voldtekt passer ikke dem i dette tilfellet, derfor er det heller ikke voldtekt. Hadde vi snudd på kjønnene hadde ikke en eneste dame forsvart mannen.Anonymous poster hash: 9bcbb...ebc Vi forsvarer jo mannen? Leser du ikke? Du begynte å runke han mens han sov? Definitivt overgrep. Anonymous poster hash: b8257...abf Dette var jeg som skrev. 6
Gjest caramiacaramella Skrevet 30. april 2015 #38 Skrevet 30. april 2015 Dette var ikke en akseptabel ting å gjøre, TS. En ting er å vekke noen opp på en slik måte når man kjenner hverandre og har snakket om hvorvidt dette er ok innen forholdet, men det er en helt annen ting å gjøre dette med en person som ikke har gitt uttrykk for at tafsing i søvne er greit for dem. Selv om du ikke mente noe vondt, har du begått et overgrep her, og jeg skjønner godt at han reagerte. Det du bør gjøre nå er å ta kontakt med ham og beklage på det sterkeste. Forklar at du ville ha en omgang til, og prøvde å vekke ham opp på en "sexy" måte i tro på at det ville være greit for ham, men at du innser at det var et overtramp og opplevdes som ekkelt og ubehagelig for ham. Vis at du angrer på det du har gjort, og forklar at du ikke mente å overskride hans grenser og at du er lei deg for det. Du kan egentlig ikke gjøre mye her bortsett fra å beklage og lære av denne situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #39 Skrevet 30. april 2015 Syns bare det er så fantatisk å se hvor langt damer er villig til å rasjonalisere dette. At hun ikke har gjort noe galt. Dette er hvorfor jeg ikke kan ta kvinners krav noe seriøst. De vil ha frem lover og endringer bare så lenge det passer dem. Bare se her, definisjonen på voldtekt passer ikke dem i dette tilfellet, derfor er det heller ikke voldtekt. Hadde vi snudd på kjønnene hadde ikke en eneste dame forsvart mannen.Anonymous poster hash: 9bcbb...ebc Å gud, er det du som produsert denne tråden, bare for å komme med den samme gamle tiraden. Og i tillegg komme med påstander som ikke holder vann. Kan ikke se mange som har forsvart kvinnen i dette innlegget. På samme kveld som Debatten. Hva gir du meg. Anonymous poster hash: 58133...efe 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2015 #40 Skrevet 1. mai 2015 Ja, dette er voldtekt. Skjønner ikke helt hvorfor du trodde det var en god ide å forgripe deg på et sovende menneske som åpenbart ikke har noen mulighet til å gi samtykke. Det spiller ingen rolle om dere hadde sex tidligere. Anonymous poster hash: 03b7d...d76 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå