Gå til innhold

jeg tror jeg voldtok han...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde et sent julebord i helga som var. Jeg endte opp med en kolleg. Vi har småflørtet siden i høst og tror begge likte reresultatet av kvelden. Hjem til meg og digg sex. Våknet utover formiddagen neste dag med han. Han hadde det digge morrabrødet og jeg håpet på en reprise fra gårsdagen. Så jeg begynte å beføle han og runke han, en fin måte å våkne på trodde jeg. Han våknet men virket ikke gira, vi hadde sex men han avbrøt midtveis. Tenkte ikke mer på det. Jeg stod opp, dusjet. Begynte å lage frokost. Han dusjet, vi satt og prata litt, men han ble mer og mer stille og til slutt sa han han måtte gå. Jeg spurte hva det var, og han fikk sagt at jeg krenket han, at han følte seg voldtatt. Så gikk han. Har ikke sett han på jobb da vi ikke jobber på samme avdeling.

Han er et par år eldre enn meg, vi er i slutten av tyve årene.

Hva Skjedde? Trodde Virkelig ikke jeg skulle få den reaksjonen!

Anonymous poster hash: 2cc7f...d7b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde et sent julebord i helga som var. Jeg endte opp med en kolleg. Vi har småflørtet siden i høst og tror begge likte reresultatet av kvelden. Hjem til meg og digg sex. Våknet utover formiddagen neste dag med han. Han hadde det digge morrabrødet og jeg håpet på en reprise fra gårsdagen. Så jeg begynte å beføle han og runke han, en fin måte å våkne på trodde jeg. Han våknet men virket ikke gira, vi hadde sex men han avbrøt midtveis. Tenkte ikke mer på det. Jeg stod opp, dusjet. Begynte å lage frokost. Han dusjet, vi satt og prata litt, men han ble mer og mer stille og til slutt sa han han måtte gå. Jeg spurte hva det var, og han fikk sagt at jeg krenket han, at han følte seg voldtatt. Så gikk han. Har ikke sett han på jobb da vi ikke jobber på samme avdeling.

Han er et par år eldre enn meg, vi er i slutten av tyve årene.

Hva Skjedde? Trodde Virkelig ikke jeg skulle få den reaksjonen!

Anonymous poster hash: 2cc7f...d7b

Ja du voldtok han. Skam deg!

Anonymous poster hash: 3bee3...87a

• Liker 17
Skrevet

ikke uvanlig at folk får seg et sjokk når øl-brillene forsvinner, da forsvinner man gjerne fort ut døra igjen.

• Liker 18
Skrevet

Dette vil jeg ikke klassifisere som voldtekt nei... Jeg vil tippe det var en reaksjon fordi han egentlig angret på at han hadde sex med deg in the first place.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Du begynte å runke han mens han sov? Definitivt overgrep.

Anonymous poster hash: b8257...abf
  • Liker 45
AnonymBruker
Skrevet

Men herregud da, jeg våknet opp av at en ONS befølte meg, i håp om en reprise. Men følte meg ikke voldtatt for det.
Han angret vell bare, som sagt, når øl-brillene er borte så løper de ut døren.

Anonymous poster hash: 49490...fe7
  • Liker 4
Skrevet

Synes det er overgrep, ja. Du skal være forsiktig med å runke/fingre/suge/slikke noen som sover med mindre dere som par har "avtalt" at det er greit. Kan være ølbriller, men kan og ha vært veldig ubehagelig for han. Bare fordi menn har morrabrød betyr ikke det at de er kåte.

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet

Dette vil jeg ikke klassifisere som voldtekt nei... Jeg vil tippe det var en reaksjon fordi han egentlig angret på at han hadde sex med deg in the first place.

Men hva om han følte seg presset til sex, og dermed også voldtatt? Hvem er du til å avgjøre om det er en voldtekt eller ikke? Man trenger ikke å bruke fysisk makt for at det skal kunne kalles voldtekt.

Anonymous poster hash: 14d29...e3b

• Liker 11
Skrevet

Men hva om han følte seg presset til sex, og dermed også voldtatt? Hvem er du til å avgjøre om det er en voldtekt eller ikke? Man trenger ikke å bruke fysisk makt for at det skal kunne kalles voldtekt.

Skjerp deg. Jeg skrev dette vil JEG ikke klassifisere som voldtekt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skjerp deg. Jeg skrev dette vil JEG ikke klassifisere som voldtekt.

Ja det er jo det jeg svarer på :klo:

• Liker 12
Skrevet

Ja det er jo det jeg svarer på :klo:

Du sier "Hvem er du til å avgjøre om det er voldtekt eller ikke". Jeg snakket for meg selv, hva jeg mener. Ikke for alle andre. Og jeg mener at dette ikke er voldtekt. At du mener noe annet må du bare gjøre.

• Liker 4
Gjest Saxofon
Skrevet

Han sov og har ikke gitt sitt samtykke. det er overgrep. Om det var det han reagerte på eller det å våkne opp med deg vet jeg ikke, uansett så bør du stå for det du gjorde og beklage deg

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Du sier "Hvem er du til å avgjøre om det er voldtekt eller ikke". Jeg snakket for meg selv, hva jeg mener. Ikke for alle andre. Og jeg mener at dette ikke er voldtekt. At du mener noe annet må du bare gjøre.

Jeg mener egentlig ikke så mye om det, jeg var ikke der, jeg vet ikke hva han følte. Dermed blir det rart å si noe om hvorvidt det var en voldtekt eller ikke, der var bare det som var poenget mitt. Ingen grunn til å bli så aggressiv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tafsing på noen som sover gjør man ikke med noen man ikke kjenner så godt at man vet at han/hun er komfortabel med det.

Anonymous poster hash: 7ae41...959
  • Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Hva om det var ei jente som skrev dette da? At hun våknet av at han lå og fingret henne. Da hadde nok langt flere skreket overgrep. Jeg tror ikke HI er reelt, men noen som vil sjekke hva som skjer om man skriver om en mann som ble befølt i søvne.

Sånn tafsing skal man unngå med mindre det er en partner man kjenner godt.

• Liker 13
Gjest Minesveiper
Skrevet

Føler egentlig at dette er en trolle tråd, men uansett, ifølge norsk lov er dette voldtekt da han ikke kunne motsette seg handlingen..

Skrevet

Jeg mener egentlig ikke så mye om det, jeg var ikke der, jeg vet ikke hva han følte. Dermed blir det rart å si noe om hvorvidt det var en voldtekt eller ikke, der var bare det som var poenget mitt. Ingen grunn til å bli så aggressiv.

Jeg er ikke aggressiv :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke aggressiv :fnise:

Mhm.

• Liker 3
Skrevet

Hva om det var ei jente som skrev dette da? At hun våknet av at han lå og fingret henne. Da hadde nok langt flere skreket overgrep. Jeg tror ikke HI er reelt, men noen som vil sjekke hva som skjer om man skriver om en mann som ble befølt i søvne.

Sånn tafsing skal man unngå med mindre det er en partner man kjenner godt.

Jeg hadde følt det på akkurat samme måte dersom det var en jente. Dog føler jeg det er litt verre å gå inn i noen uten samtykke kontra stryke eller massere et kjønnsorgan.

Men siden han ble så opprørt, burde jo ts uansett beklage seg. Det syntes jeg jo. Men jeg syntes det blir for dumt å anklage folk for voldtekt når man noen timer før uansett har hatt sex.

• Liker 2
Gjest Saxofon
Skrevet

Jeg hadde følt det på akkurat samme måte dersom det var en jente. Dog føler jeg det er litt verre å gå inn i noen uten samtykke kontra stryke eller massere et kjønnsorgan.

Menn har sitt kjønnsorgan på utsiden. Så da blir det aldri feil?

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...