Gå til innhold

Shinigami og Minigami :)


Shinigami

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååå! Lykke til! Jeg blir litt misunnelig her kjenner jeg, her er det overhodet ikke noen tegn til noe som helst! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen. Ble sendt hjem igjen da. Men det var uten tvil fostervann. Det lekker fortsatt litt innimellom. Skulle komme på kontroll igjen imorgen om det ikke skjer noe mer før det.

 

Nå ligger jeg å vrir og jamrer meg pga vonde rier, så tar nok en telefon igjen til føden snart. Skikkelig vondt. Er bare redd for å bli sendt hjem igjen. Orker ikke å oppdatere så mye mer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Håper du slipper ha det sånn så lenge og at babyen kommer snart! Er den delen jeg gruer meg litt til selv, hvor man bare må gå hjemme og "holde ut" til man får komme inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, murray skrev:

:hug: Håper du slipper ha det sånn så lenge og at babyen kommer snart! Er den delen jeg gruer meg litt til selv, hvor man bare må gå hjemme og "holde ut" til man får komme inn.

Veldig enig! Må være så vanskelig å vite når man skal inn. Også kan jeg se for meg at man blir litt stressa av å være hjemme også. 

Håper alt er fint Shinigami :hug: Nå er det ikke lenge igjen til dere får møte gutten deres :hjerte: Tenk så fantastisk!! Håper du ligger å føder nå :nigo::duskedame: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting begynte å eskalere kjempefort under ettermiddagen. Ringte til føden og hadde rier med 3-4 minutters mellomrom. De ble hyppigere innen jeg var framme. Ble undersøkt og kunne nesten ikke vært mere åpen!

 Også kom pessriene. Gjorde helsike vondt og jeg brølte som Tarzan! Brukte bare lystgass som fungerte bra, men vil kanskje prøve noe mer neste gang. Var som sagt vondt!

Tok vel knappe to timer fra vi kom til sykehuset til han var ute. Men han er en nydelig og velskapt, men har litt conehead :P Også er han et skikelig knøtt også. Men så skjønn da ;)

Ligger på barselshotell med han sovende hos mg nå :) Han er litt kald, så han må ligge nære meg.

Ligger å skriver i litt rar vinkel nå, og forumet lar meg ikkeskrive riktig, så sorry hvis jeg skriver veldig rart,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! :smilorange: Det vil jeg si var en kjapp fødsel ja! Så herlig at du endelig fikk møte ham! :smilorange: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gutten :hjerte::hjerte::hjerte: 

Og så deilig at fødselen hikk såpass fort sånn sett. Nyt tiden som mamma så godt du kan :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Shinigami! :hjerte: Det var kjapt overstått, trodde jeg var kjapp med tre timer på sykehuset jeg. ;) Håper du klarer å nyte øyeblikket, selv om alt er skummelt og overveldende og fantastisk på en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gutten! Så heldig du er som fikk en rask fødsel! :) Nyt tiden nå. Blir spennende å følge med deg videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk alle sammen. Er så fascinert av han jeg. Han er så liten, også lager han de søte klynkelydene når han sover da. Vil bare ligge å se på han, men jeg trenger virkelig å sove litt nå. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) 

Han er så god og jeg får aldri nok av å holde han. Hittil er han en skikkelig sovebaby, men vi får se hvor lenge det varer.

Har dessverre ikke fått til ammingen enda :( Gjorde små fremskritt igår, men skal prøve videre idag. Håper at det ordner seg. Jeg har vært litt lei meg og stressa pga det + at jeg ikke fikk sove første natta. Var helt nervevrak igår kveld, var trøtt og lei meg og har fortsatt etterier som kan gjøre vondt.

Unnskyld for sytete innlegg, men trenger å lufte tankene litt.

Men jeg koser meg masse med han og :) Han er så god :) Og han har så nydelig hår! Men han er så liten og skjør og jeg er så redd for å gjøre ting feil, hehe. 

Han har en helt fantastisk pappa da :) Han er så flink med lillegutt, og jeg slapper mer av når han er her :) Er så betryggende å vite at han har en så god pappa. Håper det smitter over på meg og :)

For en berg og dalbane dette er :) Men har det for det meste bra :) 

Nå har jeg fått sovet ut litt, så satser på en ny og bedre dag idag :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...