Gå til innhold

Shinigami og Minigami :)


Shinigami

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk :) 

Han er helt bajas i magen nå forresten! Jeg ligger og slapper av og noen ganger dytter han til så at et punkt på magen står ut et sekund før han trekker seg tilbake igjen. Er litt ubehagelig, men er morsomt å se på. Han har roa seg litt igjen, men er sikkert pån igjen snart,hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi vaska og rydda i leiligheten :) Vi har kjøkkenet og badet igjen, men det tar vi imorgen :) Mannen gjorde mest, men jeg gjorde også mye, men i mitt eget tempo. 

Også var vi på jordmortime hvor alt fortsatt er bra, og hodet er godt festet nå :) 

Kom også på at jeg ikke har startet noen tippeliste for fødsel enda! Så dere som leser og vil bli med å tippe kan bare bli med nå :)

OUL termin er 14. Januar. Selv, så føler jeg ikke at fødsel er så nærme akkurat nå, samtidig som jeg kan kjenne mer og mer at hodet hans presser nedover nå. Ikke så veldig kraftig, men kan kjenne det innimellom. Tipper på 16. Januar :)

 

Tippeliste

OUL- 14. Januar

Shinigami- 16. Januar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy å lese alt du skriver, Shinigami, for vi er utrolig like! Og så fin mage du har!! Er spent på om minien vår også får dele bursdag med nære og kjære familiemedlemmer, to stk har bursdag rundt termin :-) Jeg tipper at din kommer den 18. ;-) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med julaften hjemme hos dere i år! Da er man ordentlig voksen føler jeg :ler: 

Jeg tipper at han kommer 20 januar :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, kissi skrev:

Det er så gøy å lese alt du skriver, Shinigami, for vi er utrolig like! Og så fin mage du har!! Er spent på om minien vår også får dele bursdag med nære og kjære familiemedlemmer, to stk har bursdag rundt termin :-) Jeg tipper at din kommer den 18. ;-) 

 

Jo takk :) Hehe, jo han har en tante som håper veldig at de skal dele bursdag, så blir spennende å se :)

4 timer siden, kaffemor skrev:

Så koselig med julaften hjemme hos dere i år! Da er man ordentlig voksen føler jeg :ler: 

Jeg tipper at han kommer 20 januar :nigo: 

Hehe ja! Julaften hjemme, og snart blir jeg mamma! Ble voksen så fort :O Er ellers veldig barnlig av meg, så ser for meg at jeg kommer til å leke masse med gutten og ha det kjempegøy :PFår både en sønn og lekekamerat,hehe!

Skal oppdatere tippelista straks i en egen post :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste

 

OUL- 14. Januar

LilleMy1989- 10. Januar

Shinigami- 16. Januar 

kissi- 18. Januar

kaffemor- 20. Januar

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste

 

OUL- 14. Januar

LilleMy1989- 10. Januar

Sjela- 11. Januar

Shinigami- 16. Januar 

appelsinjuice- 17. Januar

kissi- 18. Januar

kaffemor- 20. Januar

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva!? Skrev jeg ikke God Jul her!? :ohmy: Unnskyld! Fortsatt god jul til dere alle!

Har vært kjempekoselig her i jula :)Ribba ble bra, men mamma skal nok ha æren for det, men skal nok klare å lage ribbe helt selv en annen gang :) 

Fikk også masse fint til lillegutt, så det er jo bra :) Føler at alt er klart til han kommer nå :) 

Han ble ihvertfall ingen julebaby, og jeg er sikker på at han holder seg inne til etter nyttår og :) Bortsett fra at det kan presse litt ned og stikke litt i underlivet når han er aktiv om kvelden, så merker jeg ingen andre tegn på at det nærmer seg. Mamma mener også at magen min kommer til å synke litt mer først.

Men vi får se :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NB! Småekle detaljer.

Har lagt merke til at det har ligget en liten hvit klump i doskåla et par ganger i det siste nå. Merket det først da jeg hørte et lite plopp, så kikket i doskåla, og har siden det ofte sjekket doskåla for å se om det har skjedd igjen. Og det hat skjedd noen ganger i det siste. Jeg tror det mest sannsynlig er klumper av utflod som har samlet seg opp, men det kan jo også være deler av slimproppen som kommer litt etter litt? Blir ihvertfall ikke klok på å lese om slimpropper på nettet. Alle opplever den så forskjellig.

 

Ikveld blir det en rolig nyttårsfeiring med bare meg, mannen, hunden og lillegutt i magen :) Kjennes fortsatt ikke ut som at han har tenkt til å komme ut helt enda, så han blir nesten helt sikkert en januarbaby, men tviler på at han blir nyttårsbabyen da, med mindre ting plutselig eskalerer her,hehe :)

Gleder meg til å treffe han :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår alle sammen :)

Ja, lillegutt holdt seg inne igår han, så nå blir han garantert en januargutt og 2016-modell :) Har merka litt svake mensmurringer igår og idag, så modnes nok sakte, men sikkert nå :)

Jeg var oppe til å se fyrverkeriet igår, men ville legge meg etter det. Men lillegutt ville feste videre tydeligvis for han ville ikke ligge stille! Skålte det nye året inn med brus og godis, så kanskje ikke så rart at han var urolig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPPDATERING

Våkna for å gå å tisse da jeg kjente at det rant en del. Er liten tvil om at det var fostervann. Tyntflytende, lukta litt rart, og kom rosa på papiret da jeg tørka meg.

Men jeg har ingen rier. Føden sa at jeg skal komme på kontroll imorgen tidlig med mindre jeg får vonde rier. 

Får prøve å sove så lenge, men det blir ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaaaaa! Får selvfølgelig ikke sove nå. Er lys våken. Men jeg slapper ihvertfall av. Har også hatt litt smerter som kjennes ut som milde menssmerter blandet med luftsmerter en stund nå som kommer og går, så lurer på om det er rier som smått har startet? Tenker nok at det blir 10000000000x verre etter en stund sånn at jeg ikke er i tvil lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Nå har jeg skikkelige mensmerter som kommer ca vært 10 minutt. Har akkurat dusja og ordna meg litt, så har ikke fått brukt rietelleren, men har bare fulgt med på klokka. Smertene er såpass at jeg kryper meg sammen når de kommer, og enda verre skal de bli! 

Har virkelig ikke lyst til å komme på føden og bli sendt hjem igjen kjenner jeg... Så håper at de vil ha meg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...