kaffemor Skrevet 3. november 2015 #281 Del Skrevet 3. november 2015 Så bra å høre at alt står bra til med lillemann Ble litt rørt av tanken på at han lå å sugde på totten sin også. Så nydelig <3<3 Jeg er så dårlig på guttenavn selv, så jeg aner ikke.. Men Jakob liker jeg veldig godt, og det funker jo godt på engelsk i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 3. november 2015 Forfatter #282 Del Skrevet 3. november 2015 Det var veldig koselig å se han suge på totten sin ja Jeg tar det som et tegn på at han har det fint og slapper av der inne Jakob er også fint Liker også veldig godt Benjamin, men mannen virker litt usikker... Tror kanskje det største problemet er at vi har så forskjellig smak når det gjelder guttenavn,hehe. På jentenavn hadde vi nok svømt i alternativer nå,hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 3. november 2015 #283 Del Skrevet 3. november 2015 Godt å høre at alt stod bra til på UL Her sliter vi også med navn. Hadde vært lettere med gutt Mine favoritter har du i grunn nevnt; Benjamin, Mathias, William og Liam. Dessverre er vel samtlige på navnetoppen tror jeg. Komiskt at dere ville hatt mange jentenavn, men ikke har guttenavn mens det her er motsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 3. november 2015 Forfatter #284 Del Skrevet 3. november 2015 Hvis vi begge faller for noe som ligger på navnetoppen tilslutt, så får det bare bli sånn Synes at det er så mange som sier at guttenavn er så mye lettere enn jentenavn, men jeg er virkelig ikke enig der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanillalilla Skrevet 5. november 2015 #285 Del Skrevet 5. november 2015 Jeg er helt enig med deg. Eller, det vil si - det var enkelt å velge guttenavn for det er bare ett eller to jeg liker. Mens med jente er det jo et hav av muligheter Vi har bestemt oss nå da, så får vi se hva som skjer når babyen faktisk kommer. Det er mange som sier at det de hadde tenkt ikke "passer" likevel og så må de begynne hele prosessen på ny etter at ungen har kommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 6. november 2015 Forfatter #286 Del Skrevet 6. november 2015 Ja, har hørt om det at det er mange som bestemmer seg helt for et navn, men så føler de ikke at det passer likevel så fort de ser barnet Rare greier. Håper ihvertfall at vi finner 2-3 navn vi liker og at minst ett av dem passer til gutten når han kommer ut,hehe. Uke 30+0 idag Må si at tiden virkelig flyr! Er jo ikke lenge igjen i det hele tatt.Igår var lillegutt skikkelig aktiv forresten. Kjentes ut som at han sparka og snudde på seg masse, og det gjorde faktisk litt vondt til og med! Har kjent meg litt øm i det siste nederst på magen. Under der hvor det er tyngst på en måte. Så når jeg kjente bevegelser i det området, så gjorde det vondt. Som at jeg har et stort blåmerke som han presser på kjennes det ut som. Tror ikke at det er så uvanlig. Han har vært roligere idag, men har jo kjent små bevegelser innimellom Skal legge meg å slappe av snart, så da kommer han sikkert til å røre seg litt mer. Kjenner også på kroppen at det blir tyngre og tyngre å jobbe. Magen har blitt betydelig større og tyngre i det siste og jeg blir veldig fort trøtt og sliten. Har også fått småkramper i det ene benet de siste dagene. Er bare sånn at jeg føler meg skikkelig svak og sliten i beinet en liten stund, men er litt ubehagelig. Også blir jeg skikkelig tungpustet også noen ganger, men ikke så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 13. november 2015 Forfatter #287 Del Skrevet 13. november 2015 Uke 31 idag Ikke så mye nytt som har skjedd nå, bortsett fra at lillegutt har vært ganske aktiv de siste dagene Litt roligere hittils idag, men har kjent noe Også hikker han en del tror jeg,hehe. Har kjent ofte i det siste det jeg tror er hikke. Kjennes litt ut som hjertedunk som varer i 5-10 minutter om gangen. Av plager, så sliter jeg med å sove om natta, luftsmerter, og at det har blitt helt grusomt å gå opp trapper. Blir skikkelig sliten i beina og puster og peser,hehe! Idag skal vogna hentes, også blir det skikkelig babyshopping imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 13. november 2015 #288 Del Skrevet 13. november 2015 Koselig med babyshopping! Du har fått med deg at det er 30% på tre valgfrie varer på babyshop hvis du er medlem av kundeklubben? Usikker på hvor lenge det varer da, men kan jo være verdt å sjekke opp i alle fall! Jeg fikk 30% på min fjerde vare også, siden hun slo det inn som to ulike kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 13. november 2015 #289 Del Skrevet 13. november 2015 Hurra for uke 31. Nå er det like rundt hjørnet Koselig med babyshopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 14. november 2015 Forfatter #290 Del Skrevet 14. november 2015 Takk for tipset Juliane Skal sjekkes ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 20. november 2015 Forfatter #291 Del Skrevet 20. november 2015 32+0 Ca 8 uker igjen bare!I går var jeg på kontroll igjen og alt var bare bra Denne gangen hørtes hjertet ut akkurat ut som det skulle. Jordmor kjente også at han fortsatt ligger med hodet ned, noe han også gjorde på forrige ultralyden og. Jeg fikk prøve å kjenne etter selv, men jeg tør ikke å trykke like hardt på magen som det hun gjør,hehe!Fikk ellers kjøpt inn en del ting forrige helg, så det føles jo bra Har litt småting igjen. Også får vi litt i julegave og da På mandag blir det UL igjen for å følge opp den muskelknuta. Føler meg ikke nervøs i det hele tatt, for er sikker på at alt er fint. Har ikke hatt så mye mer plager pga den, så tror ikke den har vokst noe særlig, og tror ikke at den har flytta seg nedover heller. Er ingen fare om den fortsatt ligger høyt oppe.Nå blir det godt med helg da. Har jobbet og stått på denne uka, selv om jeg har begynt å slite litt på jobb. Går se hvor lenge jeg holder ut Jeg får masse skryt på jobben da, og det er jo koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 20. november 2015 #292 Del Skrevet 20. november 2015 Så bra at alt så fint ut på kontrollen Jeg signerer at helg var heeeelt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 23. november 2015 Forfatter #293 Del Skrevet 23. november 2015 UL idag gikk fint Ikke akkurat så mye nytt å spennende å se der. Men muskelknuta ser ikke ut til å ha vokst noe mer, og den ligger helt i toppen av livmoren, så den utgjør ingen fare i det hele tatt Eneste ar at det kan mulig bli ubehagelig for meg når jeg går høygravid den bare. Den er på størrelse med en liten klementin.Ellers har jo gutten blitt såpass stor nå at det er vanskelig å få sett han ordentlig på UL, men forventa ikke å få sett han så mye idag uansett. Det ble tatt litt mål på han da, og han vokser fortsatt akkurat som han skal Har også kjent masse aktivitet i magen de siste dagene Ellers må jeg si at han virker veldig rolig og snill for det meste Så idag var siste glimtet vi fikk sett av han før han kommer ut Holder med undersøkelser nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 23. november 2015 #294 Del Skrevet 23. november 2015 Så bra at alt ser fint ut De små rytmiske "hjertelyd"-dultene er nok hikke, ja Koselig å tenke på at det er en liten person der inne, som hikker og suger på tommelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 23. november 2015 Forfatter #295 Del Skrevet 23. november 2015 Ja Mamma kjente på magen min en gang da han hikka, og hun var helt sikker på at det var hikke ja Hehe, er så morsomt at man kan kjenne sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 23. november 2015 #296 Del Skrevet 23. november 2015 Åååh hikk Så utrolig søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 23. november 2015 Forfatter #297 Del Skrevet 23. november 2015 Jaaa Han hikker masse! Han er flink som øver seg på å puste Imorgen skal vi på fødselsforberedende kurs og temaet da er jo selve fødselen. De skal vise en liten film der man ser en fødsel, så får håpe at jeg ikke blir skremt av filmen,hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 23. november 2015 #298 Del Skrevet 23. november 2015 Det går nok kjempefint skal du se Ser du ikke på Fødeavdeling og Jordmødrene etc???? Jeg SLUKER slike programmer og har de på serieopptak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 23. november 2015 Forfatter #299 Del Skrevet 23. november 2015 Hehe, ser så sjeldent på tv jeg.. Har vel sett litt på det for ganske lenge siden, men ikke nå nylig.Synes det bare er litt skummelt å tenke på det med fødsel. Får håpe at den filmen og kurset beroliger meg litt da Jeg syns bare at det er litt skummelt, men går ikke rundt med skikkelig fødselsangst heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 24. november 2015 Forfatter #300 Del Skrevet 24. november 2015 Kurset idag var ikke så skremmende Den lille filmen de viste var ganske koselig og var veldig rørende å se da de nyfødte kom ut Både jeg og mannen fikk tårer i øynene,hehe Gleder oss bare mer til fødsel nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå