Gå til innhold

Dra på byen for å bli gravid...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nettopp ferdig med et langt forhold. Jeg ønsket meg barn hele tiden, og nå føler jeg at jeg får for dårlig tid. Jeg må ha barn før det blir for sent og alt ligger egentlig økonomisk til rette for det. Jeg tenker å sette meg på venteliste for å bli inseminert, vurderer også Danmark, men i mellomtiden kommer jeg ikke til å bruke prevensjon når jeg treffer noen på byen. Babyønsket er så sterkt at jeg vil bli gravid nå koste hva det koste vill...

Anonymous poster hash: c1744...fe8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chloe87

Hva om du treffer gutter på byn som ikke vil ha barn? Og hvertfall ikke med en one night stand! Syntes du ikke at det er egoistisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du treffer gutter på byn som ikke vil ha barn? Og hvertfall ikke med en one night stand! Syntes du ikke at det er egoistisk?

Det får de jo aldri vite. Det man ikke vet har man ikke vondt av...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du dropper prevensjon på byen kan du like gjerne ende opp med diverse skjønnsykdommer, blant annet HIV i steden for et barn.

Anonymous poster hash: c7777...3db

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Det får de jo aldri vite. Det man ikke vet har man ikke vondt av...Anonymous poster hash: c1744...fe8

Og barnet da? Hva skal du si om pappa?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg forstår at du vil ha barn, men den rette veien er ikke å lure noen til det. Dersom du er et voksent menneske som er moden nok til å bli forelder, så vet du at dette ikke er riktig. Enten så får du vente på svar om insiminasjon, eller så får du finne noen som ønsker barn.

Anonymous poster hash: 2ed05...981
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres ut som en meget dårlig ide!

For det første så lurer du uvitende menn til å bli far. For det andre så aner du ingenting om den mannen. Hva med sykdommer, både genetiske sykdommer han evt måtte ha samt kjønnsykdommer. Hva om du får i verste fall HIV? Både syfilis og gonore er på vei opp igjen etter å ha vært nesten ikke-eksisterende i mange år.

Synes du heller skal gå for Danmark, og gjøre dette på en ærlig og redelig måte.

Endret av skruf
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og barnet da? Hva skal du si om pappa?

Barnet vil uansett ikke ha noen pappa. Sæddonor fra Danmark er ikke noe mer pappa...

TS

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg forstår at du vil ha barn, men den rette veien er ikke å lure noen til det. Dersom du er et voksent menneske som er moden nok til å bli forelder, så vet du at dette ikke er riktig. Enten så får du vente på svar om insiminasjon, eller så får du finne noen som ønsker barn.

Anonymous poster hash: 2ed05...981

Det er lange køer for inseminasjon, ikke sikkert jeg har tid til å vente. Jeg liker også å kunne velge utseende mer til mitt barn ved å finne en på byen. I forhold til barnet tenker jeg også at det kan være mer riktig, for da har det en sjanse til å finne ut hvem faren er når det blir større. Med en seddonor får de jo aldri vite..

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som en meget dårlig ide!

For det første så lurer du uvitende menn til å bli far. For det andre så aner du ingenting om den mannen. Hva med sykdommer, både genetiske sykdommer han evt måtte ha samt kjønnsykdommer. Hva om du får i verste fall HIV? Både syfilis og gonore er på vei opp igjen etter å ha vært nesten ikke-eksisterende i mange år.

Synes du heller skal gå for Danmark, og gjøre dette på en ærlig og redelig måte.

Jeg tenker å dra til Danmark også, men det ene utelukker ikke det andre. Er ikje spes. Bekymret for kjønnssykdommer, det meste kan behandles, og sjansen er jo ikke så stor...

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarer ingenting , når folk påpeker sykdommer . Lukker du bare øynene og ørene og håper det går bra?

Jeg tror du kommer til og angre resten av ditt liv om du pådrar barnet ditt sykdommer som gir varige skader .

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet vil uansett ikke ha noen pappa. Sæddonor fra Danmark er ikke noe mer pappa...

TS

Bad idea!!

Barnet har heller ikke pappa da heller nei. Men hva med sykdommer, genetiske ting osv som noen kommenterer over her.

Og barnet kan vite hvem faren er senere, og gjøre hva med det? Troppe opp på døren til faren 18 år senere. "Hei jeg er din datter/sønn, du var med mora mi i fylla" og faktisk rasere en hel familie gjerne?

Det er ikke bare bare for noen å få en kid på døren etter mange år da, verken for mannen eller familien. Det er en smule egoistisk å gjøre dette med vilje.

Selvsagt ting kan skje når man er med folk på byen. Men vær såfall åpen om at du ikke bruker prevensjon, ikke lur noen til noe så stort.

Anonymous poster hash: 6db53...1e4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

TSAnonymous poster hash: c1744...fe8

De som er sæddonor har jo gått med på å gi bort sæden sin? Tror det er noe annet med menn du møter på byen! Dette kan jo ikke sammenlignes.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ønske denne tråden hadde blitt spredt over hele landets riksdekkende aviser og som advarsel på nyhetene sånn at alle menn fremover blir konsevent på å putte på en kondom når de skal ha et ONS!

Det er så ufattelig dårlig gjort ovenfor menn at det vrenger seg inni meg.

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarer ingenting , når folk påpeker sykdommer . Lukker du bare øynene og ørene og håper det går bra?

Jeg tror du kommer til og angre resten av ditt liv om du pådrar barnet ditt sykdommer som gir varige skader .

Jo da, jeg har svart over :)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker å dra til Danmark også, men det ene utelukker ikke det andre. Er ikje spes. Bekymret for kjønnssykdommer, det meste kan behandles, og sjansen er jo ikke så stor...

TS

Jo, sjansen for kjønnsykdommer er stor.

Har du ikke fått med deg noe i nyhetsbildet i det siste? Norge er et av verstinglandene på f.eks klamydia (dog, det er ikke den verste), men også gonore og syfilis er på fremmarsj, og de er langt verre enn klamydia.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er utseende til faren viktigere enn eventuelle sykdommer i familien. Det er mye som er arvelig og greit å vite om.

Jeg synes du tar en stor risiko ved å velge en tilfeldig far på byen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo ikke hva slags underliggende arvelige sykdommer random folk har heller. Herlighet, du er dum du.

Anonymous poster hash: 9fa1c...124
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lange køer for inseminasjon, ikke sikkert jeg har tid til å vente. Jeg liker også å kunne velge utseende mer til mitt barn ved å finne en på byen. I forhold til barnet tenker jeg også at det kan være mer riktig, for da har det en sjanse til å finne ut hvem faren er når det blir større. Med en seddonor får de jo aldri vite..

TS

Tror mange menn er flinke til å beskytte seg for å gjøre noen gravide.

Har gjort det samme som deg. Og endte opp med å få høre at han hadde faktisk sterilisert seg. ;).

Anonymous poster hash: 47d72...7d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ønske denne tråden hadde blitt spredt over hele landets riksdekkende aviser og som advarsel på nyhetene sånn at alle menn fremover blir konsevent på å putte på en kondom når de skal ha et ONS!

Det er så ufattelig dårlig gjort ovenfor menn at det vrenger seg inni meg.

Dette!

Alle menn bør bruke kondom ved ONS uansett, men vi vet jo at det dessverre ikke er tilfelle.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...