Gå til innhold

Uten truse

Fremhevede innlegg

Gjest anonym2233
Skrevet

Skjønner fortsatt ikke dette med rennende utflod...! :vetikke:

Sikkert noen som har det problemet, men ikke alle, ikke jeg..

Og jeg tenker og tror, når en først dropper trusa.. går en gjerne kledd i noe som igjen ikke avslører at du er truseløs (haha, tlf autokorrigerte det til rekesmørbrød :ler: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er et årlig fenomen...venter bare til jeg sitter på trikken eller bussen en dag og kjenner den umiskjennelige lukten.

For det gjør jeg. Har skjedd hundrevis av ganger. Så tenk litt på kjønnslukten deres når dere velger å gå uten truser...

Anonymous poster hash: 2466d...882

Ett friskt underliv lukter ikke mye og det er nesten rensligere å gå uten truse da..

Lukter underlivet, så lukter det uansett om du har undertøy eller ikke på deg :)

Og det kan lukte enda kraftigere av underlivet om man har både truse og ei stram bukse på seg..

AnonymBruker
Skrevet

Ett friskt underliv lukter ikke mye og det er nesten rensligere å gå uten truse da..

Lukter underlivet, så lukter det uansett om du har undertøy eller ikke på deg :)

Og det kan lukte enda kraftigere av underlivet om man har både truse og ei stram bukse på seg..

Det kan vel ikke stemme?

Anonymous poster hash: 4b5ec...0d1

AnonymBruker
Skrevet

Gått uten par ganger, men foretrekker undertøy.

Spennende, pirrende, samtidig litt skummelt :)

"Hva hvis det kommer et vindkast og kjolen/skjørtet blir blåst opp" eller "håper ikke folk kan se gjennom"

De få gangene jeg har gjort det, har vært når jeg har gått sammen med kjæresten, og ikke meg alene.

Spennende, pirrende, samtidig litt skummelt skriver du :-) er vel derfor mange av oss gjør det :-) Varm sommervind oppunder skjørtet gjør i hvert fall meg ganske "glad"....

Anonymous poster hash: 69c53...225

Gjest Mocchhaa
Skrevet

:ler:

For en diskusjon. Nei, jeg foretrekker truse. Synes det er direkte ubehagelig uten, men om jeg nå en dag skulle føle meg ekstra kinky for en partner kan det være jeg hadde droppet trusa.

Skrevet

Hvis det var meningen at vi skulle gå rundt uten truse hadde vi blitt født uten klær... :opplyser:

Hei! Vent nå litt... :sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet

Dette forandrer ikke på det faktum at på trikker, busser og lignende sommerstid formelig oser det enkelte ganger av....ja, fitte.

Dette er ikke noe jeg innbiller meg, herregud. Jeg har opplevd det hundrevis av ganger.

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Dette forandrer ikke på det faktum at på trikker, busser og lignende sommerstid formelig oser det enkelte ganger av....ja, fitte.

Dette er ikke noe jeg innbiller meg, herregud. Jeg har opplevd det hundrevis av ganger.

Uffda :)

Da er det mange som trenger kurs i rengjøring...etter min erfaring lukter nyvasket fitte mildt salt....men det er vel ikke vanlig å kunne lukte det på 1 til 2 meters hold?

Men er kanskje mange som ikke bryr seg med vasken om de bare skal et kjapt ærend med bussen?

Endret av HarryDotter
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

...

Endret av HarryDotter
Skrevet

Unger dør ikke av å se en naken kropp eller en kroppsdel :)

Nei hadde i såfall vært mange døde unger rundt om på nudiststrender.

Synes enkelte, vel ganske mange faktisk er i overkant hysteriske.

AnonymBruker
Skrevet

Nei hadde i såfall vært mange døde unger rundt om på nudiststrender.

Synes enkelte, vel ganske mange faktisk er i overkant hysteriske.

Hva er hysterisk ved det?

Anonymous poster hash: 4b5ec...0d1

Skrevet

Går ofte uten truse.

Skrevet

Hihi ser for meg en mann som står på bussen i rushtiden. Han ser på telefonen sin (det gjør alle), men plutselig tar han et skikkelig magadrag. Neseborene vibrerer intenst der han står og han sier til seg selv "aha! To truseløse kvinner på denne bussen ja" før han ser ned på telefonen igjen..

Ts og andre menn som hevder dere lukter kjønn på buss/trikk/tog osv, blir dere da tent? Eller er det bare en konstatering;" ja her var det mange frie mus?"

Sånn forøvrig har jeg aldri prøvd å gå truseløs men har blitt utfordret av daten til å gjøre det så vi får se..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...