Gå til innhold

Uten truse

Fremhevede innlegg

Skrevet

For å glede oss som kikker under skjørtet/kjolen deres? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som om ikke du er en mann som er etter å lage en runke-tråd, ts.

Den tanken er vel ikke helt feil :)

AnonymBruker
Skrevet

For å glede oss som kikker under skjørtet/kjolen deres? :)

Jepp, det og ;)

Anonymous poster hash: ecc70...1f1

AnonymBruker
Skrevet

Nei, vil ikke ha utflod på kjolen eller at det skal renne nedover beina.

I dag fikk jeg plutselig menstruasjon mens jeg var ute. I slike tilfeller er det lurt å ha en truse på seg. Hadde vært flaut med mensen nedover lårene.

Sorry at jeg ødela runketråden. :)

Anonymous poster hash: ce680...117

• Liker 18
Gjest tenalady
Skrevet

Er det bare jeg som har utflod? :danse:
Jeg kjører truse all day, everyday!

Gjest tenalady
Skrevet

Nei, vil ikke ha utflod på kjolen eller at det skal renne nedover beina.

I dag fikk jeg plutselig menstruasjon mens jeg var ute. I slike tilfeller er det lurt å ha en truse på seg. Hadde vært flaut med mensen nedover lårene.

Sorry at jeg ødela runketråden. :)

My thoughts exactly! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

My thoughts exactly! :fnise:

Haha!

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Kan gå uten truse hjemme, men ute må jeg ha på. Føler meg litt vel naken uten..

Skrevet

Går som regel uten truse i joggebuksa etter kveldsdusjen :) Og av og til på sommeren kan jeg gå truseløs utendørs om jeg går i kjole. Spørs på vinden :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

skulle gjerne gått uten truse, men jeg har veldig lite lyst til å ha utflod rennende nedover låret.

Anonymous poster hash: 74a9c...d81
  • Liker 2
Gjest rådyr
Skrevet

skulle gjerne gått uten truse, men jeg har veldig lite lyst til å ha utflod rennende nedover låret.

Har noen virkelig så mye utflod?

Men til spørsmålet; jeg går ikke uten truse ute.

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Syns vell at det er litt tøs å gå ut blandt folk uten truse:) det er bare min mening,men deilig å gå uten når man er hjemme,eller når man sover.

Gjest Godjente
Skrevet

Bruker også å gå uten truse av og til under skjørtet. Er ikke plaget med utflod heldigvis :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker også å gå uten truse av og til under skjørtet. Er ikke plaget med utflod heldigvis :)

Utflod er ikke noe man er plaget med. Det er slik vaginaen renser seg selv. Om du stikker en finger opp i din vagina vil du sannsynligvis få utflod på fingeren din. Denne sekreten eller utfloden skal renne ut og kroppen skal produsere mer slik at vaginaen holder seg ren. Om din finger er tørr når du tar ut fingeren igjen vil jeg råde deg til å oppsøke lege, for da fungerer ikke kroppen din som den skal.

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Har noen virkelig så mye utflod?

Men til spørsmålet; jeg går ikke uten truse ute.

Man trenger ikke akkurat å ha så veldig mye utflod før det renner nedover låret.

Trodde du alle kvinner var like?

• Liker 5
Skrevet

Noen ganger skulle jeg ønske jeg var jente, tenk så befriende å kunne gå i en lett sommerkjole om sommeren :) Og nei, kilt er ikke det samme.

Jeg bryr meg fint lite om hva andre har på under kjolen, men nei jeg gjør ikke det selv.

Blitt prippen på dine eldre dager?

Skrevet

Jepp, det og ;)

Anonymous poster hash: ecc70...1f1

:biggrin:

Skrevet

Alltid truse. Hva om skjørtet flyr opp, og du ikke har barbert musa?

Gjest Godjente
Skrevet

Utflod er ikke noe man er plaget med. Det er slik vaginaen renser seg selv. Om du stikker en finger opp i din vagina vil du sannsynligvis få utflod på fingeren din. Denne sekreten eller utfloden skal renne ut og kroppen skal produsere mer slik at vaginaen holder seg ren. Om din finger er tørr når du tar ut fingeren igjen vil jeg råde deg til å oppsøke lege, for da fungerer ikke kroppen din som den skal.

Hva i alle dager :fnise: Sier da ikke at vaginaen er tørr, bare at jeg ikke har rennende utflod som andre skriver her inne. At det renner nedover lårene. Er ikke plaget med det, så går lett uten truse under skjørtet på en sommerdag :)

• Liker 5
Skrevet

Går aldri uten truse, uansett om det er sommer eller vinter og uansett om jeg bruker skjørt, bukse eller treningstights. Føler meg naken uten.

Er det ikke akkurat det som er poenget da? :vetikke:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...