AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #41 Skrevet 22. april 2015 Hva i alle dager Sier da ikke at vaginaen er tørr, bare at jeg ikke har rennende utflod som andre skriver her inne. At det renner nedover lårene. Er ikke plaget med det, så går lett uten truse under skjørtet på en sommerdag Det var for å opplyse deg om hvordan kvinnekroppen fungerer siden det virker som om at du tror utflod er noe man er plaget med. Utflod er ingen sykdom. Det er den naturlige måten for kvinnekroppen å rense vaginaen. Det er på grunn av utfloden du slipper å vaske din vagina innvendig. Den er nemlig selvrensende Og så har vi noe som heter tyngdekraft, så utfloden vil selvsagt renne nedover og siden lårene dine er under vaginaen vil den treffe de. Eller så vil den treffe kjolen om du sitter. Men om du mener utfloden din ikke renner ut lurer jeg sannelig på hvor den tar veien Anonymous poster hash: ce680...117 10
Gjest anonym2233 Skrevet 22. april 2015 #42 Skrevet 22. april 2015 (endret) . Endret 29. april 2021 av anonym2233
Gjest Godjente Skrevet 22. april 2015 #43 Skrevet 22. april 2015 Det var for å opplyse deg om hvordan kvinnekroppen fungerer siden det virker som om at du tror utflod er noe man er plaget med. Utflod er ingen sykdom. Det er den naturlige måten for kvinnekroppen å rense vaginaen. Det er på grunn av utfloden du slipper å vaske din vagina innvendig. Den er nemlig selvrensende Og så har vi noe som heter tyngdekraft, så utfloden vil selvsagt renne nedover og siden lårene dine er under vaginaen vil den treffe de. Eller så vil den treffe kjolen om du sitter. Men om du mener utfloden din ikke renner ut lurer jeg sannelig på hvor den tar veien Anonymous poster hash: ce680...117 Jotakk, jeg kjenner kroppens funksjoner Men hos meg renner det aldri nedover lårene. Det er forskjell på folk, noen har mye og noen har lite. Hos de som har lite er det tilstrekkelig at det kommer under toalettbesøk eller beskjedne små flekker i trusen. Mens andre har veldig mye av det, så det er riktig at noen kan være "plaget " av mye utflod 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #44 Skrevet 22. april 2015 Jotakk, jeg kjenner kroppens funksjoner Men hos meg renner det aldri nedover lårene. Det er forskjell på folk, noen har mye og noen har lite. Hos de som har lite er det tilstrekkelig at det kommer under toalettbesøk eller beskjedne små flekker i trusen. Mens andre har veldig mye av det, så det er riktig at noen kan være "plaget " av mye utflod Og når noen flekker renner ned i trusen når du har truse på vil de altså renne ned på låret ditt eller kjolen din når du sitter. Det er nesten like enkelt som å legge sammen 2+2. Anonymous poster hash: ce680...117 3
Hu i byen Skrevet 22. april 2015 #45 Skrevet 22. april 2015 Av og til, det hender den blir igjen på kontoret til mannen som gissel😱
AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #46 Skrevet 22. april 2015 Har gjort det noen ganger, men som oftest frister det ikke siden jeg tenker på utflod som kan renne. Tenker også på om jeg skal sitte på bussen eller et eller annet sted så er dt kanskje mange ekle bakterier, eller i verste fall dyr som jeg ikke vil ha oppi glufsen Anonymous poster hash: 84fd0...b35
Gjest Godjente Skrevet 23. april 2015 #47 Skrevet 23. april 2015 Og når noen flekker renner ned i trusen når du har truse på vil de altså renne ned på låret ditt eller kjolen din når du sitter. Det er nesten like enkelt som å legge sammen 2+2. Anonymous poster hash: ce680...117 Nei, hos meg renner det aldri nedover lårene! Må du ha det inn med t skje????? Er det mulig å lage problemer av et innlegg der jeg skrev at jeg ikke har problemer med at det renner utflod nedover lårene. Regner med det er mange som ikke har det problemet..Herlighet 10
Diencephalon Skrevet 23. april 2015 #48 Skrevet 23. april 2015 Voldsomt til runketråder her inne for tiden.
Hulderen Skrevet 23. april 2015 #49 Skrevet 23. april 2015 (endret) Dere som går uten truse: Jeg håper dere har på dere så langt og tykt skjørt/kjole at dere sitter på det og det absorberer alt som kommer. For tanken på å sette seg på en benk eller et sete der noen har sølt utflod ... . Æsj! Endret 23. april 2015 av Hulderen 4
Gjest Elseby13 Skrevet 23. april 2015 #50 Skrevet 23. april 2015 Dere som går uten truse: Jeg håper dere har på dere så langt og tykt skjørt/kjole at dere sitter på det og det absorberer alt som kommer. For tanken på å sette seg på en benk eller et sete der noen har sølt utflod ... . Æsj! Eller blod! Grøss! Det må jo være risiko for HIV og hepatitt forbundet med det?!
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #51 Skrevet 23. april 2015 Voldsomt til runketråder her inne for tiden. Kan dere ikke slutte å bruke det uttrykket? Det sier bare altfor mye om de som nevner det. Til opplysning kan jag fastslå at det finnes ikke en eneste en som ville ha sittet å runke til noe text på en skjerm. I alle fall ikke et mannfolk. Garantert kvinner som nevner dette hver gang. Anonymous poster hash: 2466d...882
AnonymBruker Skrevet 23. april 2015 #52 Skrevet 23. april 2015 Kan dere ikke slutte å bruke det uttrykket? Det sier bare altfor mye om de som nevner det. Til opplysning kan jag fastslå at det finnes ikke en eneste en som ville ha sittet å runke til noe text på en skjerm. I alle fall ikke et mannfolk. Garantert kvinner som nevner dette hver gang.Anonymous poster hash: 2466d...882 Enig! Makan.Anonymous poster hash: ecc70...1f1
Gjest Skrevet 23. april 2015 #53 Skrevet 23. april 2015 Går alltid uten truse, men så går jeg aldri i kjole eller skjørt.. 1
Gjest utoginn Skrevet 23. april 2015 #54 Skrevet 23. april 2015 Jeg går ofte uten truse, men aldri i kjole eller skjørt, men uten truse i buksa er også digg.
LittDiva Skrevet 23. april 2015 #55 Skrevet 23. april 2015 Går uten truse med minst knelang kjole på sommeren. 1
Yzma Skrevet 23. april 2015 #56 Skrevet 23. april 2015 Jeg kjøpte en kjole, som jeg kan være helt naken under, den er helt fantastisk <3
Strawberry Fields Skrevet 23. april 2015 #57 Skrevet 23. april 2015 Jeg går ofte uten truse. Jeg bruker det når jeg går i skjørt eller kjole det, med mindre jeg har en litt tykk strømpebukse på. Men i (ikke for tettsittende) jeans kan jeg gjerne gå uten. Synes det er befriende, samt litt pirrende.
Alja Skrevet 23. april 2015 #58 Skrevet 23. april 2015 Hender jeg dropper både trusen og bh'n på sommeren. Har fått dilla på løse maxikjoler og maxiskjørt. Elsker det. (Har små pupper så det blir aldri vulgært) Og nei, her renner ingen utflod i histen og pisten. Kan ikke se problemet med akkurat den utflod delen. 1
Gjest HarryDotter Skrevet 23. april 2015 #59 Skrevet 23. april 2015 (endret) Nei. For å glede glufsa mi med frisk luft. Klarer ikke la være...men hver gang "glufsa" blir nevnt spretter dette bildet her opp i hodet mitt https://thebrotherhoodofevilgeeks.files.wordpress.com/2014/06/sarlacc-pit.jpg Innlegget er blitt redigert for brudd på opphavsrettighetene Nikee, mod. Endret 26. april 2015 av Nikee 5
Gjest HarryDotter Skrevet 23. april 2015 #60 Skrevet 23. april 2015 Hender jeg dropper både trusen og bh'n på sommeren. Har fått dilla på løse maxikjoler og maxiskjørt. Elsker det. (Har små pupper så det blir aldri vulgært) Og nei, her renner ingen utflod i histen og pisten. Kan ikke se problemet med akkurat den utflod delen. Husker du hadde en tråd...... (sorry..kom bare på det nå)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå