Gå til innhold

Uten truse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Husker du hadde en tråd...... :fnise: (sorry..kom bare på det nå)

Jepp! Og den ble også nedspammet med utflod-kommentarer som ikke liknet grisen!😁

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jepp! Og den ble også nedspammet med utflod-kommentarer som ikke liknet grisen!

Ja husker det......jeg klødde meg greit i skolten etter å ha lest den husker jeg...sjokkerende hvor teit mange responderte. Tragisk. Akkurat som om saftene fosser rundt omkring på gaten og på buss når kvinnen ikke er kåt og går uten truse :skratte::fnise:

Er jo ikke en fontene vi snakker om her...det kvinnelige kjønnsorgan :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja husker det......jeg klødde meg greit i skolten etter å ha lest den husker jeg...sjokkerende hvor teit mange responderte. Tragisk. Akkurat som om saftene fosser rundt omkring på gaten og på buss når kvinnen ikke er kåt og går uten truse :skratte::fnise:

Er jo ikke en fontene vi snakker om her...det kvinnelige kjønnsorgan :laugh:

Som er lett å lukte på busser og trikker og lignende når truse ikke brukes.

Anonymous poster hash: 2466d...882

• Liker 1
Skrevet

Og når noen flekker renner ned i trusen når du har truse på vil de altså renne ned på låret ditt eller kjolen din når du sitter.

Det er nesten like enkelt som å legge sammen 2+2.

Anonymous poster hash: ce680...117

Nei. Selvom tunga er våt når du stikker den ut av munnen er det ikke sikkert at du sikler ;)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anser meg selv til å ha normalt god luktesans....men dersom du lukter nakne kvinnekjønn overallt i det offentlige......

er dette deg?

http://www.kk.no/historier/mannen-som-kan-lukte-om-du-har-eggl%C3%B8sning-25571

Nei, det er det ikke.

Og du kan neppe ha spesielt god luktesans om du aldri har oppfanget dette på offentlige transportmiddel på en sommerdag, spes på ettermiddagen.

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Nei, det er det ikke.

Og du kan neppe ha spesielt god luktesans om du aldri har oppfanget dette på offentlige transportmiddel på en sommerdag, spes på ettermiddagen.

Kan jo hende alle damene i området der jeg bor alltid går med truse da slik at jeg ikke merker noe?

Hun skal vel være litt lite ren og stellet dersom man lukter kvinnekjønn på busser 2-3 seter unna en dame? Eller kanskje jeg har dårlig luktesans?

Og er damer flest vandrende dryppekraner? Får inntrykk av det etter å ha lest tråden :sjokkert: De fleste bretter vel ikke opp skjørtet sitt før de setter seg på seter og på offentlige plasser, dersom de går uten truse? Det normale er vel å sitte "oppå skjørtet sitt"...er vel ikke akkurat fare for HIV

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo hende alle damene i området der jeg bor alltid går med truse da slik at jeg ikke merker noe?

Hun skal vel være litt lite ren og stellet dersom man lukter kvinnekjønn på busser 2-3 seter unna en dame? Eller kanskje jeg har dårlig luktesans?

Og er damer flest vandrende dryppekraner? Får inntrykk av det etter å ha lest tråden :sjokkert: De fleste bretter vel ikke opp skjørtet sitt før de setter seg på seter og på offentlige plasser, dersom de går uten truse? Det normale er vel å sitte "oppå skjørtet sitt"...er vel ikke akkurat fare for HIV

Det kan jo også hende.

Forøvrig er det heller ikke gitt at damen sitter 2-3 plasser unna deg. Det kan like godt være en full trikk, buss eller bybane, der mange står. Et eller annet sted i verden.

Dette er seriøst ikke vanskelig å legge merke til, altså.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo også hende.

Forøvrig er det heller ikke gitt at damen sitter 2-3 plasser unna deg. Det kan like godt være en full trikk, buss eller bybane, der mange står. Et eller annet sted i verden.

Dette er seriøst ikke vanskelig å legge merke til, altså.

Jeg tror ikke akkurat det er fraværet av truse som gjør at du fanger opp lukta. Lukter et kjønn lukter det uavhengig av om trusa er på plass eller ikke.

Det er nok heller kombinasjonen god luktesans og det at kvinner går lettkledde om sommeren som gjør at du fanger opp lukten av kjønn enklere.

Anonymous poster hash: 1d09c...86c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke akkurat det er fraværet av truse som gjør at du fanger opp lukta. Lukter et kjønn lukter det uavhengig av om trusa er på plass eller ikke.

Det er nok heller kombinasjonen god luktesans og det at kvinner går lettkledde om sommeren som gjør at du fanger opp lukten av kjønn enklere.

Og det at kvinner går lettkledde vil ikke si at fraværet av truser er der...?

Skrevet

Som mand går jeg også gerne uden noget under, som regel når jeg er hjemme eller har fri fra jobbet. Dejligt at gå shorts, jeans og skinnnbukse uden noget under :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Og det at kvinner går lettkledde vil ikke si at fraværet av truser er der...?

Det er neppe truse eller ikke som er avgjørende. Det sier seg jo selv at når man går tynt kledd fanger andre lettere opp lukter - på godt og vondt.

• Liker 1
Gjest Godjente
Skrevet

Som er lett å lukte på busser og trikker og lignende når truse ikke brukes.

Åh herregud, er det mulig :fnise::fnise: Lurer på hvor du går hen, der alle kvinner renner i mengder med utflod og lukter kjønn. Er vel heller om det samler seg i trusen og blir liggende , at lukten kan sette seg etter ei stund.

Ler meg ihjel :skratte::skratte:

Er du påpasselig med hygienen og ikke er plaget med rennende utflod, går det fint an å gå uten trusen under et skjørt, UTEN å lukte!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Åh herregud, er det mulig :fnise::fnise: Lurer på hvor du går hen, der alle kvinner renner i mengder med utflod og lukter kjønn. Er vel heller om det samler seg i trusen og blir liggende , at lukten kan sette seg etter ei stund.

Ler meg ihjel :skratte::skratte:

Er du påpasselig med hygienen og ikke er plaget med rennende utflod, går det fint an å gå uten trusen under et skjørt, UTEN å lukte!

Du har altså den oppfatning at en enhver kvinnes kjønn er luktfritt..?

Jojo...er sikkert noe jeg innbiller meg dette, da... :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

faktisk enig med AB her ang. lukt av kjønn.

Hvor vidt det kommer av truse eller ei er vanskelig å si da jeg ikke pleier å spørre, men jeg ser for meg at lukten er lettere å fange opp dersom man ikke har på seg tykt bomull som hindrer lufttilførselen.

Lukten kan selvsagt sette seg i truser etter en stund, men jeg tror de fleste har fått undertøyskift som en del av morgenrutinen fra ung alder.

Gå for all del naken under skjørt, men vær klar over at mange har god luktesans. Og greit å ha i minne at man er mer immun mot egen kroppslukt enn hva andre er, så ingen kan vel egentlig si med sikkerhet at de ikke lukter.

Anonymous poster hash: ed7dc...c9e
AnonymBruker
Skrevet

faktisk enig med AB her ang. lukt av kjønn.

Hvor vidt det kommer av truse eller ei er vanskelig å si da jeg ikke pleier å spørre, men jeg ser for meg at lukten er lettere å fange opp dersom man ikke har på seg tykt bomull som hindrer lufttilførselen.

Lukten kan selvsagt sette seg i truser etter en stund, men jeg tror de fleste har fått undertøyskift som en del av morgenrutinen fra ung alder.

Gå for all del naken under skjørt, men vær klar over at mange har god luktesans. Og greit å ha i minne at man er mer immun mot egen kroppslukt enn hva andre er, så ingen kan vel egentlig si med sikkerhet at de ikke lukter.

Anonymous poster hash: ed7dc...c9e

Takk skal du ha.

Dette er ikke noe jeg finner på, men noen kvinner skal selvfølgelig latterliggjøre at dette stemmer, fordi det ikke stemmer med deres perfekte bilde av at når de føler seg fri ved å gå uten truse, så passer det seg ikke om det lukter. For det gjør det, og det til gagns. Lukter ikke vondt, men rett og slett...kjønn.

De er som du sier, immun mot sin egen lukt, og derfor legger de ikke merke til det.

Skrevet

Hva i alle dager :fnise: Sier da ikke at vaginaen er tørr, bare at jeg ikke har rennende utflod som andre skriver her inne. At det renner nedover lårene. Er ikke plaget med det, så går lett uten truse under skjørtet på en sommerdag :)

Gammel tråd, men må og bare tilføye at jeg har ikke opplevd utflod rennende nedover lårene i løpet av mitt 37 årige liv. Det betyr ikke at jeg har en knusktørr vagina, men er naturlig fuktig uten at det renner.

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker å gå i skjør/kjoler uten truse under, og er veldig glad for at sommeren er rett rundt hjørnet så jeg kan gjøre det igjen.

Er det andre som gjør dette eller liker at andre gjør det?

Anonymous poster hash: ecc70...1f1

Fortsett du ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...